Laguna 2 1.9dci koji zamajac i od cega pase

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    Originally posted by pokemoni
    Vidim da mnogi komentarisu a ni konstrukciju niti delove motora ne znaju.Kao u svakoj temi zamolio bi one koji lupeteju gluposti i nebuloze da ne zbunjuju narod i ne kvare temu odgovorima koji nisu kompetentni i od pomoci.
    Koliko ja vidim jedino si ti ovde hteo da se napravis pametan kako si izmislio toplu vodu a u stvari si to samo procitao iz tudjih iskustava i preneo ovde.
    Ne vidim ko je i sta od doticnih ucesnika u temi pogresno rekao a kamoli lupio nesto kako kazes jos si im nabacio titulu ne znalica i ne poznavaoca osnovnih delova motora.
    Originally posted by pokemoni
    Za ne upucene motor i menjac u novom trafiku je konstrukciski potpuno isti i sve pase sraf na sraf.Uradio sam menjac i vec se par dana vozimo,razlika se ne primecuje sem na naglom pustnju kvacila.
    07.12 unoc si se jos raspitivao da li je ovo moguca prepravka da bi 10.12 nakon 2 radna dana uspeo da nadjes sve potrebne delove, dobavis ih, smontiras i eto tek onako se "par dana" provozate.
    Znam da u Vojvodini 1h traje 24h, 1 dan nedelju dana ali sto je mnogo mnogo je
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Originally posted by sw.brick
      dobar menjac ima lamelu koja se menja na 300.000-500.000 km a kamoli da se uopste postavlja pitanje zamene celog menjaca.

      kvacilo
      Brick, prestani da prosipaš demagogiju, daviš sve teme, pišeš dva kilometra poruka i ostalo, znaš sve da ne nabrajam.
      Iako se lično poznajemo, znam da si pametan i koristan kad hoćeš, od prvog dana si na forumu i dao si dobar doprinos svemu ovome, ukinući ti pristup forumu.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • pokemoni
        CBC Član
        • 30.03.2008
        • 24
        • vojvodina

        #18
        Odgovor za M-power-a bavim se mehanikom i imam servis i prodavnicu.Sto se tice mene ja sam sve proverio i tek onda rasklapao menjac,imam jako puno programa koji su mi pomogli i dosta teretnih vozila od firmi na odrzavanju i jako dobro poznajem sklopove motora i menjaca.Na pomenutom vozilu menjac skinut u cetvrtak,od petka ujutru do ponedeljka trazen polovan zamajac klasicni jer bi se na nov cekalo 15 dana.U ponedeljak uvece presao 800km i kupio polovan zamajac i novu korpu i lamelu,u utorak do 5 popodne sve je bilo sklopljeno.Temu sam namerno poceo iako sam vec to sve sklapao bas da vidim sta ce ljudi komentarisati.Sto se tice kilometraze auto je sluzbeni tako da ce 50.000 km preci za 6-7 meseci.Sto se tice ublazivaca na plivajucem zamajcu,sada ce tu istu funkciju raditi lamela sa oprugama.
        Odgovor za sw.brick ako sam na pocetku teme napisao da sve pase znaci menja se zamajac korpa i lamela zasto zbunjujes ljude i pomnjinjes i da treba da se menja i znaci, zamajac, kvacilo, lager radilice, zvono menjaca, menjac kompletan i sve ostale sitnice koje tu potpadaju od pomenutog Trafika (ako je to zaista identican motor.Nije mi jasno zasto i lager radilice jer je to deo motora molim te objasni mi ?
        www.garage-dtm.com

