Boli glava, boli glava, boli glava...oću Auto sa velikim A!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JAPANX
    CBC Senator XXL
    • 10.08.2006
    • 2159
    • Beograd

    #46
    Originally posted by -Miki-
    @bgd
    Ako te nesto konkretno zanima pitaj slobodno mada ovde ima dosta po stazu starijih hondasa (sri i ekipa ) i dobices svakako pravi info iz prve ruke !
    polako, njemu je tek prva honda... tj druga ako racunamo i jazz

    Comment

    • bgd
      CBC Član
      • 30.06.2008
      • 22
      • Beograd

      #47
      Originally posted by subicd

      P.S. Odakle si skinuo tekst?
      Bas me zanima ko je taj pametnjakovic koji ga je objavio.
      Autor većine textova je Aleksandar Todorovic a objavljivao ih je na Automarketu u sekciji Pisma čitalaca http://www.automarket.co.yu/pisma/pisma_citalaca_01.asp Na žalost mnogi textovi više ne postoje i ovo što se sada nalazi naportalu je samo deo objavljenih textova. Ne ulazim u problematiku koliko su textovi "istiniti" ali ja još uvek na našem netu nisam našao sličan materijal koji je na lako rezumljiv, popularan, pitak i duhovit način predstavljen ljudima koji malo ili ništa ne znaju o pojedinim modelima automobila i auto industriji uopšte. Ko je čitao njegove textoive može da nasluti da Todorović blago favorizuje japanske automobile, posebeno Toyotu koju hvali do nebesa. Bez obzira na blagu pristrasnost ja sam uvek sa zadovoljstvom čitao njegove "eseje". Ne znam da li čovek ima išta sa V. Gumom ali sam video da je postovao takođe na B92 i autobatu.

      Ako neko zna za sličnu "zbirku tekstova" na "srpskom netu" od nekog drugog autora, bio bih zahvalan da postuje link.

      P.S. Ja sam nalepio pogrešnu sliku modela za U.S. tržište. Sorry

      Comment

      • subicd
        CBC Senator XXL
        • 20.06.2008
        • 463
        • Novi Sad

        #48
        Vidim ja poznat mi je stil pisanja.Acu vrlo dobro poznajem preko neta i jednog sajta i foruma.
        Gresis da favorizuje Toyotu, sad je Hyundai najbolji auto na svetu.
        Mogu samo reci da covek mrzi VW doslovce, a treba da bude nepristrasan. NJegov stil pisanja je lep za citanje, ali je to vishe smekersi i tekstovi su koncipirani da se svima svide i da ne budu dosadni.
        Jednom prilikom je izjavio na forumu koji ji tad vodio: ''Pa ovde bi izgleda svi hteli da vozite VW i Audi, a ja nikad nisam rekao da je to dobar auto i dobra kupovina...'' xe xe

        Comment

        • bgd
          CBC Član
          • 30.06.2008
          • 22
          • Beograd

          #49
          Evo još izvoda:


          POLOVNJACI

          Nove automobile lako uporediti, svakako ukoliko ste imali prilike da ih dovoljno dugo testirate. Kod polovnih se stvari umnogome komplikuju, jer je kod modela koji imaju preko 100.000 km iza sebe daleko najvažnije kako su održavani, i koliko su u proseku pouzdani. Veoma je teško precizno utvrditi, koliko je neko čuvao svoj automobil, jer redovni odlasci u servis, i servisna knjižica ne moraju značiti da je auto u idealnom stanju. Ipak, možemo se bar jednim delom osloniti na statistiku.


          DIZELAŠ ILI BENZINAC


          Ako godišnje prelazite do 10.000 km, odgovor je jednostavan - kupite benzinca. Ukoliko vam dobre performanse nisu najvažnije, onda i definitivno odustanite od modernih dizelaša, koji nude mnogo bolja ubrzanja od benzinca slične snage, zahvaljujući turbinama, odnosno mnogo većem obrtnom momentu. Takođe, imajte u vidu da 6-7 godina stari benzinci, u proseku imaju mnogo manje kilometara iza sebe od dizelaša, što samim tim znači da su modeli sa benzinskim agregatima u boljem stanju, i da će vas održavanje takvog automobila dugoročno gledano manje koštati.


