Pozdrav svima, long time no see he he, konacno sam uhvatio vremena da se odmorim u zadnje 2 ipo godine sam malo zesce radio pa je sad doslo vrijeme i da se pocastim, sta mislite o navedenom modelu i da li je bolje uzeti onaj sa vazdusnim ogibljenjem ili onaj standardni s obzirom na odrzavanje i jel se cesto kvari.
VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
Collapse
X
-
Re: VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
Ja bas mislim sa vazdusnim oslanjanjem,udobnost,bolje lezanje,stabilnost.....mozes da ga podignes koliko oces (tj moze) range rover to jos ima od ranih 90ih pa ne vidim nekih velikih problema sa time...kad koči,cepa gume i prevrće se!
papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta
Comment
-
-
Re: VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
Imao sam prilike da vozim bas taj tdi i meni to lici na 1 kontejner koji se sasvim lepo ljuljao kod beske, preko Dunava. Ide on fino, putnu brzinu od nekih 160-170 ne oseca, ali se zato ta brzina lepo oseti kada se svrati na pumpu, iako je tdi (ne secam se dal' je bilo ista crveno). nemam pojma kakvo je imao ogibljenje, isao je bez problema preko ivicnjaka i slicnih terenskih prepreka u gradu i sve u svemu, kao da vozis uvecanog golfa.Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Re: VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
delim isto misljenje i meni se nikad i nije svidjao i bio mi je ubedljivo najruzniji suv koji postoji dok q7 nije izasao,ali vec ako covek oce onda oslanjanje vazdusno,njega koristi kajen i range rover a range je tezak preko 3tone i po krivinama kazu da je sasvim solidan...kad koči,cepa gume i prevrće se!
papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta
Comment
-
-
Re: VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
Za sam auto ne znam sta bih rekao, nije neka hiperluksuzna ili sportska masina, a od nekog uzivanja u voznji koje pruzaju neki drugi predstavnici istog segmenta nema govora, ali recimo da bi mogao da prodjes i losije od toga, tako da sve zavisi, opet, od cene koju dobijes.
Ono sto znam je da vazdusno ogibljenje na NASIM putevima treba izbegavati. Prvo, Range Rover nije tezak 3 tone, a po krivinama je daleko od solidnog, ali istina je da deo zasluge lezi bas na vesanju - ne znam doduse cemu bi ono sluzilo na Tuaregu koji mislim da niko ne vozi brze voznje radi? Vazdusno vesanje za razliku od obicnog sa oprugama omogucava selektivno "ojacavanje" pojedinacnih amortizera i sprecava naginjanje po krivinama, i moguce je podesavanje autoa za razlicite uslove voznje (umesto predefinisanog odnosa opruga kao na fiksnom sistemu), npr. za udobniju i ostriju, ali cemu bi to sluzilo na Tuaregu? X5, Ml, Cayenne, to OK, ali Tuareg pa jos TDI...Dalje, sta se desava ako se neki od brojnih i komplikovanih elemenata istog tog vesanja pokvari? Onda ga Bog ne popravi. Objektivno vazdusno vesanje je lepo imati na autu, prilagodljivo putu, daje bolje vozne karakteristike u smislu da se auto manje naginje po krivinama i da mozes da ga malo podignes ili spustis pri malim brzinama (cemu god to da sluzi) - ali za razliku od obicnog amortizera i opruge, vazdusno vesanje menja oprugu vazdusnim jastukom i pored toga za funkcionisanje sistema ima 4 senzora nivoa, 4 vazdusna jastuka (podlozna zamoru materijala bas kao i opruga pogotovo na nasim putevima i rupcagama i autom od 2+ tone), poseban kompjuter, kompresor, rezervoar visokog pritiska, rezervoar niskog pritiska, bombe, gomila pratece instalacije i vazdusnih vodova...sve je to jedno 10x komplikovanije i podloznije kvarovima nego obican sistem, a na autu kao Tuareg koji bi od vazdusnog vesanja imao koristi samo pri nekoj ostrijoj voznji (a to mu BAS ne stoji...) i nema nikakve poente jer nece biti ama bas nimalo udobniji.
Rezime: mozda lepo zvuci, ali realno za taj auto za "vazduhom" nema potrebe, i izbegava se mnogo hvatanja za glavu kad nesto od sistema crkne, a uopste nije neuobicajeno da se kvari, pogotovo ako se uzima polovan auto.