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #19
          Ma Brick preteruje....zna on dobro sta treba a sta ne.
          Moje licno misljenje da je prepravka koju si odradio dobra solucija, mislim da ce to da traje a i da ne traje svaki menjac ce da traje koliko i ti njihovi plivajuci zamajci, dakle 100-tinak hiljada, tako da u svakom slucaju jeftinije menjati menjace nego zamajce.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #20
            I bre Brick na kom to autu traje lamela 500.000km?
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Pa perpetumobile..Volvo razume se naravno automatik!
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #22
                To kako će i koliko dugo da traje tako napakovan zamajac tj. menjač ne zavisi samo od toga koliko Nm razvija motor i da li se menjač u Traficu "gadja" sa onim u Laguni. To što je nova lamela sa oprugama ne dokazuje i da će biti dovoljno sposobna da istrpi jake udarne sile naročito obzirom da se radi o 4-cilindrašu, pa još dizelu. Ako su te sile uspele da unište zamajac neće im biti problem ni da ubiju te oprugice na lameli. I to još brže... Samo, lamela je onda u toj priči najmanji problem jer stvar ide dalje od toga. Druga stvar je način vožnje, jer to pravi veliku razliku. Sa nekom vozačkom praksom nepravovremene promene brzina i prevelikog maltretiranja menjača u nižim obrtajima stvar se dodatno pogoršava i upravo su to okolnosti koje se uvek povezuju za ranim stradanjem plivajućeg zamajca. A dodatna stvar je da se priča o službenom automobilu, koji ionako imaju težak radni vek i "beneficiran radni staž". Tako da, ima tu mnogo više od onog što se vidi na prvi pogled.

                Zato moram da ponovim da mi se ne svidjaju ovakve ideje tim pre što će i sam utisak u vožnji, da ne kažem udobnost, biti neminovno narušeni, ali objektivno govoreći. Jedna od pozitivnih stvari koje idu na konto plivajućih zamajaca je izvanredna apsorpcija udarnih impulsa i lakoća u radu. Klasični zamajci ne mogu to da nadomeste, tako da će neminovno vožnja u autu kod kojeg je plivajući zamajac zamenjen klasičnim postati bučnija, rad menjačem otežan, a nivo vibracija osetno i neprijatno primetan. Ovde je navedeno jedno iskustvo sa zaključkom takvim kakav je naveden, ali je internet prepun sličnih poduhvata i generalno je zaključak uvek isti - povećanje buke, otežan rad u transmisiji, povećanje vibracija i to naročito u nižim režimima rada motora. Svi ti simptomi su sasvim očekivani kao posledica odsustva plivajućeg zamajca a zbog činjenica koje su već navedene.

                Ali, naravno da je jasno u čemu leži razlog ovakve ideje i koliko god se meni to ne svidjalo to je jednostavno ekonomski opravdano, bar na kraći vremenski period. Lično govoreći, upravo je plivajući zamajac jedna od stvari koje su me nedavno odvratile od kupovine auta sa zeldijem pod haubom, i to upravo zbog ovih i ovakvih cena popravke. I upravo zbog tih i tolikih cena servisiranja i održavanja CR-a sam prestao da verujem u bajke da su moderni dieseli ukupno gledano "ekonomičniji" automobili od benzinaca...

                U svakom slučaju bilo bi lepo da na leto izneseš svoje utiske i objektivan rezime o tome šta se dešavalo u medjuvremenu, možda će nekima na forumu to jednom i zatrebati... Ko zna, možda ti krene i posao sa tim konverzijama...
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Originally posted by pokemoni
                  Temu sam namerno poceo iako sam vec to sve sklapao bas da vidim sta ce ljudi komentarisati.
                  Ovo bi treba obiti ozbiljan forum a počinjanje teme na ovakav način to svakako niije niti mi služimo za ispitivanje javnog mnjenja.

                  Ako si stručnjak, onda počneš stručno temu da se to vidi iz aviona i pridružiće ti se isti takvi a mi odbijemo one druge i ne moraš posle da zamoljavaš te druge da ne pišu ako ne znaju.
                  Ako kreneš sa ja sam čuo ili mislim tako, vrlo rado će ti se pridružiti još stotinjak takvih stručnjaka.

