BMW 5, Kljesta blokiraju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Originally posted by vujke View Post
    Mrzi me sad da citam sve ovo jer sam imao problem sa 'kljucanjem' vlage u starom ulju na starom autu, izgubio sam kocnicu na kratko ali tocak nije ostao blokiran...

    Pa naravno da nije blokirao jer to i jeste posledica ključanja ulja, pretvori se u paru a para je stišljiva i nema sile za kočenje. Kako se ohladi tako se kondenzuje i opet postane tečnost koja nije stišljiva i kočnica se ponovo pojavi i radi ok dok opet ne proključa. Naravno da ako ima više vode u ulju koju takodje naravno pokupi iz vazduha se smanjuje tačka ključanja pa se zato i preporučuje izmena ulja na rok od 2 godine ili kako je ko predvideo.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • ukk
      CBC Član
      • 10.11.2013
      • 23
      • Beograd
      • bmw 523, e60

      #32
      U servisu su ponovo pregledali sve, kljesta, creva, dijagnostiku....

      Otisao na tehnicki sa nadom da cu proci. Nisam prosao, isto se ponavlja.
      Kazu kada stisne kocnicu pa pusti na monitoru skala dodje do 1 sto znaci da ostane u blokadi, posle par sekundi kada zavrti tocak, otpusti ali ponovo ne otpusti do kraja vec je skala blizu nule sto znaci da i dalje belezi otpor/blokadu na tocku.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Sad već pravimo misteriju, ako ne mogu to da ponove u servisu onda neko na tehničkom ima problem.
        Treba dići auto tako da je točak slobodan ali da je trap opterećen zbog korekcije kočenja ako je ima. Stisnuti kočnicu ili povući ručnu i probati da se okrene točak. Ako se okreće onda tehnički nekako greši...

        Ako stvarno blokira onda je verovatno crevo za kočnice kako sam već opisao, ponaša se kao jednosmerni ventil, ispočetka brzo otpusti kasnije sve više vremena drži "stisnuto" ne dozvoljava ulju da se vrati u posudu.
        To isto može i korektor kočenja da uradi ako je zadnji točak u pitanju, nabrekne gumica...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Delkan
          CBC Senator XXL
          • 14.06.2005
          • 829
          • 60 km From BG,West

          #34
          Dora ti je ovde iznad objasnio sta treba da se proveri i kako.
          To nije nikakva posebna mudologija i svaki iole normalan majstor to sve lako moze da proveri.

          Skala dodje do 1 cega? KN? Ili 0.1KN? Vrlo bitno.
          Ili te k araju na tehnickom da im das koji dinar...

          Comment

          • ukk
            CBC Član
            • 10.11.2013
            • 23
            • Beograd
            • bmw 523, e60

            #35
            Originally posted by Dora View Post
            Sad već pravimo misteriju, ako ne mogu to da ponove u servisu onda neko na tehničkom ima problem.
            Treba dići auto tako da je točak slobodan ali da je trap opterećen zbog korekcije kočenja ako je ima. Stisnuti kočnicu ili povući ručnu i probati da se okrene točak. Ako se okreće onda tehnički nekako greši...

            Ako stvarno blokira onda je verovatno crevo za kočnice kako sam već opisao, ponaša se kao jednosmerni ventil, ispočetka brzo otpusti kasnije sve više vremena drži "stisnuto" ne dozvoljava ulju da se vrati u posudu.
            To isto može i korektor kočenja da uradi ako je zadnji točak u pitanju, nabrekne gumica...
            Rekli su da su proverili crevo, nisam u situaciji da im stalno impliciram sta trebaju da urade/provere
            Sta je korektor kocenja ?

            Comment

            • ukk
              CBC Član
              • 10.11.2013
              • 23
              • Beograd
              • bmw 523, e60

              #36
              Originally posted by Delkan View Post
              Dora ti je ovde iznad objasnio sta treba da se proveri i kako.
              To nije nikakva posebna mudologija i svaki iole normalan majstor to sve lako moze da proveri.

