Raspodela mase

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TOKYO
    CBC Senator XXL
    • 17.07.2006
    • 1696
    • Beograd- NBGD

    Raspodela mase

    Kao sto pise u naslovu,interesuje me raspodela mase po osovinama kod navedenih modela u zavisnosti od motora i tipova karoserija!
    MY ex RWD Alfa
    Drift & Donuts & Track
  • cveleBMW
    CBC Senator XXL
    • 21.03.2006
    • 370
    • Beograd, Banovo Brdo

    #2
    g

    Za e30 ne znam,....
    za e 36 4v sigurno, dobio nagradu kada je izasao za raspodelu 50-50
    za e 46 ne znam

    Sto se tice i detalja koji je motor u pitanju...

    Cini mi se da to ovde neces saznati,....



    P.S.Sto te to interesuje?
    Razmisljas sta da uzmes a da te ne bacaka kada padne sneg ili kisica

    Comment

    • TOKYO
      CBC Senator XXL
      • 17.07.2006
      • 1696
      • Beograd- NBGD

      #3
      Taman se obradovah kad videh poruku a ono opet suplje

      Pokusao sam i na BMW forumu da priupitam isto pitanje ali i tamo suplje!

      Interesuje me iz nekih licnih interesa!

      U par navrata sam nacuo da e30 ima 70-30 sto mi je malo nerealno??

      Za e36 sam nacuo za 50-50 a ako je tako onda svaka cast!

      A za e46 se raspitujem vise informativno

      ajde bemweisti??
      MY ex RWD Alfa
      Drift & Donuts & Track

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #4
        Ti bre k`o da si Alfu vozio pa te svaki detalj interesuje, to je bre Nemac napravio - sipas i vozis, ako ti se ne svidja raspodela tezine vozis u rikverc i zavrsio si pos`o...

        E30 48/52
        E36 50/50
        E46 50/50

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Nemaju svi modeli iste serije isti raspored mase.

          325ix E30 je imao 64/36. E30 M3 je imao nesto jako blizu 50/50, ne secam se vise tacno koliko. Verovatno, odnosno gotovo sigurno je i sa ostalima isti slucaj.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • JaMaL
            CBC Senator XXL
            • 14.04.2007
            • 448
            • JaMaL

            #6
            1986 bmw e30 m3 is ... offering astonishing balance due to its 48/52-weight distribution

            kasnije kaze da E36 m3 4 door ima 50/50 sto je napredak u odnosu na e30...

            dakle kao sto je receon samo M3 ima idealne balanse... kod drugih modela/motora nije pazeno toliko na to

            Comment

            • cveleBMW
              CBC Senator XXL
              • 21.03.2006
              • 370
              • Beograd, Banovo Brdo

              #7
              JOS JEDNOM!? Sto ti je to bitno, sta ti trazis i zbog cega???

              Comment

              • TOKYO
                CBC Senator XXL
                • 17.07.2006
                • 1696
                • Beograd- NBGD

                #8
                @cvele

                Sto galamis???

                Ovo je jedna stvar koja me dosta zanima kada je BMW u pitanju,sredjivanje neke e30-tice mi je u planu pa me interesuju neki detalji,ni e36 nije iskljucen ali nije ni blizu!

                Razne opcije mi padaju na pamet,koliko je tezi taj redni sestak od cetvrtaka??

                Plan mi je da napravim sto kruci auto koji ne sme da se naginje,i u interesu da prednji kraj bude sto stabilniji!

                Znaci bez underster-a sa "malo" overster-a!

                E sad interesuje me razlika ponasanja izmedju!

                1.318is i 320i ?

                2.320is i 325i ?




                Poruku izmenio: *IvanT*
                MY ex RWD Alfa
                Drift & Donuts & Track

                Comment

                • Lord_o21
                  CBC Senator XXL
                  • 29.04.2006
                  • 494
                  • Novi Sad

                  #9
                  Subota hoce da bezi preko nosa, za cetvrtak ne znam, verovatno i on... Krutina... hm.. imas tu jedan problem, kako to Bmw 327it kaze "nervozan je auto..." primer u driftu kad prebacujes zadnji deo sa jedne na drugu sranu, auto se uvek naginje, naglo krece pa zato. A recimo nizmoid s13 to lepo elegantno uradi, znatno mirnije. Mislim da sam iz prica shvatio sta volis (sta ti lezi), bolje gledaj tako nesto, vise ce ti odgovarati... Pogledaj malo, procunjaj, pitaj ako ti nesto nije jasno u vesi gore navedenog teksta.






                  poz
                  ZAre.
                  ...technology is the only Replacement for Displacement.

