Motor u tvom pugu je XU5 ako ti je u saobracajnoj 1580ccm a ako imas 1587ccm onda je TU5.
Peugeot 405 1.6l 1991g - problemi sa menjacem
Collapse
X
-
-
Korpa i lamela = 7000din, polovan menjač = 60e = 5000din Ako ikad budeš tražio menjač, traži za 205. Problem sa polugom se lako reši, a primetio sam da su cene drastično veće (150e prema 60-70e) za potpuno isti menjač kada tražiš za 405. Jedino što bi se možda promenilo su prenosni odnosi i sat bi malo lagao, ali to bi se verovatno desilo i ako bi uzeo bilo koji BE3/5 menjač, a da nije baš od 1.6 iz 405. Inače finalni odnos ti je 16-67.Originally posted by alexusPa dobro. Bolje i korpa i lamela nego ceo menjac. Mada ce zena da me rokne i za jedno i za drugo.
Comment
-
-
Hvala za savet!
Nadam se da nece biti problema sa menjacem. Ovih dana se spremam za majstora svakako, mora da se menja i rashladna tecnost, pa cu da vidim sta on predlaze. Eon me je podstaknuo na razmisljanje o nosacima motora i menjaca, mislim da i sa tim ima problema pa bih prvo krenuo od toga. Onda polugice, a korpa i lamela mislim da jos mogu da posluze. Cim nesto uradim, javljam se.Renault Megane I, 1.9dCi AIR
Peugeot 405, 1.6l
Comment
-
-
Pa prvo sto ce majstor da "vidi" su upravo nosaci menjaca i pecurkasti nosac motora. To ces po preporuci morati da menjas. Dalje ce da vidi da je popustio semering radilice (iza zamajca). Potom ces da menjas set kvacila. Zatim menjas polugice ...
Sve se to pokrene odlaskom kod majstora.
Comment
-
-
A sta da se radi, to ti je zivot, nemam srece pa to ti je!
Prezalicu koju stotku evrica, bar cu posle malo uzivati u voznji, da ne moram svaki put da stezem zube kad se latim rucice menjaca.Renault Megane I, 1.9dCi AIR
Peugeot 405, 1.6l
Comment
-
Comment