Da li je moguce da se NOVI VALEO diskovi iskrive nakon 10000 km.primetio majstor imaju kao neki plavicasti trag po sredini diska.U pitanju je laguna 1.8 97
krivljenje diskova
Collapse
X
-
diskovi se (jako ?esto) krive i zbog nestru?ne montaže/ zamene.
kriti?na faza montaže ko?ionog diska je pritezanje šrafova koji drže gumu/to?ak i pritiskaju disk.
zatezanje neravnomernim obrtnim momentom po pravilu dovodi do krivljenja diskova u kratkom roku.
zna?i kilo klju? pri svakoj intervenciji na i oko guma, tj šrafova- navrtki.
to posebno važi za alu felne gde je kilo klju? obavezan.
em što to piše u svakom uputstvu, em što praksa pokazuje zakonomernost "?udnih" posledica po diskove.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
brick je upravu. Lik od koga sam kupio auto uvek koristi kilo kljuc za zatezanje tockova. Plavicasti trag na diskovima znaci da su pregoreli tj prekocio ga je negde, preforsirao a kada se sa takvim diskovima uleti u vodu oni popucaju pa se onda desava da pri velikim brzinama i naglom kocenju trese. Nije redkost da i nekvalitetne, tvrde, plocice unuste diskove za vrlo kratko vreme.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
loše montirani diskovi su gotovi posle 1-2 ja?a (intezivnija termi?ki) ko?enja.
dovoljno je 10tak km vožnje i NEISPRAVNO ugradjeni diskovi ma koliko da koštaju ?e odslužiti svoje.
bitan je naravno i kvalitet izrade diskova ali daleko bitnija je ugradnja po proceduri i svako odvijanje/zatezanje šrafova.
nisi naveo da li je to?ak nameštan isklju?ivo sa kilo klju?em, ili ofrlje odokativno. od tog podatka zavisi i procena verovatnog uzroka nastalog problema.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
a zajebao sam se sto sam kupovao nove, ali racunam motor moze da upali a i ne mora a da ukocis to se mora. Bilo bi bolje da sam na otpadu kupio polovne i obradio.Tako sam uradio na proslom R21 i vozio bez problema do prodaje
bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
Comment
-
-
Pa kako vulkanizeri namestaju tockove nisam kod njih video kilo kljuc
neki nepravilno, neki pravilno.
shodno tome i rezultati/ posledice.
PS. kilo kljuc je u razlicitim oblicima, pneumatski alati takodje mogu da se podese na limitiranje obrtnog momenta.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by sw.brickdiskovi se (jako ?esto) krive i zbog nestru?ne montaže/ zamene.
kriti?na faza montaže ko?ionog diska je pritezanje šrafova koji drže gumu/to?ak i pritiskaju disk.
zatezanje neravnomernim obrtnim momentom po pravilu dovodi do krivljenja diskova u kratkom roku.
zna?i kilo klju? pri svakoj intervenciji na i oko guma, tj šrafova- navrtki.
to posebno važi za alu felne gde je kilo klju? obavezan.
em što to piše u svakom uputstvu, em što praksa pokazuje zakonomernost "?udnih" posledica po diskove.ali bojim se da je malo njih ( majstora,vulkanizera..) koji zatezu tockove kilo kljucem,ne zato sto ih mrzi ili nemaju kilo kljuc,nego zato sto ne znaju kakve posledice proizilaze iz neravnomerno zategnutih srafova na tockovima.
( kao sto ni ja nisam znao )zasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
Vecina vulkanizera namesti jedan podeljak na pneumatskim alatima i svima srafe isto. Posle eventualno dotegnu kljucem i tu ume da lezi problem!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
Comment