Visoko kvacilo pa jos hidraulicno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ogi
    CBC Senator XXL
    • 07.10.2007
    • 309
    • Beograd
    • Hyundai i30 1,4

    Visoko kvacilo pa jos hidraulicno

    Ako je situacija ovakva, da li to znaci da je:


    1. Otisla lamela

    2. Otisla korpa

    3. Nesto trece


    I da li moze nesto da se ucini bez menjanja necega od ovog ili citavog seta, kao na primer sto kod obicnog kvacila moze da se zategne sajla?
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    #2
    1. Da
    2. Da
    3. Ne

    Ne moze nista da se ucini, uskoro ces morati da kupis ceo set.
    To `uskoro ` znaci od par nedelja do par meseci regularne voznje.
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • Ogi
      CBC Senator XXL
      • 07.10.2007
      • 309
      • Beograd
      • Hyundai i30 1,4

      #3
      Ova tema je dodatak na onu moju staru "D D D d d d d problem pri kretanju i uzbrdici" temu samo sam se sada ogranicio na visoko kvacilo jer su mi tako rekli u servisu, sto i jeste istina.

      Auto kada ide, ide normalno, ok vuce, samo je problem to tresenje prilikom kretanja (sto sam uspeo da kontrolisem maksimalno laganim kretanjem, doziranim) i sto me najvise nervira kretanje na uzbrdici (i na minimalnoj a kamoli na nekoj vecoj) gde to tresenje ne moze nikako da se kontrolise. Pa sve nekako se nadam da je ipak nesto drugo ili da necu morati da menjam ceo set zbog toga jer mislim se, ako vuce dobro znaci da je set kvacila ok.

      Vozim vez dva, tri meseca tako i stvar se ne pogorsava ali ipak jako nervira.

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        moguce je da se stvar popravi "spustanjem" kvacila, odnosno stelovanjem, ali vrlo je verovatno da je otisla lamela. Ne mora da znaci da je pohabana. Imao sam isti problem i ne znam sta je uzrok. Kriscena je stara dobra korpa i remontovana lamela. Kvacilo je odlicno drzalo, prilikom saltanja u trecu su mogli da zaskripe tockovi, ali prilikom kretanja jako tresenje. Problem je resen novim setom kvacila koji osetno slabije drzi ali ne trese.
        Ja sumnjam na krivu lamelu.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • Ogi
          CBC Senator XXL
          • 07.10.2007
          • 309
          • Beograd
          • Hyundai i30 1,4

          #5
          Sta znaci SLABIJE DRZI, sta si hteo time da kazes?

          Inace, to je bas kao da proklizava lamela, ne uhvati odmah kako bi trebalo...

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            ne uhvati istog trenutka kad se pusti gas nego kao da klizna na kratko. U principu to je normalno stanje ali se meni vise svidelo ono


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Hermes
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2006
              • 1306
              • https://t.me/pump_upp
              • bemve

              #7
              Urose, pa ne moze da se steluje hidraulicno kvacilo, zar ne?

              A sto se tice `normalnog` stanja da ne uhvati istog trenutka pri brzom saltanju, tako sam i ja vozio mesec-dva letos, i mogu da kazem da je za normalnu voznju bilo ok, a za zahtevniju voznju je bilo vrlo frustrirajuce.
              Znaci, uglavnom je bilo vrlo frustrirajuce.

              Ogi, menjaj sve, ne cekaj da te izda na nekom nezgodnom mestu i u vreme kad ti bas trebaju kola.
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • Miljan
                CBC Senator XXL
                • 18.01.2006
                • 459
                • Nis

                #8
                Originally posted by Hermes
                Urose, pa ne moze da se steluje hidraulicno kvacilo, zar ne?
                Moze, ja sam stelovao drugaru na Ladi.

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #9
                  Kako moze da se steluje hidraulicno kvacilo? Meni jedva odvaja, a lamela i korpa su dobre i nista ne proklizava.
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • greywiendog
                    CBC Senator XXL
                    • 01.12.2006
                    • 421
                    • Stara Pazova

                    #10
                    Originally posted by Hermes
                    Ogi, menjaj sve, ne cekaj da te izda na nekom nezgodnom mestu i u vreme kad ti bas trebaju kola.
                    Upravo tako, jer sam i ja imao slicnu situaciju, pa sam na kraju morao da slepam kola do servisa, jer je skroz otkazalo kvacilo, bukvalno preko noci...
                    Kolumbo, Kolumbo, ****m te radoznalog...

                    Comment

                    • jaksa
                      CBC Senator XXL
                      • 23.10.2004
                      • 701
                      • Novi Beograd, SC

                      #11
                      Visoko hvata kvacilo (hidraulicno) kod Forda - zamena korpe i lamele.
                      Da li kod KA i druklagera, to ne znam.

                      Mozes da cekas da pocne da proklizava a mozes i odmah da menjas, neces se ovajditi ako cekas.

