Evo je i moja masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #16
    eeeeej, ovo je 251 a ne 250
    Razlikuju se modeli. 251 je malko lepsi... khm.. ovaj, manje ruzan
    Ia drugaciji rezervoar i jos poneku sitnicu

    Dimi zato sto ej dvotaktni pa kad se pretera sa uljem 'malko' nervira automobiliste sa otvorenim prozorima i kabrioletima


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • vujke
      Admin
      • 29.09.2004
      • 1673
      • Mladenovac
      • Daewoo Lanos 1.5SX

      #17
      Originally posted by Uros Piperski

      Dimi zato sto ej dvotaktni pa kad se pretera sa uljem 'malko' nervira automobiliste sa otvorenim prozorima i kabrioletima
      ..jos kad se ne sipa dvotaktol, nego sta se "nadje" pri ruci za odokativnu smeshu.. kad oces da zbrises samo dash gas i eto dimne zavese iza
      while(!asleep()) {sheep++;}

      Comment

      • srle1
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2005
        • 320
        • Beograd

        #18
        Pre nekih godina dok je ortak imao Tomos 14 kad ne bi imao pri ruci dvotaktola sipao je staro ulje koje je njegov ćale,inače taxista, istakao iz 123 dizela To ulje je bilo crno kao mrak u Africi Ja nisam verovao da moped uopšte može da ide na to - neko vreme je radio,ali kad je stao stao je Posle kombinacije "mrak ulje+super" ja mislim da se klip pretvorio u lilihip ) Kako je to bilo do 00 ... Meni se inače mnogo dopadaju one stare pandurske bembare od 850ccm ) Kad bi imao kinte rado bi potražio neki ...
        Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

        Comment

        • vujke
          Admin
          • 29.09.2004
          • 1673
          • Mladenovac
          • Daewoo Lanos 1.5SX

          #19
          Hehe, moji su imali R25 do '89 god, kad su ga prodali kao oldtajmera. Ja nisam znao tad sta imamo, ali da mi je sad..
          while(!asleep()) {sheep++;}

          Comment

          • srle1
            CBC Senator XXL
            • 08.02.2005
            • 320
            • Beograd

            #20
            Je'l misliš na motocikl
            Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Sta je srle cudis se kako to R1 pa sad odjednom R25.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • srle1
                CBC Senator XXL
                • 08.02.2005
                • 320
                • Beograd

                #22
                Zaboravio sam oznake starijih BMW-ovih motorcikala.Ove neki modeli iz 80tih i 90tih imaju oznake tipa R 850 , al' oni stari? Nešto ne mogu da se setim
                Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #23
                  Ljudi, dajte mi neki predlog za boju MZ-a. Da li da ga ostavim u ovoj crvenoj ili da promenim boju? Da li da ofarbam samo ove delove koji su sada crveni ili mozda jos neki deo/detalj?
                  Koji od ovih vam se najvise svidja?







                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #24
                    MZ ETZ IFA mobil DDR :-)

                    Popularne "Maze" su bili (i ostali) dobri i pouzdani motorići.Na dužoj turi znao je da "obeli" izduv! Malo ih je vreme pregazilo ali umeju oni i sada da priušte vlasniku doooobro letnje uživanje.
                    Ne bih da te savetujem oko dizajna-ukusi su različiti...
                    Ali rekao bih da jedna mala "frizurica" (kanali ,izduv...) možda ne bi bila na odmet.A opet ne mora ni to...
                    Pametno bi, čini mi se,bilo montirati napred disk radi boljeg kočenja.
                    U vezi starijih BMW pamtim R55,R65 itd.
                    Pozdrav!
                    Boki
                    ********

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #25
                      Imam disk i nemam pumpu za ulje... Bas kao ovi na slici (a postavio sam i sliku svog MZ-a na pocetku teme).
                      Da li predlazes nesto konkretno za kanale i izduv? Motor je presao svega 14000km, '89. Ja sam mislio da promenim dihtung glave i da vidim kakvi su ostali dihtunzi posto mi jos negde pusta ulje. Pa pri toj intervenciji mogu da poradim na povecanju snage, ali se jako slabo razumem u dvotkatne motore. Procitao sam na netu da je originalni MZ-ov klip djubre i da treba naci nesto bolje. Za to moram da potrazim neki katalog da vidim sta mi odgovara. Mozda tak odobijem malo i na zapremini. Mislio sam da povecam kompresiju, to nije problem kada skinem glavu. Takodje sam razmisljao da povecam kompresiju u "karteru". Da li je to neko radio i ima li neke koristi?


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #26
                        MZ

                        Ima,ima...na 2 taktnom motoru sve sitnice su vazne...Fabrički klip uopšte nije loš,bez šale.Hidralik pumpu (gl.koč. cilindar) za prednju kočnicu mozes uzeti i od nekog drugog motocikla,ne mora MZ...Imam negde priručnik o friziranju 2takt motora,pogledaću...
                        Popričaću i sa Vladom,drugarom ,starim MZ-istom:-)
                        Pozdrav!
                        Boki
                        **********

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #27
                          Ako mozes da saznas ciji glavni kocioni mogu da uzmem bilo bi super! A cekam i ostale informacije . Za to vreme cu ja cackati po netu. Treba da proucim http://www.macdizzy.com/2stroke.htm . Tu je bilo puno korisnih stvari pre par godina, moram da pogledam opet...


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Urose moj drugar je imao MZ zelene metalik boje koja je fabricka za OPEL Vectru B znas ona zelena i neverovatno mu je dobro stajalo i podmladilo motor.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Uros Piperski
                              Evo ga trenutno stanje:


                              Ima vise od godinu dana kako ga ne vozim. Nema se para za registraciju
                              Ali, planiram da ga malko sredim za ovo leto. Ulje iz amortizera curi pravo na prednju kocnicu (bas zgodno) pa moram da promenim zaptivace. Sve ostalo je ok.
                              Posto je ova spravica nekada bila popularna, kako kaze sri, da li mozda neko zna za neku modifikaciju kojom bih malo popravio kocenje i/ili upravljanje? Mozda neka viljuska od 'pravog' motora? Bilo kakav savet bi pomogao... Rado bih stavio i neke alu tockove umesto ovih zicanih. Treba da kupim i nove gume pa bi bilo pozeljno da prvo nabavim tockove ako ne budu iste dimenzije...
                              Hvala unapred na pomoci
                              Urose ne vidim sliku ali u Bgd adresa Lazarevacki drum 58 pored Peuget servis Djelmas postoji i servis "Auto moto studio"ciji je vlasnik majstor Ljuba on je nekada bio ovlasceni serviser za MZ. Probaj da odes do njega mozda ima nesto od delova koji tebi trebaju i ne verujem da ce traziti neke velike pare.
                              Pozdrav i nadama se da ces ovoga leta osposbiti makinu pa da malo uzivas u njoj

                              Comment


                              • #30
                                Izvini zbog slovnih gresaka malo sam umoran pa vise i ne vidim sta kucam.
                                Ali shvatio si sve nadam se.
                                Pozdrav jos jednom

                                Comment

                                Working...
                                X