Zivi smo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Miloš-
    CBC Senator
    • 16.12.2007
    • 269
    • Beograd, Karaburma
    • yugo tempo 1.1

    #31
    Preziveo prevrtanje u fiat bravo. On nije neki vrh shto se tiche bezbednosti al' ja znam da sam batalio voznju yugom od tad. Ne vozim brzo, ne treba mi skracivanje radnog veka

    Ko nije preziveo ibarsku magistralu sa yugom, taj ne zna shta je pakao.

    Uz duzno poshtovanje prema chlanovima shto zive van, ja sam najvishe problema imao sa gastosima dok putujem kroz srbiju. Ako se tad odrzava neka manifestacija tipa sabor trubacha onda bi trebalo da vam bude jasno o chemu se radi.

    Nagla preticanja, isecanja, hvalospevi ,,tuaregom sam za 2 i po sata ibarskom iz Kraljeva stigao u Beograd" me jeze.

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      #32
      mnogo puta sam video kako na kecu i Yugu nakon udesa razvaljene i kako im viri volan kroz soferku i najezio sam se koliko su ti automobili nebezbedni

      moja keva je htela sebi da uzme Yuga, ail joj ni u ludilu nisam hteo dozvoliti da uzme tu gomilu pleha

      cast svim vozacima Yuga, ali neka hvala


      mislim, ne dao Bog nikome
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        #33
        @ Prolupali...

        DA DA DA i DA 112 RADI vec jedno skoro godinu dana... cisto da se zna!
        A mozda i vishe...
        I prebacuje na najblizu PS!

        Comment

        • nidza
          CBC Senator XXL
          • 16.04.2008
          • 496
          • nbgd

          #34
          112 sa moba radi najmanje 4 godine, zvao sam da prijavim pijanca, a sećam se da mob nije hteo da mi okrene 2 cifre, a 06492 je izbacivao. Okrenuo sam 112 i stvarno se javila policija. Sa većine aparata može da se pozove i dok je aparat zaključan, sa ili bez SIM kartice.
          Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

          Comment

          • Bane R
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2006
            • 1769
            • Beograd

            #35
            Slažem se da su nekad i četri otvorena oko nedovoljna u vožnji.

            Sve se desilo skoro i to na pravcu. Iz suprotne trake je išao 206 sa jednim neispravnim farom, dok su na drugom faru bila upaljena duga - pravo nama u oči. Bio je mrak. Ništa nismo videli. Kada je prošla 206ica i kada su nam se zenice ponovo raširile odjednom smo ispred nas ugledali traktor. Iako nas je bilo petoro u kolima, niko ga nije registrovao sve dok se Pežo nije sklonio. Sreća da nismo vozili prebrzo i nismo udarili. Treba li da spomenem da traktor naravno nije imao nikakvu signalizaciju?

            Od 3 vozila u toj situaciji 2 su bila neispravna - a ova situacija najbolje govori da bilo koja tehnička neispravnost može da bude kobna.

            Comment

            • skyline
              CBC Senator XXL
              • 31.07.2007
              • 3149
              • Cacak

              #36
              da, klasika
              francuz i ne radi im sijalica fara
              kada god vidim auto bez jednog fara u susret, znam da je Citroen, Peugeot ili ponekad Renault, ali obavezno francuz
              Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

              Comment

              • forster
                CBC Senator
                • 24.04.2007
                • 244
                • Beograd

                #37
                Jeste, poznato je da Jugice, 101, 128 prave francuzi, a takodje i FIATE, i sva vozila kojima ne rade farovi.

                LM, Podstaknuta ovom diskusijom supruga mi je ispricala kako se u momemntu u*rala i odustala od voznje kada je na prvoj godini specijalizacije u pratnji majke dovezen klinac od 17 godina, bez pola glave, sa gomilom cevcica i zavoja stradao u saobracajki. Takodje sada na poslu od 10 pacijenata na skeneru 9 su saobracajke... za radno vreme od 6 sati.