                  Comment

                  • TOKYO
                    CBC Senator XXL
                    • 17.07.2006
                    • 1696
                    • Beograd- NBGD

                    #10
                    Ne interesuje me s13 niti bilo sta drugo trenutno!

                    Kao sto se vidi,ja sam vec odlucio sta cu,samo me interesuje set up!

                    Znaci koji motor 4 ili 6cil i da li da auto bude u vodoravnom,malo glisirajucem ili ajkula polozaju???

                    Veceras sam sa Milosem gledao po e-bay-ju ,ima zanimljivih setova amortizera i opruga,da li ce samo oni odraditi posao ili ce trebati i neka kruca balans stangla ili bar poliuretanski drzaci anti roll-ova,videcemo!!!
                    MY ex RWD Alfa
                    Drift & Donuts & Track

                    Comment

                    • cveleBMW
                      CBC Senator XXL
                      • 21.03.2006
                      • 370
                      • Beograd, Banovo Brdo

                      #11
                      f

                      Na prijatelje ne galamim!!!
                      e pa prijatelju ja kad galamim daleko se cuje,...

                      E sad sto se tice TEME

                      Ako si se odlucio da pre/pravis E30
                      NIko ti od nas nece preporuciti 4cilindra, ja prvi
                      Ako dobro razumem ti hoces nesto za drift, koliko se secam to si pricao i kada si dolazio da gledas moju e30-icu

                      sad jedan savet /najkraci i najjednostavniji/
                      E30 325i sper/ nadji fabicke amotre sa crvenim oprugama/dobre felnice/napred malo vise a uze a nazad obrnuto/gume/ i da se igras svako vece!!!

                      ceh sve ukupno 2000e

                      Comment

                      • 24v
                        CBC Senator XXL
                        • 11.12.2004
                        • 479
                        • Beograd, Karaburma

                        #12
                        Za e 30 nista manje od KONI SPORT-a za drift a i najmanje da bude 2.5l...ali e36 je auto koji jede e30 na driftu!

                        Na e30 sam naucio da driftujem i onda sam presao na e36 i video veliku razliku!!!

                        To ce ti i Boki potvriti.
                        I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                        Comment

                        • Hermes
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2006
                          • 1306
                          • https://t.me/pump_upp
                          • bemve

                          #13
                          Tezina motora....


                          M10
                          Redni 4 cil SOHC 8V. 1966-1987. 83kg.
                          Koriscen u 1500-2, 1600-2, E21 316/318i/320-4, E30 316, 2002tii, 2002 turbo itd.
                          1.5 (75bhp), 1.6 (85bhp), 1.8 (90-98bhp), 2.0 (100bhp), 2.0i (125bhp), 2.0tii (130bhp), 2.0turbo (170bhp)
                          (IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/m10.jpg)

                          M13
                          Redni 4, 1.5 DOHC-16v Turbo- Koriscen u Formuli 1. Bio je jedan od najjacih motora ikad u Grand Prix-u.

                          # 1982-1987 godine
                          # 1499,8 ccm
                          # max 1.500 bhp at 11.000 rpm
                          # turbo: KKK (Germany), kasnije Garrett (USA) turbopunjac i intercooler na 2.8 bar
                          P.S. 1982. godine izvuci preko 1000ks na 4 cil 1500ccm motoru je vredno dubokog postovanja i divljenja

                          M20
                          Redni 6 cil. SOHC 12V. Baby Six. 1977-1992. 117kg.
                          Koriscen u E21 320, E21 320i/6, E28, E30, E34, E21/30 323i, E30 325e, E28 528e itd.
                          2.0i (129bhp), 2.3i (143bhp), 2.5i (170bhp), 2.7e (125bhp)
                          (IMG:http://www.maxbimmer.pl/artykuly/img/e30-silnik-m20.jpg)

