Re: Kako naterati auto-škole da rade svoj posao?
Mislim da je tu malo problem auto skole, malo i sami ljudi... Dobrih auto skola ima, ali ljudi tj pre svega mladi retko kad imaju zelju da nesto posebno da nauce, nego samo zele da sto pre poloze i da sto manje za isto rade... Ja sam polagao u jednoj auto skoli koja je imala 3 Yuga... Svaki u savrsenom stanju... Kad sam seo prvo je bilo da li sam vozio i da li znam da vozim... Rekoh nisam vozio ali znam, i prvo je bilo, namesti se udobno, da mozes da dovatis reodvno komande ali da ti je udobno, namesti ogledala , vezi pojas (ovo pre svakog casa) i idemo odmah u centar... Dok smo se vozili obratio mi je paznju da obratim na stanje automobila dok stojimo na semaforu (sauh, temperaturu, svetla (naravno za nocnu voznju), zmigavce (da li rade ispravno) itd...). Redovno sam svaki dan vozio po najvecoj guzvi po prometnim mestima... Posle 6 casova, isao sam na poligon odvozio par krugova pa opet u grad... Kasnije je bila voznja van grada, voznja sa 100km/h, preticanje... Na kraju svakog casa, rekao je sta sam gresio i na sta da obratim paznju... I stalno ja naglasavao da nevozim preko ogranicenja ali ni ispod, tj da se prilagodim uslovima u saobracaju... Inace smo posle svakog casa trebal ida stanemo na jedno oderedjeno mesto tj da se kao pravilno zaustavimo pored ivice puta izbacivanjem desnog zmigavca i onda ugasimo auto i ukljucimo sva 4. Sto se tice odrzavanja kola, tj zamene tocka, instruktor mi samo rekao, znam da vec imas Yuga i da stalno ceprkas oko njega, tako da znas da kad zelis da ga zamenis da se zaustavis na nekoj bezbednoj lokaciji... I onda, pokusavao sam ja ucenike to poducavati ali ove devojke su kilave a momci nezainteresovani
I jos smo imali, istina nisu bili obavezni, casove teorije gde su nam isto objasnjavali kako sta... Tako da ima ok skola, samo treba naci... Svi koji smo isli kod tog instruktora smo polozili, a ostali koji su isli u druge auto skole, vecinom zbog "boljih" kola su polagali iz drugog ali i iz 7 puta... Taj iz 7 puta je mene stalno smarao kako sam ja smeo da vozim 60, a on vozi 20 stalno i dere mu se instruktor kako juri... Posle desetak casova ja vec jednom poludeo od njegovog smaranja, pitam ga jbt pa sto mu nekazes da hoces da ubacis u 3 ili 4tu... A ovaj, pa prebacim ja i u 5tu... Fazon je da je lik gledao obrtomer i vozio na 2000 obrtaja a on mislio da je to kilometar sat
Ili drugarica koja je tek na zadnjem dvadesetom casu odvozila samo jednom poligon, jer je ona rekla instruktoru da ona nece da vozi poligon... Da sam ja rekao mom instruktoru to, samo bi zaustavio auto i isterao me iz njega...
Sto se tice zaustavljanja na poligonu, mi smo imali iscrtane dve strafte sa rastojanjem od 40cm i tu si morao da stanes izmedju sa tockovima... Ako nagazis padas... Isto i za voznju u nazad, tockovi su trebali da stanu isto tako izmdju dve linije... Jedino sto smo varali na testu je bilo kad se u nazad uparkirava pod uglom od 90 stepeni, onda smo znali do kojeg stuba (od ograde poligona) treba ici i poceti motati...
A meni je pandur birao putanju uz pomoc instruktora, jer se pandur malo malo pa pogubio da sam na kraju morao da ga jednom prilikom i pitam na koju stranu cemo da idemo
Mislim da je tu malo problem auto skole, malo i sami ljudi... Dobrih auto skola ima, ali ljudi tj pre svega mladi retko kad imaju zelju da nesto posebno da nauce, nego samo zele da sto pre poloze i da sto manje za isto rade... Ja sam polagao u jednoj auto skoli koja je imala 3 Yuga... Svaki u savrsenom stanju... Kad sam seo prvo je bilo da li sam vozio i da li znam da vozim... Rekoh nisam vozio ali znam, i prvo je bilo, namesti se udobno, da mozes da dovatis reodvno komande ali da ti je udobno, namesti ogledala , vezi pojas (ovo pre svakog casa) i idemo odmah u centar... Dok smo se vozili obratio mi je paznju da obratim na stanje automobila dok stojimo na semaforu (sauh, temperaturu, svetla (naravno za nocnu voznju), zmigavce (da li rade ispravno) itd...). Redovno sam svaki dan vozio po najvecoj guzvi po prometnim mestima... Posle 6 casova, isao sam na poligon odvozio par krugova pa opet u grad... Kasnije je bila voznja van grada, voznja sa 100km/h, preticanje... Na kraju svakog casa, rekao je sta sam gresio i na sta da obratim paznju... I stalno ja naglasavao da nevozim preko ogranicenja ali ni ispod, tj da se prilagodim uslovima u saobracaju... Inace smo posle svakog casa trebal ida stanemo na jedno oderedjeno mesto tj da se kao pravilno zaustavimo pored ivice puta izbacivanjem desnog zmigavca i onda ugasimo auto i ukljucimo sva 4. Sto se tice odrzavanja kola, tj zamene tocka, instruktor mi samo rekao, znam da vec imas Yuga i da stalno ceprkas oko njega, tako da znas da kad zelis da ga zamenis da se zaustavis na nekoj bezbednoj lokaciji... I onda, pokusavao sam ja ucenike to poducavati ali ove devojke su kilave a momci nezainteresovani


Sto se tice zaustavljanja na poligonu, mi smo imali iscrtane dve strafte sa rastojanjem od 40cm i tu si morao da stanes izmedju sa tockovima... Ako nagazis padas... Isto i za voznju u nazad, tockovi su trebali da stanu isto tako izmdju dve linije... Jedino sto smo varali na testu je bilo kad se u nazad uparkirava pod uglom od 90 stepeni, onda smo znali do kojeg stuba (od ograde poligona) treba ici i poceti motati...

A meni je pandur birao putanju uz pomoc instruktora, jer se pandur malo malo pa pogubio da sam na kraju morao da ga jednom prilikom i pitam na koju stranu cemo da idemo

Comment