                  Daklem, ništa loše. Na ovom forumu ko nešto zna i rad je da to podeli sa drugima je uvek dobrodošao.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    Originally posted by Dora
                    Originally posted by sw.brick
                    dobar menjac ima lamelu koja se menja na 300.000-500.000 km a kamoli da se uopste postavlja pitanje zamene celog menjaca.

                    kvacilo
                    Brick, prestani da prosipaš demagogiju, daviš sve teme, pišeš dva kilometra poruka i ostalo, znaš sve da ne nabrajam.
                    Iako se lično poznajemo, znam da si pametan i koristan kad hoćeš, od prvog dana si na forumu i dao si dobar doprinos svemu ovome, ukinući ti pristup forumu.

                    sta je to sa tobom ??
                    zasto licni stav koji god da je, ubacujes u ovakvu temu, vrlo sam iznenadjen pristupom.

                    dajem konkretne odgovore na konkretnu temu, ti ovako uskaces sa neprimerenim komentarima.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      Originally posted by djukic
                      I bre Brick na kom to autu traje lamela 500.000km?
                      kvalitetnom, premium segment.

                      pa na prastaroj Ladi ili nekom prastarom Fiatu od pre 30godina lamela traje bar 100.000km.
                      na starijem VW Pasatima lamela ladno traje od 300.000 pa navise...
                      izdrzala 650.000km fabricka lamela do zamene, Pasat 1.6 benzinac.
                      kao primere iz prakse navodim.

                      a mi pricamo o modelima konstruisanom i 21. veku
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #26
                        I ona u 21 veku i ona lamela u 20 su veoma slicne, da ne kazem iste.
                        To 600k to samo u snovima tako reci jedan u milion. Moze sa kolima turistickog putnika koji bije kilometrazu samo autoputevima.
                        Gradska/mesovita upotreba lamele prosecnog vozaca je oko 200k cesce u praksi 100-150k....zene ispod toga
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • CannoN
                          CBC Senator XXL
                          • 15.09.2007
                          • 485
                          • Beograd

                          #27
                          Sklon sam da verujem da se bez tog "gumenog" zamajca moze.

                          Vidim da ga sada ugradjuju i benzincima pa i na sestake benzince(bmw recimo)- kako to da naprasno postoji realna potreba za tim?

                          Mislim da je to dodatni izvor prihoda proizvodjacima posto tempirano strada i kosta toliko da se zapitas je si li zdrav da kupis auto sa takvom kamatom?

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            Naprasno postoji potreba za tim zamajcima zato sto umesto overengineeringa automobila kao sto je ranije bio slucaj, gde se sve napravi da traje u najmanju ruku par stotina hiljada km, trend je da se koriste sto je moguce laksi, jeftiniji i samim tim nekvalitetniji sklopovi, a njihove mane maskiraju dodatnim delovima kao sto je taj zamajac.

                            Jedan menjac od pre 25 godina, na starim Audijima Quattro serijski trpi preko 1000KS, i to menjac maltene isti kao na starom Audiju 80 Dizel. Danas menjac na BMW sestaku benzincu ne moze da istrpi trecinu toga a da nema ublazivac udara koji ga stiti da se ne izlomi u ekspresnom roku jer je napravljen da bude taman toliko jak koliko je potrebno, i nista vise. Isto vazi za vecinu sklopova koji se u poslednjih 10-ak godina ugradjuju u nove automobile, pa samim tim tih lamela od 500.000 ima samo u naucnofantasticnim filmovima, video igrama, narodnim pesmama i kod Bricka, i to je to. Kakav bre premium segment i 500.000 daj ne lupaj vise...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              #29
                              Iz prakse slucaj:

                              Berlingo 100.000km i ni kilometar vise, auto se vozi samo po gradu. Cak mu lamela nije ni bila toliko losa ali se raspao druk lezaj.

                              Partner 170.000km ali auto je isao najcesce na otvoren put...

                              206 uzas kako je sve postalo jeftino, kako se neki kvarovi koji su zaboravljeni vracaju. Tako nesto sam ocekivao jer od pojave pocinkovanih karoserija i odlicne zastite limarije, da su nastavili takvim trendom, automobili se nebi ni menjali...
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • CannoN
                                CBC Senator XXL
                                • 15.09.2007
                                • 485
                                • Beograd

                                #30
                                Na zalost si u pravu 206.

                                Comment

                                Working...
                                X