krivljenje diskova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lakilucano
    CBC Senator XXL
    • 31.08.2007
    • 421
    • Bezanijska kosa

    krivljenje diskova

    Da li je moguce da se NOVI VALEO diskovi iskrive nakon 10000 km.primetio majstor imaju kao neki plavicasti trag po sredini diska.U pitanju je laguna 1.8 97
    bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
    Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Zavisi sta si im radio. Mozda imas lufta u lezajevima...

    Promeni naslov teme, ovo "misljenje" ne znaci nista.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #3
      Da nisi sa vrelim diskovima uleteo u neku vodu?
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        #4
        Sa diskovima je sve moguce... Na Zenomobilu su stradali od naglog kocenja i naglog upadanja u vodu i blato... Doduse na ~65K km, ali kilometraza s tim nema nikakve veze.

        Plavicast trag pokazuje da se na tom mestu previse greju. Trebali bi biti skroz plavicasti...
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • LEZA
          CBC Senator
          • 10.08.2007
          • 280
          • Beograd

          #5
          Koliko ja znam moguce je i meni se to desilo pa mi treska volan pri kocenju,osim kad kocim zustrije. . .Rekose mi da je zbog krivih diskova

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            diskovi se (jako ?esto) krive i zbog nestru?ne montaže/ zamene.
            kriti?na faza montaže ko?ionog diska je pritezanje šrafova koji drže gumu/to?ak i pritiskaju disk.
            zatezanje neravnomernim obrtnim momentom po pravilu dovodi do krivljenja diskova u kratkom roku.
            zna?i kilo klju? pri svakoj intervenciji na i oko guma, tj šrafova- navrtki.

            to posebno važi za alu felne gde je kilo klju? obavezan.
            em što to piše u svakom uputstvu, em što praksa pokazuje zakonomernost "?udnih" posledica po diskove.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #7
              brick je upravu. Lik od koga sam kupio auto uvek koristi kilo kljuc za zatezanje tockova. Plavicasti trag na diskovima znaci da su pregoreli tj prekocio ga je negde, preforsirao a kada se sa takvim diskovima uleti u vodu oni popucaju pa se onda desava da pri velikim brzinama i naglom kocenju trese. Nije redkost da i nekvalitetne, tvrde, plocice unuste diskove za vrlo kratko vreme.
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • lakilucano
                CBC Senator XXL
                • 31.08.2007
                • 421
                • Bezanijska kosa

                #8
                Re: misljenje

                Ama ljudi slazem se sa vama u svemu sto ste rekli ali zar za 10000 km da riknu novi diskovi koji su placeni preko 100 e a ovi stari su trajali 180000 pa zar je to moguce
                bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
                Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  loše montirani diskovi su gotovi posle 1-2 ja?a (intezivnija termi?ki) ko?enja.
                  dovoljno je 10tak km vožnje i NEISPRAVNO ugradjeni diskovi ma koliko da koštaju ?e odslužiti svoje.

                  bitan je naravno i kvalitet izrade diskova ali daleko bitnija je ugradnja po proceduri i svako odvijanje/zatezanje šrafova.

                  nisi naveo da li je to?ak nameštan isklju?ivo sa kilo klju?em, ili ofrlje odokativno. od tog podatka zavisi i procena verovatnog uzroka nastalog problema.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • lakilucano
                    CBC Senator XXL
                    • 31.08.2007
                    • 421
                    • Bezanijska kosa

                    #10
                    Pa kako vulkanizeri namestaju tockove nisam kod njih video kilo kljuc.Znaci montaza je vrlo jednostavna dva torexa skines stari stavis novi i vratis torexe
                    bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
                    Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #11
                      Kvalitet nije kao prva ugradnja i postoji mogucnost lose montaze ili upadanja u neku baru i eto...
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • lakilucano
                        CBC Senator XXL
                        • 31.08.2007
                        • 421
                        • Bezanijska kosa

                        #12
                        a zajebao sam se sto sam kupovao nove , ali racunam motor moze da upali a i ne mora a da ukocis to se mora. Bilo bi bolje da sam na otpadu kupio polovne i obradio.Tako sam uradio na proslom R21 i vozio bez problema do prodaje
                        bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
                        Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          Pa kako vulkanizeri namestaju tockove nisam kod njih video kilo kljuc
                          kako koji.
                          neki nepravilno, neki pravilno.

                          shodno tome i rezultati/ posledice.

                          PS. kilo kljuc je u razlicitim oblicima, pneumatski alati takodje mogu da se podese na limitiranje obrtnog momenta.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Pole
                            CBC Senator XXL
                            • 05.10.2006
                            • 363
                            • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                            #14
                            Originally posted by sw.brick
                            diskovi se (jako ?esto) krive i zbog nestru?ne montaže/ zamene.
                            kriti?na faza montaže ko?ionog diska je pritezanje šrafova koji drže gumu/to?ak i pritiskaju disk.
                            zatezanje neravnomernim obrtnim momentom po pravilu dovodi do krivljenja diskova u kratkom roku.
                            zna?i kilo klju? pri svakoj intervenciji na i oko guma, tj šrafova- navrtki.

                            to posebno važi za alu felne gde je kilo klju? obavezan.
                            em što to piše u svakom uputstvu, em što praksa pokazuje zakonomernost "?udnih" posledica po diskove.
                            svaka cast za ovu informaciju ali bojim se da je malo njih ( majstora,vulkanizera..) koji zatezu tockove kilo kljucem,ne zato sto ih mrzi ili nemaju kilo kljuc,nego zato sto ne znaju kakve posledice proizilaze iz neravnomerno zategnutih srafova na tockovima.

                            ( kao sto ni ja nisam znao )
                            zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                            pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                            Comment

                            • Eon
                              Moderator
                              • 10.03.2005
                              • 4225
                              • Beograd-NBG-44
                              • Superb 2.0 4x4 DSG

                              #15
                              Vecina vulkanizera namesti jedan podeljak na pneumatskim alatima i svima srafe isto. Posle eventualno dotegnu kljucem i tu ume da lezi problem!
                              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                              Comment

                              Working...
                              X