Kao sto pise u naslovu,interesuje me raspodela mase po osovinama kod navedenih modela u zavisnosti od motora i tipova karoserija!
Raspodela mase
Collapse
X
-
g
Za e30 ne znam,....
za e 36 4v sigurno, dobio nagradu kada je izasao za raspodelu 50-50
za e 46 ne znam
Sto se tice i detalja koji je motor u pitanju...
Cini mi se da to ovde neces saznati,....
P.S.Sto te to interesuje?
Razmisljas sta da uzmes a da te ne bacaka kada padne sneg ili kisica
-
-
Taman se obradovah kad videh poruku a ono opet suplje
Pokusao sam i na BMW forumu da priupitam isto pitanje ali i tamo suplje!
Interesuje me iz nekih licnih interesa!
U par navrata sam nacuo da e30 ima 70-30 sto mi je malo nerealno??
Za e36 sam nacuo za 50-50 a ako je tako onda svaka cast!
A za e46 se raspitujem vise informativno
ajde bemweisti??
Comment
-
-
Comment
-
-
1986 bmw e30 m3 is ... offering astonishing balance due to its 48/52-weight distribution
kasnije kaze da E36 m3 4 door ima 50/50 sto je napredak u odnosu na e30...
dakle kao sto je receon samo M3 ima idealne balanse... kod drugih modela/motora nije pazeno toliko na to
Comment
-
-
@cvele
Sto galamis???
Ovo je jedna stvar koja me dosta zanima kada je BMW u pitanju,sredjivanje neke e30-tice mi je u planu pa me interesuju neki detalji,ni e36 nije iskljucen ali nije ni blizu!
Razne opcije mi padaju na pamet,koliko je tezi taj redni sestak od cetvrtaka??
Plan mi je da napravim sto kruci auto koji ne sme da se naginje,i u interesu da prednji kraj bude sto stabilniji!
Znaci bez underster-a sa "malo" overster-a!
E sad interesuje me razlika ponasanja izmedju!
1.318is i 320i ?
2.320is i 325i ?
Poruku izmenio: *IvanT*
Comment
-
-
Subota hoce da bezi preko nosa, za cetvrtak ne znam, verovatno i on... Krutina... hm.. imas tu jedan problem, kako to Bmw 327it kaze "nervozan je auto..." primer u driftu kad prebacujes zadnji deo sa jedne na drugu sranu, auto se uvek naginje, naglo krece pa zato. A recimo nizmoid s13 to lepo elegantno uradi, znatno mirnije. Mislim da sam iz prica shvatio sta volis (sta ti lezi), bolje gledaj tako nesto, vise ce ti odgovarati... Pogledaj malo, procunjaj, pitaj ako ti nesto nije jasno u vesi gore navedenog teksta.
poz
ZAre....technology is the only Replacement for Displacement.
Comment
-
-
Ne interesuje me s13 niti bilo sta drugo trenutno!
Kao sto se vidi,ja sam vec odlucio sta cu,samo me interesuje set up!
Znaci koji motor 4 ili 6cil i da li da auto bude u vodoravnom,malo glisirajucem ili ajkula polozaju???
Veceras sam sa Milosem gledao po e-bay-ju ,ima zanimljivih setova amortizera i opruga,da li ce samo oni odraditi posao ili ce trebati i neka kruca balans stangla ili bar poliuretanski drzaci anti roll-ova,videcemo!!!
Comment
-
-
f
Na prijatelje ne galamim!!!
e pa prijatelju ja kad galamim daleko se cuje,...
E sad sto se tice TEME
Ako si se odlucio da pre/pravis E30
NIko ti od nas nece preporuciti 4cilindra, ja prvi
Ako dobro razumem ti hoces nesto za drift, koliko se secam to si pricao i kada si dolazio da gledas moju e30-icu
sad jedan savet /najkraci i najjednostavniji/
E30 325i sper/ nadji fabicke amotre sa crvenim oprugama/dobre felnice/napred malo vise a uze a nazad obrnuto/gume/ i da se igras svako vece!!!
ceh sve ukupno 2000e
Comment
-
-
Za e 30 nista manje od KONI SPORT-a za drift a i najmanje da bude 2.5l...ali e36 je auto koji jede e30 na driftu!
Na e30 sam naucio da driftujem i onda sam presao na e36 i video veliku razliku!!!
To ce ti i Boki potvriti.I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!
Comment
-
-
Tezina motora....
M10
Redni 4 cil SOHC 8V. 1966-1987. 83kg.
Koriscen u 1500-2, 1600-2, E21 316/318i/320-4, E30 316, 2002tii, 2002 turbo itd.
