Sigurnost putnika i dece u automobilu

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    #61
    Kuda voze patrolna kola

    davor lukač
    "CELO JEDNO ODELJENJE USP-A BAVI SE SAOBRAĆAJNIM NESREĆAMA, A OD SVIH NJIH SAMO JEDAN JE RADIO UVIĐAJE, OSTALI NIKAD NISU BILI NI PRISUTNI. PARADOKS JE DA SU DOVELI ČOVEKA IZ INTERVENTNE JEDINICE DA ANALIZIRA UVIĐAJE. PO CEO DAN ANALIZIRAJU SAOBRAĆAJNE NESREĆE KAKO BI DOKAZALI DA UZROK NIJE NEPROPISNA RADNJA VEĆ KAO ZDRAVSTVENI RAZLOZI, ILI PROGLASE DA JE NEKO UMRO OD SRCA DA BI SMANJILI BROJ POGINULIH. ILI PREFORMULIŠU DA NIJE U PITANJU NEZGODA VEĆ OŠTEĆENJE TUĐE STVARI DA BI SMANJILI BROJ NESREĆA, NAROČITO ONIH SA POVREĐENIMA I POGINULIMA", KAŽE ZA "VREME" SAGOVORNIK IZ SAOBRAĆAJNE POLICIJE

    U zemlji za nešto manje od dva meseca pogine u saobraćajnim nesrećama 100 ljudi, a broj povređenih višestruko je veći. Samo za jedan vikend živote izgubi devet osoba, što je stanje koje bi u svakoj ozbiljnoj državi sa brojem stanovnika kao u Srbiji bilo alarmantno. Međutim, kod nas to nije slučaj.
    "Analiziraćemo podatke i doneti zaključke", rekao je 29. jula direktor policije Vladimir Rebić.
    "Juče smo imali sednicu Kolegijuma direktora o toj temi, kojoj sam i ja kratko prisustvovao, to nas sve zabrinjava", odgovorio je 29. jula na novinarsko pitanje ministar unutrašnjih poslova dr Nebojša Stefanović.
    Stefanović je, kako bi umirio javnost, još najavio i kako će "policija pojačati represivne mere i pooštriti kontrole", kao i da je načelnik Uprave saobraćajne policije (USP) na toj sednici "izneo dodatne mere koje namerava upotrebiti u narednih par dana".
    Koje dodatne mere i kakvo pooštravanje, kontrola kog tipa, Stefanović nije našao za shodno da obrazloži; verovatno je žurio da gleda direktan prenos obraćanja svog lidera Aleksandra Vučića "naciji" u utorak prepodne. Ako je opštepoznato da je broj saobraćajnih nesreća u Srbiji najveći u letnjoj sezoni, najava dodatnih i pooštrenih mera u avgustu je isto kao kad bi nadležni za protivgradnu zaštitu krajem septembra saopštili da su iz skladišta izvukli veliki broj raketa i postavili ih na protivgradne stanice, gde ih nije bilo tokom juna i jula. A dotle grad uništio svu letinu...

