Passat B5.5 do 14.000 e

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • iwcham1979
    CBC Senator XXL
    • 17.07.2007
    • 741
    • Nis
    • Seat Altea 2.0Tdi

    Vozio Superb. Reko bih da su ga dobro razvukli

    Comment

    • AlNik
      CBC Veteran
      • 18.07.2008
      • 144
      • Beograd

      Originally posted by vulebg
      Originally posted by Dragon
      Razmisli dobro o kupovini VW/Audi automobila, ukoliko ne zelis da ga kasko osiguras.
      Osigurao bih ga ja kasko, samo ne znam da li osiguravajuce kuce prihvataju vozila starija od 3 god? Cuo sam da im je 3 god. starosti maksimum.
      Prihvataju.. U Dunav osiguranju podneses zahtev, par dana kasnije oni o tome popricaju (i naravno odobre) i onda ti obracunaju kasko. Kostace jer se VW smata visoko rizicnim, ali moguce je osigurati.

      Comment

      • krstin
        CBC Senator
        • 14.09.2007
        • 223
        • Novi Sad

        Nisam bas sve pazljivo procitao, ali mislim da niko nije spominajo Peugeot 407? Po meni je 407 mnogo moderniji, luksuzniji i udobniji od pasata...
        Na primer:

        Comment

        • AlNik
          CBC Veteran
          • 18.07.2008
          • 144
          • Beograd

          Originally posted by krstin
          Nisam bas sve pazljivo procitao, ali mislim da niko nije spominajo Peugeot 407? Po meni je 407 mnogo moderniji, luksuzniji i udobniji od pasata...
          Na primer:
          http://www.mojauto.co.yu/polovni-auto/255739
          Meni je recimo, kod kola bitno da su velika i da ima dosta prostora i unutra i u gepeku, pa da uporedimo Octaviu, Pezo i Passat:

          Pezo 407
          Duzina 4676
          Visina 1447
          Sirina 1811
          Gepek zapremina 407 litara

          VW Passat
          Duzina 4703
          Visina 1462
          Sirina 1912
          Gepek zapremina 475 litara

          Octavia:
          Duzina: 4572
          Visina 1431
          Sirina 1769
          Gepek zapremina 560 litara

          Toliko o komforu i prostoru. Skoda je malo jaca po gepeku, ali sve ostalo govori u prilog Passatu. Prava velika kola za coveka sto bi rekli

          Comment

          • bojanTI
            CBC Senator XXL
            • 04.01.2006
            • 870
            • Pancevo

            To su samo cifre, verovatno je tako i u stvarnom svetu, mada ne mora biti. Udobnost je opet relativan pojam, ne ogleda se ni u mekoci kako vesanja, tako i sedista, skoro pa naprotiv. A opet ako je do velicine, ipak je to Compact Executive, ovde su bili pominjani automobili vece klase, pa su shodno sa tim i dimenzije vece.
            Ovaj Peugeot je veoma zanimljiv...
            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              To su samo cifre, verovatno je tako i u stvarnom svetu, mada ne mora bit
              bas tako, to su kozmeticke cifre spoljnasnosti.

              za komfor kabine, i njenu velicinu bitne su cifre mera same kabine.

              recimo, sirina u ramenom delu bitno odredjuje osecaj.
              a ta mera od recimo 1450+mm sirine nije bas uobicajena pa cak i kod vozila koja imaju po spoljasnosti siroku karoseriju.

              isto tako dimenzije sedalnog dela sedista, odnos / raspored komandi menjaca, kvacila, kocnica, volana u mm itd.

              sam raspored i tvrdoca pedala gasa, kocnice....

              postoji citav niz elemenata koji jednom recju potpadaju pod pojam ergonomija radog mesta vozaca.

              u to spadaju i vibracije i njihovo prigusenje, bilo nastale od motora bilo vibracije i buka guma itd.

              same cifre ne govore mnogo o udobnosti, tek se sa njima nazire sta bi se moglo ocekivati.
              Mercedes je Mercedes po udobnosti ne samo zbog cifara, pre svega zbog nacina kosntrukcije, izrade i primene do faze odlicne ergonomije.

              ergonomija se ne vidi iz brojki, treba je osetiti a onda se tesko privikava ne manje ponudjeno, bez obzira na papirnate cifre.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                Originally posted by r1cer
                kad bi neko uzeo da broji na koliko je tema brick rekao da su tdi motori stari i konceptualno pogrešni...
                A ja vozih jtda od 150 ks koji je po tebi druga Brick ako si zainteresovan da ti organizujem test vožnju i jednog i drugog pa da onda napišeš neki review iz prve ruke a ne samo ovako što si pročitao...
                eh, Brick je odavno, ima jedno 4 ili 5 godina kada je TDI PD bio na vrhuncu napisao zasto je koncept pogresan.
                tada je to bilo nesvarljivo, neprihvatljivo, nerazumljivo za vecinu a danas je VW taj koncept izbacio i napustio potpuno bilo kakav razvoj.

                ja nemam mogucnosti da isprobam 1.9VW PD dizel vs 2.0 VW CR (jtd koncept) dizel, pa ako ti zaista imas resurse za tako nesto jesam zainteresovan i kao posmatrac, a verujem da bi bilo veoma mnogo interesanata da uporedi ta 2 koncepta u realizaciji iste (VW) kuhinje.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • AlNik
                  CBC Veteran
                  • 18.07.2008
                  • 144
                  • Beograd

                  Originally posted by sw.brick
                  To su samo cifre, verovatno je tako i u stvarnom svetu, mada ne mora bit
                  bas tako, to su kozmeticke cifre spoljnasnosti.
                  Klasicno licemerje. Kada cifre govore u prilog VWu, onda su to samo cifre, a kada se par vozaca kola koja su po godinama fakultetlije skupi ovde i prica o "buci kao kod gradskog autobusa", to je cinjenica?

