Sta posle VTI-a?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #91
    Re: Sta posle VTI-a?

    Vec sam gore negde napisao da bi civic Type S sasvim odovarao, samo je lutrija pronaci ga + kosta max 10% manje od , a tu se ne uklapam, kao i za ATR koji bi jos dodatno "zadovoljstvo" napravio prilikom registracije.
    Druga stvar je sto mi je 90% voznje po gradu gde bi mogao i Jazz da prodje, ali ipak.....

    Onih 10ak % se opet ne vozi po mogucnostima vti-a, ali je ipak lepo imati neke snage i zivahnosti, pa sve nekako vuce ka Accordu.

    Standarna jadikovka sledi - lako bi bilo kada si se imalo kinte, onda moze i EVO i STI i ATR i.....
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • Uzelac
      CBC Senator XXL
      • 03.12.2006
      • 1717
      • munZe

      #92
      Re: Sta posle VTI-a?

      Ne bih da pametujem, ali koji 2.0 japanac sedan sa 4 ili 5oro vrata ti se ne uklapa ?

      Svaki ima ~150ks i ide skoro kao taj Civic VTI ?

      Jedino je sranje naci ga, jer Accorda, Aven****, Impreza i Primera u tom godistu u Srbiji ima na kasicicu.

      Jedini problem je ako ti zelis vise od 150ks

      U tom slucaju imas tri solucije:
      1. da pristanes na kupe/hatchback sa 2 tj. 3 vrata
      2. da ides preko 2.0l zapremine i pristanes na 50% skuplju registraciju
      3. pristanes na starije

      Pozdrav
      work in progress

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #93
        Re: Sta posle VTI-a?

        Ja lepo to napisao u prvom postu kave predloge trazim, a stigla gomila surptinih deja, tipa ....
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #94
          Re: Sta posle VTI-a?

          a bre to sto si ti napisao nema, ne postoji
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • Uzelac
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2006
            • 1717
            • munZe

            #95
            Re: Sta posle VTI-a?

            U Srbiji ne postoji, definitivno
            work in progress

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #96
              Re: Sta posle VTI-a?

              I tako dolazimo do Alfe 156 2.0 kao najbolje solucije ... Cetvoro vrata, sportska dinamicna i jos uvek vrlo moderna linija...nije prevelik, a nije ni mali auto. Vrlo dinamican automobil sa ubedljivo najboljim perfomansama za tu kubikazu u tom godistu. Svi ostali su ili stariji, ili skuplji, ili veci, ili tromiji, ili imaju vecu kubikazu...

              Comment

              • Uzelac
                CBC Senator XXL
                • 03.12.2006
                • 1717
                • munZe

                #97
                Re: Sta posle VTI-a?

                Alfa, ni manje ni vise

                Ako mu je kvalitet presudan, onda nema sanse da ode na italijana .
                work in progress

                Comment

                • skyline
                  CBC Senator XXL
                  • 31.07.2007
                  • 3149
                  • Cacak

                  #98
                  Re: Sta posle VTI-a?

                  Originally posted by sri98
                  Jos jedna stvar, kao sto i pise u podnaslovu - ne zamarajte se bilo cime van Japana jer me to uopste ne zanima
                  Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #99
                    Re: Sta posle VTI-a?

                    Vrlo cete retko naci da sam nekome preporucio Alfe sto zbog predrasuda, sto zbog nekih objektivnih razloga. Mislim da Sri-ju mogu da preporucim Alfu.

                    Hladno i objektivno taj auto ispunjava u najvecem procentu ono sto coveku treba osim zemlje porekla, a to po meni nije previse racionalan razlog za odbijanje.

                    Koja je "japanska" alternativa koja to moze da ispuni?

                    "Japanci" sta ste se uplasili pa odgovarate umesto njega?

                    Comment

                    • skyline
                      CBC Senator XXL
                      • 31.07.2007
                      • 3149
                      • Cacak

                      Re: Sta posle VTI-a?

                      hahha, pa predrasude, i sam si rekao

                      Alfa je dinamicki nesto sto verujem moze da zameni Hondu, ali to je na SRi-ju da proceni, moje je bilo da citiram, kad sam prvi naisao
                      ipak moramo cuvati jedni druge

                      ja licno ne verujem da bih uzeo
                      a to moze da se nazove predrasuda, vernost, licno ili tudje iskustvo...

                      mada, opet, sri kupuje, ne ja
                      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        Re: Sta posle VTI-a?