    STANJE NA DRUMU

    Bivši i sadašnji oficiri saobraćajne policije u razgovoru za "Vreme" konstatuju da se svest naroda u Srbiji ne može podizati preventivnim merama, već jedino represivnim.
    "Udari ga po džepu jednom-dvaput, pa ćeš videti kako više neće preticati preko pune linije ili voziti neosvetljen traktor. Kazni ga novčano i oduzmi mu dozvolu, neće mu više pasti na pamet da vozi pijan", prostonarodski ukazuju oni.
    Vožnja u pijanom stanju tek je deo "nacionalnog folklora", ali i za to ima leka, što je kratkotrajna praksa pokazala. Jedan stari "saobraćajni vuk" ukazuje da je tu stvar jednostavno rešiti – sve one koji voze sa 1,2 promila alkohola u krvi i više, nakon trežnjenja treba po kratkom postupku sprovesti kod sudije za prekršaje, koji će mu "razrezati" propisanu zatvorsku kaznu i potom ga odmah, ekspresno slati na izdržavanje. Novčana kazna i oduzimanje dozvole bi onda bili sekundarna sankcija, a tome više ne bi palo na pamet da pijan sedne za volan. Taj bivši saobraćajac konstatuje da bi isto trebalo da se odnosi i na bahatu vožnju, za koju je takođe propisana zatvorska kazna. Problem je, ukazuje on, to što bi onda u malim mestima po unutrašnjosti nastao haos, jer tamo se svi poznaju, pa i sudije izriču blaže kazne, a prijave ponekad namerno i zastare. On kaže da je bilo takvih ideja, ali da su dočekane "na nož".
    Razlog za veliki broj nezgoda i poginulih i povređenih je, kako navodi jedan aktivni funkcioner policije, i to što je praktično potpuno nestao pravi način saobraćajnih kontrola – u Beogradu ih još ima, dok su u unutrašnjosti simbolične. Šta je, na primer, sa onom proklamovanom i započetom akcijom dok je Rebić bio načelnik USP, kad je prilikom svakog zaustavljanja, pa i iz najbanalnijeg razloga, vozač preventivno morao da duva u alkometar (takozvana pasivna kontrola), pa ako aparat pokaže i najmanje prisustvo alkohola, onda ide pravo testiranje. Svi oni koji voze primetiće da u poslednje dve godine toga više nema. Da li zato što su se alkometri pokvarili, ili saobraćajce mrzi da to rade, ili je možda neko povukao tu direktivu. I džaba onda uveravanja dr Stefanovića da će se kontrole pooštriti, potrebno je upitati zašto kad je već najavljeno da će biti najoštrije. A trebalo bi da budu, jer bi se onda izbegao slučaj poput onog za vikend u Šapcu ili kod Zrenjanina. Gde su bile saobraćajne patrole? Ako u Šapcu i nisu mogli kontrolisati brzinu, kako se moglo desiti da kod Zrenjanina u gluvo doba noći ide traktor sa neosvetljenom prikolicom. Da li je razlog možda to što patrole imaju ograničenje u potrošnji goriva i pređenoj kilometraži? Pa se onda stacioniraju na svima poznatim mestima!