                          M30
                          Redni 6 cil. SOHC 12V. Big Six. 1973-1993. 143kg.
                          Koriscen u E12 525/528, E28 525i, E23 725i, 2800CS, E28 528i, E23 728i, 3.0CS/i/L, 3.0Si, E12 530i, E23 730i, 3.3Li, 633, 732i, 733i, 535i, 635i, 735i, E12 M535 itd.
                          2.5i (150bhp), 2.8i (184bhp), 3.0 (185-208bhp), 3.3 (200-206bhp), 3.5 (218bhp)
                          (IMG:http://www.bentleypublishers.com/ima....image3.lg.jpg)

                          M102
                          Redni 6 cil. SOHC 12V Turbo. Big Six Turbo. 1984-1986. 145kg
                          Koriscen samo u E23 745i
                          3.2L or 3.5L Turbo (252bhp)
                          (IMG:http://members.aol.com/turbo745i/M102.gif)

                          M40
                          Redni 4 cil. SOHC 8V. Zamjenio M10. 1987-1993. 81kg
                          Koriscen posle 1987 u E30 316i/318i, E34 518i, E36 316i, E36 318i itd.
                          1.6 (102bhp), 1.8 (113bhp)
                          (IMG:http://koti.mbnet.fi/kapi_79/bmw_m40.jpg)

                          M42
                          Redni 4 cil. DOHC 16V. 1989-1996. 100kg
                          Koriscen u E30 i E36 318is, Z3
                          1.8 (138-142bhp)

                          M43
                          Redni 4 cil. SOHC 8V. 1993-1998. 83kg
                          Koriscen u E36 316i/318i, E34/39 518i itd.
                          1.6 (102bhp), 1.8 (115bhp)
                          (IMG:http://img339.imageshack.us/img339/7...wm43ty1.th.jpg)

                          M43TU
                          Redni 4 cil. SOHC 8V. 1998 nadalje. 83kg
                          Koriscen u E46 316i/318i
                          1.9 (105-118bhp)

                          M44
                          Redni 4 cil DOHC 16V. 1996 nadalje. 102kg
                          Koriscen u E36 318iS, Z3
                          1.9 (142-150bhp)
                          (IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/m44.gif)

                          M50/M50TU
                          Redni 6 DOHC 24V/Redni 6 DOHC 24V Single VANOS. 1989-1998. 136kg
                          Koriscen u E36 320i/325i, E34/39 520i/525i itd.
                          2.0 (150bhp), 2.5 (192bhp)
                          Varijacija ovog motora je koriscena u ranom US E36 M3, poznatijem kao S50US. Motor je bio blizi M50 nego Euro S50, ali se ipak smatrao motorsport motorom
                          (IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/m50tu.jpg)

                          M52/M52TU
                          Redni 6 DOHC 24V Single VANOS/Redni 6 DOHC 24V Double VANOS. 1996-1999.
                          Koriscen u E39 520i/523i/528i, E36 323i/328i, E38 728i.
                          2.0 (150bhp), 2.5 (170bhp), 2.8 (193bhp), 3.2 (240bhp)S52US.

                          M54
                          Redni 6 DOHC 24V Dual VANOS. 2000-. 126kg
                          Koriscen u Z3, E39 i E46 sest cilindarskim modelima.
                          2.0 (150bhp), 2.2 (170bhp), 2.5 (184-192bhp), 2.8 (193bhp), 3.0 (231bhp)
                          (IMG:http://www.bmwworld.com/images/cars/m54.jpg)

                          M56
                          Redni 6 DOHC 24V Dual VANOS with ULEV. 2002-. 127kg.
                          Koriscen u nekim E39 i E46 modelima
                          2.5 (184bhp)

                          M60
                          V8 DOHC 32V. 1992-1996. 146kg
                          Koriscen u E34 530i, E32 730i, 740i, 840i
                          3.0 (218bhp), 4.0 (286bhp)
                          (IMG:http://www.unixnerd.demon.co.uk/m60.jpg)

                          M62/M62TU
                          V8 DOHC 32V/V8 DOHC 32V Single VANOS. 1996-. Do 1998 bez VANOS-a. 140kg
                          Koriscen u E38 730i/740i, E39 540i, X5 and 840i
                          3.5 (235bhp), 4.4L (286bhp), 4.6 (340bhp)
                          (IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/m62.jpg)

                          M70
                          V12 SOHC 24V. 1988-1994. 155kg
                          Koriscen u E32 750il, 850i
                          5.0 (300bhp)
                          (IMG:http://img130.imageshack.us/img130/9389/v12wi9.th.jpg)
                          (IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/m70.jpg)

