M ne bih se slozio, fabrika je trabala ( ja bih rekao morala za te pare) da predvidi logicno da ce dizel kao zapaljiv kada procuri ici nanize i da shodno tome postaviti zastitu i na anlaser kada seu vec smislili da bude idrektno ispod mesta sa gorivom, i kadicu za skupljanje dizela.
pa obicni proizvodjaci ves masina stavljaju ispod kazana a iznad elektromotora plasticnu zastitu koja sprecava da voda koja eventualno procuri napravi pozar ili slicno. i to pre bar 30 godina...
Volvo (moj konrektno) recimo fabricki ima zastitni lim oko izduvne grane motora i prve izduvne cevi kao prevenciju da ako neko eventualno dosipa ulje dok je vruc motor/ auspuh ulje ne moze da dospe direktno na izduvni vreli deo i da se zapali.
ispod hladnjaka je plasticni stitnik koji sakuplja antifriz ako eventualno popusti hladnjak ili pukne crevo i odvodi ispod motora, dalje od elektrike.
i to je uradjeno konstrukciono jos pre 30 i vise godina kao osnovni normativ koji se uzima u obzri pri konstrukciji.
o tome da je tkanina i materijal enterijera napravljen kao nezapaljiv jos pre 25 godina (minimuml mozda i jos ranije) tako da putnici imaju vremena da lagano napuste auto bez povreda od opekotina..
i X takvih konstrukcionih detalja koje se ne vide na prvi pogled golim okom, obicno se ne pominju bucno u reklamama ali se ocekuju od proizvodjaca sa pedigreom u sta svakako spada i Mercedes a pogotovu S klasa.
za mene je nepojmljivo da u 21. veku takav propust u dizajnu motorskog prostora nije primecen jos u fazi razvoja i testiranja, a sada nakon dogadjaja povuceni svi S klase na doradu da bi se ubuduce otklonila i najmanja sansa za ponavljanje bilo kada i bilo gde.
mozda ja previse ocekujem, ali sta ces MB je navikao korisnike decenijama da decijih bolesti dizajna nema za premium cenu koja je placena.
nagledao sam se ja i korozije na staroj C klasi ,iz 90tih godina i to one strukturne u zadnjem delu ispod tepiha u gepeku uz ivice spojenih limova. no, no po meni za tako veliko ime
pa obicni proizvodjaci ves masina stavljaju ispod kazana a iznad elektromotora plasticnu zastitu koja sprecava da voda koja eventualno procuri napravi pozar ili slicno. i to pre bar 30 godina...
Volvo (moj konrektno) recimo fabricki ima zastitni lim oko izduvne grane motora i prve izduvne cevi kao prevenciju da ako neko eventualno dosipa ulje dok je vruc motor/ auspuh ulje ne moze da dospe direktno na izduvni vreli deo i da se zapali.
ispod hladnjaka je plasticni stitnik koji sakuplja antifriz ako eventualno popusti hladnjak ili pukne crevo i odvodi ispod motora, dalje od elektrike.
i to je uradjeno konstrukciono jos pre 30 i vise godina kao osnovni normativ koji se uzima u obzri pri konstrukciji.
o tome da je tkanina i materijal enterijera napravljen kao nezapaljiv jos pre 25 godina (minimuml mozda i jos ranije) tako da putnici imaju vremena da lagano napuste auto bez povreda od opekotina..
i X takvih konstrukcionih detalja koje se ne vide na prvi pogled golim okom, obicno se ne pominju bucno u reklamama ali se ocekuju od proizvodjaca sa pedigreom u sta svakako spada i Mercedes a pogotovu S klasa.
za mene je nepojmljivo da u 21. veku takav propust u dizajnu motorskog prostora nije primecen jos u fazi razvoja i testiranja, a sada nakon dogadjaja povuceni svi S klase na doradu da bi se ubuduce otklonila i najmanja sansa za ponavljanje bilo kada i bilo gde.
mozda ja previse ocekujem, ali sta ces MB je navikao korisnike decenijama da decijih bolesti dizajna nema za premium cenu koja je placena.
nagledao sam se ja i korozije na staroj C klasi ,iz 90tih godina i to one strukturne u zadnjem delu ispod tepiha u gepeku uz ivice spojenih limova. no, no po meni za tako veliko ime

Comment