1.5 (75bhp), 1.6 (85bhp), 1.8 (90-98bhp), 2.0 (100bhp), 2.0i (125bhp), 2.0tii (130bhp), 2.0turbo (170bhp)
(IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/m10.jpg)
M13
Redni 4, 1.5 DOHC-16v Turbo- Koriscen u Formuli 1. Bio je jedan od najjacih motora ikad u Grand Prix-u.
# 1982-1987 godine
# 1499,8 ccm
# max 1.500 bhp at 11.000 rpm
# turbo: KKK (Germany), kasnije Garrett (USA) turbopunjac i intercooler na 2.8 bar
P.S. 1982. godine izvuci preko 1000ks na 4 cil 1500ccm motoru je vredno dubokog postovanja i divljenja
M20
Redni 6 cil. SOHC 12V. Baby Six. 1977-1992. 117kg.
Koriscen u E21 320, E21 320i/6, E28, E30, E34, E21/30 323i, E30 325e, E28 528e itd.
2.0i (129bhp), 2.3i (143bhp), 2.5i (170bhp), 2.7e (125bhp)
(IMG:http://www.maxbimmer.pl/artykuly/img/e30-silnik-m20.jpg)
M30
Redni 6 cil. SOHC 12V. Big Six. 1973-1993. 143kg.
Koriscen u E12 525/528, E28 525i, E23 725i, 2800CS, E28 528i, E23 728i, 3.0CS/i/L, 3.0Si, E12 530i, E23 730i, 3.3Li, 633, 732i, 733i, 535i, 635i, 735i, E12 M535 itd.
2.5i (150bhp), 2.8i (184bhp), 3.0 (185-208bhp), 3.3 (200-206bhp), 3.5 (218bhp)
(IMG:http://www.bentleypublishers.com/ima....image3.lg.jpg)
M102
Redni 6 cil. SOHC 12V Turbo. Big Six Turbo. 1984-1986. 145kg
Koriscen samo u E23 745i
3.2L or 3.5L Turbo (252bhp)
(IMG:http://members.aol.com/turbo745i/M102.gif)
M40
Redni 4 cil. SOHC 8V. Zamjenio M10. 1987-1993. 81kg
Koriscen posle 1987 u E30 316i/318i, E34 518i, E36 316i, E36 318i itd.
1.6 (102bhp), 1.8 (113bhp)
(IMG:http://koti.mbnet.fi/kapi_79/bmw_m40.jpg)
M42
Redni 4 cil. DOHC 16V. 1989-1996. 100kg
Koriscen u E30 i E36 318is, Z3
1.8 (138-142bhp)
M43
Redni 4 cil. SOHC 8V. 1993-1998. 83kg
Koriscen u E36 316i/318i, E34/39 518i itd.
1.6 (102bhp), 1.8 (115bhp)
(IMG:http://img339.imageshack.us/img339/7...wm43ty1.th.jpg)
M43TU
Redni 4 cil. SOHC 8V. 1998 nadalje. 83kg
Koriscen u E46 316i/318i
1.9 (105-118bhp)
M44
Redni 4 cil DOHC 16V. 1996 nadalje. 102kg
Koriscen u E36 318iS, Z3
1.9 (142-150bhp)
(IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/m44.gif)
M50/M50TU
Redni 6 DOHC 24V/Redni 6 DOHC 24V Single VANOS. 1989-1998. 136kg
Koriscen u E36 320i/325i, E34/39 520i/525i itd.
2.0 (150bhp), 2.5 (192bhp)
Varijacija ovog motora je koriscena u ranom US E36 M3, poznatijem kao S50US. Motor je bio blizi M50 nego Euro S50, ali se ipak smatrao motorsport motorom
(IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/m50tu.jpg)
M52/M52TU
Redni 6 DOHC 24V Single VANOS/Redni 6 DOHC 24V Double VANOS. 1996-1999.
Koriscen u E39 520i/523i/528i, E36 323i/328i, E38 728i.
2.0 (150bhp), 2.5 (170bhp), 2.8 (193bhp), 3.2 (240bhp)S52US.
M54
Redni 6 DOHC 24V Dual VANOS. 2000-. 126kg
Koriscen u Z3, E39 i E46 sest cilindarskim modelima.
2.0 (150bhp), 2.2 (170bhp), 2.5 (184-192bhp), 2.8 (193bhp), 3.0 (231bhp)
(IMG:http://www.bmwworld.com/images/cars/m54.jpg)
M56
Redni 6 DOHC 24V Dual VANOS with ULEV. 2002-. 127kg.
