Fiat 124 sport coupe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    #61
    Re: Fiat 124 sport coupe

    Beli kamenac , ono sto lici na kokice , je od sagorevanja ulja .... Proveri lepo sve , a j bih menjao karike posto one nisu skupe , oko 50e su ... Glavu lepo sredi i probaj da nadjes na netu pdf knjige o budzenju tih fijatovih dohc motora . Malo cacnes oko ventila , malo oko sedista , malo oko kanala i dobijes zivlji motor ...
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

    Comment

    • OMP
      CBC Senator XXL
      • 15.11.2004
      • 458
      • Krusevac

      #62
      Re: Fiat 124 sport coupe

      sto se tice budzenja glavu cu malo odraditi bas to sto si pomenuo, ne treba mi knjiga to sam vec radio na jugicima i jos par automobila a to j isti Q a i drugar mi se time bavi tako da nema frke oko toga ali necu nista posebno da radim, videcu jos...a evo slike kako izgleda glava trenutno...
      Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

      Comment

      • Tihomirce
        CBC Senator XXL
        • 06.09.2008
        • 443
        • Arandjelovac

        #63
        Re: Fiat 124 sport coupe

        Samo napred , biće to opasan auto ,
        ma samo da prođe ova zima da može da se se radi u kratkim rukavima
        ima da krene posao samo tako

        Comment

        • ToNcA
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2006
          • 868
          • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
          • Mazda 6 2.0d

          #64
          Re: Fiat 124 sport coupe

          Autic ti je extra, stvarno si ga uboo, svaka cast. Jedino sto bi bilo bolje je da je spider ali...

          A to oko motora - nomoj to da mu radis. Ipak je to oldtimer a takve stvari ne sluze za jurcanje ili se varam? Dovoljno je on zivahan i ovako...

          Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

          Comment

          • OMP
            CBC Senator XXL
            • 15.11.2004
            • 458
            • Krusevac

            #65
            Re: Fiat 124 sport coupe

            da Tihomirce cekam da otopli pa prionem malo vise
            ToNcA, sto se tice nekog budzenja kao sto rekoh nista radikalno ali glavu moram da radim u svakom slucaju pa cu je malo i "nabudziti" nista ne skodi, a sto se tice jurcanja naravno da ne sluzi i ne pravim ga za to, dovoljno je i ovih 110 konja sto ima samo da se malo osveze i razbude
            Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

            Comment

            • Van
              CBC Senator XXL
              • 16.02.2007
              • 1425
              • Nbgd

              #66
              Re: Fiat 124 sport coupe

              To i ja kazem ne treba vise od tih 110 konja , samo malo da im se srede nozdrve , da mogu lepo da disu kada krenu da galopiraju
              ...zivi , Franjo je ziv !!!

              Comment

              • djape1977
                CBC Senator XXL
                • 08.03.2008
                • 401
                • bg
                • fiat 132 i lada 2103

                #67
                Re: Fiat 124 sport coupe

                sad sam bas kopao po mojoim zalihama delova i imam tri glave motora za 1608ccm. oznake 124bc, 124ac i 125bc. u cemu su razlike? sve su za 80mm klipove i na oko su identicne

                Comment

                • OMP
                  CBC Senator XXL
                  • 15.11.2004
                  • 458
                  • Krusevac

                  #68
                  Re: Fiat 124 sport coupe

                  nema nikakve razlike u glavama sem u serijama, AC je za prvu seriju 124ke tj jos nisam siguran jel se taj motor od 1600ccm uopste ugradjivao u model AC(tj ovaj kao moj), negde sam nasao da je isao u zadnje serije iz 1969 kao kod mene ali je umesto 2 nosio jedan dvogrli karburator a negde da nije vec da je samo 1400 ugradjivan u seriju AC sa takodje jednim karbom, tu sam jos zbunjen pa moguce da je kod mene zalutao 1,6 iz serije 2 ali je stavljen samo jedan dvogli karb
                  inace postoje 3 verzije ovih 1,6 motora, prvi je ustvari od 132ke mk1 tj. 132.AC.000 sa 1592 kubika, 108 konja i duplim vertikalnim Weber 34 DMS ili Solex C34 EIES 5, serija 124 BC je nosila 1608 sa 2 dvogrla Weber 40 IDF ili 2kom Solex C40 PII-6 i bio je i motor 125 BC.000 koji je ugradjivan i na fiat 125 specijal, sve u svemu moguce da je kod mene ubacen neki od ovih motora samo ustrojen sa 1 karburatorom ali nebitno motor i ne mora da bude autentican na kraju krajeva a na oko je isti kao i 1,4 sto je i isao na AC seriju
                  Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                  Comment

                  • djape1977
                    CBC Senator XXL
                    • 08.03.2008
                    • 401
                    • bg
                    • fiat 132 i lada 2103