                          M73
                          V12 SOHC 24V Single VANOS. 1995-2001. Do 1998 bez VANOS-a. 150kg
                          5.4L (326bhp)

                          N73
                          V12 DOHC 48V Dual VANOS with Valvetronic
                          Koriscen u E65/E66 760i/760Li
                          6.0 (445 bhp)
                          (IMG:http://upload.wikimedia.org/wikipedi...-JK-N73B60.jpg)

                          ///
                          S14
                          Redni 4 DOHC 16V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1987-1991. 106kg
                          Koriscen u the E30 M3 i E30 320is za portugalsko i italijansko trziste. Blok motora je bio od M10 a glava od M88/S38 DOHC manje dva cilindra.
                          2.0L (195bhp) 2.3L (192-200bhp), 2.5L (215-238bhp)
                          (IMG:http://www.bmwworld.com/images/engine/e30_m3.jpg)
                          (IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s14.jpg)

                          Original S38 (Znan kao M88 i M88/3)
                          Redni 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1979-1980, 1986-1990. 146kg
                          Koriscen u M1, E28 M5, M6, SA E23 745i
                          3.5L (277-286bhp)
                          (IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s38.jpg)

                          Poboljsani S38
                          Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1988-1996. 151kg
                          Koriscen u E34 M5
                          3.6 (315bhp), 3.8 (340bhp)
                          (IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s38m1.jpg)

                          S50
                          Redni 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain with Single VANOS and Individual Throttle Bodies. (Dual Vanos na 3.2Ls) 1992-2000. 152kg
                          Nije koriscen u US E36 M3
                          3.0 (286bhp), 3.2L (321bhp)
                          (IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s50.jpg)(IMG:http://users.belgacom.net/bmw_z3/images/S50.jpg)

                          S54
                          Redni 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain with Dual VANOS and Individual Throttle Bodies. 2001-. 148kg
                          Koriscen u E46 M3, Z3 M-Coupe i M-Roadster.
                          3.2 (321-343bhp)
                          (IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s54.jpg)

                          S62
                          V8 DOHC 32V Solid Lifter Valvetrain with Dual VANOS and Individual Throttle Bodies. 1999-. 158kg
                          Koriscen u E39 M5 i Z8
                          4.9L (400bhp)
                          [IMG]http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s62.jpg[/IMG

                          S70
                          V12 SOHC 24V. 1995-1997. 165kg
                          Koriscen u 850CSi
                          5.6L (380bhp)
                          (IMG:http://home.milkmandan.org/dev/null/...i_engine_t.jpg)

                          S70/2
                          Koriscen u McLarenu F1 (Originalno razvijen za M8)
                          Type 6.1 liter, 48 valve V-12 aluminijski blok i glava
                          Snaga 627 bhp
                          Tezina 266Kg
                          6064 ccm
                          Variable intake timing Solid Lifter Valvetrain with Single VANOS and Individual Throttle Bodies
                          (IMG:http://www.e31.net/pics/McLarenF1.jpg)
                          (IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s702.jpg)
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • TOKYO
                            CBC Senator XXL
                            • 17.07.2006
                            • 1696
                            • Beograd- NBGD

                            #14
                            @24v

                            Kakav je set up kod bokija?

                            Zasto mu auto stoji malo propeto kao gliser?

                            e36 mozda jeste bolji za drift ali je definitivno skuplji i za pripremu i za kupovinu

                            @hermes

                            Fini podaci

                            cvele

                            Ne zelim ja u bukvalnom smislu auto samo za drift ali zelim sto blizi set up
                            da se zadriftuje kad god se pozeli a da ipak moze da se odveze sa njim do Avale na kafu bez peska u bubregu!

                            Raspitujem se za set up iz razloga sto nemam preterenog izkustva kad je kocka u pitanju,kod 75 sam imao problem sa naginjanjem i trenutkom zabacivanja,naglim menjanjem strane drifta,ali takav je auto kao auto,dosta je slinav i tezak pa se vise ponasa kao limuzina nego kao karting!


                            Poruku izmenio: *IvanT*
                            MY ex RWD Alfa
                            Drift & Donuts & Track

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #15
                              Off izbrisan... jasno vam je za
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              Working...
                              X