Koliko koristite zmigavce, pokazivace pravca?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miki-BG
    CBC Član
    • 19.10.2007
    • 52
    • Beograd

    #31
    Originally posted by sw.brick
    I nemojte molim vas vise da su ti vozaci koji voze po pravilu 40km/h opasniji od onih koji voze 70km/h u gradu (usporavaju saobracaj itd)
    koliko mi je poznato statistika kaže da su ti vozači sa 40km/h umesto 60 daleko po brojnosti dogadjaja opasniji, i da su najčešći uzročnici nesreća.

    najviše se nesreća dogadja pri manjim brzinama a veoma su retke SAMO usled veće brzine tipa vozio je 70 umesto 60 km/h.

    [quote:ag8jix0e]Nisam cuo da je neko poginuo jer je vozio 40km/h
    prepune su crne hronike a i statistika ukazuje da ih je jako puno.

    razlog obično nije brzina već da tako kažem nesmotrena, nepravilna vožnja i pogotovu skretanja, okretanja i slični manevri.


    davanje migavca je uputstvo ostalima šta će biti buduća namera u vezi putanje kretanja i stoga bitno olakšava komunikaciju.

    alo migavac je uputstvo ako ima dovoljno vremena da se drugi prilagode a to znači recimo bar 5 sekundi ranije nego što će se okrenuti volan.

    to naričito važi pri obilaženju, da oni iza znaju da se sprema takav manevar.[/quote:ag8jix0e]

    Koliko je meni poznato, sve je suprotno od tvog tvrdjenja. Idi u saobracajnu policiju i pitaj sta su najveci uzrocnici saobracajnih nezgoda i odgovorice ti da su to prvelika brzina, alkohol...
    Ne znam o kojim hronikama sada pricas? Gde si procitao "poginuo zbog premale brzine?" Daj mi primer. Vidim da se bavis statistikom ali veoma gresis kada kazes da je 40km/h opasno. Stvarno nemam reci za taj zakljucak. Razlog jeste brzina i nesmotrena voznja nastaje bas pri velikim brzinama kada vozaci ne mogu da prilagode brzinu uslovima puta, slete i zakucaju se u drvo. Tacno je da presprora voznja utice opasno na saobracaj kao i brza voznja ali ko vozi 40km/h taj ne krsi nikakav zakon i poginuce samo u extremnim situacijama. Jos jednom bih te zamolio da prekines sa sirenjem tih informacija...stvarno nije u redu prema onma koji postuju zakon i druge ucesnike u saobracaju. I daj mi te statistike po crnim hronikama sto se vrte da vidim ko je poginuo sa 40km/h. Ja cu ti dati jedno 100 linkova sa onima koji su vozili smotreno i brzo, a zavrsili 2m pod zemljom sa nevinim zrtvama koje su povukli sa sobom. Do nezgode ako neko ne da migavac pri 40-50km/h naravno moze doci ali ce posledice biti mnogo manje nego sa 60-70km/h, a razlika sila izmedju tih brzina je ogromna.
    Koliko vidim, ovde te na forumu cene dosta. Imas jako zanimljivih i pouzdanih informacija ali ovo prevazilazi neke stvari, a to je da pocinjes da pises sve i svasta... nije u redu... evo statistike od saobracajne policije, a ako se sa tim ne slazes, jedino ti ostaje da im predlozis svoje statisticke podatke
    http://www.glas-javnosti.co.yu/clanak/g ... esce-ubice
    izvinite za off!!!

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #32
      Miki, chovek je (kako sam ga ja razumeo) mislio da se pri tim brzinama deshava prosechno najvishe saobracajnih nezgoda, chukanja, i to doveo u vezu sa "lenjim" vozachima koji retko, nerado ili nepravovremeno koriste upravo pokazivace pravca (izmedju ostalog). Nije mislio da se na brzinama do 40 km/h najvishe i strada, jer da na toj brzini neko izgubi zhivot pa chak i u nekoj najgoroj kanti od auta trebalo bi da bude neverovatan baxuz, ondnosno da se poklopi jako veliki broj nesrecnih okolnosti kako bi on bio zhivotno ugrozhen u sudaru dva auta u npr. gradskom saobracaju u tim uslovima, sa tolikim brzinama kretanja u momentu sudara.

      Tu ne podrazumevam sluchajeve kao onaj nedavno, prelazio autom preko pruge a rampa spushtena, naidje voz i... Taj auto se u tom momentu verovatno nije kretao ni 30 km/h, ali to su ekstremni i "vanredni" sluchajevi, koje ne uzimam u obzir. Kao ni to da se neko krece autom 40 km/h a iz suprotnog smera mu se zaleti shleper chiji je driver zaspao pred krivinu...

