ok znam sta te zanima pa cu se raspitati, znam neke ljude koji imaju opel GT a cini mi se da je na prodaju, a provericu i za neki amerikance, mislim da ima jedan camaro iz 76 na prodaju, ajd videcu za koji dan...
Samo spremi jedno minimum pet soma ako ćeš da radiš tog Opela ili jedno 15-20 ako ćeš da radiš Amera.
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
zavisi kog amera, ali za 15-20k se pravi auto od nule sa crate motorom i neznam kakvim farbanjem, realno za 5k ako je osnova solidna moze dobro da se napravi auto, a sto se tice opela to vec ne znam ne zanima me toliko...
Ne "ne znam kakvim farbanjem", nego pravim farbanjem.
Ili će možda majstor Mika da mu malteriše auto?
Bolje da spremi odmah te pare, nego da vodjen tvojom logikom spremi pet soma i počne da radi. I onda kada bude potrošio te pare, a pritom bude ukapirao da ništa nije uradio i da se syebao - baciće auto. Takvih primera ima više nego milion kod nas, tako da znam o čemu pričam.
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
covece kompletna limarija za recimo mustanga je 2000$ dok doje kod nas i sa carinom ne moze da te izadje vise od 3000e, kopletan enterijer nije vise od 500 evra, motor i mehaniku bi osnova trebala da ima, dodaj to ti je 3500 za materijal, i jos nekih 2000 ili cak 3000 evrica za pravo farbanje to ti je max 7000e, dodaj jos i ne predvidjene troskove neka budu i 2000 evra, to je jos daleko od 10000, a kamo li od 20 000 koje ti spominjes...
amerikanci za svoja popularana kola prave skoro sve rezervne delove nove, tako da je to daleko jednostavnije nego da juris otpade po evropi i sta ja znam, ja sam cak ubedjenja da bi se za manje para zavrsio neki solidan amerikanac nego taj opel GT ili neki drugi evrposki sportista.... jedino sto malo povecava troskove transport jel carina te ceka kako god
ma to su ogromne cifre o kojima vi pricate za 3000-4000 hiljade moze da se odradi lepo auto da mu nista ne fali siguran sam
a za 20 000 ima da se kupi gotov mustang odradjen skro i za manje mozda a opel gt za duplo manju cifru
covece kompletna limarija za recimo mustanga je 2000$ dok doje kod nas i sa carinom ne moze da te izadje vise od 3000e, kopletan enterijer nije vise od 500 evra, motor i mehaniku bi osnova trebala da ima, dodaj to ti je 3500 za materijal, i jos nekih 2000 ili cak 3000 evrica za pravo farbanje to ti je max 7000e, dodaj jos i ne predvidjene troskove neka budu i 2000 evra, to je jos daleko od 10000, a kamo li od 20 000 koje ti spominjes...
amerikanci za svoja popularana kola prave skoro sve rezervne delove nove, tako da je to daleko jednostavnije nego da juris otpade po evropi i sta ja znam, ja sam cak ubedjenja da bi se za manje para zavrsio neki solidan amerikanac nego taj opel GT ili neki drugi evrposki sportista.... jedino sto malo povecava troskove transport jel carina te ceka kako god
Ja ne znam - da li ti znaš koliko koštaju limari? Ali limari. Enterijer je 500 evra samo ne znam za koji auto i to je opet cena bez shippinga.
Pazi, nisi ti prvi koji tako računa. Samo molim te, ako tako računaš - nemoj uzimati nijednog Amera da radiš da se ne bi syebao kao mnogi što su tako računali pa se sjebali. Veruj mi da znam o čemu pričam.
Motor i menjač bi osnova trebala da ima? naravno pretpostavljamo da su motor i menjač u full szanju, da pale kao mina i da imaju isto onoliko konja kao novi kad su bili. E moj Luci, znaš li ti šta bi sve trebalo uraditi na kolima starim 30-40 godina? SVAKI gumeni deo se menja, svako crevo, žabica, gumica, keder, dihtung, sve, sve, sve da bi to bilo kako valja. A gde je reparacija karba? A ulje, filteri, svećice, kaiševi, još ako moraš i struju da radiš (a moraćeš sigurno)? Ovo delimično ne važi ako kupšuješ auto koji je godinama unazad vožen i full održavan, a znaš kada ćeš naći takvog bajatog Amera kod nas za neku razumnu cifru? Prc - nikad.
2000 evra je normalno i solidno (znači ne vrhunsko) farbanje kad je auto dosta dobra podloga, ja uopšte ne znam da li ti ovde pričaš o sredjivanju nekog novog auta koji je limarijski 95% zdrav ili lešine? Jesi li nekad bio na otpadu? Da li znaš u kakvom su stanju bajata američka vozila kod nas? To što se može videti na kolima za pola sata tvog ili mog razgledanja je ništa. To tek kad počneš da radiš, pa vidiš da si se zayebao i da treba i ovo i ono uraditi, šta ćeš onda?
Pitaj CragaraSS ili nekoga iz ekipe ljudi koji rade kola (znači - koji rade automobile kako valja, ima takvih ljudi, samo takvi se ne zamajavaju po forumima, oni rade), znači pšitaj nekoga od njih koji su već uradili dosta automobila koliko sve košta.
Originally posted by MILAN-POZAREVAC
ma to su ogromne cifre o kojima vi pricate za 3000-4000 hiljade moze da se odradi lepo auto da mu nista ne fali siguran sam
a za 20 000 ima da se kupi gotov mustang odradjen skro i za manje mozda a opel gt za duplo manju cifru
Može. Ali recimo ovako - koliko hiljada evra potrošiš u njega, toliko ćeš godina biti miran.
Full restauracija nekog evropskog automobila koga ima i kod nas koliko voliš je ne manje od 7-8.000 evra. Opet ne znam da li se razumemo što se shvatanja pojma "full restauracija" tiče.
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Comment