          Avensis Vs Accord Vs Passat Vs A4 Vs C5


          Toyota Avensis je nešto sasvim drugo od Accorda, ja volim da kažem da je to "japanski Mercedes", izuzetno je komforna, i može se pohvaliti veoma mekanim komandama, udobnim sedištima, ali ne i sa direktnim upravljačem. Jednostavno, Avensis nije auto za "trke", već više prija smirenijim, ozbiljnijim vozačima koji su svoje ambicije da budu najbrži na drumu, odavno ostavili u nekom "plakaru" zajedno sa dečačkim snovima.

          Honda Accord je negde na sredini, između dosadne limuzine, i tvrdog kupea. Ima ogibljenje koje nije naročito udobno. I najslabiji agregat koji je Honda ugradila u ovaj model, benzinac od 2,0 litra i 155 KS (dizelaš ima nešto malo manje "konja", ali ima osetno veći obrtni moment) puca od snage. To što "japanac" do stotke stiže za 9,6 s i nije toliko važno, koliko je bitno što u V stepenu prenosa pruža odlična međuubrzanja. Iako ima sportski motor, Accord nije sportski automobil. Hendling Accorda je solidan, zadovoljavajući, i bolji je nego kod Toyote Avensis, ali nije na nivou Mazda 6 ili recimo Fordovog Mondea (stari model).

          Volkswagen Passat B5 je po pitanju kvaliteta daleko od navedenih modela. To što ovaj model ima problema sa prednjim osovinama, nije toliko iritirajuće koliko činjenica da podizači stakala brzo otkazuju, kao i brave na vratima, što u ovoj klasi automobila ne bi smelo da se dešava. Spisak manjkavosti kod ovog modela koje je priznao o sam VW je toliko dugačak da ih ne vredi ni navoditi, jednostavnije je da preskočite ovaj model, koji na tržištu polovnjaka košta više nego što vredi.

          Audi A4 je daleko stabilniji i kvalitetniji od Passata B5, iako i ovaj nemački automobil ima problema sa prednjim osovinama (problem VW-ovog koncerna)


          Citroen C5
          nudi više serijske opreme u proseku od nemačke konkurencije. Nemački automobili imaju mnogo bolji imidž širom Evrope, a posebno u Nemačkoj, pa su zbog toga skuplji od udobnijeg Citroena C5. Volkswagen je dugi niz decenija proizvodio pouzdanije, dugovečnije automobile od francuskog proizvođača, i danas to "naplaćuje". Danas su se stvari nešto izmenile, jer je Volkswagen sa Passatom B4 (koji se proizvodio pre modela B5) imao brojne probleme kada je kvalitet bio u pitanju, i tek je sa modelom B5 donekle popravio utisak. Nasuprot njemu, najveći i najskuplji Citroen, model C5 je jedan od najboljih i najpouzdanijih automobila koje je Citroen konstruisao u poslednjih 20 godina. Iako je C5 relativno skup za održavanje zbog sofisticiranog hidropneumatskog ogibljenja, ukoliko kupite dobro održavani model, može vam se posrećiti, jer ima puno zadovoljnih vlasnika ovog francuskog automobila. Doduše, ima i primera problematičnih serija C5 sa "poludelom" elektronikom, pa veliku prednost treba dati redovno održavanim modelima. Kod francuskog automobila mnoge odbija plastika prosečnog kvaliteta, koja povremeno zna da "peva" neku svoju pesmu, ali to se ponekad dešava i kod "bezgrešnog" Passata. Drugim rečima, Citroen C5 zaista deluje skromnije, jednostavnije, ali na to vrlo brzo zaboravite kada konstatujete koliko bogatu opremu dobijate za "smešno" malu cenu.

          Comment

          • mitros
            CBC Član
            • 19.04.2005
            • 80
            • Banja Luka
            • Honda

            #50
            Par reci o Hondi...