                    #69
                    Re: Fiat 124 sport coupe

                    ma ima tu nekih razlika...
                    132 a10***** je od 1756ccm i recimo veci su ventili i usis/izduv kanali nego na 132 490**** od 2.0
                    negde sam procitao i da ima nekih razlika u bregastim osovinama. navotno su na 125 isle najljuce ali se ne secam oznake na glavi

                    Comment

                    • OMP
                      CBC Senator XXL
                      • 15.11.2004
                      • 458
                      • Krusevac

                      #70
                      Re: Fiat 124 sport coupe

                      moguce da postoje razlike u bregastim
                      Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                      Comment

                      • OMP
                        CBC Senator XXL
                        • 15.11.2004
                        • 458
                        • Krusevac

                        #71
                        Re: Fiat 124 sport coupe

                        malo se radilo ovih dana pa da prenesem sta se desavalo...
                        pre neki dan sam izvadio motor i menjac i poceo da kupusam motor, glava se radi komplet (ravnanje, sicevi, gumice, ventili najverovatnije ostaju stari samo da se obrade), glava je rasturena, ociscena i ceka masinsku obradu
                        sto se tice donjeg dela motora ono sto se na prvi pogled videlo su cilindri koji su odlicni sa minimalni tj zanemarljivim "ajnzacom", prvo je bio plan da ne diram klipove i karike obzirom na stanje cilindra , medjutim pocnem da rasturam donji deo motora radi sto boljeg pranja i ciscenja i skinem kareter ne bi li proverio stanje lezajeva i radilice, na prvi pogled i tu sve ok, ali videh izmedju klipnjace i radilice neko cudno parce metala vrlo cudno iskrivljenog oblika , sta se desilo, aksijalni lezaj je ispao, pitaj boga kao, i malo se provozao po tom delu motora , na svu srecu ostao u jednom komadu ali vrlo cudnog oblika, videcu da ga uslikam, odmah poskidam konzole radilice kao i klipnjaca i skinem radilicu ocekujuci katastrofu ali na svu srecu, vrlo cudno, nista nije osteceno kako je moglo da bude , lezajevi jesu malo osteceni, pre svega dotrajali kao i radilica ali nista drasticno cak je moglo jos dosta da se vozi tako (sto je sem mene konstatovao i jako dobar majstor, otac mog druga, koji se vec 40 godina bavi masinskom obradiom i mehanikom) naravno lezajeve ipak stavljam nove a radilica ide na proveru i obradu, glupo je vracati nesto istroseno iako moze jos da gura, pregledali smo kasnije i klipnjace, klipove i blok i konstatovali da nikakvih bitnih ostecenja nema, ipak je taj akasijalni lezaj, na svu srecu, od mekseg materijala od svega ostalog pa kako je uleteo, tamo gde je vec uleteo, tako se i odmah pokrivio a samim tim i smanjio pa je upao u karter gde je i ostao pa nije pravio dalju stetu :amen:
                        to je sto se tog dela tice, kad sam izvadio klipove jos jedno iznenadjenje, na dva klipa pukle po dve karike , nije ni to strasno, kako smo premerili debljine i obzirom na precnik klipa od 80mm ispada da odgovaraju karike od juga 55 standard sto je super jer se mogu kupiti i na trafici , ostaje jos da se 100% uverimo kad ih preciznije premerimo i konstatujemo pojedenost njih ii klipa ali 99,9% mogu od juga...
                        eto, na svu srecu pa ga nisam mnogo vozio kad sam ga kupio vec samo obrnuo 2 kruga da vidim jel radi a moglo je svasta da bude da se lezaj ponovo nasao medju radilicom i klipnjacama
                        Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                        Comment

                        • Manfred
                          CBC Senator XXL
                          • 04.08.2007
                          • 905
                          • Beograd

                          #72
                          Re: Fiat 124 sport coupe

                          pa kad ga vec radis, radi ga kako treba...

                          Comment

                          • OMP
                            CBC Senator XXL
                            • 15.11.2004
                            • 458
                            • Krusevac

                            #73
                            Re: Fiat 124 sport coupe

                            naravno mada mislio sam da nece imati potrebe neke stvari ali dobro pa je ovako ispalo
                            Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                            Comment

                            • djape1977
                              CBC Senator XXL
                              • 08.03.2008
                              • 401
                              • bg
                              • fiat 132 i lada 2103

                              #74
                              Re: Fiat 124 sport coupe

                              i po stoti put, ne obradjuj radilicu ako nije mnogo ostecena, kaljena je. premeri je, kupi nove lezajeve odgovarajuce dimenzije i sklopi.

                              Comment

                              • OMP
                                CBC Senator XXL
                                • 15.11.2004
                                • 458
                                • Krusevac

                                #75
                                Re: Fiat 124 sport coupe

                                pa morace prvo da se premeri jer pod ruku nije strasno ali mora da se obradi sigurno deo kod aksijalnog lezaja jer je tu dosta pojedena, videcu sa ovim ortakom sto ima masinsku obradu pa ako mora polse merenja i ostatak da se obradi mora jbg
                                Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                                Comment

                                Working...
                                X