Originally posted by zvrle
View Post
Zimske gume i novi ZOBS
Collapse
X
-
A sta ako i ove godine bude kao prosli novembar (donekle cak i decembar)? Temperatura rano ujutru i kasno uvece oko nule, nekad i ispod nule, a danju oko 15, nekad cak i do 20? Da menjamo gume oko 10 pre podne i 10 navece?Originally posted by 206 View PostDakle, kad temperature krenu da se priblizavaju +7c, menjajte gume, dok se temperature spuste do nule, vi vec odavno vozite maltene bez ikakvog gripa.
Na ledu ili poledici, ni jedne ni druge nisu nizašta, nemojte se zavaravati
I vozio si po ledu bez ikakvih problema? I sta je bilo kad si se probudio?Originally posted by stevak View PostProbaj jednom da kupiš nove, krštene gume, (tu mislim na poznatog i pouzdanog proizvođača) koje su prošle neke zapadne testove sa visokim ocenama, pa onda iznesi svoje mišljenje. Ja probao pa znam
Covek je objasnio, ko hoce da cita.Originally posted by klodovik View PostIpak, ma koliko mi pričali o tehnologiji (bilo samih guma ili kočionog sistema), sve to pada u vodu ako se ne pridržavate uslova koje definiše sam put... Profesionalni sam vozač, vozio sve i svašta i ulazio (a i izlazio) vozilom tamo gde mnogi nisu prošli ni peške (ali nećemo o tome da ne ispadne kako se hvalim).
Mnogi vozilo smatraju sredstvom da na odredište dođu u zadato vreme. Greška! Vozilo služi da stignete na odredište, ali ako kasno krenete, možete ili zakasniti ili napraviti neku glupost koja će vas ili nekoga drugog (možda) koštati glave. Dakle, ma šta imali od svemirske tehnologije, oprez i polako, jer istini za volju, poglrdajte i sami koliko tih "drndavih lada" napravi sudare, a koliko prave baš ti- sa svemirskom tehnologijom.
Comment
-
-
I vozio si po ledu bez ikakvih problema? I sta je bilo kad si se probudio?
Covek je objasnio, ko hoce da cita.
[/QUOTE]
Izgleda da i ti ne citas bas naj bolje.Stevak nije napisao da je po ledu vozio bez ikakvih problema sa krstenim zimskim gumama vec da sa takvim gumama imas kakvu takvu kontrolu nad vozilom a sa letnjim nemas bas nikakvu.Potvrdjujem da je tako i samo onaj ko nije probao jednu i drugu varijantu ne zna sta je dobra zimska guma.
Comment
-
-
Ne razumem, ovo bi trebalo da bude neko vispreno, lakonsko pitanje...? Obavezno stavi i zimski vazduh u gume... Ma ne moras da ih menjas uopste, zakonodavcima je ocigledno svejedno jer su gomila idiota koji veze s vezom nema, a onaj koji gume menja zbog sebe stavice zimske gume prvi put u godini kada temperatura padne toliko kad letnje vise ne funkcionisu optimalno, i ostavice ih na kolima do proleca, ne vidim sta je tu nejasno.Originally posted by gorki View PostA sta ako i ove godine bude kao prosli novembar (donekle cak i decembar)? Temperatura rano ujutru i kasno uvece oko nule, nekad i ispod nule, a danju oko 15, nekad cak i do 20? Da menjamo gume oko 10 pre podne i 10 navece?
Comment
-
-
Naj bolje ?!Originally posted by gorans View PostIzgleda da i ti ne citas bas naj bolje.Stevak nije napisao da je po ledu vozio bez ikakvih problema sa krstenim zimskim gumama vec da sa takvim gumama imas kakvu takvu kontrolu nad vozilom a sa letnjim nemas bas nikakvu.Potvrdjujem da je tako i samo onaj ko nije probao jednu i drugu varijantu ne zna sta je dobra zimska guma.
On je citirao deo za led i poledicu, ja nisam u njegovom mozgu pa da znam na sta je mislio. Zimska guma je neophodna po mom misljenju, ali je cak i "takva kakva kontrola nad vozilom" kada je u pitanju led - proizvod decje maste. 