            Accord (1999-2003) je sasvim solidna limuzina, dobro zvucno izolovana, kvalitetnih sedista koja ta nece umoriti ni posle vise casova voznje-naprotiv. Po pitanju prostora-ako su prednja sedista komforno namestena za vozaca i suvozaca od 190cm sa oko 100kg, onda tim ljudima , kada predju na zadnje sediste, kolena dodju knap do prednjih sedista, i to su maksimalni gabariti putnika, ukoliko se zeli voznja bez mucenja. Zadnje sediste je zaista udobno sa odlicno odmerenom i mekocom i nagibom naslona. U prtljaznik bez problema stanu 4 tocka dimenzija 195/60R15, i ostane mesta za jos ponesto.

            Sto se tice auta iz vozacke perspektive, cinjenica je da uliva dosta poverenja , dobro lezi, dobro koci. Vec je postalo fraza "odlican kompromis stabilnosti i udobnosti", ali ima raznih ukusa-neko bi da je jos udobniji, neko bi da je jos stabilniji i tako unedogled... U svakom slucaju, treba covek sam probati, a akorda V R E D I probati!

            Ja sam vozio 1.6 sa 116KS i 2.0 VTEC sa 147KS. S obzirom da sam mnogo godina proveo (i jos provodim) sa sivikom 1.6 116KS, meni je akord sa tim motorom bio dosta kilav. Motor je ,sam po sebi, u klasi 1.6, odlican, tesko ces naci bolji i po pitanju performansi i elasticnosti i stedljivosti, ali jednostavno je 1300kg preterano za njega. Akord 1.6 je raritet, a i tebe zanima nesto jace, ali sam napomenuo, moze nekome biti od koristi.

            2.0 je vec pristojan pogon, u Hondinom maniru najbolja ubrzanja isporucuje od 4000-6500 obrtaja, a moze se razvlaciti od 2000 u bilo kojoj brzini. Gradska je oko 11l, a na otvorenom se moze solidno voziti sa 8l, s tim sto je raspon od 7 pa navise...



            Uvek se nacinje tema skupog odrzavanja Honde... Na mom siviku su za 185.000km promenjeni kaisevi(jednom), disk-plocice(dvaput), seleni(jednom), auspuh(grana je jos original), akumulator(triput) i ostalo otpada na tekucine,filtere i svecice...

            Svi ostali delovi oko vesanja,motora, prenosa, elektronike su originalni i rade bez ijednog jedinog kvara od 1991. Naravno da amortizeri nisu kao novi, ali jos sluze prihvatljivo.

            Na osnovu ovoga, mozete da zakljucite koliki je "problem" odrzavanje Honde.

            Zelim mnogo srece u kupovini, nadam se da sam bar malo doprineo sirenju vidika.
            1991.civic 1.6i 16V
            2001.accord 2.0i 16V VTEC

            Comment

            • bgd
              CBC Član
              • 30.06.2008
              • 22
              • Beograd

              #51
              Evo imam konkretna pitanja za vlasnike ili ljude koje se dobro razumeju u problematiku:

              TAČNO, DELIMIČNO TAČNO ili NETAČNO?

              HONDA ACCORD

              Jednostavno ovaj automobil NIJE ZA SRPSKE PUTEVE pune rupa zbog izuzetno tvrdog oslanjanja. Iako je ova Honda izuzetno pouzdana, NIJE JEFTINA za održavanje. Retko se kvari ali imajte u vidu da je razgranatost Hondine servisne mreže prilično slaba.

              TOYOTA AVENSIS

              NAJPOUZDANIJI automobil u srednjoj klasi i pri tome nudi komfor francuskih limuzina. Od ovog modela možete očekivati i do 400.000km pre generalne, precizan menjač i dovoljno direktan upravljač, te udobnost na dužim putovanjima. Ne očekujte sportsko ležanje u krivinama poput A4 ili Mazde 6. Ovaj model skoro da nema ni jednu slabu kariku.

              AUDI A4

              Postavio STANDARD u svojoj klasi. Kvalitetan, uravnotežen automobil sa pocinkovanom karoserijom. Održavanje ove limuzine nije jeftino, ali zato je u proseku svoje klase. Odlično leži na putu zahvaljujući odličnom ogibljenju sa napomenom da voli dobre puteve i da se posle vožnje po rupama pojave problemi na "silent" blokovima.