      Inache, mislim da je na forumu bila pricha upravo o nekom ispitivanju koje je i napravljeno u tu svrhu, da se utvrdi koje su to zone/brzine kretanja pri kojima se najcheshce deshavaju saobracajne nesrece. Zachudo, najveci broj ih je upravo bio na niskim brzinama, bash tu negde, 40-50 km/h, zona od 60-120 km/h je bila "najbezbednija" (dakle ne broj poginulih, nego broj nesreca koje se dese na tim brzinama, to je sushtinska razlika). Prolistaj forum, mozhda i iskopash tu temu...

      BTW. U vezi sa naslovom teme, reci cu samo jednu rechenicu: videti i biti vidjen.
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • RANK
        CBC Senator XXL
        • 28.02.2007
        • 1635
        • Beograd
        • FIAT MAREA WEEKEND 1

        #33
        Originally posted by Miki-BG
        Juce mi se desilo na otvorenom putu, prazno, nema nigde nikoga, tip sa Skodom Fabijom mi se nabija iza i pretice me bez migavca, ibrzava na oko 90km/h i posle samo 1km ga vidim kako mirno i opusteno izlazi iz kola, bez zurbe. Razumete? Nigde nije zurio, nista nije gorelo, samo je imao veliku potrebu da me pretekne. Potpuno ludilo...
        e svasta. na praznom i otvorenom putu bih te i ja pretekao, ne mislis valjda da bih gnjavio za tobom.
        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

        Comment

        • reaper_HGT
          CBC Senator XXL
          • 05.09.2007
          • 888
          • Beograd

          #34
          bash tako, jok treba da kochim sa npr 90 na 50 jer neko smatra tu brzinu za "bezbednu" , ajde molim te. . .
          a brick je u pravu za nesrece, to shto panduri prichaju nema veze sa mozgom kao i obichno. . .
          a migavac dajem uvek, chisto da me neko ne zakuca odpozadi za bezveze

          Comment

          • Miki-BG
            CBC Član
            • 19.10.2007
            • 52
            • Beograd

            #35
            Originally posted by RANK
            Originally posted by Miki-BG
            Juce mi se desilo na otvorenom putu, prazno, nema nigde nikoga, tip sa Skodom Fabijom mi se nabija iza i pretice me bez migavca, ibrzava na oko 90km/h i posle samo 1km ga vidim kako mirno i opusteno izlazi iz kola, bez zurbe. Razumete? Nigde nije zurio, nista nije gorelo, samo je imao veliku potrebu da me pretekne. Potpuno ludilo...
            e svasta. na praznom i otvorenom putu bih te i ja pretekao, ne mislis valjda da bih gnjavio za tobom.
            Niko ti ne brani. Ja da sam hteo da mu zabranim, survao bih ga sa puta u njivu odmah i ne bih trepnuo. Njegovo je pravo da krsi zakon i ugrozava druge bas kao i ti.

            Comment

            • Miki-BG
              CBC Član
              • 19.10.2007
              • 52
              • Beograd

              #36
              Podseticu moderatore foruma na sticky temu koje se mnogi ovde ne drze:


              Pise da clanovi pozitivnim primerom daju doprinos. Ko vozi 90 u gradu neka se ne buni posle za kazne. Sto se tice onog mog cudjenja za tipa koji me je pretekao u zurbi, a posle izasao iz kola kao mrtav konj opusten, tada sam vozio 70km na regionalnom. Sad, ako je to sporo onda ovde sa nekim clanovima definitivno nesto nije bas kako treba

              Comment

              • reaper_HGT
                CBC Senator XXL
                • 05.09.2007
                • 888
                • Beograd

                #37
                ako se ovo odnosilo na mene ja nisam pominjao 90 u gradu
                a brzina na nashim putevima je vishe odredjena brojem i dubinom kratera koji se na njima nalaze tako da nekim regionalnim putevima moze da se bezbedno vozi brze nego na "autoputu"

                Comment

                • skyline
                  CBC Senator XXL
                  • 31.07.2007
                  • 3149
                  • Cacak

                  #38
                  Originally posted by Bane®
                  Tako je. Migavce treba davati ljudima. A ne raskrsnicama.
                  hehe, odlicno receno
                  Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #39
                    Originally posted by Miki-BG
                    Pise da clanovi pozitivnim primerom daju doprinos.
                    Pa hajde, daj doprinos. Što ti voziš 40, kada je najmanje opšte ograničenje u Srbiji 60? Da li ti znaš koliko problema izazivaš time što voziš 40. Koliko narušavaš ekonomiju tvoj auta. Koliko povećavaš potrošnju kočnica, goriva, bensedina drugim vozačima. Da ne pričamo koliko košta nečije vreme koje će da izgubi što ti voziš 40 i smetaš.

                    U najmanju ruku je razočaravajuće to što ti veruješ saobraćajcima ono što kažu. Razlog loših stvari u saobraćaju jesu loše auto škole, loši tehnički pregledi, loši zdrastveni pregledi koje ljudi prolaze da bi bili vozači. Ali naravno neće oni reći da je to problem jer oni ne mogu da uzmu pare od tih institucija. Mogu da uzmu pare od nekoga ko vozi 65 na pravcu od Miloševog Konaka do Košutnjaka i zaustave ga i slažu ga da je ograničenje 40 (a u stvari je 60). Naravno da će reći da je brzina problem jer onda mogu da dižu represiju, jednog dana uvedu i brzinske kamere i onda prikupe milione.

