Peugeot 405 1.6l 1991g - problemi sa menjacem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #16
    Motor u tvom pugu je XU5 ako ti je u saobracajnoj 1580ccm a ako imas 1587ccm onda je TU5.
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • alexus
      CBC Član
      • 04.07.2006
      • 28
      • Novi Beograd, Blokovi

      #17
      @djukic: Hvala majstore.


      Javljam vam se na ovu temu ponovo da vam kazem sta je bio uzrok problema kad promenim korpu i lamelu.
      Renault Megane I, 1.9dCi AIR
      Peugeot 405, 1.6l

      Comment

      • PUG405
        CBC Član
        • 28.09.2007
        • 23
        • Beograd

        #18
        Originally posted by alexus
        Pa dobro. Bolje i korpa i lamela nego ceo menjac. Mada ce zena da me rokne i za jedno i za drugo.
        Korpa i lamela = 7000din, polovan menjač = 60e = 5000din Ako ikad budeš tražio menjač, traži za 205. Problem sa polugom se lako reši, a primetio sam da su cene drastično veće (150e prema 60-70e) za potpuno isti menjač kada tražiš za 405. Jedino što bi se možda promenilo su prenosni odnosi i sat bi malo lagao, ali to bi se verovatno desilo i ako bi uzeo bilo koji BE3/5 menjač, a da nije baš od 1.6 iz 405. Inače finalni odnos ti je 16-67.

        Comment

        • alexus
          CBC Član
          • 04.07.2006
          • 28
          • Novi Beograd, Blokovi

          #19
          Hvala za savet!

          Nadam se da nece biti problema sa menjacem. Ovih dana se spremam za majstora svakako, mora da se menja i rashladna tecnost, pa cu da vidim sta on predlaze. Eon me je podstaknuo na razmisljanje o nosacima motora i menjaca, mislim da i sa tim ima problema pa bih prvo krenuo od toga. Onda polugice, a korpa i lamela mislim da jos mogu da posluze. Cim nesto uradim, javljam se.
          Renault Megane I, 1.9dCi AIR
          Peugeot 405, 1.6l

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #20
            Pa prvo sto ce majstor da "vidi" su upravo nosaci menjaca i pecurkasti nosac motora. To ces po preporuci morati da menjas. Dalje ce da vidi da je popustio semering radilice (iza zamajca). Potom ces da menjas set kvacila. Zatim menjas polugice ...
            Sve se to pokrene odlaskom kod majstora.
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • alexus
              CBC Član
              • 04.07.2006
              • 28
              • Novi Beograd, Blokovi

              #21
              A sta da se radi, to ti je zivot, nemam srece pa to ti je!

              Prezalicu koju stotku evrica, bar cu posle malo uzivati u voznji, da ne moram svaki put da stezem zube kad se latim rucice menjaca.
              Renault Megane I, 1.9dCi AIR
              Peugeot 405, 1.6l

              Comment

              Working...
              X