Uvoz automobila iz Amerike?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nemkebg
    CBC Senator XXL
    • 25.05.2008
    • 337
    • Beograd, Novi Sad

    Uvoz automobila iz Amerike?

    Da li je ovo samo masta ili mogucnost? imam brata koji zivi preko tako da iz prve ruke znam koliko su automobili tamo jeftini. evo bas danas je pazario audi a4 2.0 fsi 2006. u totalnom fulu za nesto manje od 25000$ !!!
    e jbg pokusao sam da ubacim sliku (1.12mb) al nece, auto je prelep i u fenomenalnom stanju.
    Toyota je mozak
    Aston Martin je lice
    Kadilak je stomak
    Alfa Romeo je srce i dusa...
  • nemkebg
    CBC Senator XXL
    • 25.05.2008
    • 337
    • Beograd, Novi Sad

    #2
    Nov golf gti je kod nas oko 33000e, a preko oko 24000$, sto u prevodu dodje da tamo kupis dva za jedan ovde?????
    Toyota je mozak
    Aston Martin je lice
    Kadilak je stomak
    Alfa Romeo je srce i dusa...

    Comment

    • nemkebg
      CBC Senator XXL
      • 25.05.2008
      • 337
      • Beograd, Novi Sad

      #3





      Evo ga i audi....
      Toyota je mozak
      Aston Martin je lice
      Kadilak je stomak
      Alfa Romeo je srce i dusa...

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        to nije uopšte isti Golf, niti AUdi...samo je ime koje podseća o čemu se radi.
        auti u SAD su neupotrebljivi u Evropi i izradjeni van (euro) standarda u gotovo svemu.

        stoga su potrebne obimne prepravke.

        inače, svi automobili su u SAD lokalno vrlo jeftini, a i sam dolar je devalvirao žestoko pa i ostala roba u SAD je postala izuzetno jeftina za evropske pojmove.

        cene u $ i € nisu uporedive.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • kizabgd
          CBC Veteran
          • 14.06.2007
          • 162
          • BG

          #5
          brick jel moze malo detaljnije oko tih obimnih prepravki zato sto i mene taj uvoz strasno zanima?

          Comment

          • nemkebg
            CBC Senator XXL
            • 25.05.2008
            • 337
            • Beograd, Novi Sad

            #6
            za sve automobile proizvedene bilo gde u svetu posle 1.januara 2002. nije potrebna posebna provera naseg instituta za standardizaciju, bitno je samo da su registrovani u eu, a da bi bili registrovani u EU recimo u nemackoj potreban je CoC dokument. naravno americka vozila to nemaju ali s obzirom da se u nemacku mogu uvoziti vozila direktno iz USA, postoje firme koje zavrsavaju sve potrebne prepravke koje i nisu bas toliko obimne pogotovo za novija vozila i uglavnom se svode na zamenu farova, branika, ugradnju katalizatora i sl. onda se salju na vanredni tehnicki pregled i registruju, a zatim mogu da se uvoze u SRB. naravno placa se carina i porez, ali onda dobijas povracaj poreza koji je placen u nemackoj. i sa svim tim troskovima moze se ustedeti podosta novca, samo treba biti strpljiv.
            Toyota je mozak
            Aston Martin je lice
            Kadilak je stomak
            Alfa Romeo je srce i dusa...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              pa ima tu i slobode procene da li su prepravke sitne ili krupne dovoljno.
              to pobrojano je delíć prepravki, i da tačno je da postoje specijalizovane firme koje prepravljaju američki auto u evropski auto.

              cena prepravke koliko znam je od oko 3,000 do 10,000 € za velikoserijske evropske modele, a za modele koji se nikada nisu ni pravili niti prodavali u Evropi već su lokalni unikati cena proporcionalno raste s obzirom da se potrebni delovi rade manufakturno komad po komad. (bude puno sati rada pa prepravka dogura i 20,000+ € u Nemačkoj npr).

