Istorijat Alfa Romea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikola
    CBC Senator XXL
    • 29.09.2004
    • 975
    • Indjija/Vojvodina

    Istorijat Alfa Romea

    hehe Boost fali ti jos 8 cilindara, ako ne gresim
    I imas viska jedno 50-55 godina
    .:Cuore Sportivo:.
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    OK

    Sta je V12:ka.. mora da je kul karakter jer za 1500ccm i V12 mora da su klipovi kao ping-pong loptice, lagani i konstruktivno perfektni za vece obrtaje. Jeli to motor iz vremena kad je Alfa u F1 terala experiment sa ventilatorom ispod auta za prilepljenje uz pistu?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Nikola
      CBC Senator XXL
      • 29.09.2004
      • 975
      • Indjija/Vojvodina

      #3
      hm, meni se sa slike prvo cinilo da je 12 cilindara, ali sada ipak nalazim da je 8, ali jos uvek mi se cini da je 12 (bar na slici)
      Nigde nisam nasao taj podatak da je koriscen ventilator, ali ko zna.
      Inace to je motor iz Alfe 159, koju je vozio Fandjo, i kojim je Alfa rusila sve zive rekorde 1950 i 1951 godine. Od 1952, dolazi do promene pravila u takmicenju (verovatno kako bi zaustavili Alfu). Nesto slicno sto su radili u poslednjih par godina kako bi zaustavili Ferrari u F1.
      .:Cuore Sportivo:.
      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

      Comment

      • Nikola
        CBC Senator XXL
        • 29.09.2004
        • 975
        • Indjija/Vojvodina

        #4
        Da zaboravih da napomenem da je max. brzina ovoj Alfetti bila 305+ km/h
        .:Cuore Sportivo:.
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

        Comment

        • Nikola
          CBC Senator XXL
          • 29.09.2004
          • 975
          • Indjija/Vojvodina

          #5
          Pa Tetak, bez ljutnje, ali to sto izrazavas sumnju u vezi ovog auta, a sto nije u vezi sa dizajnom, nema veze sa zdravom pamecu. Ovo je auto-legenda. U ovom autu je Fandjo osvojio prvu titulu prvaka u F1 sampionatu, i to u konkurenciji sa autima koji su imali motore i do 4.5 litara zapremine, medju kojima je bio i Ferrari.
          .:Cuore Sportivo:.
          Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #6
            Fandjo je davno vozio, a Alfa posle niza godina lutanja cini mi se polako dolazi na svoje staro-novo!
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Breaking news : 907KS i 780Nm iz SAABa 9-3 SS , vlasnik Micke Engstörm

              Rototest

              Motor je 2000 ccm i max efekat na 9000 rom.

              Gorivo ETANOL, i motor nema INTERCOOLER, jer je Etanol sajakim efektom hladjenja.

              Hehe.. mora da je krvavo interesantno posebno sto auto ima NOS instaliran ali nije koriscen. Navodono iduce prolece ce programi biti gotovi i ocekuje se 1000+ KS iz 2000ccm motora.

              I onda neko kaze da sam ja lud ?
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • 156V6
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 415
                • BEOGRAD

                #8
                Pozdrav za sve na forumu najvise za Alfadzije 8)

                Probacu da linknem nesto bas egzoticcc iz "srednje klase"

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #9
                  Ovaj vas je sve za*ebo


                  nissan skyline gt-r 1350ks 8)
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • Sasha
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 4126
                    • Novi Sad

                    #10
                    Evo da prebacim moje teme sa VG-a vezane za ALFU i njenu bogatu istoriju (samo delic).
                    Tri modela o kojima sam nasao malo informacija na srpskom(hrvatski sajt-Vidiauto).
                    Alfa Romeo SZ/RZ
                    Ljepotica i zvijer?
                    www.arcs.org.rs/forum

                    Comment

                    • Sasha
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 4126
                      • Novi Sad

                      #11
                      ?ali ne kao dvije ličnosti, već jedna utjelovljena u automobilu koji sve alfiste dovodi do ekstaze. Izuzetni styling Dr. Zagata, Cuore Sportivo od 210 KS i vrhunske vozačke sposobnosti od prvog su trena učinili Alfu SZ/RZ automobilističkom ikonom.