    100 MRTVIH U DVA MESECA: Crna slika saobraćaja u Srbiji

    STANJE U MUP-U

    "Saobraćajci iz unutrašnjosti nemaju nijednu instruktivno-kontrolnu delatnost. Ranije se praktikovalo da starešine iz USP idu u Odeljenja saobraćajne policije i kontrolišu celokupan rad ili kada su posebne akcije u pitanju obavezno se ide u kontrolu. Toga sada nema. Nema saradnje ni u kolegijumu ni u Upravi, a kamoli sa terenom. Ne osećaju se potrebe terena. U Upravu je dovukao ljude koji su radili inspekcijski nadzor tehničkih pregleda i od policijskog posla znaju samo da kažu da rade u policiji", ukazuje naš sagovornik.
    Kada je u pitanju saobraćajna statistika, sagovornici ukazuju da se ona "šteluje" otkako je za načelnika USP došao Nebojša Arsov, za koga tvrde da nikad nije rukovodio ozbiljnom jedinicom niti učestvovao ne samo u kontrolno-instruktivnoj delatnosti, nego ni u jednom uviđaju. "Napustio službu, vratio se kad mu odgovaralo, odmah postao načelnik odeljenja, a posle 11 meseci načelnik Uprave, kao major. Da je izmislio semafor, a nije, ne bi toliko napredovao. Pa, šta onda čudi ovo što se dešava?"
    Kako to već kod Srba biva, kad si postavljen na funkciju, onda imenuješ za svoje najbliže saradnike one koji znaju još manje od tebe, i potom počinje rašomonijada, ukazuju sagovornici "Vremena". Pa se zato i moglo desiti da jedan od tih saradnika kaže pomoćniku načelnika beogradske saobraćajne policije, iskusnom oficiru koji je radni vek proveo u tom sektoru, kako "pojma nema o saobraćaju", a taj bio dete dok je ovaj bio u poslu. Inače, načelnici odeljenja u USP su uglavnom kapetani, poneki major, ljudi sa manje iskustva nego što bi trebalo kad je tako ozbiljna oblast u pitanju.
    "Celo jedno odeljenje USP-a bavi se saobraćajnim nesrećama, a od svih njih samo jedan je radio uviđaje, ostali nikad nisu bili ni prisutni. Paradoks je da su doveli čoveka iz interventne jedinice da analizira uviđaje. Po ceo dan analiziraju saobraćajne nesreće kako bi dokazali da uzrok nije nepropisna radnja već kao zdravstveni razlozi, ili proglase da je neko umro od srca da bi smanjili broj poginulih. Ili preformulišu da nije u pitanju nezgoda već oštećenje tuđe stvari da bi smanjili broj nesreća, naročito onih sa povređenima i poginulima", objašnjava jedan od izvora.
    Potvrdu te teze lako je naći ako se anketira neko ko je imao saobraćajku, pa ako se onda vozači ne dogovore, dođe policija i sastavi zapisnik, podnese prijavu, vinovnik prizna krivicu po načelu oportuniteta, plati kaznu, a nezgoda se onda ne tretira kao udes nego "oštećenje tuđe stvari". Zbog toga je i statistika o saobraćajnim nesrećama relativna stvar.
    Među saobraćajcima kolaju priče koje izazivaju njihovo nezadovoljstvo, kako se neki od nadređenih izvlače kad izazovu udes. Pa nabrajaju primere kad se ide na Roštiljadu u Leskovac, a službeno vozilo se prevrne i onda se ponovi "slučaj Jočić" – izmisli se da im je pas izleteo na auto-put i od udarca su se prevrnuli. Ili kad jedan od šefova skrivi sudar na uglu Trga Nikole Pašića i Vlajkovićeve, pa se onda vrati u rikverc i lupi to drugo auto, da bi ispalo da je on njega udario otpozadi.
    Oni su posebno revoltirani na jedan slučaj, kada je policajka čiji momak je bio telohranitelj bivšoj funkcionerki MUP, pijana, sa više od 1,25 promila alkohola u krvi, izazvala saobraćajnu nesreću i umesto da ode na trežnjenje i piše joj se krivična prijava, Arsov je naredio da se to zataška.
    Takvih slučajeva ima poprilično, bilo ih je i ranije, ali ne u takvoj meri, ukazuju sagovornici, koji izražavaju bojazan da će se stanje samo pogoršati.
    Srbija pored USP ima i Agenciju za bezbednost saobraćaja, pa koordinaciono telo Vlade za tu oblast na čijem čelu je – ko bi drugi – nego ministarka Zorana Mihajlović, koja je verovatno među rekorderima po broju zaduženja i funkcija i "sve stiže". A paradržavna institucija je i nevladina organizacija Komitet za bezbednost saobraćaja, koja dobija pare od države za razne kampanje, a njeni predstavnici su na televizijama i u medijima skoro kao Aleksandar Vučić. Pare dobijaju i mediji, a od svih tih silnih aktivnosti rezultat je umesto smanjenja nesreća i podizanja svesti učesnika u saobraćaju – upravo suprotno.


    Presretači kao preventiva

    "Presretači se vozikaju Beogradom umesto Ibarskom magistralom, putevima kroz Vojvodinu ili kroz Pomoravlje. I sad se hvale kako presretačima kontrolišu da li je vezan pojas ili da li vozač priča mobilnim. Šta kad ih zaustave, izgube 15 minuta pišući kaznu od 10.000 dinara, koja je prepolovljena kad se plati u roku od osam dana. A za to vreme im protutnje vozila sa mnogo većim prekršajima. Radiš u autu od par desetina hiljada evra i juriš prekršaje koji mogu da rade pozornici, a da ne pričam o motociklistima, kojima bi to trebalo da bude prioritet. Najbolje bi bilo da uvedu policajce bicikliste koji bi to kontrolisali", rezignirano kaže jedan saobraćajac.
    Nekad su presretači zaista išli kritičnim magistralama i nisu reagovali na te sitne prekršaje, nego samo na one krupne, koji ugrožavaju bezbednost svih učesnika u saobraćaju, a i kazne za njih su velike. Pa je tako jedan presretač praktično za mesec dana dobrog rada, sa ciljanim mestima gde ide u kontrole, otplaćivao sam sebe. A vozači na kritičnim deonicama su i te kako pazili, poput recimo Novog Pazara, gde je samo jedna pojava presretača dovela do panike, jer su navikli da im lokalni saobraćajci gledaju kroz prste, a nisu očekivali da se to vozilo uopšte pojavi. Nije to usamljen slučaj, bilo je slično i u drugim mestima, čim vide sumnjivi "audi", "BMW", "volvo", sa registracijama drugih gradova, odmah su vodili računa i to je, prema rečima sagovornika "Vremena", bila prava preventivna delatnost. U gepeku su imali po pet-šest pari tablica, sa oznakama raznih gradova, pa su ih menjali po potrebi, a ponekad su i farbali automobile u drugu boju zbog kamuflaže. Neretko su i tadašnji šefovi saobraćajaca išli neposredno u kontrole, da se uvere kako teče akcija, a ne samo kao sada, ako se najavi da će doći ministar da nešto nadgleda.