              VW PASSAT

              Passat je u celini odlično koncipiran automobil, ali sa velikim padom pouzdanosti sa godinama. Vešanja se već posle 40.000 km raspodesi, "iščašeni" zglobovi su vrlo česti, pa čak i kad vozilo nije ni videlo naše džade. Elektronika zna često da zakaže, a tada ste potpuno nemoćni, mehanika je bolja ali daleko od onoga što smo očekivali od brenda poput VW-a. Nervira i brzo trošenje kočionih diskova, te prodiranje vode u putnički prostor, pa čak i u farove i žmigavce. Održavanje je relativno povoljno i servisna mreža raširena.

              CITROEN C5

              SKUP za održavanje, posebno popravka-zamena hi-tech HYDROACTIV 3 oslanjanja. Nestabilan u krivinama. Ima problematičnih serija C5 sa "poludelom" elektronikom.

              Comment

              • Bane R
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2006
                • 1769
                • Beograd

                #52
                Originally posted by bgd

                HONDA ACCORD

                Jednostavno ovaj automobil NIJE ZA SRPSKE PUTEVE pune rupa zbog izuzetno tvrdog oslanjanja. Iako je ova Honda izuzetno pouzdana, NIJE JEFTINA za održavanje. Retko se kvari ali imajte u vidu da je razgranatost Hondine servisne mreže prilično slaba.
                Kako se uzme. Ništa nisu tvrđe od nemaca, a nekada zna da te iznenadi udobnost. Konkretno, Civic (desno) iz mog potpisa je jedan od najudobnijih auta te klase u koji sam ikada seo... Obzirom što ima veoma "oštro" pripremljeno vešanje (jer je bio najjači model u ponudi) sa sve koskom napred i pozadi fabrički, nije mi jasno kako tako dobro upija rupe i ima ok zvučnu izolaciju. Možda zato što je napravljen u blagoj saradnji sa Roverom (mada, realno, sve što mi ide na živce na tom autu, uradio je Rover).

                Što se tiče delova, kvalitetnij japanski delovi znaju da iznenade s cenom, ponekad, ali nikada te cene nisu "odvaljivanje" pa su po 3-4 puta skuplje nego što je očekivano, nego više 20-30%. Mada, mnogo bitnija stvar, činjenica je da su dobri japanski delovi za Hondu po pređenom kilometru možda i jedni od najjeftinijih - traju veoma dugo i ciklus zamene je kraći ili ga čak nema ...

                Comment

                • bgd
                  CBC Član
                  • 30.06.2008
                  • 22
                  • Beograd

                  #53
                  Hvala.

                  Da li ima neko da prozbori par reči i o Avensisu i naravno drugim pobrojanim modelima?

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #54
                    Originally posted by Bane®
                    ciklus zamene je kraći ili ga čak nema ...
                    Htedoh reći duži... jači sam ja novinar kad zamenim najbitniju reč

                    Comment

                    • -Miki-
                      Moderator
                      • 09.11.2005
                      • 708
                      • Valjevo
                      • Honda Accord coupe cg4

                      #55
                      Originally posted by subicd
                      Napisi coveku kratak review svoje Honde sa cenama delova i sta su lose strane, mislim da ce mu vishe koristiti u odluci nego.
                      Da si malo bolje pratio temu video bi da je sri postavio full review sa karakteristikama Honde accord 6 generacije '98-02 (moje ) i ja tu nemam sta vise da dodam a sto sam imao da kazem vec napisao a za konkretnija pitanja rekao sam coveku da mu stojimo na raspolaganju

                      A na komentar tekst je odlican, sta reci, NO COMMENT.
                      Kao sto sam rekao lepo upakovano a nista ne govori, ne znam sta nekome tu moze da se svidi i pomogne.
                      .
                      Naglasio sam da je text duhovit i lepo napisan e sad to sto si ti tipicni vlasnik "srpskog brenda" i ocigledno ne citas nista gde ne pise krupnim slovima "PASSAT JE NAJBOLJI AUTO" to samo dokazuje da je autor texta bio u pravu sto ga je tako nazvao. Dalje ovde smo svi na forumu da kazemo coveku objektivno misljenje o svojim automobilima a ti samo passat passat passat , jesi li ti uopste vozio nesto drugo osim njega i tatinog a4 ? Nemoj da se ljutis nije mi namera da omalovazim tebe ili tvoj auto ali malo vise objektivnosti bi ti dobro doslo