Koriscen u nekim E39 i E46 modelima
2.5 (184bhp)
M60
V8 DOHC 32V. 1992-1996. 146kg
Koriscen u E34 530i, E32 730i, 740i, 840i
3.0 (218bhp), 4.0 (286bhp)
(IMG:http://www.unixnerd.demon.co.uk/m60.jpg)
M62/M62TU
V8 DOHC 32V/V8 DOHC 32V Single VANOS. 1996-. Do 1998 bez VANOS-a. 140kg
Koriscen u E38 730i/740i, E39 540i, X5 and 840i
3.5 (235bhp), 4.4L (286bhp), 4.6 (340bhp)
(IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/m62.jpg)
M70
V12 SOHC 24V. 1988-1994. 155kg
Koriscen u E32 750il, 850i
5.0 (300bhp)
(IMG:http://img130.imageshack.us/img130/9389/v12wi9.th.jpg)
(IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/m70.jpg)
M73
V12 SOHC 24V Single VANOS. 1995-2001. Do 1998 bez VANOS-a. 150kg
5.4L (326bhp)
N73
V12 DOHC 48V Dual VANOS with Valvetronic
Koriscen u E65/E66 760i/760Li
6.0 (445 bhp)
(IMG:http://upload.wikimedia.org/wikipedi...-JK-N73B60.jpg)
///
S14
Redni 4 DOHC 16V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1987-1991. 106kg
Koriscen u the E30 M3 i E30 320is za portugalsko i italijansko trziste. Blok motora je bio od M10 a glava od M88/S38 DOHC manje dva cilindra.
2.0L (195bhp) 2.3L (192-200bhp), 2.5L (215-238bhp)
(IMG:http://www.bmwworld.com/images/engine/e30_m3.jpg)
(IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s14.jpg)
Original S38 (Znan kao M88 i M88/3)
Redni 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1979-1980, 1986-1990. 146kg
Koriscen u M1, E28 M5, M6, SA E23 745i
3.5L (277-286bhp)
(IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s38.jpg)
Poboljsani S38
Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1988-1996. 151kg
Koriscen u E34 M5
3.6 (315bhp), 3.8 (340bhp)
(IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s38m1.jpg)
S50
Redni 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain with Single VANOS and Individual Throttle Bodies. (Dual Vanos na 3.2Ls) 1992-2000. 152kg
Nije koriscen u US E36 M3
3.0 (286bhp), 3.2L (321bhp)
(IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s50.jpg)(IMG:http://users.belgacom.net/bmw_z3/images/S50.jpg)
S54
Redni 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain with Dual VANOS and Individual Throttle Bodies. 2001-. 148kg
Koriscen u E46 M3, Z3 M-Coupe i M-Roadster.
3.2 (321-343bhp)
(IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s54.jpg)
S62
V8 DOHC 32V Solid Lifter Valvetrain with Dual VANOS and Individual Throttle Bodies. 1999-. 158kg
Koriscen u E39 M5 i Z8
4.9L (400bhp)
[IMG]http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s62.jpg[/IMG
S70
V12 SOHC 24V. 1995-1997. 165kg
Koriscen u 850CSi
5.6L (380bhp)
(IMG:http://home.milkmandan.org/dev/null/...i_engine_t.jpg)
S70/2
Koriscen u McLarenu F1 (Originalno razvijen za M8)
Type 6.1 liter, 48 valve V-12 aluminijski blok i glava
Snaga 627 bhp
Tezina 266Kg
6064 ccm
Variable intake timing Solid Lifter Valvetrain with Single VANOS and Individual Throttle Bodies
(IMG:http://www.e31.net/pics/McLarenF1.jpg)
(IMG:http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/s702.jpg)
Comment
-
-
@24v
Kakav je set up kod bokija?
Zasto mu auto stoji malo propeto kao gliser?
e36 mozda jeste bolji za drift ali je definitivno skuplji i za pripremu i za kupovinu
@hermes
Fini podaci
cvele
Ne zelim ja u bukvalnom smislu auto samo za drift ali zelim sto blizi set up
da se zadriftuje kad god se pozeli a da ipak moze da se odveze sa njim do Avale na kafu bez peska u bubregu!
Raspitujem se za set up iz razloga sto nemam preterenog izkustva kad je kocka u pitanju,kod 75 sam imao problem sa naginjanjem i trenutkom zabacivanja,naglim menjanjem strane drifta,ali takav je auto kao auto,dosta je slinav i tezak pa se vise ponasa kao limuzina nego kao karting!
Poruku izmenio: *IvanT*
Comment
-
-
Comment