Comment
-
-
Re: VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
Ok, kako god okrenes ne menja pricu - vazdusno vesanje na njemu kao i na svakom drugom teretnom kamionu ima poentu, da ne bi odleteo sa puta, ili da moze da se malo podigne za terenski rezim, i slicno. Na Tuaregu ne vidim poentu toga osim da se podigne pri prelasku preko ivicnjaka ili spusti pre izlaska pred kaficem
Comment
-
-
Re: VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
hvala na savjetima, u opciji mi je bio i bmw x5 3.0d slicnog godista, ali nekako mi iznutra izgleda kao ona 5-ica 96-03,dok touareg morate priznat iznutra izgleda dosta bogatije, a i ima opciju za redukovanje 4h/4l dok je kod bmw-a to automatski ako ga uopste i ima, i tojota LC bi dosla u obzir da ima malo bolje performanse, posto ja u 80% slucajeva koristim normalan put pa mi nisu toliko bitne off-road karakteristike a opet radi onih 20% mi treba auto s kojim mogu tamo gdje nemogu sa nekom limuzinom, a razmisljao sam i o R. rover-u ali prijatelj koji je imao onaj stariji model 99-00.god. mi je rekao da se kvari bas cesto.
HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM
Comment
-
-
Re: VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
Mozda izgleda bogatije, ali izlistaj opremu koju ima jedan i drugi, pa ce opet ispasti da su tu negde. Mozda Tuareg malo vise sljasti i sjaji, ima vise dugmica kojekakvih, ali opet, stvar ukusa.
Sto se tice motorizacije, BMW 3.0d i taj Tuareg TDI su nebo i zemlja, probaj pa vidi. Ostale vozne karakteristike su takodje neuporedive, mislim na voznu dinamiku, osecaj u voznji, itd - opet, stvar ukusa, BMW puca ne neke druge vrednosti nego Tuareg koji mi je totalno oduzet i anestetizovan auto - prevoz da, ali auto za uzivanje u voznji, meni daleko od toga.
Reduktor? U ovom segmentu totalno nepotrebna stvar. Svaki SUV te klase ce izaci na kraj sa svim mogucim terenskim zahtevima koje stavis pred njega, uz odgovarajuce gume, bez low range reduktora - sa dobrim gumama 50cm snega na primer nije veliki problem, ili blato do branika, ako je BAS potrebno, ozbiljniji usponi ili silasci takodje ne predstavljaju problem - a ako dovodis auto u situaciju da ti treba 4l reduktor, tipa penjanja na neku ozbiljno masnu banderu, e pa uzmi onda neki drndavi Landcruiser, jer po meni, ici po terenima na kojima je neophodna low range redukcija sa luksuznim SUV-om od par desetina hiljada evra, je ludost. Low range redukcija na automobilima koji za svog zivotnog veka nece izaci van puta vise od 0,01% vremena i koji spadaju u luksuznu klasu - meni je bacanje para na marketinske trikove. Ja sa X5 jos nisam naisao na teren koji bi prevazilazio mogucnosti standardnog pogona, a ti ako planiras da gazis blato od pola metra ili se pentras po gudurama gde ovce pasu pod rucnom, e onda ti treba low rangeUkratko, standardan pogon i dobre gume ce te provuci svugde gde bilo koji normalan auto nece proci a razumnom coveku bi uopste i palo na pamet da pokusa da prodje autom a ne tovarnim magarcem.
Range Rover je auto za sminkere i mazohiste, odnosno dobar da se visi ispred kafica i kod majstora.
Ne bih da te ubedjujem da ima boljih izbora od Tuarega, to je tvoj izbor, ali ako vec biras auto nemoj se voditi time da li ima ili nema low range reduktor i silne dugmice, probaj ih par, pa ako vidis razliku i to ti bude bitno - odlicno, ali ako probas X5, Tuareg ili Cayenne pa ti Tuareg bude najbolji od svih - onda ti i ne treba nista bolje jer od auta ne zahtevas bas previse. Bez ljutnje, to je moje skromno misljenje.