                      Agresivno i brutalno dizajniran, ovaj je automobil izazivao oprečne reakcije - ili vas je na prvi pogled oborio s nogu ili ste ga zamrzili. Il Monstro (čudovište), kako su ga nakon prvih testiranja prozvali talijanski novinari zbog ekstravagantnog Zagatovog stylinga i nevjerojatnog vozačkog potencijala, bio je i još uvijek je, zaista unikatan automobil. Automobil koji je rasplamasavao emocije! Robert Opron, Antonio Castellana i Zagato Prototip ES-30 (Experimental Sportscar-3.0 litre) iza kojeg su stajali Alfa Romeo i dizajnerski studio Zagato predstavljen je u Ženevi 1989. godine. Iako je u prospektima bilo navedeno kako je automobil stilizirao slavni milanski dizajnerski studio, priča je ipak nešto kompliciranija. Alfa je za svoj ES-30 prototip angažirala čak tri dizajnerska tima: Zagato, zatim Alfin vlastiti studio Centro Stile u kojem su bili Walter da Silva, danas svjetski poznat zahvaljujući modelu 156, i Alberto Bertelli, te Fiatov dizajnerski centar s Mariom Maiolijem i uvaženim Francuzom Robertom Opronom, tvorcem Citroen SM-a i Renault Fuega. Zagatov dizajn nije naišao na pozitivne reakcije i Alfini čelnici se odlučuju za dizajn Fiatovog studija. Robert Opron napravio je inicijalne crteže, dok je većinu stilskih rješenja karoserije i interijera dizajnirao mladi talijan Antonio Castellana. Pitate se pa kako onda Zagatovi logotipovi na bokovima automobila? Zagato je ipak pridonio finalnom proizvodu, napravivši minimalni redizajn prednjeg i stražnjeg kraja, a recept za komercijalni uspjeh kod supersportskih automobila uvijek je učinkovitiji ukoliko je automobil markiran oznakama neke slavne dizajnerske kuće. 1036 SZ-a i 278 RZ-a ES30 ubrzo postaje SZ (Sprint Zagato) što je bila aluzija na slavnu Alfinu prošlost. Prve je godine proizvedeno 11 automobila, 1990. produkcija raste na 289 jedinica, a posljednje godine iz milanske tvornice izlazi posljednjih 736 Alfi SZ. Model je bio dostupan u samo dvije boje, crvenoj i žutoj. Najprodavanija je naravno bila Rosso Alfa boja, a proizveden je i jedan primjerak u crnoj boji, isključivo za Dr. Andrea Zagata. 1992. godine Alfa predstavlja i model RZ ? Roadster Zagato ? koji se osim platnenog sklopivog krova od coupea razlikovao i po brojnim mehaničkim i stilskim detaljima. Promijenjeno je čak 500 komponenta, što je naravno zahtijevalo i veći trošak. SZ/RZ modeli pojavili su se u krivo vrijeme kada je tržište skupocjenih automobila bilo u krizi, pa je tako Alfa tijekom 1992. i 1993. godine uspjela prodati svega 278 RZ modela. Do 1.4 G u zavoju! Karoserija je od termoplastične ljepljive otopine pojačane s ugljičnim vlaknima te je specijalnim ljepilima