elem,
krenem ja jutros za bgd, na sastanak, ribacenje u centrali oko budzeta, kad kod gornjeg milanovca, ukeba me radar. naime, posle prolaska pored levog odvajanja za prvi ulazak u milano, postoji ogranicenje od 60 km/h, a lep je pravac. ispred mene rasklimatani kamion, puna, i ja naravno ga preteknem. malo dalje, saobracajac izlazi na sred puta i mase lizalicom. uredno stajem, spremam dokumenta, kaze on meni, vozili ste 107 kmh. ja onako, iz fore, pitam, moze li da prodje sa usmenom opomenom, zurim na sastanak, kaze a ne, pa ima tu i preticanja na punoj... ok. brzinu mi je izmerio koliko sam video sa prolaserom 3, a nije mi ni dao da pogledam zabelezenu brzinu. kad sam pitao gde sam snimljen, kaze na 520 metara, eno tamo gde je sad kamion. ok, dam mu dokumenta, i pustim ga da napise zapisnik. kazna je 3000 din za prekoracenje od 47 km/h van naseljenog mesta, ocete da platite, jok ja, ne placam nista. odradi on to, pita imate li neku zamerku na nas odnos prema vama, ne nikako veoma ste ljubazni odgovaram ja, imate li primedbe za zapisnik - imam, posle ogranicenja od 60 km/h postoji prikljucak sa strane, znaci posle toga ogranicenje ne vazi posto nije ponovljeno. pandur meni kaze a pa nije ti to pravi put, to je neki put koji vodi do dvorista, zar vi sumnjate u nase intelektualne sposobnosti? ma jooook mislim ja u sebi, a onako srdacno kazem ne gospodo nikako. hvala dovidjenja.
dosao sam sad lepo kuci, pa gledam zapisnik, koji sam inace potpisao posto su uneli moju primedbu. ima vise nedostataka. prvi je vreme kad je kontrola izvrsena - 8.42 h , a zaustavili su me u 9.20 h. mogu da dokazem da sam u navedeno vreme bio u cacku, od strane dva nezavisna svedoka na razlicitim lokacijama (u 8.42 i u 9 h). drugo, moja adresa koju su naveli nije tacna, promenio sam je, samo treba pogledati drugu stranu lk. trece, udaljenost merenja koja je napisana je necitka, ne moze se rastumaciti da li je 320 m ili 520 m.
i jos - nasao sam u zobsu tumacenje puta clan 10 stav 1 (ono je definitivno put) i raskrsnice zobs clan 10 stav 24 - samo ne mogu da nadjem gde u zakonu pise da saobracajni znak vazi do raskrsnice ako nije ponovljen posle nje. i jos, mislim da ce im sve ovo pasti u vodu, posto ce oni postupak da pokrenu na osnovu ovog zapisnika gde je konstatovano da je ogranicenje 60, a kao sto se vidi moze da se ustanovi da je 80, te po zakonu o prekrsajima clan 251 stav 1 tacka 11 ce izvrsiti bitnu povredu prekrsajnog postupka ako me kazne za prekoracenje ogranicenja od 80. preticanje preko pune nigde nisu spomenuli
sta vi mislite? pogotovo strucniji deo forumasa u ovoj oblasti?
krenem ja jutros za bgd, na sastanak, ribacenje u centrali oko budzeta, kad kod gornjeg milanovca, ukeba me radar. naime, posle prolaska pored levog odvajanja za prvi ulazak u milano, postoji ogranicenje od 60 km/h, a lep je pravac. ispred mene rasklimatani kamion, puna, i ja naravno ga preteknem. malo dalje, saobracajac izlazi na sred puta i mase lizalicom. uredno stajem, spremam dokumenta, kaze on meni, vozili ste 107 kmh. ja onako, iz fore, pitam, moze li da prodje sa usmenom opomenom, zurim na sastanak, kaze a ne, pa ima tu i preticanja na punoj... ok. brzinu mi je izmerio koliko sam video sa prolaserom 3, a nije mi ni dao da pogledam zabelezenu brzinu. kad sam pitao gde sam snimljen, kaze na 520 metara, eno tamo gde je sad kamion. ok, dam mu dokumenta, i pustim ga da napise zapisnik. kazna je 3000 din za prekoracenje od 47 km/h van naseljenog mesta, ocete da platite, jok ja, ne placam nista. odradi on to, pita imate li neku zamerku na nas odnos prema vama, ne nikako veoma ste ljubazni odgovaram ja, imate li primedbe za zapisnik - imam, posle ogranicenja od 60 km/h postoji prikljucak sa strane, znaci posle toga ogranicenje ne vazi posto nije ponovljeno. pandur meni kaze a pa nije ti to pravi put, to je neki put koji vodi do dvorista, zar vi sumnjate u nase intelektualne sposobnosti? ma jooook mislim ja u sebi, a onako srdacno kazem ne gospodo nikako. hvala dovidjenja.
dosao sam sad lepo kuci, pa gledam zapisnik, koji sam inace potpisao posto su uneli moju primedbu. ima vise nedostataka. prvi je vreme kad je kontrola izvrsena - 8.42 h , a zaustavili su me u 9.20 h. mogu da dokazem da sam u navedeno vreme bio u cacku, od strane dva nezavisna svedoka na razlicitim lokacijama (u 8.42 i u 9 h). drugo, moja adresa koju su naveli nije tacna, promenio sam je, samo treba pogledati drugu stranu lk. trece, udaljenost merenja koja je napisana je necitka, ne moze se rastumaciti da li je 320 m ili 520 m.
i jos - nasao sam u zobsu tumacenje puta clan 10 stav 1 (ono je definitivno put) i raskrsnice zobs clan 10 stav 24 - samo ne mogu da nadjem gde u zakonu pise da saobracajni znak vazi do raskrsnice ako nije ponovljen posle nje. i jos, mislim da ce im sve ovo pasti u vodu, posto ce oni postupak da pokrenu na osnovu ovog zapisnika gde je konstatovano da je ogranicenje 60, a kao sto se vidi moze da se ustanovi da je 80, te po zakonu o prekrsajima clan 251 stav 1 tacka 11 ce izvrsiti bitnu povredu prekrsajnog postupka ako me kazne za prekoracenje ogranicenja od 80. preticanje preko pune nigde nisu spomenuli

sta vi mislite? pogotovo strucniji deo forumasa u ovoj oblasti?
Comment