Ne, pitao sam ozbiljno i stvarno ne vidim sta je sporno. Taj lakonski deo nije bio upucen tebi licno - racunao sam da ne pricam sa nekim detetom pa da to mora da se naglasi. Cak sam i naveo primere za temperaturu. Evo danas je bilo preko 25, jel to normalno za kraj oktobra? Mozda novembra nece biti toliko ali bice dana sa po +20. Jel to temperatura po kojoj "zimska guma funkcionise optimalno"? Samo sam ukazao na to da, kao posledicu velikih temperaturnih promena - nije jednostavno (od slucaja do slucaja) odrediti kada je pravi trenutak za zamenu guma.Originally posted by 206 View PostNe razumem, ovo bi trebalo da bude neko vispreno, lakonsko pitanje...? Obavezno stavi i zimski vazduh u gume... Ma ne moras da ih menjas uopste, zakonodavcima je ocigledno svejedno jer su gomila idiota koji veze s vezom nema, a onaj koji gume menja zbog sebe stavice zimske gume prvi put u godini kada temperatura padne toliko kad letnje vise ne funkcionisu optimalno, i ostavice ih na kolima do proleca, ne vidim sta je tu nejasno.
Konkretno se meni desilo da moram na duzi put pretprosle godine (ista situacija, cak zakon nije obavezivao ali ja jesam imao zimske gume na vozilu) - temperatura oko 20, asfalt zagrejan skroz, a ja zimske gume i jos treba da vozim 120-130 sa istim.Last edited by gorki; 20.10.2012, 20:13.
Comment
-
-
Par puta sam imao "zadovoljstvo" da me voze neki ljudi sa mnogo pređenih kolimetara. Jedan nije znao da isprati krivinu i da vozi u nekom luku po njoj već je svaki prolazak kroz krivinu bio niz ravnih deonica sa oštrim okretanjem volana da bi korigovao pravac. Drugi nije mogao da mirno drži nogu na gasu i da održava konstantnu brzinu već je vožnja bila zamorni niz ubrzavanja i usporavanja sa pedalom gasa ili stisnutom do kraja ili skroz otpuštenom. Njima recimo nikakve gume ne pomažu. Možda ti spadaš u takve?Originally posted by gorki View PostNaj bolje ?!
On je citirao deo za led i poledicu, ja nisam u njegovom mozgu pa da znam na sta je mislio. Zimska guma je neophodna po mom misljenju, ali je cak i "takva kakva kontrola nad vozilom" kada je u pitanju led - proizvod decje maste. 
E da... ne trudi se da odgovoriš jer neću da nastavljam polemiku sa nekim ko nema osnovnu kulturu u ophođenju.ex SAABotražitelj
Comment
-
-
koliko tupljenja u prazno a jorgan kratak pa kratak.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Da nisi hteo nekom drugom da odgovoris?Originally posted by stevak View PostPar puta sam imao "zadovoljstvo" da me voze neki ljudi sa mnogo pređenih kolimetara. Jedan nije znao da isprati krivinu i da vozi u nekom luku po njoj već je svaki prolazak kroz krivinu bio niz ravnih deonica sa oštrim okretanjem volana da bi korigovao pravac. Drugi nije mogao da mirno drži nogu na gasu i da održava konstantnu brzinu već je vožnja bila zamorni niz ubrzavanja i usporavanja sa pedalom gasa ili stisnutom do kraja ili skroz otpuštenom. Njima recimo nikakve gume ne pomažu. Možda ti spadaš u takve?
Mislim, krivine, drifting, ludilo - sve to po ledu? Ili si cisto hteo da podelis iskustvo?
Ono sto je zanimljivo jeste da se ti i ja slazemo po pitanju izbora zimskih guma za vozilo.Originally posted by stevak View PostE da... ne trudi se da odgovoriš jer neću da nastavljam polemiku sa nekim ko nema osnovnu kulturu u ophođenju.
Ono sto nije zanimljivo je ovaj tvoj nevest pokusaj inverzne psihologije, ili-ti ja-sam-zrtva sindrom. Dosta sam se naslusao "ribolovackih prica" u zivotu - tako da, to sto neces da polemises sa mnom, bas teska stvar za mene.
Last edited by gorki; 21.10.2012, 19:44.
Comment
-
-
Naše tumačenje nije sporno ali milicionersko će biti sto posto pa zato ne treba rizikovati, ili sve čet'r ili ne voziš tih dana ili pustiš ženu da ide ispred tebe peške i ispituje kolovoz pa ti dojavi jel ima leda, snega i pandura... Kad se sve izvaže, bolje je staviti gume, panduru ćeš platiti kaznu ali žena će te ubiti na spavanju...
Comment
-
-
nista njima ne fali, pogotovo kad tresnes u neku rupu koju je ralica iskopala pa kupis drugu za malo para. i naravno, samo polako.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-

Comment