Kamion i gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    Kamion i gas

    Koga interesuje, direktno sa sajma Gaas Show 2016 Varšava
    Attached Files
  • Siera
    Cbc Senator
    • 09.11.2009
    • 1365
    • Čačak
    • Stralis

    #2


    Kasno ga primetih da ga slikam pa je zato slika malo lošija Panledy iz Pančeva Hiroad Stralis a već imaju nekoliko njih sa kojima rade. Bekament Arandjlovac 4 Scanie G na metan 340ks Ima ih i kod nas
    Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #3
      Ove boce za metan su od neke plastika tj neka vlakna sa plastikom. Koliko su teške?

      Comment

      • Siera
        Cbc Senator
        • 09.11.2009
        • 1365
        • Čačak
        • Stralis

        #4
        Ne znam koliko su teške ali ovi iz Pančeva voze metan za Podgoricu, Prazan kamion i prikolica su teški 35t!!! i samo 5t metana, a taj isti kamion ima pogon na metan
        Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          Originally posted by b_samardzic View Post
          Ove boce za metan su od neke plastika tj neka vlakna sa plastikom. Koliko su teške?
          Recimo nešto manje od polovine svoje zapremine,na primer: 46litara je teška 20,1kg.

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #6
            Originally posted by Siera View Post


            Kasno ga primetih da ga slikam pa je zato slika malo lošija Panledy iz Pančeva Hiroad Stralis a već imaju nekoliko njih sa kojima rade. Bekament Arandjlovac 4 Scanie G na metan 340ks Ima ih i kod nas
            Po onome što znam i jedna i druga firma imaju kamione koji rade samo na metan.Postoji i varijanta dual-fuel, gde se na dizel motor dograđuje metanski ili TNG uređaj, koja bi trebalo da zaživi i kod nas.

            Comment

            • Siera
              Cbc Senator
              • 09.11.2009
              • 1365
              • Čačak
              • Stralis

              #7
              Bilo je varijanti dogradjivanja TNG ali vidim da se odustalo ali ne znam zbog čega, nekoliko firmi je to imalo kod nas Jeličić, Astra ali vidim da su to poskidali. Pretpostavljam da za to ima neki razlog
              Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

              Comment

              • Siera
                Cbc Senator
                • 09.11.2009
                • 1365
                • Čačak
                • Stralis

                #8
                Kombinacija dizel-metan nisam čuo za to
                Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #9
                  Originally posted by Siera View Post
                  Bilo je varijanti dogradjivanja TNG ali vidim da se odustalo ali ne znam zbog čega, nekoliko firmi je to imalo kod nas Jeličić, Astra ali vidim da su to poskidali. Pretpostavljam da za to ima neki razlog
                  Razloga ima, ali bolje da ne pričamo o tome ... Sve u svemu, to funkcioniše,manje zagađuje a usput se dobija i pristojan procenat uštede.

                  Originally posted by Siera View Post
                  Kombinacija dizel-metan nisam čuo za to
                  Da, i to je najbolja moguća ekološka kombinacija za dizel motore,a može se reći i da se snaga motora podiže između 10 i 30% a pritom se podstiče dosta bolje sagorevanje i u veeeeelikoj meri smanjuje dimnost,kao i buku motora.

                  MAN sa slike je Diesel-Metan a ujedno je i Diesel-TNG, po želji vozača.
                  Attached Files
                  Last edited by speedplus; 14.05.2016, 18:27.

                  Comment

                  • Siera
                    Cbc Senator
                    • 09.11.2009
                    • 1365
                    • Čačak
                    • Stralis

                    #10
                    Što se tiče ekologije E6 kamione su doveli do te mere da je izduv u klasi sa vazduhom koji udišemo i što se tiče razvoja u tom segmentu priveden je kraju, sad ostaju još alternativna goriva, metan, tng, vodonik, struja, hibridi da se kombinuju sad .ebem li ga kud plovi ovaj brod
                    Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #11
                      Po nekim parametrima,strategija do 2040 je da tečni Metan bude okosnica transporta
                      Attached Files

                      Comment

                      • Siera
                        Cbc Senator
                        • 09.11.2009
                        • 1365
                        • Čačak
                        • Stralis

                        #12
                        Pa nema mnogo izbora, trenutni problem je infrastruktura i mislim prilično limitirana snaga kolko vidim da je to max 350ks što je za ovo vreme jako malo ili slabo mada ima firma koja ima 6000 kamiona a od toga 90% su kamioni snage 360ks (do duše dizel)
                        Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #13
                          Kad ovo bude do kraja realizovano http://lngbc.eu/ mnogo što šta će se promeniti i uskladiti.Ko zna,možda u međuvremenu se desi čudo pa i u Srbiji neko tamo ukapira da treba manje da se trujemo sa čistim dizelašima.

                          Comment

                          • Siera
                            Cbc Senator
                            • 09.11.2009
                            • 1365
                            • Čačak
                            • Stralis

                            #14
                            Ma ispravni E3 E4 E5 E6 kamioni nisu problem, problem su kategorije ispod kojih ima još uvek mnogo na našim putevima i motori na starim automobilima pa bilo da su dizel ili na benzinski pogon
                            Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #15
                              Nijedan dizel nije bezopasan. Stetan je zbog mikro cestica koje izazivaju rak. Čestice se sire vazduhom i izazivaju rak mekih tkiva gde se zalepe. Pluća su prva na udaru a onda želudac i creva. Sve te euronorme skuplaju te čestice pa ih onda izbacuju negde na autoputu ili u servisu pri sagorevanju fap filtera ili kako ih ko zove. Benzinac pa i onaj najgori sa karburatorom ne ispusta nikakve stetne gasove po zdravlje ljudi. Stari benzinski motor ispusta gasove koji stete ozonskom omotaču i izazivaju efekat staklene baste. Svaka država ima normu do koje sme da ispusta gasove stetne po ozonski omotač. Srbija ne zagadjuje ni 5% dozvoljene količine zato sto su nam sve fabrike crne industrije pogasene.

                              Comment

                              Working...
                              X