Ford Capri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maki85
    CBC Član
    • 11.03.2008
    • 51
    • vrbas

    samo napred

    Ljudi cemu to ja sam u moj mk3 ubacio od taunusa 1.6 petostepeni menjac i brzi diferencijal on stotku ide 1800 obrtaja i trosi ko upaljac zar to nije uzivanje da kola koja volis vozis svaki dan!

    Comment

    • Van
      CBC Senator XXL
      • 16.02.2007
      • 1425
      • Nbgd

      Da , ali onda ne mozes da zapalis gume tako sto ces jednostavno pritisnuti gas do kraja u I brzini . Ili osetiti katapultiranje kada stisnes gas . Koji ti motor imas 2.0 ohc ?
      ...zivi , Franjo je ziv !!!

      Comment

      • Bivan
        CBC Član
        • 19.02.2008
        • 13
        • Kikinda

        Da, ako mene pitas, treba mi hauba sa grbom za mk1.
        Kreso, cim budem imao prilike da nekom maznem aparat, stavljam slike. Ali on je jos uvek onakav kakav je bio...

        Sto se tice okupljanja, moze, ali neverujem da ce moj biti gotov ove godine... i pitanje je koliko bi nas se skupilo. Da li vredi tako nesto organizovati?

        Pozdrav.

        Comment

        • Van
          CBC Senator XXL
          • 16.02.2007
          • 1425
          • Nbgd

          Mozda ja ima haubu sa grbom . Znam da sam je imao , a da li je jos ima , nema pojma . Potrazicu na placu . Inace moj kapri nece da radi kako treba , ustvari tesko i da hoce da radi . Kada ga upalim on radi malo pa se ugasi , a gas nece da prima . Moram da rasturim karburator i vidim sta mu je .
          ...zivi , Franjo je ziv !!!

          Comment

          • Nesa-BL
            CBC Početnik
            • 30.11.2007
            • 5
            • Banja Luka

            Hitno mi treba pumpa za gorivo za mk1 V4, a ne znam od cega pase.Ako neko zna neka javi sto prije.Pozdrav iz BL.

            Comment

            • 911s [SK]
              CBC Senator
              • 21.11.2007
              • 242
              • Beograd

              Paše ti od bilo kog Forda koji ima V4 motor, kubikaža NIJE bitna.


              In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                Mislim da pase od bilo kog forda
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • kresa capri
                  CBC Veteran
                  • 27.01.2008
                  • 110
                  • kladovo

                  pase od taunusa granade sierre nebitno dali je redni ili je v motor pumpe za gorivo su iste

                  Comment

                  • Van
                    CBC Senator XXL
                    • 16.02.2007
                    • 1425
                    • Nbgd

                    Posle mnogo mozganja zbog cega motor nece da radi sem u leru i to ocajno , resim ja da skinem karburator , ocistim i produvam ga . I kada sam skinuo plovak i doso do glavnih dizni , samo sto mrtve miseve nisam nasao . Na dnu posude sa gorivom se nalazi neka skorena emulzija koja je skroz zapusila jednu diznu , tako da je motor radio samo na ler diznama i jednoj strani motora . KAda sam sve ocistio i vratio na mesto motor je proradio lepo , ali imam ponovo problema . Radilica se jako tesko okrece kada motor ne radi , treba mi bas neka polugetina da bi vrteo radilicu . Motor uplai kada je hladan , pustim ga da radi par minuta , i kada je topao , jako tesko pali , ako uopste i hoce da upali .
                    Samo neki problemi , a voznje nigde
                    ...zivi , Franjo je ziv !!!

                    Comment

                    • kresa capri
                      CBC Veteran
                      • 27.01.2008
                      • 110
                      • kladovo

                      van dali si dobro uzubio motor?

                      Comment

                      • Van
                        CBC Senator XXL
                        • 16.02.2007
                        • 1425
                        • Nbgd

                        Nisma vadio bregastu , posto je V 6 motor , ona je u bloku i povezana je zupcanicima . Nasao sam problem . Otvorim karburator skinem plovak i ispod njega je bio horor . Samo sto pacovi nisu poceli da iskaci . dno karburatora je bilo prekriveno nekom skorenom emulzijom , koja je zapusila glavni diznu za desno grlo , a na levom je bila polu zapusena . Motor je radio samo preko ler dizni . Cim se da gas , motor je poceo da se gusi zbog nedostatka benzina na tri ciclndra , a i druga tri su dobijali samo deo onog sto treba . Kada sam ocistio sve i vratio karburator , motor je odmah upalo i poceo da prima gas . Zvuk je bolesno dobar , motor je veoma ziv , ali preostaje mi jos dosta stelevanja . U motoru se nalazi 10 godina staro ulje ( alal mi vera ) i verujem da ono pravi dosta problema . Druga stvar koja me nervira je to sto rukom nema shanse da okrenem radilicu , ne secam se da li je tako bilo i pre ili se ovo desilo od stajajna
                        ...zivi , Franjo je ziv !!!

                        Comment

                        • kresa capri
                          CBC Veteran
                          • 27.01.2008
                          • 110
                          • kladovo

                          nemoj da ga puno toriras posto je motor dugo stajao izbaci mu termostat i pusti ga u leru sto vise da radi

                          Comment

                          • Van
                            CBC Senator XXL
                            • 16.02.2007
                            • 1425
                            • Nbgd

                            Moram pod hitno ulje i filter da mu promenim , pa posle sve drugo .
                            Jedva cekam da ga probam , a ne smem sebe da pozurujem da ne bi izfuserisao nesto .
                            ...zivi , Franjo je ziv !!!

                            Comment

                            • Bivan
                              CBC Član
                              • 19.02.2008
                              • 13
                              • Kikinda

                              VAN, ako imas habu sa grbom, to mi je jos jedan razlog da se cujemo i da navratim za neki od vikenda kad budes imao vremena, sad sam na godisnjem 3 nedelje pa imam vremena. Dogovoricemo se oko cene i oko svega ostalog.

                              Nabavio sam okrugle farove od BMW 3 za 400 dinara komplet sa nosacima
                              Danas sam ga prvi put oprao od kad sam ga kupijo. Uskoro ce kod limara, pa priprema i farbanje. Morao sam da izbacim prednja sedista, nisam uspeo da ih sredim da sve funkcionise. Usustuni nisu tako losa, ali nedovoljno dobra za moj ukus. Nabavio sam od honde crx otprilike ovako izgledaju



                              Nabavio sam i nove rukohvate za vrata iznutra, i pumpu sa bocom za vodu za brisace.. Posto je nisam imao.

                              Pozdrav.

                              Comment

                              • Van
                                CBC Senator XXL
                                • 16.02.2007
                                • 1425
                                • Nbgd

                                Sedista mozes da kupis kakva hoces , najbolje neke lepe kadice kojim je iscepan mebl . Kupis materijal bas namenjen za auto sedista i tapaciras i prednje i zadnja sedista . Tako ce ti enterijer biti u tonu a ako je majstor pedantan , moze sve da izpadne kao fabricki . Jos nisam proverio gde je hauba sa grbom , ali ima neka stakla i sitnice za medju model onaj sto se pravio '73. A cena ? Cena je ta da moras sve da poneses sa sobom kada dodjes , drugim recima , meni ne treba
                                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                                Comment

                                Working...
                                X