                      Comment

                      • bjov
                        CBC Član
                        • 23.09.2007
                        • 52
                        • Bgd

                        #12
                        @Ogi
                        Cek, cek.. Da li imas SAMO visoko kvacilo i nista drugo? To ne mora nista da znaci ako imas samostelujuce kvacilo koje je "fabricki" visoko...
                        Edit: sada vidim da ti i "trese".. Kao sto Uros rece, moze biti par stvari - od krive lamele, napukle korpe, kontaminirane lamele (zauljene), propalih opruga u lameli i sl... Zavisno od vozila, ako relativno pazis, ovakav set kvacila (npr "pukla" korpa) moze i jako dugo da potraje, ali to nikad ne znas.. Ako auto "redovno" koristis, umes da budes nezan i imas dobar sluh, skoro uvek ces imati 100km "fore" pre nego potpuno prokliza... Sa druge strane, mozes i da zamenis, i da budes miran.. Koliko je auto kod tebe? Da li se problem pojavio kod tebe ili?...


                        @svi ostali
                        Zavisno od automobila (sve pricam o hid kvacilu), kod nekih moze a kod nekih ne moze da se steluje visina kvalica (tzv samo-stelujuce), a kod nekih retkih koji imaju samostelujuce se moze konvertovati nazad na stelujuce...

                        Sasvim je normalno da kod nekih automobila koji imaju samo-stelujuce kvacilo, kvacilo bude po defaultu vrlo visoko.. U kuci smo imali bar 3 automobila sa tom osobinom (i svaki put sam se zivcirao sto je tako)..

                        Moj x1/9 je imao primitivno samo-stelujuce kvacilo hidraulicko, koje sam vrlo jednostavno izkonvertovao na klasicno (staiji modeli su imali klasicno hid kvacilo), i sve radi mnogo lepse i "nize"...

                        Comment

                        • Ogi
                          CBC Senator XXL
                          • 07.10.2007
                          • 309
                          • Beograd
                          • Hyundai i30 1,4

                          #13
                          Originally posted by bjov
                          sada vidim da ti i "trese".. Kao sto Uros rece, moze biti par stvari - od krive lamele, napukle korpe, kontaminirane lamele (zauljene), propalih opruga u lameli i sl... Zavisno od vozila, ako relativno pazis, ovakav set kvacila (npr "pukla" korpa) moze i jako dugo da potraje, ali to nikad ne znas.. Ako auto "redovno" koristis, umes da budes nezan i imas dobar sluh, skoro uvek ces imati 100km "fore" pre nego potpuno prokliza... Sa druge strane, mozes i da zamenis, i da budes miran.. Koliko je auto kod tebe? Da li se problem pojavio kod tebe ili?

                          Sam nisam ni konstatovao da mi je kvacilo visoko dok mi to nisu rekli u servisu da se zbog toga trese i da moram da menjam citav set (nece da menjaju pojedinacno, ili sve ili nista). Onda su mi otvorili malo oci i od tada mi se cini da je zaista to u pitanju a i logicno je, zato se i trese jer visoko hvata. Neki kazu da i njima trese i da tako voze godinu, dve... ali mene to strasno nervira, ajde po gradu jos i moze da se vozi ali sto se trese kada krece na uzbrdici to je da poludis, ne moze da se kontrolise.

                          Auto je kod mene 3 i po godine a ovo je pocelo da se desava bas u periodu kada sam se zaposlio i kao imbecil isao svaki dan kolima na posao preko Brankovog mosta (udaljenost radnog mesta cca 3-4km) sto jos i nije bilo tako strasno ali povratak je prica za sebe, mislim svako ko je isao tim prokletim mostom u poslednja 2 meseca zna o cemu pricam. Tako da sam licno ja sjebao set skroz naskroz mada bi se to verovatno isto desilo samo malo kasnije i od normalne voznje. Poslednjih mesec i po dana na posao idem autobusom (sto je trebalo da radim od samog pocetka) ali sada je kasno kad' sam unistio set kvacila. Cena zamene: 300 evra.

                          Comment

                          • mishkom
                            CBC Senator XXL
                            • 07.08.2007
                            • 591
                            • N/A
                            • N/A

                            #14
                            Koji je auto u pitanju?

                            I meni visoko hvata(307), mada nije previse, recimo bez gasa, uhvati na pola npr. ali trese dok se ne zagreje, a cim mu dam malo gasa, znaci ni 50obrtaja vise on radi normalno. U cemu je tu stvar? Inace nemam problema sa proklizavanjem i tako to

                            Comment

                            • Goranp
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2006
                              • 436
                              • Banja Luka

                              #15
                              Pošto je kod mene slučaj kao što je bio i kod uroša...
                              Znam da ću morati mijenati sve, ali me zanima da li mogu malo "spustiti" kvaličilo jer je stvarno visoko...
                              Mislio sam da ne može jer je hidraulično ali vidim sada neki govore da može
                              Postupak me zanima
                              Banjaluka Blog
                              http://gradbanjaluka.blogspot.com
                              Tattoo Picture
                              http://tattooaco.blogspot.com

                              Comment

                              Working...
                              X