Ukoliko 1. januara stupi na snagu novi zakon o saobraćaju Srbije, vozači koji budu pravili najteže prekršaje moraće duboko da zavuku ruku u džep.
(verovatno ima i u drugim elektronskim medijima, ali ovde sam prvo natrčao)
"Genije" nastavlja dalje (alo, ima li ko da ga zaustavi, ovaj je gori od teroriste, iako se ni sa njima ne pregovara bilo je i izuzetaka).
Žalosno, da ne bih ja dodavao epitete onom kome se ime ne spominje (ne znam može li medicinska nauka više tu da pomogne, čisto "posumnjam"), evo karekterističnih komentara (ali džaba, Maksim puca po diviziji, niko da ga zaustavi).
@Baltazar "Decko je stvarno umislio da je bog i batina. Ovo prelazi i saobracajnu diktaturu koje nema nigde u svetu." @sale
"Ne upalis svetla i 120 hiljada *(onaj čije se ime ne spominje) je prso sa mozgom , decko misli da sve probleme mozes resavati kaznama , da li on razmislja sta ce raditi kad se jednog dana ukine komitet za bezbednost saobracaja , sto je neminovnost jer jelte kome treba takva agencija i doticni prozvani ostane bez posla i to direktorskog i sedne u auto i normalno zaboravi da ukljuci svetla a policajac op pa 120 milki a plate nema e o takvim problemima ovi mladi i nadobudni i nestrucni ljudi nikad ne razmisljaju ." @amater
"ZBOG OK*N.. (onog čije se ime na spominje, jer ne zaslužuje, možda mu je i to cilj da se pominje) I NJEGOVIH PREDLOGA TREBA NAM UVESTI JOS I SMRTNU KAZNU*.COVEK SE PRIMIO PA MISLI DA JE POPIO SVU PAMET OVOGA SVETA,PA TAKVI ZAKONI NEMA NIGDE U SVETU."
* ovo već jeste bar za pola Srbije (6 plata za neupaljeno svetlo).
ITD. i SL.
Lepi komentari ali uzalud.
Osim što je "agencija" potpuno nepotrebna (i verovatno protiv zakonita), ona je i štetna, jer ovakvi predlozi su toliko nenormalni da je svaki komentar suvišan.
Čovek zvizne sa pameću i to se dešava, ali ovakvi napadi (3x prosečna plata, tj. 5 do 10 soma evra na Zapadu za neupaljena svetla, Alo bre, majstore, sa koje si ti planete, onaj sa Pax-a je bar 10x normalniji). Da li su novinari dodali ovo za svetla ili ne, teško je reći, ali kad vam zvizne prvo u vožnji, i uvate vas, teško će većini vredost vozila pokriti kaznu (šta treba, da robijamo godinama za neupaljeno svetlo? A oni što pogaziše narod, ni dana zatvora, e pa, nije nego).
Nadam se da bar ovaj deo nije stvarno predlog, inače bih već svašta rekao.
@#$*/&
(ovakve vesti baš izbace iz takta, obično ne treba reagovati na "zašmecovane" ("zavarene") (onaj je kratko spojen, ma "živa žica" (visok napon)).
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
BTW
"Komitetu" ne smetaju slučajevi poput današnjeg u Boru (klinac od 17 pokosio petoro ispred škole (i sa trotoara) ... po slici između dva "ležeća" gde su trotoari cca. 200 mm visine). Šta bi tu novi predlog sprečio?
Na stranu što izazivačima (onim koji gaze na pešačkom ili u neposrednoj blizini) trebaju ovakve kazne (plus zatvor u slučaju povrede, robija u slučaju teže ...).
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Mislim da je ovo za svetla nedoreceno i da se odnosi na voznju bez upaljenih svetala nocu za sta bi trebalo da bude dozivotna robija. Ali ovo ozbiljno mislim zato sto sam nekoliko puta bio u situaciji da me ****** ubije zato sto nije upalio svetla ili da ja ubijem dve budale na Tomosu kome nista ne svetli.
Namerno nedorečeno da mogu po gradu hvatati nekog nesretnika koji je svratio negde na 5 minuta i zaboravio svetla.
Ma, banda...
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
mongolsko, rimsko i britansko carstvo je propalo, propašće i ovo američko a i naše, pitanje je samo da ćemo mi to dočekati ali sudeći po ubrzanom ludilu, mislim da hoćemo...
Znači danas kreten ide trotoarom telefonira i namerno sagao glavu da kao ne vidi saobraćaj. Žurnim korakom ide prema pešačkom prelazu i negledajući ni levo ni desno nastavlja preko kolovoza.. Pošto sam shatio da će natrčati na kola legao sam na kočnicu. U velikom sam iskušenju da sledeći put dodam gas a ako kazna bude 1000 evrova, mislim da neću biti u iskušenju, stisnuću za sve pare...
Mislim da je namerno nedoreceno od strane novinara koji je napisao tekst, posto se danasnje novinarstvo svodi na takve naslove i tekstove, nazalost. Ako je ipak to uradjeno od strane predlagaca onda je to totalni debilizam.
