Slike varenja zastave 128

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Eon
    Moderator
    • 10.03.2005
    • 4225
    • Beograd-NBG-44
    • Superb 2.0 4x4 DSG

    #16
    Jeftinije bi bilo prepakovati skoljku... Koliko ce ovaj proces da kosta sa farbanjem?!?!
    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

    Comment

    • Vladd
      CBC Senator XXL
      • 09.07.2006
      • 581
      • NBG

      #17
      Nece puno, par stotina evara. Ali zadovoljstvo je kratkotrajno. Sam sam Mediterana tako radio. Posle godinu dana..vratiti se na sliku 1.

      Ulud posao, bolje da je pravio sasiju ili restaurirao neku legendu...
      Ovako koliko god truda, i rada, novih delova, 128 ne moze da ima cenu vecu od 1k€ plus minus par stotki....
      A sam da je vozi..malo je previse za "godisnji pregled"..

      Poz

      Comment

      • g60
        CBC Senator XXL
        • 20.10.2006
        • 1011
        • Vrachar je majka ;)

        #18
        Nije problem da se zamrzne proces starenja... Korozije i raspadanja... Dovoljno je da covek mesec dana posle farbanja potpuno suv auto odozdo namaze tovatnom mascu razblazenu u motornom ulju... Menjacko ulje je mnogo bolje ali smrdi. Isto tako da namaze unutrasnje stranice vrata, rubove, naprska sajtne iznutra kompresorom i auto je konzerviran za 100 godina.
        Svakih 2-3 godine ponavljato proces tamo gde je utanjio. (atmosferski uticaji).

        Po ovoj formuli se i dan danas vozi opel suza iz 87 godine sa prvim rubovima i sajtnama

        Znaci, potrebno je jedno popodne

        Nikakav kobit ili plastobit ne moze da zaustavi koroziju tackastog vara...

        Comment

        • Van
          CBC Senator XXL
          • 16.02.2007
          • 1425
          • Nbgd

          #19
          Izmislili su ljudi i vosak za te stvari ...
          ...zivi , Franjo je ziv !!!

          Comment

          • Miljan
            CBC Senator XXL
            • 18.01.2006
            • 459
            • Nis

            #20
            Originally posted by Vladd
            Ulud posao, bolje da je pravio sasiju ili restaurirao neku legendu...
            Ovako koliko god truda, i rada, novih delova, 128 ne moze da ima cenu vecu od 1k? plus minus par stotki....

            Poz

            www.fiat128.de
            www.fiat128.com.ar
            www.club128.metanol.com.ar
            www.mirafiori.com/~courtney/128/corral/sedans.html

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #21
              Ljudi pa dali bi ovo neko radio a da ne zastiti auto?

              Kakvo ulje na pod!!! Ima mnogo kvalitetnih zastita.

              Za pragove i vrata kupi se vosak i postoji rotirajuca dizna na dugackom crevu.

              Uvuce se u prag i dizna razbaca vosak u svaki unutrasnji deo auta.

              Auti koji su mnogo brze i nemarnije radjeni voze se i vise od 5 godina bez problema.

              Zavisi ko radi i sa kojim materijalom.

              Comment

              • g60
                CBC Senator XXL
                • 20.10.2006
                • 1011
                • Vrachar je majka ;)

                #22
                A zasto onda dzipove nove prskaju sa filom masti odozdo?

                Nisam ni pominjao zastitu unutrasnjosti (pod). Za to je grcki plastobit Body a koliko vidim ova 128- ica je mazana kobitom bodijevim koji je zesce sranje jer nema nikakvu elasticnost vrlo brzo.

                Mast i ulje su keva... Sire se godinama, cak se i penju uz stub shazije uz pomoc prasine

                To je dugogodisnje resenje
                Kaka smola, vosak i ostala sranja...
                Mast se na suncu topi i ulazi u najsitnije pore tako da sprecava prisustvo VAZDUHA koji je najveci problem...
                Probale fabrike i sa pur penom pre 15-20 godina pa napravile njesra

                Comment

                • RANK
                  CBC Senator XXL
                  • 28.02.2007
                  • 1635
                  • Beograd
                  • FIAT MAREA WEEKEND 1

                  #23
                  ajde da ga isprogramiramo:

                  START
                  for i=1to30 '30 dana varenje
                  gosub "varenje"
                  next i
                  for j=1to10 '10dana zastita
                  gosub "zastita"
                  next j
                  for z=1 to 10 '10 dana farbanje
                  gosub "farbanje"
                  next z
                  for c=1to10 '10 dana sklapanje
                  gosub "sklapanje"

                  wait 250 '250 dana voznja

                  GOTO START 'jovo-nanovo
                  "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                  Comment

                  • alt+64
                    CBC Senator XXL
                    • 27.02.2006
                    • 571
                    • bgd

                    #24
                    for c=1to10 '10 dana sklapanje
                    gosub "sklapanje"

                    wait 250 '250 dana voznja

                    GOTO START 'jovo-nanovo
                    Vozices ga 250 dana sa 9/10 manjka delova, onda variti, stititi i farbati ono sto je ostalo, pa opet vratiti 1/10 delova, voziti 250...

                    Comment

                    • g60
                      CBC Senator XXL
                      • 20.10.2006
                      • 1011
                      • Vrachar je majka ;)

                      #25
                      Ja bi keca nazvao ringispil

                      Comment

                      • RANK
                        CBC Senator XXL
                        • 28.02.2007
                        • 1635
                        • Beograd
                        • FIAT MAREA WEEKEND 1

                        #26
                        ono sto sam hteo da kazem je da se sve na autu moze resiti, manje ili vise trajno, mehanika elektrika, elektronika, ali kad limarija krene da propada, to je nezaustavljiv proces, samo se prividno moze usporiti.
                        Samo sto je limar izbrusio lim i otisao po osnovnu boju, ili neko drugo sredstvo zastite, nevidljiva povrsinska korozija je vec krenula, i nista je ne moze zaustaviti.
                        G60 je u pravu za ulje i mast, a i drugi za vosak, ali to ima smisla na vozilu koje korozija nije nacela. Na krpezu - tesko.
                        Sto se Zastave tice, to je jedino ekolosko vozilo na planeti, posle 10-15 godina upotrebe, nemate sta da predate na otpad
                        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                        Comment

                        • g60
                          CBC Senator XXL
                          • 20.10.2006
                          • 1011
                          • Vrachar je majka ;)

                          #27
                          Nemoj tako... Ostane krov sa kojim moze da se pokrije ponesto iz pratecih objekata oko kuce

                          Comment

                          • RANK
                            CBC Senator XXL
                            • 28.02.2007
                            • 1635
                            • Beograd
                            • FIAT MAREA WEEKEND 1

                            #28
                            za drva ili svinjac
                            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #29
                              Kazete OLDTAJMERI pa zar zastava 128 nije oldtajmer?

                              Bila je auto godine 1970!

                              Comment

                              • b_samardzic
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 1557
                                • Smederevo

                                #30
                                Ljudi pa ja nisam pokrenuo ovu temu da bi diskutovali o kvalitetu zastave

                                vec o entuzijazmu vlasnika tih auta.

                                Comment

                                Working...
                                X