Mercedes S 320 CDI 2002 godiste, greska :shock:

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    M ne bih se slozio, fabrika je trabala ( ja bih rekao morala za te pare) da predvidi logicno da ce dizel kao zapaljiv kada procuri ici nanize i da shodno tome postaviti zastitu i na anlaser kada seu vec smislili da bude idrektno ispod mesta sa gorivom, i kadicu za skupljanje dizela.

    pa obicni proizvodjaci ves masina stavljaju ispod kazana a iznad elektromotora plasticnu zastitu koja sprecava da voda koja eventualno procuri napravi pozar ili slicno. i to pre bar 30 godina...

    Volvo (moj konrektno) recimo fabricki ima zastitni lim oko izduvne grane motora i prve izduvne cevi kao prevenciju da ako neko eventualno dosipa ulje dok je vruc motor/ auspuh ulje ne moze da dospe direktno na izduvni vreli deo i da se zapali.

    ispod hladnjaka je plasticni stitnik koji sakuplja antifriz ako eventualno popusti hladnjak ili pukne crevo i odvodi ispod motora, dalje od elektrike.

    i to je uradjeno konstrukciono jos pre 30 i vise godina kao osnovni normativ koji se uzima u obzri pri konstrukciji.
    o tome da je tkanina i materijal enterijera napravljen kao nezapaljiv jos pre 25 godina (minimuml mozda i jos ranije) tako da putnici imaju vremena da lagano napuste auto bez povreda od opekotina..

    i X takvih konstrukcionih detalja koje se ne vide na prvi pogled golim okom, obicno se ne pominju bucno u reklamama ali se ocekuju od proizvodjaca sa pedigreom u sta svakako spada i Mercedes a pogotovu S klasa.

    za mene je nepojmljivo da u 21. veku takav propust u dizajnu motorskog prostora nije primecen jos u fazi razvoja i testiranja, a sada nakon dogadjaja povuceni svi S klase na doradu da bi se ubuduce otklonila i najmanja sansa za ponavljanje bilo kada i bilo gde.

    mozda ja previse ocekujem, ali sta ces MB je navikao korisnike decenijama da decijih bolesti dizajna nema za premium cenu koja je placena.

    nagledao sam se ja i korozije na staroj C klasi ,iz 90tih godina i to one strukturne u zadnjem delu ispod tepiha u gepeku uz ivice spojenih limova. no, no po meni za tako veliko ime
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32
      Hehe.. brick, sta ces, mi smo se nagledali SWE resenja kako se misli unapred, sa onim AKO, pa se sad izgleda ischudjujemo promasajima napravljenim u 2002 godini od MBa
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Nenad , sta da kazem, pokusavaju da ostanu i dobijaju pravo na svojeglavost, dakle veliki tata je ipak pustio nekome da vodi celu grupaciju unapred. I SAAB i Volvo uzivaju statut "tehnickih inovatora" u obadva koncerna, kako GM tako Ford.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #34
          Ma ne branim ja MB , Ja sam ljubitelj BMW-a pa mozete predpostaviti kakvu distancu imam od MB-ca.
          Ja konkretno mislim da to nije konstruktivna greska jer je to mozda jedini primerak kome se to desilo. Hteo bih reci da kada bi proizvodjac pazio da svaki ovako ne predvidjeni i cudni kvar moze da se dogodi, pa da povodom toga uzima neke preventivne zastitne mere, auto bi kostao jjos duplo vise ili bi bio veliki kao soliter. Znaci ovo se dogodilo preko anlasera i sad se smatra da je automatski anlaser kriv za to. Isto se dogadja kada propisa benzinsko crevo pa vlasnik tako vozi i nista ne oseca pa se zapali, pa bi smo mogli reci da auspuh motora nije smeo da ide tuda jer prilikom defekta creva benzin pada na auspuh. Znaci dogodilo se zbog toga i toga i to je to. Po meni je veca greska sto vlasnik nije pripazio jer nafta sigurno nije iscurela od jednom pa se to desilo nego je curela i slinila po motoru mesecima tako da.....
          Evo jos jednog primera vezanog za drugu jaku marku. Naime radi se o AUDIu A8 prilicno novom odlicnog stanja. Drugar (pacijent) se igrao sa 4-vuce i zaglavio u snegu. Posto nije mogao duze vremena da se pomeri sa mesta gde se zaglavio, malo se iznervirao tj. malo vise jer smo ga prozivali tipa "serem ti se na auto ima 4 vuce i zaglavi se a ja sa mojom 5-ticom i zadnjom vucom izvlacim gde hocu " Turirao je auto preko 5000o/min misleci da se sa jacim gasom lakse izvlaci, hteo je da se ukopa i istopi sav sneg ispod tockova. I sta se dogodilo, auto je poceo da dimi, otvorio je haubu a unutra pozarni zid tinja zapaljen od usijane izduvne grane
          Sve se odigralo tako brzo da je auto buknuo i izgoreo za tili cas CEO.
          Takav auto. A napolju - i sneg svuda okolo dubok.
          I sta sad reci da je kriva fabrika. Ajde za to se i moze reci da su mogli da izoluju bolje izduvnu granu. Ali o tome bas pricam, nije planirano, tako da ni fabrici nije palo na pamet da se tako nesto radi, naprosto nema razloga, nego je visa sila i redak slucaj i nemar vlasnika.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            M Power >> Vidi, za mene je konstruktivna greska, jer nije se gardiralo od mogucnosti da se to desi.
            1? je bi kostao komadic lima da se u produkciji ubaci iznad anlasera.
            Pricamo i ja i brick sada kao elektricari i znamo sta se i kako se resava zastita kod motora sa velikim strujama.
            Znas i sam da anlaseri uvek stoje na "hladnoj " strani motora, to je jasno zasto, samo je trebalo nastaviti osnovnu logiku
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #36
              Ma nije greska i TACKA
              E al ustvari dosli smo kroz razmatranje do drugog zakljucka. Znaci nije problem u automatskom anlaseru kako si na pocetku rekao da sa ovom novotarijam moze doci do toga, sto srecom nije doslo i kako zbog tog resenja moze doci do zapaljenja auta u slucaju curenja nafte, nego smo dosli do zakljucka da je problem nesto drugo tj. sto takva fabrika kao sto je MB nije stavila staru proverenu foru sa limom ili nesto takvog tipa kao preventivnu zastitu od takvih stvari
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                Pa jasno, eto vidis i sam da je greska
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                Working...
                X