                        ma nema sanse. taj je naviko da ne posecuje majstora tako cesto osim za redovan servis
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          Re: Sta posle VTI-a?

                          Malo je glupo da sebe stavljam kao primer koji pobija to oko odrzavanja, a ima ih jos...

                          Ako je mogao Tetak "vagenovac", moze i Sri

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            Re: Sta posle VTI-a?

                            JBT, ne smem ni na posao da odem, tj da budem off line

                            Lepo ide ova rasprava, zanimljive ideje, dosta istine u tome sta moze da pruzi 156, jos samo da over napise koju o nekom 320 npr.
                            Malo o pouzdanosti koja se najbolje vidi u teskim uslovima exploatacije, a vezano za sta se vozi kod mene na poslu, a da tih brandova nema na komad.

                            Najvise problema Pezo, pa Alfa. Zatim ide Audi, Fiat i VW i na kraju Mitsubishi i Toyota. BMW-a ima malo, a Skode su jos mlade. Naravno, zna se sta je ubedljivo najgore, pa to nisam ni navodio.

                            156 je zanimljiva ideja, taj 2.0, bas kako je starac napisao. Ako je to isti motor kao u 147, sasvim fino ide, osnovna razlika u odnosu na Hondu je sto povlaci iz nizih obrtaja. E sad, koliko je jednostavno naci 156 2.0 staru nekoliko godina, a da vec nije pocela da boluje od standardnih Alfa bolesti? Sigurno teze nego Accorda koji ako nista drugo, kao i sve Honde nece da ima probleme sa dugmicima i lampicama

                            Za sada je opcija br 1 Accord - po mogucstvu 2.0, ali je 80% trzista u 1.8 opciji. Ne bezi se ni od Aven****, Primere, mozda i neki Legacy.

                            Idemo dalje, ajd' pisite
                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              Re: Sta posle VTI-a?

                              jos samo da over napise koju o nekom 320 npr.
                              320i E46 je super auto i jedini u toj klasi do dva litra i oko 150ks koji ima perfomanse i dinamiku Alfe, ali znatno prevazilazi tvoj predvidjeni budzet jer bolje drzi vrednost od Alfe.

                              Ako je to isti motor kao u 147, sasvim fino ide, osnovna razlika u odnosu na Hondu je sto povlaci iz nizih obrtaja
                              Jos je bolja situacija kod 156. U TS varijanti ima 5 ks vise, motor je zivahniji jer je manje prigusen - 156 je euro3, a 147 euro4. Druga solucija za 156 je JTS koji je nasledio TS motor i koji ima odlican obrtni moment, ali zbog direktnog ubrizgavanja ne moze plin da se stavi.

                              E sad, koliko je jednostavno naci 156 2.0 staru nekoliko godina, a da vec nije pocela da boluje od standardnih Alfa bolesti? Sigurno teze nego Accorda koji ako nista drugo, kao i sve Honde nece da ima probleme sa dugmicima i lampicama
                              Nije jednostavno, ali moze da se nadje.

                              Comment

                              • zverko
                                CBC Senator XXL
                                • 19.08.2005
                                • 7085
                                • BGD
                                • Audi A4

                                Re: Sta posle VTI-a?

                                salim se ja malo naravno ali je sri u pravu. tesko je naci bilo koji auto da bude kako treba i da u startu ne mora da se sune u nega neka
                                kolicina novca. ima ih ali ili nisu na prodaju ili ih ima vrlo malo. nije vise ni to sto dolazi od preko merilo da je auto u dobrom stanju tj da je tehnicki ispravan. sto ce reci i preko svaki auto koji je dobar i u koji ne treba ulagati kosta dosta para. to je fakat. ja imam obicaj da kazem, sva ta vozlila sto dolaze ovde od preko da valjaju vozila bi se tamo ne bi ih slali nama
                                deutsche gemacht-gut gemacht...

                                Comment

                                Working...
                                X