Danas sam podigao diskove od strugara . Nakalemio sam samoventilirajuce diskove od bmw-a E30 , na kaprijeve glavcine . Ostalo mi je samo da vidim koja cu kociona kljesta da montiram . Nadam se da cu prijatno da se iznenadim kocnicam kada sve bude gotovo .
Ford Capri
Collapse
X
-
Stanje je jako bitno . Za pocetak treba da je kompletan , posle toga treba da je fabricko stanje , tj. da ga niko nije "strucno" prepravljao . Mozes da se okozis dok nadjes neku sitnicu koja ti nedostaje .
A sto se tice modela , uvek je cenjeniji neki iz top modela . MkI 1300 moze da predje 500 000 km , ali je nezanimljiv za voznju yugo 45 ide bolje od njega , dok 2.8i ide kao izpaljen iz pracke , prava zver , ali sumnjam da postoji i jedan u srbiji a da je fabricki ....zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Comment
-
-
Novi Capri?
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Comment
-
-
Bilo je najava i ranije , ali nista nije bilo od toga . Evropski Ford je imao kuguara i pumu , dva kupea , i ni jednog nije odlucio da nazove kapri . A vise ni nema u proizvodnji rwd platformu . Ako i izadje nesto sto se zove kapri bice to isto kao i nova vw buba ....zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
Evo malo da vam kazem, dokle sam stigao sa sredjivanjem caprija. Trenutno ovako stoji: capri je na klocnama, bez cele unutrasnjosti, i bez svih stakala i lajsni. Samo go' lim sa motorom bez glave. Ovako, sve ukrasne lajsne su ispolirane, diskovi i dobosi su prestrugani, karburator skroz remontovan, usisna grana ispolirana takodje, prednja maska isto. Sasiveno novo nebo od eko koze u krem boji i presvucene sve unutrasnje lajsne u crnu eko kozu. Ostala je kontrolna tabla, sedista i bocni tapacirunzi. Karburator je bio pu garezi kao i usisna grana pa je to bio razlog da skinem glavu motora (usisni ventili ne zatvaraju dobro). Uradi cu remont glave (ravnanje, nove vodjice, tefloni i ventili, i obrada sedista). Letva volana isto sredjena (zamenjene kuglice u lezajevima i puz je izmesten, tako da je luft uklonjen). Kociona kljesta fino osmirglana, potrbne su mi gumice, Od kog modela odgovaraju? I fali mi jedan lim iz unutranjosti, postavlja se na stub izmedju bocnih prozora, Da li neko ima? Javicu tacno koji levi ili desni, nisam siguran.... I treba mi da znam kad budem kupovao delove i dihtung za glavu, za koji model auta da trazim.
Zao mi je sto nisam nista slikao pre izrade i posle....
Pozdrav!!
Comment
-
-
Dihtung glave je od bilo kog forda koji ima 1600 ohc motor ( sem siere 1600 E-max ) . Kapri , taunus , siera , tranzit , escort.... .
Kada si vec sredjivao glavu , mozes da se poigras i sa kanalima , isplati se . Mozes da stavis i bregastu od 2.0 ( veci hod ventila ) i veci izduvne ventile ( misli da su 36 mm ) , dvogrli Dgav 32/36 i cetvorostruku izduvnu granu i napravio si 1600 GT motor koji daje 88 ks i koji konj vise , sve zavisi od igranja sa glavom . To vec ide veoma dobro .
Pokrivnu lajsnu stubova mislim da imam , kao i jos neke sitnice enterijera . Pre jedno 10 godina , ocerupao sam jednog Mk II i mislim da mi je ostalo nesto od sitnica za enterijer .
Obrati paznju na limariju , to je bitno da se odradi pedantno i uredno .
Gumice za kociona kljesta su standardni reparacioni deo za Ate M16 kljesta . Set za jadna kljesta je oko 400 din . Cilindar od kljesta se ne smirgla , nego trsljas do besvesti nekim rastvaracem masti da se skinu naslage . Ako su koroadirala , pa si smirglao rdju , mozes da se oprostis od kljesta .
I okaci neku sliku...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
Comment