    Novi vozači, dr’žte se

    Iskusni saobraćajci ukazuju i na zamešateljstvo koje će tek nastati, a u pitanju su vozački ispiti i primena novih propisa o tehničkom pregledu, koji će "pokopati" ne samo vozače, nego i USP.
    "Oko 4.000 kandidata u Srbiji čeka da polaže. U Beogradu je 1.500 kandidata, a u gradskoj saobraćajnoj policiji samo 18 ispitivača. Svaki od njih može dnevno da ispita samo sedam kandidata. Čak i pod uslovom da ne dolaze novi, probajte zamisliti koliko će to trajati. A propisi za linije tehničkog pregleda su kao da ideš na PET skener, ne daj Bože. Kakvu će to tek zbrku izazvati", kaže jedan od njih.

    Izvor>>

    Comment

    • kuzmar
      Moderator
      • 18.12.2009
      • 783
      • Lazarevac
      • Pezo 207 1.6 HDI

      #62
      Samo bih na ovo dodao da je nocas jos 4 mrtva i 4 tesko povredjena u udesu a Ibarskoj u Zupanjcu kod skretanja za Bogovadju.

      I evo opet na TV pricaju o broju poginulih, ali samo pricaju. Dokle samo demagogija i price da nesto treba preduzeti? Pa ko vise treba da preuzme nesto ako ne nadlezni u drzavi? Treba shvatiti da je nekima lakse uterati metar u **** nego milimetar u glavu i da takve treba trajno spreciti da ikada sednu za volan a drzava ima nacina samo je pitanje da li vise zeli da se bavi praznim pricama ili zeli da stvarno resi ovaj problem.
      www.paluba.info

      Comment

      • sErGiO
        Moderator
        • 30.01.2007
        • 2769
        • Neko selo pored Beogr
        • Alfa Romeo 156SW

        #63
        Pa vidi se iz priloženog teksta da su postavljeni nestručni ljudi na ključna mesta i ovo što se sada dešava je posledica toga. Stvarnost se šminka kako bi izgledalo raji da je sve koliko-toliko u redu a kad se zagrebe po površini jasno je da je ispod trulo.

        Comment

        • kuzmar
          Moderator
          • 18.12.2009
          • 783
          • Lazarevac
          • Pezo 207 1.6 HDI

          #64
          MA super je to sminkanje. U julu 63 poginula, nocas 4 u jednoj i 1 u drugoj ssaobracajci na Ibarskoj. Ali mozemo se sminkati koliko god nam volja broj poginulih i povredjenih sam po sebi govori sta se ispod sminke nalazi.

          Obuka u voznji je posebna prica. Moj mladji sin je polozio pre malo vise od dve nedelje. Naravno kada vozi ja sam suvozac i ima da radi kako ja kazem da bi nesto naucio. Poceli sa tim delom ‚‚pripravnickog staza‚‚ momak vozi prva-druga-treca-nema dalje. Ubaci u cetvrtu, on uradi, presaltaj u trecu on uradi... shvatim da on NIKADA na obuci nije vozi cetvrtom brzinom. Nikad nije vozio nocu, vec samo jednom u sumrak.... Obuka? Za 600-700 evra? Super je to.
          Nedavno cujem momak od dvadesetak godina bez vozacke seo u neregistrovan auto, pijan, udario momka od 22 godine, ubio ga. Dobice par godina verovatno. Za sta? Kada se takvi slucajevi budu tretirali kao ubistvo sa predumisljajem i kada se takvima tako bude sudilo mozda se nesto i promeni u nekim ludim glavama. Mozda, ne kazem da hoce.