                    Ako si zaista toliko kratkovid da misliš da će te 41 kmh ubiti, onda mislim da je vreme da se skloniš sa puteva i oslobodiš ih onima koji ih plaćaju da bi negde stigli brže.

                    Da dragi moj, mi automobile imamo da nam uštede vreme. Automobili su omogućili brzinu koja nam je omogućila da se tehnologija brže razvija, da se razvija komunikacija, medicina i sve one stvari koje život znače. Ukoliko ti se ne dopada razvoj civilizacije, ja to poštujem, ali onda idi u neku pećinu i ulovi nekog mamuta za večeru i kloni se puteva i automobila, nemoj da voziš 40 tamo gde je ograničenje 60, 80, 100 ili 120.

                    Ja volim da negde stignem brzo da bi više vremena proveo radeći, zezajući se, jedući i spavajući. Ne volim da sedim u kolima i budem u saobraćaju. Ti nemaš pravo da se na nekom putu zadržavaš duže nego što treba. Ako nisi sposoban da ostvariš brzinu veću od 40, skloni se sa puta. Umesto da širiš pogrešno verovanje idi popravi svoj auto da možeš da ga voziš na većim brzinama, idi vežba svoju vožnju, reflekse, proveri dioptriju i ostale stvari...

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      (kako sam ga ja razumeo) mislio da se pri tim brzinama deshava prosechno najvishe saobracajnih nezgoda, chukanja
                      dobro si razumeo poentu.
                      najviše brojčano se dogadja nezgoda pri malim brzinama što ukazuje da postoji još neki važniji faktor(i) koji nije brzina a uzrokuje nezgode.

                      najlakše je za sve okriviti brzinu kao uzrok pa i onda kada se uopšte ne može utvrditi koja je tačno ta brzina koja je kao krivac.

                      inače, naša policija se još ne bavi ispitivanjem uzroka nesreća tako da mi u zemlji još nemamo validnih statistika.
                      ja se pozivam na statistike iz drugih zemalja gde se već decenijama to brižljivo prati i manje više svuda je slično stanje.

                      najbezbednija vožnja je na autoputu a tamo je gle čuda i prosečno najveća brzina kretanja u saobraćaju.

                      inače, koliko znam najmanja dozvoljena brzina kretanja na javnom putu je 40 km/h.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Markedjani
                        CBC Senator XXL
                        • 24.07.2007
                        • 968
                        • BG-Cerak
                        • Ford Escort RS2000 M

                        #41
                        [quote:1ve1p6rj]Tako je. Migavce treba davati ljudima. A ne raskrsnicama.

                        hehe, odlicno receno
                        [/quote:1ve1p6rj]

                        Jbt ne verujem sta citam...

                        Neka neka... ja cu i dalje "mehanicki" davati migavac.

                        Barem ne moze da mi se desi da zaboravim da dam migavac i da napravim sranje

                        Navika je cudo

                        Ja i dalje pricam... ne moze nikako da skodi da das migavac... al niko nece da cita.
                        fordclubserbia.org

                        Comment

                        • Bane R
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2006
                          • 1769
                          • Beograd

                          #42
                          A kako si došao do zaključka da oni što podržavaju gornju tezu ne daju migavce ili zaboravljaju da to urade?

                          Comment

                          • Markedjani
                            CBC Senator XXL
                            • 24.07.2007
                            • 968
                            • BG-Cerak
                            • Ford Escort RS2000 M

                            #43
                            Izvini Bane(R) i jos par ljudi... posto ja ovde ispade magarac i gori od onih nego sto ne daju migavce... objasnite mi ti kako to treba da se radi ?

                            Objasnite mi gde gresim ?

                            I dobro zar ste vi to bukvalno shvatili da ja mehanicki kao robot dajem samo migavac bez procene situacije ?
                            fordclubserbia.org

                            Comment

                            • Bane R
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2006
                              • 1769
                              • Beograd

                              #44
                              Ja ti stvarno ništa nisam zamerio.

                              Comment

                              • Markedjani
                                CBC Senator XXL
                                • 24.07.2007
                                • 968
                                • BG-Cerak
                                • Ford Escort RS2000 M

                                #45
                                Izvini Bane(R)... nisam pazljivo procitao i ucinilo mi se da si mi se obratio u drugacijem "tonu"

                                Nisam dosao do nikakvog zakljucka... nego samo kazem... uslo mi je u naviku da dam migavac iako nema nikog (barem ako mi se tako cini).

                                A par ljudi gore prica kako to tako ne treba
                                fordclubserbia.org

                                Comment

                                Working...
                                X