spojena na čeličnu šasiju. Rezultat: izuzetna torzijska otpornost. Jedina je šteta što Alfa nikada nije ugradila jači motor u ovaj automobil jer je on bez problema mogao podnijeti i puno veću snagu. Sama šasija dobivena je modifikacijom postojeće iz modela Alfa 75 3.0 korištenog u natjecanju World Touring automobila. Za razvoj su korištena tri takva modela i uz stručne ruke Alfinog posebnog ogranka ? Alfa Racing ? razvijen je mehanički koncept koji je pružao izuzetno držanje ceste i upravljivost kakvu pružaju samo natjecateljski automobili. Talijanski novinari bili su oduševljeni vozačkim mogućnostima nove Alfe, a specijalnim instrumentima izmjeren je nevjerojatan podatak. SZ se u zavoju mogao odupirati sili do 1.4 G, ili drugim riječima, automobil ostaje na stazi odupirući se većoj težini od vlastite težine. Prema neslužbenim podacima SZ i dan danas drži ovaj rekord. Ovjes je također preuzet s modela 75, a za optimalnu distribuciju težine na prednju i stražnju osovinu, Alfa je namjerno peterostupanjsku getribu odvojila od motora, smjestivši ju na stražnju osovinu. Sve je to razlog zašto je SZ dugo ostajao neutralan, dok bi drugi automobili već odavno izgubili pravac. Cuore Sportivo Za pravi sportski automobil trebalo je pravo Sportsko srce. Kako Alfi nikada nije manjkalo dobrih motora kao baza je poslužio trolitreni V6 iz modela 75. Potpuno aluminijski agregat s dvije bregaste osovine u glavi i kutom od 60? između cilindara, Alfa je opremila novim usisnim (s promjenjivim timingom bregastih osovina) i ispušnim sustavima, većim zračnim filterom i boljim rashladnim sistemom. Snaga i moment su prilično diskutabilni kada je SZ/RZ u pitanju, jer mnogi misle kako je to u zbilji puno veće, mi vam prenosimo tvorničke podatke. Dakle, 210 KS pri 6200/min i 245 Nm pri 4500/min. Prilično je neočekivana krivulja okretnog momenta koja otkriva kako je čak 230 Nm dostupno između 2500-6000/min, što Alfu čini jednako dobrom i za sportsku vožnju ili za opuštenu turističku vožnju. Tvornički, SZ postiže maksimalnih 250 km/h, dok je za ubrzanje do 100 km/h potrebno svega 7 sekundi. Posebnost je i podesivi hidraulični ovjes. Gumbom na konzoli vozač može povisiti automobil za 50 mm (u najnižem položaju odstojanje od tla iznosi svega 80 mm). Alfa Romeo je prilikom izrade ovog vrhunskog modela namjerno inzistirala na tradicionalnoj tehnologiji i sportskoj namjeni automobila. Milanezi su mogli ubaciti sijaset elektroničkih pomagala poput ABS-a, traction controla i ostalog no tada SZ/RZ ne bi bio ono što jest ? automobil koji u cestovnoj verziji izgleda i ponaša se poput prave trkaće zvijeri.
                      www.arcs.org.rs/forum