          I nemojmo opet o Mitrovicu mladjem, vec je sve receno o njemu a ima jos dovoljno onih koji sebi daju neka ista ili slicna prava kao doticni. Puna ih je Srbija i to gledam svakodnevno.
          www.paluba.info

          Comment

          • sErGiO
            Moderator
            • 30.01.2007
            • 2769
            • Neko selo pored Beogr
            • Alfa Romeo 156SW

            #65
            Imam ja u komšiluku dvojcu takvih klinaca što voze bez vozačke, a kako divljaju ulicom to je tek posebna priča.

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #66
              Sto ne prijavis?

              Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              • sErGiO
                Moderator
                • 30.01.2007
                • 2769
                • Neko selo pored Beogr
                • Alfa Romeo 156SW

                #67
                Kome da prijavim? Policiji u Grockoj? Pa gde ce oni da se smaraju sa takvim glupostima

                Comment

                • alexa05
                  CBC Senator XXL
                  • 23.07.2006
                  • 1769
                  • Smederevo
                  • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                  #68
                  Moraju da izadju...

                  Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
                  EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                  NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                  SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                  Comment

                  • kuzmar
                    Moderator
                    • 18.12.2009
                    • 783
                    • Lazarevac
                    • Pezo 207 1.6 HDI

                    #69
                    Пре 2-3 године сам имао ситуцију да сам по мрклом мраку за мало избегао налетање на тотално неосветљен трактор са приколицом. Ни напред ни позади баш ништа нити сија нити има било какве рефлексије. Наравно да сам био бесан да неко због 1000 динара угрожава туђ живот, за његов ме а баш нетш заболе.
                    Контактирао сам после тога познаника у МУП. Каже овако - ти можеш да пријавиш али ми у мсени имамо само једну патролу саобраћајне полиције на целу општину. Можемо евентуално да пошаљемо обичну патролу да га задржи док не стигне саобраћајна али је то могуће само ако га затекну у јавном саобраћају.

                    Дакле и ако пријавиш ту леба нема јер док они стигну тај који је у прекршају ће вероватно бити негде паркиран.
                    Осим тога гледао сам и гледам како полиција уопште не реагује на кршење прописа. Једом у Љигу испред патроле саобраћајне полиције возач шлепера ради полукружно окретање преко пуне линије. У мом селу има лик који вози неке кршеве југиће, ладе, кечеве...који су очигледно далеко од техничке исправности, а сигурно немају таблице и нису регистровани. Не крије се он али полиција (она обична) уопште не рагује на то. Уз то је познато да је тај лик редовно под ``гасом``, некад мање некда више. Ваљда треба неког да убије да би реаговали.
                    Пуно је сличних примера и верујем да свако на овом форуму може бар неколико да се сети. Има наравно и неких других примера али се за њих ретко чује или се чује у негативно контексту а баш тада је реч о томе да је полиција радила свој посао онако како би требало. Као што су у току једног дана у мом селу без пардона све заустављали и само за појас исписали цео блок казни. Али буквално без пардона, а један лик је једном налетео па му писали а онда мало касније опет налетео и опет му написали. И онда је научио да је лакше везати појас него плаћати казне.
                    www.paluba.info

                    Comment

                    • Nelson
                      CBC Senator
                      • 01.08.2017
                      • 211
                      • selo
                      • Fiat Stilo 1.9 JTD

                      #70
                      Svetski neradnici a što je najgore potpuno nezainteresovani. Koliko vidim njima je lakše da sačekaju da se desi sranje i da tada gledaju šta će da ućare, kome će da se ponude za mito.
                      Prevencija je potpuno nepoznata stvar.
                      Drugo, na sve te prijave treba da reaguju.
                      Isto tako prijavljujem i uglavnom rešavaju.