                      Generalno - gotovo u svakom brendu moze se naci uspesan ili manje uspesan model ,tako da je zaista bez veze govoriti vagen,alfa,honda,toyota ....itd prave najbolje automobil.Takodje vremena se menjaju recimo Mercedes ,Volvo i masa drugih nekadasnjih uzora kvaliteta vise nisu ni prineti tome umesali su mnogo elektronike,kvalitet nije vise na istom nivou i to vise nisu isti automobile.

                      To sto mi imamo svoje favorite to je nesto drugo ali ne treba osporavati i druge firme (koje ste probali ili znate za necija iskustva sa istim) na primer Alfa koja je drasticno napredovala i to treba i reci - tome sluzi ovaj forum (barem meni)

                      @Mitros
                      Sasvim korektan opis ,nadamo se da si nekom prosirio vidike

                      Honda accord nije nikakav specijalni automobil i nije najbolji na svetu ali zaista dosta pruza za ulozeni novac ,nije kvarljiva,dosta dobro podnosi nase puteve ,delovi su prihvatljivih cena (Japanx vam moze posvedociti) udobnost je kako za koga - moj primerak je sportista (coupe) i naravno za ocekivati je da je nesto tvrdja - ali zena i deca se ne bune tako da je moze se reci prihvatljiva udobnost .

                      Kao sto brik rece jedina merodavna kupovina dobrog polovnog vozila je na licu mesta u zavisnosti od stanja opreme odrzavanja i sl.

                      BGD suzio si izbor ,oglase u ruke (ili na pijac) i biraj najbolji primerak od brendova koji ti se svidjaju jer lako se moze desiti da za isti novac nadjes bolju toyotu u odnosu na hondu ili nesto drugo .

                      Srecno
                      Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

                      Comment

                      • CikaKure
                        CBC Senator XXL
                        • 14.08.2005
                        • 668
                        • Beograd

                        #56
                        Originally posted by bgd

                        CITROEN C5

                        SKUP za održavanje, posebno popravka-zamena hi-tech HYDROACTIV 3 oslanjanja. Nestabilan u krivinama. Ima problematičnih serija C5 sa "poludelom" elektronikom.
                        C5 ne posedujem, malko sam imao prilike da ga vozim, ali nista specijalno. Buduci da je i meni interesantan model kao potencijalna kupovina, raspitao sam se malo kod majstora koji mi servisira moj sadasnji pezo, covek je primarno orijentisan na citroene. Situacija je ovakva: NEMA zamene HIDROAKTIv 3 oslanjanja. Kaze da NI NA JEDNOM C5 nisu radili nikakvu intervenciju na istom. Uz put, sto se tice hidraulike na starijim citroenima, sasvim slucajno sam dosao do ljudi koji rade popravke iste, po interesantnim cenama. Nestabilan u krivinama - ne bih bas nesto rekao specijalno nestabilan - nije bre to jugo da se prevrne sa 50km/h. Istina, ako uzmes da ga poredis sa nekom nabrijanom hondom, mazdom ili slicnima, on se naginje u krivinama, ali isti osecaj imas i sa mnogim drugim francuzima. Nikada nisam video neki prevrnuti C5, kao ni mnoge druge automobile; to naginjanje je kontrolisano, ne "bezi" ti auto, iako je subjetivan osecaj da si se nagnuo podosta, u poredjenju sa nekim autom koji ima tvrdo vesanje. Naravno, podrazumevam da se ne ulece sumanuto u krivinu, tad te od prevrtanja nece sacuvati ni jedan auto. Taj sistem oslanjanja moze da podesava visinu automobila i tvrdocu oslanjanja, i u odnosu na to njegovo ponasanje.
                        Zasto ja vidim C5 kao zanimljiv auto - platforma je zajednicka sa pezo vozilima, motori su jako slicni/isti sa velikim brojem prodatih vozila (pezo 206,307,406,607,...), kao i solidan broj drugih komponenti sistema. Motori PSA grupe su pristojno dobri, svi hvale HDI verzije od 2 litra. Kod nas je uvezeno dosta C5, i ima cak i polovnih delova, auto je dugo na trzistu, pa postoji i dosta zamenskih delova drugih proizvodjaca. Pozovi npr. velas ili slicne, videces da su limarija i svetlosna grupa za C5 "osvojeni", tako da ces npr. retrovizor, far, branik, krilo ili bilo sta slicno moci da pazaris vrlo BRZO i POVOLJNO.
                        C5 je vrlo prostran auto unutra. Veruj mi na rec da nisam mali (ako ne verujes, pogledaj slike koje sam okacio u temi o pezo klubu, lako ces me prepoznati). Recimo, od audija A4 za koga se interesujes, C5 je za dve klase komforniji (probao sam i A4, taj stari i onaj lepi noviji). Ako odaberes karavan, imaj na umu da ti uklanjanje zadnjeg reda sedista omogucava da bez ikakve modifikacije u njega stavis mrtvacki sanduk (zbog toga ga "vole" i pogrebna preduzeca).
                        Svaki C5 ima klimu, pitanje je da li je automatska ili "obicna", sto je svakako plus. Za elektroniku ne znam, rekoh nisam vlasnik pa nemam iskustva u dovoljno dugom posedovanju C5, pa ni uvida u takvu vrstu problema. Mislim da je to sasvim moguce, obzirom da su i pezoi prilicno musicavi sto se tice sitnih drangulija, pogotovo u kabini, zbog obilja opreme kojom raspolazu.
                        Za C5 mislim da nije na meti lopova.
                        Pitanje lepote je individualno. Sto se mene tice, spolja mi je sasvim prihvatljivog izgleda, ali je unutra ruzan za medalju.

