Re: Sta posle VTI-a?
Vec sam gore negde napisao da bi civic Type S sasvim odovarao, samo je lutrija pronaci ga + kosta max 10% manje od , a tu se ne uklapam, kao i za ATR koji bi jos dodatno "zadovoljstvo" napravio prilikom registracije.
, a tu se ne uklapam, kao i za ATR koji bi jos dodatno "zadovoljstvo" napravio prilikom registracije.
Druga stvar je sto mi je 90% voznje po gradu gde bi mogao i Jazz da prodje, ali ipak.....
Onih 10ak % se opet ne vozi po mogucnostima vti-a, ali je ipak lepo imati neke snage i zivahnosti, pa sve nekako vuce ka Accordu.
Standarna jadikovka sledi - lako bi bilo kada si se imalo kinte, onda moze i EVO i STI i ATR i..... 
							
						
					Vec sam gore negde napisao da bi civic Type S sasvim odovarao, samo je lutrija pronaci ga + kosta max 10% manje od
 , a tu se ne uklapam, kao i za ATR koji bi jos dodatno "zadovoljstvo" napravio prilikom registracije.
, a tu se ne uklapam, kao i za ATR koji bi jos dodatno "zadovoljstvo" napravio prilikom registracije.Druga stvar je sto mi je 90% voznje po gradu gde bi mogao i Jazz da prodje, ali ipak.....
Onih 10ak % se opet ne vozi po mogucnostima vti-a, ali je ipak lepo imati neke snage i zivahnosti, pa sve nekako vuce ka Accordu.
Standarna jadikovka sledi - lako bi bilo kada si se imalo kinte, onda moze i EVO i STI i ATR i.....
 
							
						 
							
						 ... Cetvoro vrata, sportska dinamicna i jos uvek vrlo moderna linija...nije prevelik, a nije ni mali auto. Vrlo dinamican automobil sa ubedljivo najboljim perfomansama za tu kubikazu u tom godistu. Svi ostali su ili stariji, ili skuplji, ili veci, ili tromiji, ili imaju vecu kubikazu...
 ... Cetvoro vrata, sportska dinamicna i jos uvek vrlo moderna linija...nije prevelik, a nije ni mali auto. Vrlo dinamican automobil sa ubedljivo najboljim perfomansama za tu kubikazu u tom godistu. Svi ostali su ili stariji, ili skuplji, ili veci, ili tromiji, ili imaju vecu kubikazu...
							
						
 
 
Comment