Uvoz automobila iz Amerike?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nemkebg
    CBC Senator XXL
    • 25.05.2008
    • 337
    • Beograd, Novi Sad

    #76
    Re: Uvoz automobila iz Amerike?

    Neki teranac, x5, x6, ml, infiniti... to se brzo proda, a i vidim ima ih na usa table koliko hoces....
    Toyota je mozak
    Aston Martin je lice
    Kadilak je stomak
    Alfa Romeo je srce i dusa...

    Comment

    • ToNcA
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2006
      • 868
      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
      • Mazda 6 2.0d

      #77
      Re: Uvoz automobila iz Amerike?

      Konkretno me interesuje uvoz MAzde RX-8 iz USA.
      Da li neko zna da li se radi o istom autyomobilu ili se za USA trziste proizvodi druga? Odnosno da li ona u USA zadovoljava EURO3 norme (tacnije EURO4) koje zadovoljava ova za Evropu?

      Hvala!

      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

      Comment

      • Family
        CBC Član
        • 17.06.2011
        • 23
        • Sabac

        #78
        Poslednja validna informacija:IZ PRVE RUKE
        Strojarski fakultet u Zagrebu i hrvatska institucija (poput naše za bezbednost saobraćaja) su merodavne sa svojih 57 mesta za homologaciju svih vozila,novih i polovnih.Merodavne u smislu da je potvrda koju izdaju validna i ide preko nemačkih zavoda za standardizaciju i da su ovlašćeni u regionu za izdavanje homologacije.Institut u BiH radi sa njima zajedno.
        Npr. Cadillac 2009. god. sa 100 km na satu,nov,doduše blindiran je prošao sa dostavljanjem fotografije nalepnice kod vozačevih vrata (nema pločicu) i fotografije emisione nalepnice u motornom prostoru.Na stranu što iz USA kompanija zna koliko CO2 je u pitanju i da motor odgovara EURO 4 po EU normama.Bilo šta da se menja na vozili košta kada se prevede iz kuna u evre oko 2100e,a odnosi se uglavnom na svetlosne grupe,a istina je da od 2009. god. nema šta da se menja (km sat,dvd i navigaciju na EU odrade kolege iz USA)
        Potpis nije po pravilima foruma

        Comment

        • Pantah
          CBC Veteran
          • 25.03.2007
          • 159
          • Beograd

          #79
          Na žalost kolege iz Hrvatskee nemaju Uredbu o uvozu motornih vozila kao mi. Naša decidirano traži da je vozilo proizvedeno kao homologovano za EURO 3. Naknadne prerade pa makar bile i u EURO 6 ne vrede ni kada je vozilo bilo za kaliforniski standard, koji je za izduvne gasove strožiji od EURO 3.

          Znači u svakom slučaju kada carinik nije dovoljno potplaćen - uuuups, šta mi je - dovoljno ubeđen da se sigurno radi o vozilu koje može da se uveze traži se mišljenje Agencije za bezbednost saobraćaja a oni problem rešavaju naaaajjjjeeednostavnijeee. Traže COC za to vozilo. Samo vozila koja su iz fabrike izašla kao minimum EURO 3 imaju COC ostalo što se dešava posle fabrike nije i ne može biti obuhvaćeno COC dokumentom.

          Što se tiče ostalih razlika , stakla farovi migavci... to se rešava na tehničkom pregledu. Ovaj, da se ne shvatimo pogrešno, tamo vas odbiju.

          A kad na snagu stupi Čl 2 st 3 Pravilnika o tehničkim uslovima onda "amerikanci", "azijati" i ostali neće nikako moći da se prvi put registruju u Srbiji. Samo vozila sa Evropskim tipskim odobrenjem za celo vozilo može da se registruje (da se uveze će verovatno moći sve i svašta al ne za izlazak u saobraćaj).
          Money for nothin' and chicks for free

          Comment

          • Family
            CBC Član
            • 17.06.2011
            • 23
            • Sabac

            #80
            Ako si u pravu kolega,a mislim da nisi,jer sam lično uvezao ovog meseca 2 blindirana Cadillaca 2009 i 2010,a oba su prošla u CRO homologaciju koja važi i za BiH i lepo piše u kunama koliki je trošak promene svetlosnih grupa ukoliko je potreban (2100,e-) ,a što se tiče uredbi....Nemci su ovlastili i obučili HAK i Strojarski fakultet u Zagrebu da izdaju obrazac koji je merodavan i u EU,a to što naši ne obelodanjuju javno ne znači da nije istina,ali takođe ne znači da moraju da priznaju tuđu homologaciju ako sve što nije srpsko nije merodavno,osim ako ih neko tuži u EU ako mu ostave auto tj. oduzmu i drže u carinskom skladištu ili livadi,poput one u Podgorici,pa sve poče da gori,šatro iz nehata...

            I nije reč o EURO 3 već o EURO 4 standardu,pa bi možda mogli da prođu i kod nas.

            Ako je tako kako ti pišeš onda u Nemačkoj ne bi mogao biti homologovan niti jedan američki auto,jer niti jedan nema COC niti ga može dobiti (može svako proveriti na eurococ.com) niti je Nemcima potreban COC za homologaciju koja košta skoro isto kao i u CRO i traje malo duže od našeg tehničkog pregleda.

            Kod nas niko više nikog ne može da potplati...svi bi da budu vlast , pa se čuvaju i sve rade po zakonu.Tako je i sa najmoćnijima u svim EX-YU državama
            Last edited by Family; 17.08.2011, 01:27.
            Potpis nije po pravilima foruma

            Comment

            • Family
              CBC Član
              • 17.06.2011
              • 23
              • Sabac

              #81
              Originally posted by djukic View Post
              Brick NHF.

              Tvoji komentari koje pratim u raznim temama na ovom forumu su stvarno interesantni. Gotovo sve na koje naidjem detaljno procitam. Dobijem puno informacija...

              Slazem se ja sa tobom da automobili US specifikacija odgovaraju samo US standardima, odnosno USA je sila koja moze sama da propisuje standarde i sama je sebi dovoljna.

              Ja sam hteo da kazem sledece: Siguran sam da americki automobili novije proizvodnje imaju specifikacije koje prevazilaze Euro 3 norme. Znam da sto se tice emisije stetnih gasova prevazilaze nase standarde. Sto se tice sigurnosti i tu smatram da su vise nego opremljeni.

              Nemogu da verujem da bi USA auto na bilo koji nacin ugrozio bilo koga u Srbiji kada bi se bez ikakvih izmena vozio ovde.

              Iskustva od ljudi koji su uvezli automobile u Evropu a poticu sa USA trzista kazu da se konverzija da se zadovolji forma placa oko 2000-3000EUR-a.

              E sad kazu da to moze i jeftinije...

              Ova cena gore obuhvata sve sto je potrebno da se dobije u nemackoj TUV sertifikat....
              2500,-e + 350,- Brief a može i jeftinije pošto je napisana cena za široke narodne mase i pojedinačne uvoze manje vrednosti.
              Potpis nije po pravilima foruma

              Comment

              • Family
                CBC Član
                • 17.06.2011
                • 23
                • Sabac

                #82
                Pitanje za,pre svega one iskusnije što se eksploatacije BMW-a tiče ?

                Alfa 159 120ks 2007. k'o čaša za 9000,-e ili BMW 320d 150ks 2002. takođe odličan.....al' za 6000-6500e ?
                Potpis nije po pravilima foruma

                Comment

                Working...
                X