                        Da me ne shvatis pogresno, nisam neko ko zeli da ti kaze da izmedju navedenih modela treba odabrati C5, samo prenosim svoja iskustva, i ono sto sam saznao o C5.

                        Ono sto bih ja uzeo u obzir prilikom kupovine auta su sistemi bezbednosti - ono sto ce da cuva glavu u slucaju potrebe. Ne znam kako se kvalifikuju ovde navedeni automobili, mozda je to i tebi interesantno.

                        Comment

                        • subicd
                          CBC Senator XXL
                          • 20.06.2008
                          • 463
                          • Novi Sad

                          #57
                          @MIKI
                          Nigde nisam napisao da je Passat najbolji auto. Procitaj pazljivo o cemu sam pisao pa ces videti da sam samo pokusao da priblizim ovaj auto coveku i ostalima. Kao i da gluposti sto je naveo Aca Todorovic tipa trap riknjava na 40.000km, elektronika nepouzdana itd., demantovao sa mojim iskustvom predhodnog auta i ocevim trenutnim iskustvom.
                          Stvarno se ne bih raspravljao jer ne vodi nicemu, ali mislim da sam kompetentan da neke nebuloze iskomentarisem sto se tice teksta Ace.

                          Comment

                          • bgd
                            CBC Član
                            • 30.06.2008
                            • 22
                            • Beograd

                            #58
                            Da li vredi gledati američki modele Accorda (mladji od 2000)?

                            Da li su delovi isti za Accorde za US i EU tržište? Jel Mile-Pile može da opravlja i američke modele? Da li je automatski menjač mana za Accorda?

                            Comment

                            • -Miki-
                              Moderator
                              • 09.11.2005
                              • 708
                              • Valjevo
                              • Honda Accord coupe cg4

                              #59
                              Pa moja je honda amerikanac nije neki veci problem za nabavku delova ,za Mile-Pile stvarno ne znam (pretpostavljam da radi) jer ja nisam nikad bio kod njega auto odrzavam u Va kod starog majstora koji mi uvek odrzava sve dosadasnje automobile .

                              Pozz
                              Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

                              Comment

                              • bgd
                                CBC Član
                                • 30.06.2008
                                • 22
                                • Beograd

                                #60
                                @Mili

                                Da li tvoja americka hondica ima automatski menjač? Kakva su ti iskustva?

                                Comment

                                Working...
                                X