                      Comment

                      • Sasha
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 4126
                        • Novi Sad

                        #12
                        Motor: V6, 2959 cm3

                        Snaga (kW/KS) 154/210 @ 6200/min

                        Okretni moment (Nm) 245 @ 4500/min

                        Ubrzanje 0-100 km/h (s): 7

                        Maksimalna brzina 250 km/h

                        Dimenzije (DxŠxV): 4060x1730x1300 mm
                        www.arcs.org.rs/forum

                        Comment

                        • Sasha
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 4126
                          • Novi Sad

                          #13

                          www.arcs.org.rs/forum

                          Comment

                          • Sasha
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 4126
                            • Novi Sad

                            #14
                            Alfa Romeo Giulia Spider
                            Che belle macchina
                            www.arcs.org.rs/forum

                            Comment

                            • Sasha
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 4126
                              • Novi Sad

                              #15
                              Tih ranih šezdesetih talijanski su automobili bili najveća šminka. Pogotovo Alfe. Jer osim što su izazivale divljenje zbog svog zavodljivog, elegantnog izgleda Alfe su bile i prilično brze.

                              Milanska Alfa Romeo oduvijek je bila poznata po prelijepim i brzim sportskim automobilima. Tih ranih šezdesetih dok je svijet drmala TV groznica i Beatles manija, Milanezi su upravo dovršavali jedan poseban automobil. Nasljednik izuzetno uspješne Pinin Farinine Giuliette Spider, novi je cabrio model izmijenjen tek u ponekim detaljima zadržavajući ono bitno ? fantastičan dizajn, tehnički napredan motor i, naravno, nezaobilazan imidž. Ljepotica Giulia Tih ranih šezdesetih talijanski su automobili bili najveća šminka. Pogotovo Alfe. Jer osim što su izazivale divljenje zbog svog zavodljivog, elegantnog izgleda Alfe su bile i prilično brze. Giulia Spider izgleda poput ljepotice savršenih proporcija obučene u najljepšu večernju toaletu. Još ako je ljepotica obukla crvenu Alfa toaletu (što većina i jest) tada je ukupni dojam bio savršen. Naprijed je tradicionalni Alfin trokutasti štit koji ponire do samog ruba karoserije zbog čega je prednji odbojnik razbijen na dva dijela. Savršeno! Pored štita nalaze se dva velika otvora za zrak i sve je, naravno, upakirano u popriličnu količinu kroma. Na poklopcu motora smješten je lažni usisnik zraka po čemu je Giuliu najlakše razlikovati od Giuliette. Lažni jer je bio zatvoren, a ustvari je izbočenje nadodano zbog nove konstrukcije motora. Prvi modeli imali su retrovizore smještene na blatobranima iznad kotača. Niska bočna linija od vjetrobrana blago pada do naglog povišenja iza sjedala putnika i dalje se ponovno spušta do uskih izduljenih stražnjih svjetala. Bez sumnje, dizajn Giulie Spider dokaz je talijanskog poimanja ljepote i malo tko je pedesetih, šezdesetih pa i kasnije, uspijevao konkurirati milanskim ljepoticama. Tri velika instrumenta dominiraju interijerom Giulie. Mjesta ima samo za dvoje putnika, koji sjede sportski nisko, no usprkos sićuišnim dimenzijama za današnje automobile u Giuliji se sjedi prilično udobno. Karakteristično za šezdesete ? unutrašnji retrovizor bio je pričvršćen za kokpit. Giulia Spider i Spider Veloce Motor je druga najvažnija karakteristika kada govorimo o klasičnim Alfama. Uz zavodljiv dizajn sve su Alfe tog vremena bile poznate i po svojem Cuore Sportivo koji je za razliku od dizajna uvijek bio rezerviran samo za vozačeve gušte. Alfa je 1962. godine istovremeno predstavila dvije open-top ljepotice ? Giuliu Spider koja je iz 1570 cm3 pomoću jednog rasplinjača izvlačila 92 konjske snage pri 6200/min i Giuliu Spider Veloce za one koji očekuju samo najbolje. Veloce je tako iz motora jednakog obujma ali s dvostrukim rasplinjačem razvijala čak 112 KS! Ne zaboravimo ovo su šezedeste. Posebnost Alfinog motora bile su dvije bregaste osovine što je direktno preneseno iz trkaćih modela. S Giuliom Spider od 92 KS mogli ste za samo 12.9 sekundi već juriti 100 km/h i dostići maksimalnu brzinu od 160 km/h. Uz to, sve su Giulie Spider bile opremljene diskovima na sva četiri kotača i peterobrzinskim mjenjačem. Ukoliko sam izgled nije dovoljno impresionirao zgodnu suvozačicu, a takvih se vjerojatno moglo nabrojati na prste jedne ruke, onda su taj posao dovršili očaravajući zvuk i vrhunske performanse. Poput dobrog crvenog vina Giulia Spider je ljepotica koja vas unatoč svojim godinama, ipak je to dama pa godine nećemo spominjati, trenutno hipnotizira svojom ljepotom. I danas ovaj automobil izaziva jednake reakcije kao što mu je to uspijevalo u doba Beatlesa i Kennedy-a. Od 1962. do 1965. isporučeno je 9250 modela Giulia Spider i 1091 model Giulie Spider Veloce. Prekrasna dama jedan je od najljepših automobila koje je slavna milanska tvornica ikad proizvela.
                              www.arcs.org.rs/forum

                              Comment

                              Working...
                              X