Originally posted by RankoK
VW Passat srpski san - neke nejasnoce :)
Collapse
X
-
Originally posted by jaksa@Nenad
Pa na to sam otprilike i mislio, da je VW ugradio delove losijeg kvaliteta u 1. ugradnju nego sto su aftermarket delovi.
Kolko je to lose za VW, valjda su uvideli i sami.
to je islo na odredjenim serijama i kod nas u Porscheu rade recall,isao sam ja da proveravam svoje
Comment
-
-
Evo sta se kvari na Passatu.
nije ni cudo sto se kvari kada je tako tanusno ko za bicikl a silent blokovi sa tako malo "mesa" (gume). dok sam imao Fordovu Sijeru ista je ta fora primenjena na trapovima, mizerno mali silent blokovi koji crkavaju svako malo (20,30, 50k km) zavisno od ostrine voznje.
jeste da su jeftini tipa 4-5 eura komad ali je nedopustivo da im je radni vek godinu dve dana upotrebe auta.
stednja na losem mestu, po mom shvatanju, na elementima bezbednostivolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Problem je u tome sto prakticno ne moze da se ulovi momenat kada je samo silent block guma pocela da se raspada. Ako se momenat promasi onda ona dva metalna prstena pocinju da rade i prakticno razvale samu control arm, kao da je od mesinga. A to g.. kosta kao djavo. Ako menjas ceo komplet+ ruke moze da izadje kod dilera u servisu oko 500+300 $. Nenormalno za tako nesto.
Ako si ulovio momenat kada je poleteo sajlent blok treba ga kupiti i upresovati u ono g.. a to nije bas lako izvesti a da se ne razvali isto g..Boost or bust...
Comment
-
-
Hm.. ovako, osnovno pravilo za brzi odziv vesanja i bolje lezanje na putu je smanjjenje nefederisane mase , tj. segmenata vesanja.
Odatle dolazi modni super sport hit a´la BMW i svi problemi sa losim putevima.
Sledece je sto treba misliti na redovno ciscenje delova aluminijuma u zimskim sulovima, jer so i aluminijum se nikako nevole.
Pogodite ko pobedjuje u ovom fajtu
Jedna od malih javnih tajni Mercedes komfora je upravo u robusnom i teskom vesanju koje nije ultra brzo vec tromo i zato daje komfor, dok se sportski duh daje kao zadatak dodatnoj elektronici da ga ispravi i otkloni nedostatke koje tezina u vesanju nosi .
Dakle, nema, jare i pare, do vrha se dolazi teskoAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by WizA sta se jos krije ispod zita kada je tako lose uradjeno vesanje?na 65 000 tako da ne mogu nista da kazem.
Robustan i jeftin (za svoju klasu) za odrzavanje.
Mnogo vise mi se kvari '00.Pajero III DI-D, zivo sranje od auta, prodajem ga ovog proleca-samo da prodje sneg i zima.Boost or bust...
Comment
-
-
Problem je u tome sto prakticno ne moze da se ulovi momenat kada je samo silent block guma pocela da se raspada. Ako se momenat promasi onda ona dva metalna prstena pocinju da rade i prakticno razvale samu control arm, kao da je od mesinga. A to g.. kosta kao djavo. Ako menjas ceo komplet+ ruke moze da izadje kod dilera u servisu oko 500+300 $. Nenormalno za tako nesto.
Ako si ulovio momenat kada je poleteo sajlent blok treba ga kupiti i upresovati u ono g.. a to nije bas lako izvesti a da se ne razvali isto g..
_________________
moje iskustvo sa Fordom je da se na volanu oseti kada silent blokovi omeksaju tako sto volan postane neprecizan a osecaj podseca na upravljanje kormilom broda. ponekad se i cuje tup tup udarac pri prelaskupreko neravnina. nema presovanja niti bilo cega, odvrne se par srafova, zameni obicnom silom ruke i ponovo prisrafi. naravno, rame se ne menja jer nema razloga.
to je za mene primer lose resenog vesanja.
e sad, na Volvou je to solidnije reseno, isto je rame u pitanju ali je silent blok konusan. na volanu se takodje oseti kada silent blok dobije lufta.
uobicajeno je da na prednjem vesanju silent blokovi (usled greske u dizijanu) izdrze oko 150-200.000km i postoji resenje aftermarket na nacin da se samo jednom i nikada vise ne menjaju.
silent blokovi zadnjeg vesanja su bolje uradjeni tako da se oni prakticno ne menjaju, izdrze oko 400-500.000km u proseku ako nije voznja na principima divljanja inace upola toga (svega 200.000km) .
posto je alu rame i viljuska laganija i manja mas znaci i manja inercija i time manje sile meni bi bilo logicno i da silent blokovi traju duze uz pravilno dimenzionisanje.
ali, moja logika ocito se ne uklapa u logiku profita po svaku cenu, pa i po cenu da tako bitna stvar poput trapova bude odradjena slampavo.
nisam ocekivao da danas postoje auti sa simptomima jednog Juga (i Fijata tog doba) gde je havarija ramena na svakih 30-50.000km najnormalnija stvar.
vidim ja da cu imati tezak izbor kada dodje vreme da se auto menja
btw, nesto se ne secam da su raniji Pasati imali problem silent blokova, ramena i slicno oko trapova, jednoga sam imao i vozio 3 godine i oko 80.000km i apsolutno nikakvih problema, potpuni troublefree.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
92-96 sam vozio Passat 1.8, 90 ks, B3 tamo je sve drugacije. Prvo motor je poprecan pa je i pritisak drugacije rasporedjen, vesanje je McPherson a ne multi link a sama ramena su iz neke druge legure i svako je tesko oko 3 kg za razliku od ovih na B5 gde sva zajedno (8 komada na 2 tocka)nemaju 3 kg.
Kod B5 kada ti se pojavi luft u volanu i/ili udarci onda je vec kasno, to je prakticno zvuk metalnog prstena kako bije u samo rame, zato sto je sajlent blok vec mrtav odavno.
Ovako se menjaju na B5 sjlent blokovi:
Kao sto mozes da vidis na prethodnom postu ona ramena sa 3 sajlent bloka su donja:spic se kaci kod glavnice tocka, srednji deo sluzi da se za njega zakaci amortizer a 3-i blok ide kod motornog odseka. Mislim da su naprezanja materijala prevelika za takvo parce legure (nije cak ni cisti metal). Svaka od tih ruku kosta oko 50-60$, ukljucujuci i tie rod ends(ne znam na srpskom ali oni ku@#$ci koji sluze za jedno od stelovanja trapa)Boost or bust...
Comment
-
Comment