Kamion i gas
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Siera View Post
Comment
-
-
Bilo je varijanti dogradjivanja TNG ali vidim da se odustalo ali ne znam zbog čega, nekoliko firmi je to imalo kod nas Jeličić, Astra ali vidim da su to poskidali. Pretpostavljam da za to ima neki razlogRed Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
Originally posted by Siera View PostBilo je varijanti dogradjivanja TNG ali vidim da se odustalo ali ne znam zbog čega, nekoliko firmi je to imalo kod nas Jeličić, Astra ali vidim da su to poskidali. Pretpostavljam da za to ima neki razlog
Originally posted by Siera View PostKombinacija dizel-metan nisam čuo za to
MAN sa slike je Diesel-Metan a ujedno je i Diesel-TNG, po želji vozača.Last edited by speedplus; 14.05.2016, 18:27.
Comment
-
-
Što se tiče ekologije E6 kamione su doveli do te mere da je izduv u klasi sa vazduhom koji udišemo i što se tiče razvoja u tom segmentu priveden je kraju, sad ostaju još alternativna goriva, metan, tng, vodonik, struja, hibridi da se kombinuju sad .ebem li ga kud plovi ovaj brodRed Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
Pa nema mnogo izbora, trenutni problem je infrastruktura i mislim prilično limitirana snaga kolko vidim da je to max 350ks što je za ovo vreme jako malo ili slabo mada ima firma koja ima 6000 kamiona a od toga 90% su kamioni snage 360ks (do duše dizel)Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
Kad ovo bude do kraja realizovano http://lngbc.eu/ mnogo što šta će se promeniti i uskladiti.Ko zna,možda u međuvremenu se desi čudo pa i u Srbiji neko tamo ukapira da treba manje da se trujemo sa čistim dizelašima.
Comment
-
-
Ma ispravni E3 E4 E5 E6 kamioni nisu problem, problem su kategorije ispod kojih ima još uvek mnogo na našim putevima i motori na starim automobilima pa bilo da su dizel ili na benzinski pogonRed Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
Nijedan dizel nije bezopasan. Stetan je zbog mikro cestica koje izazivaju rak. Čestice se sire vazduhom i izazivaju rak mekih tkiva gde se zalepe. Pluća su prva na udaru a onda želudac i creva. Sve te euronorme skuplaju te čestice pa ih onda izbacuju negde na autoputu ili u servisu pri sagorevanju fap filtera ili kako ih ko zove. Benzinac pa i onaj najgori sa karburatorom ne ispusta nikakve stetne gasove po zdravlje ljudi. Stari benzinski motor ispusta gasove koji stete ozonskom omotaču i izazivaju efekat staklene baste. Svaka država ima normu do koje sme da ispusta gasove stetne po ozonski omotač. Srbija ne zagadjuje ni 5% dozvoljene količine zato sto su nam sve fabrike crne industrije pogasene.
Comment
-
Comment