VW Passat srpski san - neke nejasnoce :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • glogi
    CBC Veteran
    • 13.12.2004
    • 115
    • Novi Sad

    #16
    Originally posted by RankoK
    Originally posted by glogi
    Mekan?-Gluposti,jedan od najtvrdjih automobila u svojoj klasi!!!
    Problemi sa TDI? 160.00 (sivo TDI) i 220.00 (TDI) bez problema,sta da ti kazem.......dakle svi ti zakljuci su netacni!
    mislim da je mislio na max brzinu...
    mislim da si malo pogresio sa humorom

    Comment

    • jaksa
      CBC Senator XXL
      • 23.10.2004
      • 701
      • Novi Beograd, SC

      #17
      @Nenad

      Pa na to sam otprilike i mislio, da je VW ugradio delove losijeg kvaliteta u 1. ugradnju nego sto su aftermarket delovi.

      Kolko je to lose za VW, valjda su uvideli i sami.

      Comment

      • glogi
        CBC Veteran
        • 13.12.2004
        • 115
        • Novi Sad

        #18
        Originally posted by jaksa
        @Nenad

        Pa na to sam otprilike i mislio, da je VW ugradio delove losijeg kvaliteta u 1. ugradnju nego sto su aftermarket delovi.

        Kolko je to lose za VW, valjda su uvideli i sami.

        to je islo na odredjenim serijama i kod nas u Porscheu rade recall,isao sam ja da proveravam svoje

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          Evo sta se kvari na Passatu.
          hm, slika je bolja od hiljadu reci.

          nije ni cudo sto se kvari kada je tako tanusno ko za bicikl a silent blokovi sa tako malo "mesa" (gume). dok sam imao Fordovu Sijeru ista je ta fora primenjena na trapovima, mizerno mali silent blokovi koji crkavaju svako malo (20,30, 50k km) zavisno od ostrine voznje.
          jeste da su jeftini tipa 4-5 eura komad ali je nedopustivo da im je radni vek godinu dve dana upotrebe auta.

          stednja na losem mestu, po mom shvatanju, na elementima bezbednosti
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #20
            Problem je u tome sto prakticno ne moze da se ulovi momenat kada je samo silent block guma pocela da se raspada. Ako se momenat promasi onda ona dva metalna prstena pocinju da rade i prakticno razvale samu control arm, kao da je od mesinga. A to g.. kosta kao djavo. Ako menjas ceo komplet+ ruke moze da izadje kod dilera u servisu oko 500+300 $. Nenormalno za tako nesto.
            Ako si ulovio momenat kada je poleteo sajlent blok treba ga kupiti i upresovati u ono g.. a to nije bas lako izvesti a da se ne razvali isto g..
            Boost or bust...

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #21
              A sta se jos krije ispod zita kada je tako lose uradjeno vesanje?

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Hm.. ovako, osnovno pravilo za brzi odziv vesanja i bolje lezanje na putu je smanjjenje nefederisane mase , tj. segmenata vesanja.

                Odatle dolazi modni super sport hit a´la BMW i svi problemi sa losim putevima.
                Sledece je sto treba misliti na redovno ciscenje delova aluminijuma u zimskim sulovima, jer so i aluminijum se nikako nevole.
                Pogodite ko pobedjuje u ovom fajtu

                Jedna od malih javnih tajni Mercedes komfora je upravo u robusnom i teskom vesanju koje nije ultra brzo vec tromo i zato daje komfor, dok se sportski duh daje kao zadatak dodatnoj elektronici da ga ispravi i otkloni nedostatke koje tezina u vesanju nosi .

                Dakle, nema, jare i pare, do vrha se dolazi tesko
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Black Knight
                  CBC Senator XXL
                  • 13.10.2004
                  • 2020
                  • Novi Beograd, kicblo

                  #23
                  Originally posted by glogi
                  mislim da si malo pogresio sa humorom
                  ok...NHF ...man!
                  Injection is good,but I'd rather be blown!