              Skala dodje do 1 cega? KN? Ili 0.1KN? Vrlo bitno.
              Ili te k araju na tehnickom da im das koji dinar...
              Ne znam u kojim je jedinicama, radio sam tehnicki u dva servisa, u poslednjem je mehanicki pokazivac (tu mi je covek objasnio sta se zapravo desava), mislim da skala ide od 0 do recimo 6.

              Moracu da izvrsim pritisak na servis da provere jos jednom to crevo ili da ga zamene (nek stave od drugog tocka ili sl.).

              Comment

              • gorky
                CBC Senator XXL
                • 08.06.2007
                • 860
                • Vojvodina,Kikinda

                #37
                Upravo tako,radi se o "kvaru" koji zaista svaki iole strucan majstor zna da otkloni,i nema potrebe da se ukljucuju ni skali ni molder...uostalom kada ja tvrdim da je auto ok,a na tehnickom kazu suprotno,odem licno na tehnicki jer musterija nije duzna da posreduje izmedju...secam se pre par godina na vektri c sam menjao prednje plocice,posle par dana vrate coveka sa tehnickog izbezumljenog,kako mu nije nesto oko trapa stegnuto,kao navodno je mogao da se ubije sa takvim autom,ja ni ne pogledam auto nego sednem sa covekom odem na tehnicki,a valjci puni snega i naravno uljucuje se abs,pa trese trap,odem na drugi tehnicki i naravno sve ok...zamoli majstore da to rese sa tehnickim i ne brini

                Comment

                • ukk
                  CBC Član
                  • 10.11.2013
                  • 23
                  • Beograd
                  • bmw 523, e60

                  #38
                  Kratak izvestaj, zamenjeno crevo i ulje, bez promene tj. i dalje isti problem.

                  Sumnja se na hidraulicni deo na ABS jedini, elektronika je ok, testirana preko dijagnostike, za hidraulicni deo ne postoji test pa je pretpostavka da je problem na nekom od ventila ili koji je vec pravi naziv za to.

                  Primer,

                  Comment

                  • ukk
                    CBC Član
                    • 10.11.2013
                    • 23
                    • Beograd
                    • bmw 523, e60

                    #39
                    Kratak izvestaj, zamenjeno crevo i ulje, bez promene tj. i dalje isti problem.

                    Sumnja se na hidraulicni deo na ABS jedini, elektronika je ok, testirana preko dijagnostike, za hidraulicni deo ne postoji test pa je pretpostavka da je problem na nekom od ventila ili koji je vec pravi naziv za to.

                    Primer,

                    BMW E60 E61 5 SERIES ABS PUMP BOSCH 0265950376 | eBay

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #40
                      Originally posted by ukk View Post
                      ... za hidraulični deo ne postoji test, pa je pretpostavka da je problem na nekom od ventila...
                      Test za hidraulični i mehanički deo je taj na tehničkom pregledu! Zašto ne odeš na tehnički u nekom servisu AMSS?! Pa, ako se pokaže isto, traži snimak ispitivanja i zahtevaj od servisa gde si radio, da dovedu u red. O tome je pisao, čini mi se Gorky.
                      Raspravljamo, a da zapravo ne znamo u čemu je problem: koja je to jedinica mere spominjana vrednost "1"!?
                      Da li na testu zadovoljava efikasnost kočnica?
                      Ako, nakon nekoliko pritisaka na pedalu kočnice, po otpuštanju ne pada na "0", može biti do ručne (najčešće sajla, ili prljavština), ili do klipa kočnice. Ja sam jednom imao problema zbog neodgovarajuće gumice (prašinarke).

                      Comment

                      • Delkan
                        CBC Senator XXL
                        • 14.06.2005
                        • 829
                        • 60 km From BG,West

                        #41
                        Originally posted by ukk View Post
                        za hidraulicni deo ne postoji test

                        Postoji: ako je tocak blokirao zbog hidraulicnog dela u ABS-u,popustanjem "sisice" na klestima protisak mora da se popusti i tocak ce krenuti.Crevo je,rekoste,ok.

                        I dalje ne verujem da niko ne moze da nadje uzrok...

                        Comment

                        Working...
                        X