Zamenom opruga ce sto posto oskrnaviti osobine inace veoma korisnog vozila osim ako ne bude vozio stiropor ili sundjer. Ne znam ali cisto sumnjam da je razlika u oprugama tolika odn. nosivost samog vozila ne znam ni ja kolika. Pre svega zato sto to vozilo nema zadnja sedista pa je samim tim lakse nego putnicka varijanta.
Ne razumem svrhu takvog vozila ako je mekano ko g..... i ako ce da udara cim se "malo" natovari a za to i sluzi.
Za voznju? Mozda na zapadu gde nema takse za takva vozila i kao dostavno za pizze i stvari od 5-6 kila.
Da je to proizvodjac hteo stavio bi mekse (standardne) opruge ali ga zato NIKO takvog ne bi ni kupio. Cemu?
Jos ako stoji ona ( u Srbiji ) glupava nalepnica od 80km/h na njemu.
Ovde bar toga nema na svu srecu.
Ne znam koliko se bas isplati zrtvovati osnovnu namenu vozila za karakter istog.
Da ne bude na kraju da su te opruge ustvari standardne ali da se vozilo ponasa tako samo zato sto je lakse pozadi. Treba to dobro pogledati.
Ne razumem svrhu takvog vozila ako je mekano ko g..... i ako ce da udara cim se "malo" natovari a za to i sluzi.
Za voznju? Mozda na zapadu gde nema takse za takva vozila i kao dostavno za pizze i stvari od 5-6 kila.
Da je to proizvodjac hteo stavio bi mekse (standardne) opruge ali ga zato NIKO takvog ne bi ni kupio. Cemu?
Jos ako stoji ona ( u Srbiji ) glupava nalepnica od 80km/h na njemu.

Ne znam koliko se bas isplati zrtvovati osnovnu namenu vozila za karakter istog.
Da ne bude na kraju da su te opruge ustvari standardne ali da se vozilo ponasa tako samo zato sto je lakse pozadi. Treba to dobro pogledati.
Comment