Comment
-
-
Re: VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
Probao sam cayenne s i touareg,naravno da je porse daleko ispred samim tim sto je v8 sa 340ks ali zato i proguta duplo vise nego touareg, jeste da su sa cijenom tu negdje ali pretpostavljam da je odrzavanje porsea dosta skuplje, moracu jos da isprobam i bmw-a, mada sam imao bmw 5. 98. god. i stvarno sam bio prezadovoljan sa tim autom, samo koliko sam citao o x5-ici u nekim testovima naisao sam u vecini slucajeva na komentar da je najveca ambicija off-road voznje sa tim autom neobaziranje na stanje na putevima.A i na u-tube ima par snimaka x-5 ice u pokusaju prevazilazenja nekih snijeznih i blatnjavih prepreka tako da me je to sve odbilo od ovog autaHSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM
Comment
-
-
Re: VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
Pa ako ti sa stanovista vlasnika jednog takvog X5 kazem da nema apsolutno nikakvih problema sa, recimo, penjanjem uz i silaskom niz brdo od 30 stepeni pokriveno neutabanim snegom od 30+cm ili prolaskom kroz blato do pola tocka, i da je sve sto ti je za to potrebno dobra guma - onda mi veruj na rec. I to ne bih kvalifikovao kao offroad voznju nego voznju van puta u nesto otezanim uslovima, offroad je za mene mnogo zahtevnija kvalifikacija voznje van puta nego gackanje po malo snega i blata.
Comment
-
-
Re: VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
da te stare Range rover serije su losije bile,ali ovaj novi i najnoviji v8 ttdi sa 2turbine su mnogo kvalitetniji i vrlo sposobni kao terenci,ali 100000+ evra za novog,pa helikopter za te pare mozes da kupis...
da,probaj x5 na uzbrdicama sa blatom i snegom i pregibima,dosta znace gume,ali ja bi pre uzeo sa redukcijom auto nego bez,sta ce ti onda dzip,ocu da kad okrenem kljuc da ga ugasim budem tamo gde sam zeleo bez neke muke...od svih tih sminkerskih dzipova range je u offroadu najbolji pa onda kajen...visok klirens,prilazni uglovi....
ne znam da li bi se uklopio u cenu ali meni je ekstra i novi mitsubishi pajero 3.2 mane manjak snage iz tog motora , pathfinder je isto kazu dobar sa velikim obrtnim momentom mislim oko 400nm i 175ks i nezavisnim oslanjanjem dobro drzi po krivinama...chip na to daje blizuo 500nm i 225ks...
ali od svega sto si nabrojao da ti se svidja range rover(moj terenac br1) i tuareg nesto ga ne volim ali od toga svega sto rece on,samo se krade ko ludkad koči,cepa gume i prevrće se!
papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta
Comment
-
-
Re: VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
Ako mu treba TERENAC, a ne SUV, onda se Pajero tu uklapa, kao i Pathfinder - Nissan i Mitsubishi jednostavno ne spadaju u istu klasu kao ova 4 navedena SUV-a, jer su prvenstveno zamisljeni kao terenci - da ne ulazimo koliko je koji sposoban za to. Pathfinder se ni po cemu ne moze meriti sa navedenim SUV-ovima, po svemu je toliko losiji da se jednostavno ne moze porediti. Pajero je sposobniji van puta od par navedenih, po svemu ostalom je svetlosnu godinu iza. Ako mu treba SUV, to automatski znaci da je potreban auto pre svega za put, i eventualno za neki silazak sa puta na nesto losiji teren, koji se gotovo uvek svodi na nesto blatnjaviji put ili sneg, i to je to, a za tako nesto klirensi i low range redukcije su bacanje para. Ali, ok, svakom svoje.
Ako vec redamo SUV-ove po offroad sposobnosti, to bi islo, redom, Range Rover, Cayenne, Touareg, X5. Po sposobnosti na putu - X5, Cayenne, Range, Touareg. Kao kompromis oba - Cayenne, X5, Range, Touareg. Eto, toliko.
Comment
-
-
Re: VW Touareg v6 tdi 2005-2007g
nisam ni rekao da su u klasi,kazem da u odnosu na tuarega na putu nisu daleko cak onaj 2.5tdi je nista spram nissanovog 2.5dci motora sto se tice ubrzanja i snage...licno sam se uverio da tuareg 2.5tdi jedva i da je bolje ide od motora sa 130ks sto sam ja imao u terranu ,za ovaj 3.0 je verovatno bolji,koliko snage iz njega ide,oko 210,a?....naravno ,kajen bi bio majka mara,ali ako ti je srednje ime omv....kad koči,cepa gume i prevrće se!
papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta
Comment
-
Comment