                Na zalost ja moram stojim na strani lekara i pandura, u ovoj diskusiji, jer nisu oni krivi sto se mi ponasaomo kao maloumne pubertetlije...

                Pobogu, pogledajte par tema nize na ovom forumu.. postoji tema od 7-8 strana sa pitanjem "pijete li kada vozite", a diskusiju su vodili renomirani clanovi ovog foruma. Da li je potreban jos neki komentar?
                1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                Peugeot 206 2.0 HDi

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #38
                  'ajde ne sviraj ... ne prave sr@nja "clanovi foruma" vec boodale za volanom, taman bili clanovi Akademije Nauka.
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #39
                    kada sam raspolozen za ostru voznju, onda umesto da vozim u traci i vozim 80 jer toliko krivina dozvoljava, secem krivine i vozim 130, i imam isti osecaj lezanja, dinamike, uz daleko jaci adrenalinski zbog vece brzine i ziletiranja na ivicama asfalta
                    i šta radiš kada radijus krivine dozvoljava 80 km/h, nailazi vozilo iz drugog smera i ti izazivaš direktan sudar jer sa 130km/h ne možeš da kontrolišeš putanju svoje vožnje i zadržiš se u svojoj traci ?

                    nakon sudara kasno je za osećaje ležanja, dinamike i šta već...
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • nidza
                      CBC Senator XXL
                      • 16.04.2008
                      • 496
                      • nbgd

                      #40
                      Ne bih da mu držim stranu, ali s obzirom da se do sad nije zakucao, znači da vrlo dobro procenjuje krivine i situacije na putu, i da ne ide 130 u krivini koja dozvoljava 80.

                      Što se moje vožnje tiče, volim da gazim liniju kad nema nikog, ali ne idem 130 na magistralnim putevima nikad, obično koristim priliku da sa 80-90 trošim 4-4.5l/100km.

                      Mislim da tema ide u pogrešnom smeru i voleo bih da se završi sa ovim, ili nastavi na nekom drugom mestu.
                      Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                      Comment

                      • skyline
                        CBC Senator XXL
                        • 31.07.2007
                        • 3149
                        • Cacak

                        #41
                        hvala nidza

                        nisam mahnit i nepromisljen vozac
                        cesto vozim dosta brzo, ali sam mozda i veci ziheras nego sto uslovi na putu dozvoljavaju

                        no, necemo vise u OFF, jer je tema stvarno posvecena necemu drugom

                        @sw.brick - peace bro
                        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                        Comment

                        • Bane R
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2006
                          • 1769
                          • Beograd

                          #42
                          Originally posted by forster
                          jer nisu oni krivi sto se mi ponasaomo kao maloumne pubertetlije...
                          a koje kriv što vozač 206 vozi s dugim svetlima i traktor bez pozicija?

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #43
                            Ja sam sa 18 godina imao saobracajnu nesrecu gde sam ja bio vozac zastave 101, a vozac drugog vozila je vozio BMW 5. Situacija je bila takva, da je on pokusavajuci da me pretekne, verovatno lose procenio situacijui pokusao da se vrati u moju traku i ne primetivsi, iako sam svirao i polako mu uzmicao i naglo poceo da kocim, zakacio me i odneo na trotoar, gde me je "otkacio" ostavivsi me na betonskom stubu. Iako sam vozio oko 60 na sat, u koliziji sa njim dobio sam neku cudno ubrzanje i sa vecom brzinom udario u stub. Koliko sam bio nemocan u tom trenutku, strasno je opisati. Nosi me BMW, kocenje ne vredi, volan kao da ne reaguje, a gura me sa kolovoza.