Moram ponovo nesto napisatu prilog tvrdnji da je ovo za neupaljena svetla nedoreceno. Naime izvan svake logike je da za prekrsaj za koji sleduje prekrsajni nalog i za koji je kazna trenutno samo novcana (nisam siguran ali mislim da je 5-6000, a negde sam pronasao da je to jedina kazna od 3000) ista bude povecana za 20 puta.
Sto se tice ove price o nepropustanju pesaka ja sam procitao malo dalje od naslova
Drastično je pooštrena kazna za obilaženje vozila koje se zaustavilo na pešačkom prelazu radi propuštanja pešaka. I ovaj prekršaj naplaćivaće se 120.000.
Iskreno se nadam da je spinovanje od strane "novinara", makar za upaljena svetla (ako ima zrnce mozga da bude precizirano za NOĆ, sa čime bi se (čak i) složio, jer je zaista opasna stvar).
Takođe za pešake ... ovi sad sa telefonima, koji ne znaš kad će preći a kad ne ... to se MORA bar precizirati, ali i 6 do 20 hiljada je dovoljna kazna (mogu se dodati tačkice ili staviti ako ih sada nema; hoću reći - dovoljno je jedna kategorija više).
Ono sa 120 hiljada za preticanje vozila koje je propustilo pešaka (malo malo pa me tako neko obiđe pa čistom srećom ne pokupi pešaka sa pešačkog) je čak i za to preterano, ali kako jeste opasno, moglo bi se svrtati u nasilničku vožnju ili da se poveća kazna za jednu kategorijuu odnosu na prethodno (uz više tačkica, ako ih sad uopšte ima).
* prošle godine nisam bio baš svedok slučaja ali sam prolazio kada je stigla hitna za tešku povredu jedne osobe gde je u prvoj traci vozač stao a na sledećoj (dve trake u tom smeru) vozač "pokupio" pešaka (srećom bez smrtnog ishoda, kako sam kasnije čuo). Ako se to dešava par puta godišnje u malom mestu u provinciji onda je u Bgd. to bar jednom nedeljno (nadam se ne i češće), što znači da se mora reagovati ali samo sa kaznom od "soma" evra - ne naravno.
ITD.
E sad, ima i svakakvih predloga (u onom nacrtu (sa linka)) nema još ovih "novotarija", a i komitet ima neke ideje koje nisu realne ("nula saobraćajnih prekršaja", može ako min. kazna bude 120 hiljada, za teže 10 god. robije, pa da više ne vozimo i slične ******štine, uzgred ako već usklađuju sa EU onda bi već dnevna svetla mogli da "iskuljuče" u gradu (kao u Italiji, npr.) ili ih čak i obrišu (kao u nekim zemljama koje su to imale pa više nemaju, i nije se povećao broj saobraćanih udesa zbog toga, Skandinavija je specifična jer je zimi 3 meseca mrak, pa nismo mi Švedska ni po tome a ni po standradu (pa da imamo iste kazne)), ALI ima i malo novinarskih spinovanja i preterivanja. Ako su novinari doradili (klasična novinarska patk(ic)a) onda neka ih tuži THE komitet (za maltretiranje građana) koji sve što je do sada uradio, NIŠTA (posebno) nije dobrineo bezbednosti (jer se svodi samo na povećanje kazni). Ako već ne znaju svoj posao neka ih raspuste ili dovedu one koji znaju. Ono što se hvale da je broj saobraćajki 5 ili 10% manji, to je za koliko se manje vozi (zbog standarda), po broju pređenih km (kao što se vodi statistika u ozbiljnim zemljama) je verovatno isto ili čak gore (od pojave fantomskog komiteta zaštite).
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Cilj svih ovih izmena je samo dublje zavlačenje ruke u džepove vozača. O nekom povećanju bezbednosti brinu kao za lanjski sneg, pogotovo o bezbednosti pešaka. Da nije tako, predvideli bi neku edukaciju, pa i kazne i za neodgovorne pešake koji ne razmišljaju da li mogu da podlete pod nečiji auto bez obzira da li su na pešačkom prelazu ili nisu. Sada je sva odgovornost samo i jedino na vozaču. Kao do skoro kad je vozač bio kriv zbog upadanja u rupu na autoputu jer nije predvideo da rupa postoji.
Mislim da se sa ovim propisima definitivno ne zna sta je cilj. Bezbednost je verovatno poslednja stavka, a sto se tice zavlacenja ruke u dzep sa kaznama od 120.000 dinara i platama od 30.000 tesko da ce moci da ostvare neki znacajan procenat naplate.
Kako će te kazne da padaju kad se neko nađe da tjera do vrhovnog suda ili Strazbura.
Same kazne krše načelo pravičnosti da kazna bude adekvatna težini počinjenog djela.
Koliko nas je spremno da podnese bilo kakvu tužbu ?
Ajde bre, poznati smo mi po gipkosti i ćutanju onda kad treba da se ujeda, a za lajanje u glavnom koristimo društvene mreže ili forume koji imaju ovakve teme
Dosta su dvije tvrdoglave budale :-)
Kod nas je tako bilo kad je parking servis odlučio da lupa deset puta veče kazne za vozila koja su registrovana na firme.
Npr za mene sa autom je bila kazna 30km a za Đuro koji je došao firminim autom 500km na firmu.
Sve firme koje su kažnjene su naravno išle na sud i dobijale
Comment