                      Comment

                      • Chubbs
                        Everybody lies
                        • 29.01.2006
                        • 5807
                        • Novi Sad
                        • Audi A6 1.8T

                        #71
                        stranci ginu zbog umora.

                        naši ginu jer smo bahati, bezobrazni i glupi.
                        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                        Comment

                        • kuzmar
                          Moderator
                          • 18.12.2009
                          • 783
                          • Lazarevac
                          • Pezo 207 1.6 HDI

                          #72
                          Originally posted by Chubbs View Post
                          stranci ginu zbog umora.

                          naši ginu jer smo bahati, bezobrazni i glupi.

                          Znaci i ovi prvi ginu iz jako slicnih razloga - zbog gluposti jer sebi ne priznaju da im treba malo odmora da bi nastavili dalje? Mada ima i onih koji su bezobrazni i bahati pa na autoputu jako nisko lete u kombinaciji sa umorom.
                          www.paluba.info

                          Comment

                          • kuzmar
                            Moderator
                            • 18.12.2009
                            • 783
                            • Lazarevac
                            • Pezo 207 1.6 HDI

                            #73
                            I dodao bih jos nesto.

                            U Srbiji prema vazecim zakonima isti je raspon kazni za ubistvo jedne ili 10 osoba u saobracaju, isti je raspon bio pijan ili ne, isti je raspon da li je uzrok neki banalan ili je bahatost u pitanju. Razlika je u kvalitetnom advokatu i sudiji koji ce da pronalaze olaksavajuce i otezavajuce okolnosti tipa ``prvi mu je put`` ``do sada nije osudjivan`` ``izrazio je kajanje``....

                            Licno smatram da pijanstvo u saobracaju treba tretirati isto kao pokusaj ubistva a ako takav vozac izazove udes pri cemu neko strada onda kao namerno ubistvo. Isto tako treba tretirati i prolazak na crveno, preticanje preko pune linije i brisuci let na bilo kojoj vrsti puta.

                            Meni jednostavno ne ide u glavu da je za ovo na Ibarskoj maksimalan kazna 12 godina pri cemu je vozac svesno pio tokom celog dana i znao je to i seo za volan i pored sebe stavio svoju trudnu devojku i prijatelja ciji je auto i onda glumio pilota borbenog aviona. I 12 godina za 4 poginule i 4 tesko povredjene osobe od kojih ce verovatno neko biti dozivotni invalid. A siguran sam da nece biti osudjen na sam maksimum, vec na mozda 8-9 godina pri cemu ce biti pusten posle 2/3 kazne sto nas dovodi na polovinu od zakonskog maksimuma.

                            I cini mi se da bi to moglo dati rezultate ali MORA biti isto i ``djavolu i djakonu`` ako mislimo dobro svojoj deci bez obzira na to koliko smo bogati ili ne. A to treba da shvate svi, i Mitrovic i Vucic i majka ovog idiota iz BMW-a koja izjavljuje kako je njenom sinu najteze. Treba da shvati i tamo neki Svetislav i Stojadin i Milenija... bez obzira gde zive i cime se bave. Ako misle da svoje dete ne ispracaju u grob, jer ginu svi - i ko ima i ko nema, niko nije zasticen time sto ima tatu na polozaju.
                            www.paluba.info

                            Comment

                            • sErGiO
                              Moderator
                              • 30.01.2007
                              • 2769
                              • Neko selo pored Beogr
                              • Alfa Romeo 156SW

                              #74
                              Drugim rečima fale institucije u ovoj zemlji. Da stručni ljudi rade na odgovarajućim mestima i da sprovode striktno zakone ove zemlje. To bi bio raj, samo bi u tom slučaju morali nekoliko novih zatvora da sazidamo.

                              Comment

                              • Chubbs
                                Everybody lies
                                • 29.01.2006
                                • 5807
                                • Novi Sad
                                • Audi A6 1.8T

                                #75
                                vozac svesno pio tokom celog dana i znao je to i seo za volan i pored sebe stavio svoju trudnu devojku i prijatelja ciji je auto i onda glumio pilota borbenog aviona
                                bezobrazan, bahat i glup. I takva je vecina ovog retardiranog naroda.
                                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                                Comment

                                Working...
                                X