                  C-c-c... Bar mi je jasno s kim imam posla.

                  Comment

                  • AlNik
                    CBC Veteran
                    • 18.07.2008
                    • 144
                    • Beograd

                    Originally posted by sw.brick
                    eh, Brick je odavno, ima jedno 4 ili 5 godina kada je TDI PD bio na vrhuncu napisao zasto je koncept pogresan.
                    tada je to bilo nesvarljivo, neprihvatljivo, nerazumljivo za vecinu a danas je VW taj koncept izbacio i napustio potpuno bilo kakav razvoj.
                    I zato je redovno ugradjuje TDI motore u nove B6 Passate? To oni da prevare neobavestene koji nisu procitali tvoje umotvorine?

                    Comment

                    • Dren
                      CBC Senator XXL
                      • 24.08.2005
                      • 1068
                      • Sarajevo

                      Mislim da pretjeruješ, a uzeću ti primjer P407 vs. Passat, doduše aktuelnog modela, i što se prostora u unutrašnjosti, posebno nazad tiče, Passat ga "šije" za bar 10 cm u unutrašnjosti... To pričam jer sam ih probavao oba, i to po 7 dana, a pričam o realnom, iskoristivom prostoru, kada ljudi sjednu unutra...

                      Kod 407 koliko god izgledao "ajkulasto" i sexy izvana, ta dužina prednjeg kraja ga košta prostora u kabini, a šta će u kabini zaplatiti nego prostor zadnjeg sjedišta...?

                      Još nešto, šta smatraš pod TDI motorima ? Samo to što se zovu TDI (koji je postao prepoznatljiv VW brand) bez obzira postižu li to tehnologijom Pumpa-Dizna, ili Common-Rail-om ? Ako tako smatraš, onda si u pravu, jer će TDI postojati kao oznaka, ali ako je tehnologija rada promijenjena sa PD na CR, onda to tehnološki više nije "onaj stari poznati" VW TDI, pa onda tu nisi u pravu...

                      Comment

                      • AlNik
                        CBC Veteran
                        • 18.07.2008
                        • 144
                        • Beograd

                        Originally posted by Dren
                        Još nešto, šta smatraš pod TDI motorima ? Samo to što se zovu TDI (koji je postao prepoznatljiv VW brand) bez obzira postižu li to tehnologijom Pumpa-Dizna, ili Common-Rail-om ? Ako tako smatraš, onda si u pravu, jer će TDI postojati kao oznaka, ali ako je tehnologija rada promijenjena sa PD na CR, onda to tehnološki više nije "onaj stari poznati" VW TDI, pa onda tu nisi u pravu...
                        Ne znam da li je ovo meni upuceno, ali da odgovorim.



                        U novi passat B6 se ugradjuju 5 razl varijanti TDI PD i jedna opcija common-rail.

                        Ako su "shvatili" da je prevazidjeno kako brick navaljuje, sto ga ugradjuju dan danas? Ostalo im na lageru? Tesko.

                        Comment

                        • Dren
                          CBC Senator XXL
                          • 24.08.2005
                          • 1068
                          • Sarajevo

                          To što su počeli da ugrađuju nešto osim PD na novim motorima je signal u kojem pravcu idu... A "stare" motore, koji su razvijeni za PD sistem, i optimizirani za njih, bilo bi skuplje prepravljati na CR, nego prjektovati nove... Živi bili pa vidjeli, svi naredni TDI motori će im biti CR, uz polagano povlačenje starijih PD motora iz proizvodnje...

                          Comment

                          • AlNik
                            CBC Veteran
                            • 18.07.2008
                            • 144
                            • Beograd

                            Ma slazem se ja da se ide ka CR, ali nije istina, kao sto brick prica, da su poceli da peru ruke od PD, redovno ga ugradjuju bez blama u nova kola.

                            Comment

                            • vulebg
                              CBC Član
                              • 11.08.2008
                              • 64
                              • Beograd

                              Hvala svima na savetima.
                              Uzeo sam na kraju nesto sasvim cetvrto Accorda 2.0 2004. god.
                              Trenutno ga isprobavam, za sada sam vrlo zadovoljan.
                              Vozio sam Elantru, a sad vozim Stila, koji sam ja shmeker majko moja mila.

                              Comment

                              • Eon
                                Moderator
                                • 10.03.2005
                                • 4225
                                • Beograd-NBG-44
                                • Superb 2.0 4x4 DSG

                                Sada ide LOCK.
                                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                                Comment

                                Working...
                                X