Ford Capri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    Danas sam podigao diskove od strugara . Nakalemio sam samoventilirajuce diskove od bmw-a E30 , na kaprijeve glavcine . Ostalo mi je samo da vidim koja cu kociona kljesta da montiram . Nadam se da cu prijatno da se iznenadim kocnicam kada sve bude gotovo .
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

    Comment

    • kresa capri
      CBC Veteran
      • 27.01.2008
      • 110
      • kladovo

      pozadi ide keder guma ali na sasiju pa na nju se naslanja bocno staklo pa ide ukrasna lajsna sto se tice farova okruglih mozes da upasujes od bembare

      Comment

      • kresa capri
        CBC Veteran
        • 27.01.2008
        • 110
        • kladovo

        van kociona klesta mozes od sierre ali one sa luftirajucim diskovima

        Comment

        • Van
          CBC Senator XXL
          • 16.02.2007
          • 1425
          • Nbgd



          To izgleda ovako .
          Gledacu da da nadjem neka 4-klipan kljesta ili neke celjusti sa teskog automobila ( scorpio )
          ...zivi , Franjo je ziv !!!

          Comment

          • kresa capri
            CBC Veteran
            • 27.01.2008
            • 110
            • kladovo

            do koje cifre si spreman da das za caprija?

            Comment

            • kresa capri
              CBC Veteran
              • 27.01.2008
              • 110
              • kladovo

              koi model caprija te zanima?

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                Stanje je jako bitno . Za pocetak treba da je kompletan , posle toga treba da je fabricko stanje , tj. da ga niko nije "strucno" prepravljao . Mozes da se okozis dok nadjes neku sitnicu koja ti nedostaje .
                A sto se tice modela , uvek je cenjeniji neki iz top modela . MkI 1300 moze da predje 500 000 km , ali je nezanimljiv za voznju yugo 45 ide bolje od njega , dok 2.8i ide kao izpaljen iz pracke , prava zver , ali sumnjam da postoji i jedan u srbiji a da je fabricki .
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • 911s [SK]
                  CBC Senator
                  • 21.11.2007
                  • 242
                  • Beograd



                  In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...

                  Comment

                  • 911s [SK]
                    CBC Senator
                    • 21.11.2007
                    • 242
                    • Beograd


                    Novi Capri?


                    In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...

                    Comment

                    • Van
                      CBC Senator XXL
                      • 16.02.2007
                      • 1425
                      • Nbgd

                      Bilo je najava i ranije , ali nista nije bilo od toga . Evropski Ford je imao kuguara i pumu , dva kupea , i ni jednog nije odlucio da nazove kapri . A vise ni nema u proizvodnji rwd platformu . Ako i izadje nesto sto se zove kapri bice to isto kao i nova vw buba .
                      ...zivi , Franjo je ziv !!!

                      Comment

                      • kresa capri
                        CBC Veteran
                        • 27.01.2008
                        • 110
                        • kladovo

                        van kako napreduje sklapanje plave ptice?

                        Comment

                        • Van
                          CBC Senator XXL
                          • 16.02.2007
                          • 1425
                          • Nbgd

                          Sutra idem na plac pa cu da dokumentujem radove i objavim ih
                          ...zivi , Franjo je ziv !!!

                          Comment

                          • Bivan
                            CBC Član
                            • 19.02.2008
                            • 13
                            • Kikinda

                            Evo malo da vam kazem, dokle sam stigao sa sredjivanjem caprija. Trenutno ovako stoji: capri je na klocnama, bez cele unutrasnjosti, i bez svih stakala i lajsni. Samo go' lim sa motorom bez glave. Ovako, sve ukrasne lajsne su ispolirane, diskovi i dobosi su prestrugani, karburator skroz remontovan, usisna grana ispolirana takodje, prednja maska isto. Sasiveno novo nebo od eko koze u krem boji i presvucene sve unutrasnje lajsne u crnu eko kozu. Ostala je kontrolna tabla, sedista i bocni tapacirunzi. Karburator je bio pu garezi kao i usisna grana pa je to bio razlog da skinem glavu motora (usisni ventili ne zatvaraju dobro). Uradi cu remont glave (ravnanje, nove vodjice, tefloni i ventili, i obrada sedista). Letva volana isto sredjena (zamenjene kuglice u lezajevima i puz je izmesten, tako da je luft uklonjen). Kociona kljesta fino osmirglana, potrbne su mi gumice, Od kog modela odgovaraju? I fali mi jedan lim iz unutranjosti, postavlja se na stub izmedju bocnih prozora, Da li neko ima? Javicu tacno koji levi ili desni, nisam siguran.... I treba mi da znam kad budem kupovao delove i dihtung za glavu, za koji model auta da trazim.
                            Zao mi je sto nisam nista slikao pre izrade i posle....
                            Pozdrav!!

                            Comment

                            • kresa capri
                              CBC Veteran
                              • 27.01.2008
                              • 110
                              • kladovo

                              dihtung glave uzmi od ford sierre 1 specijala a gumice za klesta uporediti od golfa1

                              Comment

                              • Van
                                CBC Senator XXL
                                • 16.02.2007
                                • 1425
                                • Nbgd

                                Dihtung glave je od bilo kog forda koji ima 1600 ohc motor ( sem siere 1600 E-max ) . Kapri , taunus , siera , tranzit , escort.... .
                                Kada si vec sredjivao glavu , mozes da se poigras i sa kanalima , isplati se . Mozes da stavis i bregastu od 2.0 ( veci hod ventila ) i veci izduvne ventile ( misli da su 36 mm ) , dvogrli Dgav 32/36 i cetvorostruku izduvnu granu i napravio si 1600 GT motor koji daje 88 ks i koji konj vise , sve zavisi od igranja sa glavom . To vec ide veoma dobro .
                                Pokrivnu lajsnu stubova mislim da imam , kao i jos neke sitnice enterijera . Pre jedno 10 godina , ocerupao sam jednog Mk II i mislim da mi je ostalo nesto od sitnica za enterijer .
                                Obrati paznju na limariju , to je bitno da se odradi pedantno i uredno .
                                Gumice za kociona kljesta su standardni reparacioni deo za Ate M16 kljesta . Set za jadna kljesta je oko 400 din . Cilindar od kljesta se ne smirgla , nego trsljas do besvesti nekim rastvaracem masti da se skinu naslage . Ako su koroadirala , pa si smirglao rdju , mozes da se oprostis od kljesta .
                                I okaci neku sliku
                                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                                Comment

                                Working...
                                X