              @ kiza,

              komplet sve vezano za ekologiju se prepravlja, od ECU pa nadalje.

              kompletan sistem osvetljenja.

              kompletna instrument tabla.

              obično kompletan prednji i zadnji limarijski deo vozila gde je obloga branika najvidljiviji deo.

              zatim vešanje se menja.

              sistem pojaseva ne odgovara, ako su u američkom autu oni njihovi pokretni automatici koji se sami kopčaju.

              nakon toga novi auto treba da prodje euro ncap kreš test, pa onda može u prodaju tj registraciju.

              uglavnom, raditi homologaciju auta na komad se manje više ne isplati i pored razlike u ceni.

              ali, isplati se kupiti evropski auto za privremenu isporuku u SAD

              takvi auti su radjeni po euro normi, kupuju se po američkoj ceni a onda se mogu bez problema obično kroz program Tourist Sale ili slično prebaciti kontejnerom za Evropu i najnormalnij koristiti.

              znači to nije auto kupljen lokalno u američkom salonu za lokalno američko tržište.

              uglavnom, treba se dobro raspitati pre upuštanja u avanturu prepravki šta je trenutni zakonski zahtev.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • nemkebg
                CBC Senator XXL
                • 25.05.2008
                • 337
                • Beograd, Novi Sad

                #8
                a gde naci takve automobile? koliko ja znam to jest koliko sam procitao vesanje ne treba da se menja. recimo za svetla treba ih zameniti jer kod nas bacaju svetlost manje na levu stranu preko jednako, migavci kod nas zuti preko crveni, zameniti brzinomer.... itd... ali prvo auto das u neku ustanovu koja ce pregledati auto i utvrditi sta sve treba da se menja. to se placa nekih 200e, a za zamenu stvarno ne znam, ali neverujem da je vise od 3h e, pogotovo za novija vozila jer se kod njih samo takve sitnice menjaju, jer oni po nasim normama ispunjavaju i euro 4 norme, a nama treba makar euro 3. prevoz brodom od amerike do evrope, to jest iznajmljivanje kontejnera, je 1000$, a u njega mogu stati 2 auta. kako god za novija vozila malo vise klase se sigurno moze ustedeti par hiljada e.
                Toyota je mozak
                Aston Martin je lice
                Kadilak je stomak
                Alfa Romeo je srce i dusa...

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  američka varijanta vešanja je po pravilu neupotrbljiva za evropski način upotrebe auta i stil vožnje.
                  to je pre svega zbog tebe, jer mi se čini glupo da kupiš novi auto koji ne smeš da poteraš preko 70-80 km/h da ne bi izleteo sa puta.

                  nije kod nas sistem osvetljenja različit, već u celoj Evropi.
                  niti jedan lokalni američki auto nema E code svetla.
                  česta situacija je da zbog različitog diazajna limarije potrebno promeniti haubu, krila, potkrila, poprečne grede, razne maske lajsne i slično da bi se mogla ugraditi E code farovi , bočni migavci.


                  što se tiče normi, niti jedan američki auto ne ispunjava niti Euro 3 niti Euro 4 jer prosti u SAD ne postoje takve norme koje obavezuju proizvodjače automobila.

                  Euro norme nisu samo izduvni gasovi tj ekologija već čitav niz zahteva od pitanja karoserije, kočnica, sedišta, tapacirunga u kabini, položaja rezervoara za gorivo, pa do sitnica kao što je prečnik otvora za točenje goriva.

                  ne kažem da ne može da se američki auto prepravi, samo kažem da nije naivno po obimu prepravki i da to zahteva da neko negde uloži sate rada i da fizički odradi. uz naravno trošak za nove delove jer polovnih praktično nema.

                  kako je radni sat u zapadnoj Evropi bruto od 80-150€, jedna dnevnica je blizu 1.000€ ili 1,600 $.

                  3 dana rada 2 čoveka tako košta oko 10,000 $, tj posao po normiranim satima može i toliko da dogura za relativno naoko sitne modifikacije.

                  e sad, druga je stvar ako neka radionica već ima razradjen mehanizam modifikacija pa ima i dobavljače delova, organizovanu radnu snagu i sve to radi na većem broju komada pa time i cena bitno opada svedena na komad.

                  da je tako jeftino i jednostavno već bi prvo veoma štedljivi Evropljani pre svega Nemci, Austrijanci, Italijani naveliko kupovali USA modele a evropski saloni bi bili prepuni.

                  a znamo da to nije baš masovna pojava.

                  i da, za novi modifikovani auto ne postoji nikakva garancija što je takodje trošak koji treba ukalkulisati.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • nemkebg
                    CBC Senator XXL
                    • 25.05.2008
                    • 337
                    • Beograd, Novi Sad

                    #10
                    pa naravno da bih otisao u neki specijalizovani servis koji se samo time i bavi, na veliko. ispada da moraju i pepeljare da se menjaju. pa nek ode i 5000e na te zamene opet moze da se ustedi par hiljada u odnosu na nase cene u srbiji. a kad sam pre reko kod nas mislio sam na evropu.
                    Toyota je mozak
                    Aston Martin je lice
                    Kadilak je stomak
                    Alfa Romeo je srce i dusa...