                            Priblizavanje stuba je bilo uzasavajuce, prasak ogroman, a ja sam iskrivio volan kao kiflu koliko sam ga stego, a onda desnom rukom slomio komandnu tablu. Sreca kada se sve to zavrsilo je bila neopisiva. Vrlo brzo sam sredio auto i prodao ga, a od onda nikada vise nisam seo u Zastavu!
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              znači da vrlo dobro procenjuje krivine i situacije na putu, i da ne ide 130 u krivini koja dozvoljava 80.
                              saglasan.
                              ogromna je razlika izmedju 130 i 80 u krivini, tako da pesnička sloboda dopušta i malo preterivanja

                              poenta moje primedbe nije bila u iznosu brzine, već rekacija na izraženo objašnjenje da srpski vozač po defaultu je nekakav natčovek i tu gde svi voze nekom xx brzinom kroz krivine u svojoj traci on ima sposobnost da nadvlada i zakone fizike i osećaja i razuma i sve pa da vozi bitno brže, zuazimanjem prostora za suprotni smer i da se još pohvali tom veštinom.

                              ova tema i opis nesrećnog dogadjaja, nas opominje da u saobraćaju nema mesta opuštanjima, a još manje improvizacijama.

                              u trenutku se odjednom iz neke naoko lagodne situacije stvore povezane nesrećne okolnosti, i eto tragedije.

                              u primeru "isrpavljanja" krivina uz bitno veću brzinu kretanja od normalne za taj put dovoljno je da se pojavi nešto iznenadno, ovca na putu (dešava se), odron kamenja (dešava se), prosuto ulje po kolovozu (dešava se), parkiran pokvareni a neobeleženi auto (dešava se) itd, i tada praktično nema više one margine sigurnosti za bezbedan povratak u svoju traku pošto je već prekoračen limit trakcije sa podlogom pri kretanju po toj putanji unutar svoje trake.


                              i dolazi do sasvim realne šanse za gužvanje lima, i ostalih posledica.

                              da ne živimo u Srbiji, sa našim vozačkim navikama (kao pomenuto ostavljanje parkiranog neobeleženog propisno vozila), sa našim putevima koji nemaju uvek adekvatnu signalizaciju, da nema ovoliko stravično mnogo poginulih i povredjenih pa mogu da razumem propagiranje i "slobodnijeg" stila vožnje.

                              šta znam, možda iskustvo, možda paranoja, možda previše vidjene strave na putevima tek mišljenja sam da treba razdvojiti faze jurcanja i adrenalina za volanom na uslove gde to može i po pitanju puta i po pitanju auta i samog vozača, i tamo gde zaista postaje ruski rulet zbog mnogih razloga na koje se ne može direktno uticati niti predvideti.

                              često vozim Ibarskom i tu ima svačega, da se čovek načudi.
                              ravnica, dosta pregledno, put širok, kolovoz u veoma dobrom stanju a opet ima toliko žrtava maltene svkodnevno.

                              par puta sam doživeo da neki lik stoji pored puta i onda iz čista mira krene da kao pretrčava direktno ispred vozila, ili čitave kolone kada objektivno apsolutno niko razuman ne bi na to niti pomislio.

                              a dovoljno je da se strpi 20 sekundi da se rasčisti stanje...

                              dajem samo kao primer nepredvidljivih ljudskih nerazumnih ponašanja.

                              moj motiv diskusije je da se dobro porazmisli kako mi kao vozači da sami sebe što je moguće više zaštitimo, predvidjajući moguće posledice ovakve ili onakve odluke.

                              i pored toga svakome od nas su velike statističek šanse da negde učestvuje u nekom saobraćajnom problemu, sve i da je potpuno normalno i po svim pravilima vozio auto ili bio putnik.
                              saobraćaj je postao toliko zgusnut da sloboda "vozikanja" po sopsetvenim osećajima i pravilima od pre nekoliko decenija danas predstavlja luksuz.


                              u saobraćaju se greške obično skupo plaćaju, posle više nije ni bitno ko je prav a ko je kriv, posledice se dugo osećaju a svi su na nekom gubitku.

                              uključivo i zajednica, troškovi saobraćajnih nezgoda su viši nego svi naši razvojni fondovi zajedno.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • nidza
                                CBC Senator XXL
                                • 16.04.2008
                                • 496
                                • nbgd

                                #45
                                ^^^
                                Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                                Comment

                                Working...
                                X