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #24
                    Originally posted by Wiz
                    A sta se jos krije ispod zita kada je tako lose uradjeno vesanje?
                    U principu nista vise, Moj B5 je presao 107 000 i osim 2 menjanja kompleta "control arms" nista drugo. Kazu da mu se brzo trose kocioni diskovi (ne paknovi nego diskovi) ali ja nisam imao taj problem iako je moj auto najteza varijanta-1650 kg. Osim toga promenio sam kocnice na Brembo GT kit na 65 000 tako da ne mogu nista da kazem.
                    Robustan i jeftin (za svoju klasu) za odrzavanje.
                    Mnogo vise mi se kvari '00.Pajero III DI-D, zivo sranje od auta, prodajem ga ovog proleca-samo da prodje sneg i zima.
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      Problem je u tome sto prakticno ne moze da se ulovi momenat kada je samo silent block guma pocela da se raspada. Ako se momenat promasi onda ona dva metalna prstena pocinju da rade i prakticno razvale samu control arm, kao da je od mesinga. A to g.. kosta kao djavo. Ako menjas ceo komplet+ ruke moze da izadje kod dilera u servisu oko 500+300 $. Nenormalno za tako nesto.
                      Ako si ulovio momenat kada je poleteo sajlent blok treba ga kupiti i upresovati u ono g.. a to nije bas lako izvesti a da se ne razvali isto g..
                      _________________
                      hm, mislio sam da je na B5 VW ipak to drugacije uradio.
                      moje iskustvo sa Fordom je da se na volanu oseti kada silent blokovi omeksaju tako sto volan postane neprecizan a osecaj podseca na upravljanje kormilom broda. ponekad se i cuje tup tup udarac pri prelaskupreko neravnina. nema presovanja niti bilo cega, odvrne se par srafova, zameni obicnom silom ruke i ponovo prisrafi. naravno, rame se ne menja jer nema razloga.

                      to je za mene primer lose resenog vesanja.

                      e sad, na Volvou je to solidnije reseno, isto je rame u pitanju ali je silent blok konusan. na volanu se takodje oseti kada silent blok dobije lufta.
                      uobicajeno je da na prednjem vesanju silent blokovi (usled greske u dizijanu) izdrze oko 150-200.000km i postoji resenje aftermarket na nacin da se samo jednom i nikada vise ne menjaju.

                      silent blokovi zadnjeg vesanja su bolje uradjeni tako da se oni prakticno ne menjaju, izdrze oko 400-500.000km u proseku ako nije voznja na principima divljanja inace upola toga (svega 200.000km) .

                      posto je alu rame i viljuska laganija i manja mas znaci i manja inercija i time manje sile meni bi bilo logicno i da silent blokovi traju duze uz pravilno dimenzionisanje.

                      ali, moja logika ocito se ne uklapa u logiku profita po svaku cenu, pa i po cenu da tako bitna stvar poput trapova bude odradjena slampavo.

                      nisam ocekivao da danas postoje auti sa simptomima jednog Juga (i Fijata tog doba) gde je havarija ramena na svakih 30-50.000km najnormalnija stvar.

                      vidim ja da cu imati tezak izbor kada dodje vreme da se auto menja

                      btw, nesto se ne secam da su raniji Pasati imali problem silent blokova, ramena i slicno oko trapova, jednoga sam imao i vozio 3 godine i oko 80.000km i apsolutno nikakvih problema, potpuni troublefree.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Nenad
                        CBC Senator XXL
                        • 06.01.2005
                        • 1364
                        • BBgd/Mow

                        #26
                        92-96 sam vozio Passat 1.8, 90 ks, B3 tamo je sve drugacije. Prvo motor je poprecan pa je i pritisak drugacije rasporedjen, vesanje je McPherson a ne multi link a sama ramena su iz neke druge legure i svako je tesko oko 3 kg za razliku od ovih na B5 gde sva zajedno (8 komada na 2 tocka)nemaju 3 kg.
                        Kod B5 kada ti se pojavi luft u volanu i/ili udarci onda je vec kasno, to je prakticno zvuk metalnog prstena kako bije u samo rame, zato sto je sajlent blok vec mrtav odavno.
                        Ovako se menjaju na B5 sjlent blokovi:


                        Kao sto mozes da vidis na prethodnom postu ona ramena sa 3 sajlent bloka su donja:spic se kaci kod glavnice tocka, srednji deo sluzi da se za njega zakaci amortizer a 3-i blok ide kod motornog odseka. Mislim da su naprezanja materijala prevelika za takvo parce legure (nije cak ni cisti metal). Svaka od tih ruku kosta oko 50-60$, ukljucujuci i tie rod ends(ne znam na srpskom ali oni ku@#$ci koji sluze za jedno od stelovanja trapa)
                        Boost or bust...

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          ok, kapiram mada mi se ne dopada odabrana realizacija koja daje tako porazne rezultate. bolje da nisu dirali da ne kvare dobra resenja.
                          ali, idemo dalje
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Nenad
                            CBC Senator XXL
                            • 06.01.2005
                            • 1364
                            • BBgd/Mow

                            #28
                            unifikacija
                            Boost or bust...

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #29
                              Tako je to kad se latinosi uljuce u auto industriju "Lopez"

                              Comment

                              • Jakovljevic
                                CBC Senator
                                • 11.10.2004
                                • 205
                                • Paracin

                                #30
                                Da je to istina, ne bi passat variant 91-94 god bio najprodavaniji karavan

                                Comment

                                Working...
                                X