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #11
                      Uvezena je gomila amerikanaca bez ikakvih prepravki i voze se po Srbiji. To je u tom trenutku bilo legalno.
                      Mene vise brine los kvalitet, uporedite Fokusa USA i evropskog???
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Dren
                        CBC Senator XXL
                        • 24.08.2005
                        • 1068
                        • Sarajevo

                        #12
                        Dobro Focus, a sta je s boljim autima ?

                        Npr. BMW i Mercedes, cak iz Americkih fabrika ? Kolike su tu razlike na M-klasi i na X5 ??? Sta je s E-klasom ? Sta je sa VW-om za USA ? Sta je s Japancima ? Tj. s onim modelima koji su porijeklom "izvanamericki" ali se tamo sto prodaju, sto i prodaju i proizvode ?

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          Mercedesi iz američkih fabrika su dno dna (bili) i spadali u kategoriju najlošijih automobila po obimu kvarljivosti. nekoliko puta je pokušavano da se popravi, ali ostalo je gorko saznanje da lokalna američka proizvodnja nije u stanju da prati niti kvalitet iz afričkih pogona a kamoli evropskih pogona.

                          VW se pravi u Brazilu, Meksiku i Argentini uglavnom, pre svega u Meksiku za američko tržište.

                          skoro sve lokalno pravljeno u SAD je lošijeg kvaliteta od uobičajeno naviklih normi u Evropi, od amortizera do guma pa nadalje.

                          nrp i prastara Trayal T 5 guma je u svemu zadovoljavala američke DOT norme.

                          najveća prednost SAD proizvedenih automobila naročito ako su veći po gabaritima je sama cena pošto imaju veoma bogat paket opreme i onako rečeno, kompletna su vozila.

                          najveća mana je sama bazna konstrukcija što se vidi na vešanju, po osobinam koje su obično dovoljne tek za putne brzine reda 100-130 km/h kada je stabilnost garantovana.

                          za brzine uobičajene u Evropi većina modela koji se prodaju u SAD je skoro pa neupotrebljiva, tj pliva po putu kao brod, zbog očekivanog načina tamošnje lokalne američke upotrebe.

                          konfekcija je relativno jeftina, ono što je visoki kvalitet iz uvoza i tamo košta- Poršei, Mercedesi S klase, BMWi, Lexusi japanski, Jaguari, Audi itd.

                          najveća prednost je što je prema našoj valuti dolar prilično devalvirao pa te povoljne cene važe i za skoro svu robu koja se tamo prodaje.

                          uključujući i kuće koje su sada u SAD prilično jeftinije nego kod nas a kamoli od cena u Evropi.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • r1cer
                            CBC Senator XXL
                            • 22.01.2006
                            • 363
                            • Beograd

                            #14
                            Ne proizvode se svi vwovi za usa u mexicu i brazilu(npr. golf gti) a opet se može naći za 15k eura koji bi ovde koštao oko 35k. početna preporučena cena nove m3ojke u usa je 35k eura(56k $, kod nas početna 72k eur) i tu ne verujem da se vešanje išta razlikuje. ok sad ovde baš mnogo utiče jačina dolara al dajte bre nama tu socijalnu pravdu da nama budu tako jeftini realnost je da je usa više od 3 puta veće tržište nego evropa a moraju da se takmiče sa američkim đubretom od automobila koji tamo bukvalno dele džabe.

                            Dobro možda su njima automobili i gorivo jeftiniji ali zato su nama plate... ah da manje su zaboravih

                            Comment

                            • r1cer
                              CBC Senator XXL
                              • 22.01.2006
                              • 363
                              • Beograd

                              #15
                              Evo recimo još jedan primer. bmw 135i koji bi ovde koštao 48 iljada eura tamo 22400

                              Comment

                              Working...
                              X