Nerazumno je to sto covek ocigledno zna da radi to sto radi, a trosi silu vremena na Sizifov posao.Tako moze do kraja zivota, svake druge godine da ga radi i u to utrosi stotine radnih sati.
A sta treba da uradi, da zakrpi pod popnitnama i izmacka trulez onom cigla osnovnom bojom preko plasticnog gita i tako vozi razabljen krs koji je ruglo za videti dok se potpuno ne raspadne?
Ovako ima ispravan auto, kakav god da je, bar je normalan po svemu.
Vise cenim da vidim utegnutu ficu ili neki fiat ili ford iz 70-ih nego one raspale dreseve po gradu sto promene po 300 vlasnika a novo ulje vide svake presupne.
Auto je odlicno ispao, steta sto kad ga je vec radio nije izvukao rubove i uradio stop svetla kao origigi 128, ona kao sa lade 2101, ali nema veze, vidim da nije covek u tom fazonu.
Skroz razumem coveka sto to radi, da ima para verovatno bi kupio polovan auto za 4-5k eura i vozio se na nacin koji vise dostoji coveku, a ovako, kao sto neko rece, kupio je jos nekoliko godina voznje.
Ako se dobro uradi moze to i vise da traje, a rekao bih da je ovo poprilico ljudski odradjeno.
Uz redovno odrzavanja zastava (bilo koja) moze da sluzi svrsi kao i svaki drugi auto.
Ajde ljudi manite se gluposti. Respekt za odra?eni posao, traja?e bez udesa još najmanje 10 godina uz održavanje.
Bolje je ovako odraditi posao, neo uletiti u loš kredit i zadužit se preko glave za polovnjak sa xxx xxx kilometara i nepoznatim istorijatom.
Comment