Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • koyot13
    CBC Početnik
    • 21.07.2009
    • 4
    • Beograd

    Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

    Odluco sam da pazarim Punto na kredit. Obzirom da se pojavio u ponudi i 1.3 Multijet Diesel, poceo sam da razmisljam od dizelasu.

    Dvoumim se izmedju

    FIAT Punto Classic 1.2 60 KS DYNAMIC (manuelna klima) 1242 ccm 44 / 60 ----------- 8,599 €

    i

    FIAT Punto Classic 1.3 70 KS DYNAMIC (manuelna klima) 1248 ccm 51 / 70 ----------- 10,499 €

    Razlika je naravno u motoru i iznosi 1.900e. Razmisljao sam i o kupovini Punta na TNG ako pocnu da ga proizvode (kola uzimam od septembra/oktobra). Sto se tice potrosnje za 1.2, nasao sam podatak za Zastavu 10 (1.2):

    Gradski ciklus (1/100 km) 7,3
    Ekstra gradski ciklus (1/100 km) 4,8
    Kombinovani ciklus (1/km) 5,7

    Automobil pretezno koristim za gradsku voznju po Beogradu i prelazim oko 12.000 godisnje, mada cu sigurno prelaziti vise sa novim kolima. Mene interesuje da li za moje potrebe vredi dati 1.900e vise i koliko je taj 1.3 motor bolji? Ok, listao sam forum, ocigledno je jaci motor i manja potrosnja, ali da li vredi u osnosu cena/kvalitet?


    Hvala unapred
  • bax76
    CBC Senator XXL
    • 07.11.2006
    • 605
    • BG

    #2
    Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

    Imam Z10 1,2 8v
    "italijana".

    Sto se tice potrosnje magistrala 5.2, grad BG 7,5-8.5l.
    Racunaj da dizelka na otvorenom ide na oko 4l.
    Racunicu sto se tice potrosnje tesko ces napraviti.
    Sam auto je dobar, ali opsti kvalitet ne opravdava da za njega investiras u tako skup motor kao multijet.

    Moj stav je da za ovaj auto ne vredi davati 10500 pa makar imao i dizel motor, svog sa klimom sam pre 3 godine platio 8600.
    A gde su danas cene kod drugih proizvodjaca, mnogo nize, samo Z10 ne mrda....


    Performase- dok se sam vozis 1.2 8v je cak i zabavan, cim ga opteretis sa klimom i punim vozilom, racunaj da ces svuda stici, ali laganeze

    Comment

    • mrki
      CBC Senator XXL
      • 08.11.2006
      • 550
      • nis, serbia

      #3
      Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

      mjet je bolji , to nema sumnje.ali i verovatno skuplji za odrzavanje.
      plus razlika od 2000e, plus kamata nije malo. a, pad cene kasnije ce ti biti drastican.
      ako ne vozikas stalno vise ljudi, porodicu, drugare i sl. ja bih se mozda odlucio za benzin.
      mada uzmi i trecu soluciju u razmatranje, jer za circa 5000e imas extra primerke mjeta. to je vec dosta stabilna cena i nikada neces imati gubitke kao sa novim autom. a ponovo uzmi kredit sa fixnom dinarskom ratom za polovno vozilo.

      Comment

      • grande
        CBC Početnik
        • 26.08.2009
        • 1
        • mirijevo

        #4
        Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

        1.3MJET je motor kakav se samo pozeleti moze, proglasen je za najbolji motor na svetu 2004.Ja imam isti taj motor u Grande Puntu i prezadovoljan sam, odrzavanje po preporuci fabrike je na 30000km, nema zupcasti vec lanac koji se menja na 200000km.

        Comment

        • nidza
          CBC Senator XXL
          • 16.04.2008
          • 496
          • nbgd

          #5
          Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

          Bojim se da je Z10 auto koji opravdava cifru samo golišav kad se kupi. Multijet varijanta ti već otvara vrata nekim mnogo boljim opcijama, pogotovo ako uzimaš na kredu - istegni se još 20% i možeš da biraš auto sleće klase (npr. SX4 sedan).
          Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

          Comment

          • lakica
            CBC Član
            • 07.09.2007
            • 43
            • Beograd, Vracar

            #6
            Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

            isto mislim da je 10.500 jura poprilicno puno para, mozda bi mogao da pogledas ponude ostalih proizvodjaca sta mozes sa toliko novca, i to ne samo kao cenu za kesh, vec koliko te kosta ukupno kad isplatis sve rate.

            npr, auto od 14.500 moze da ispadne jevtiniji nego auto od 12.000, zbog razlike u kamati itd...

            ako uzimas kredit, onda placas istu kamatu nebitno koji auto kupujes (ako ti je bitno da se auto odmah vodi na tebe), a kod lizinga ima raznoraznih varijanti, kao na primer Hyundai - i20 2% kamate, ili cak i30 0% kamate. pogledaj sajtove, obidji salone i vidi sta ti je najbolja opcija za budzet kojim raspolazes

            mali dodatak: moja drugarica placa 210 evra mesecno (bez kaska) za suziki svift (koji je kostao 12.200), a moja lepsa polovina placa 164 evra mesecno (bez kaska) za hyundai i30 koji kosta 14.344 evra... sve na 5 godina, razlika je samo u kamati

            Comment

            • sErGiO
              Moderator
              • 30.01.2007
              • 2769
              • Neko selo pored Beogr
              • Alfa Romeo 156SW

              #7
              Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

              Jeste 2k evra skuplji ali za pretežno gradsku vožnju ja bi bez razmišljanja uzeo MJET. Manja potrošnja, bolji obrni moment, jači motor i sigurno mnogo lakše podnosi gradsku vožnju od benzinca. Što se tiče pada cene novog vozila to je najnormalnija stvar sa svakim novim autom i ako ne nameravaš da menjaš svoj novi auto bar 7-8 godina onda je nov auto prava stvar.

              Comment

              • bozza1979
                CBC Veteran
                • 08.01.2007
                • 112
                • Beograd

                #8
                Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                Burazer je istu ovu dilemu imao... U ponedeljak se prijavio za Multijet, u medjuvremenu, reciklirali neku krs VW Bubu... Sad ceka da auto stigne. 9499 eura... na 7 godina, 0% ucesce, 132 eura rata.
                I ja planiram moju Z 10 sa plinom da menjam za takav isti...

                Comment

                • chiki
                  CBC Veteran
                  • 19.04.2006
                  • 158
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                  Jel moze neko da napise razliku u ceni servisa za ove automobile? Posto se ovaj auto vec dosta dugo proizvodi da li ipak postoje neke komponente na koje treba obratiti paznju jer su skupe za zamenu?
                  AR 159 1.8 TBI
                  C3 1.4i GNV

                  Comment

                  • gti16v
                    CBC Senator XXL
                    • 05.08.2007
                    • 343
                    • BGD
                    • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

                    #10
                    Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                    Sto se tice redovnog servisa u ovl. servisu (bar tako mora prve dve god zbog garancije...) cene za benzinca i dizela imas na ovom link-u http://www.fiat.rs/upload/documents/...c%20liflet.pdf dole pred kraj. Dizel, kao i za vecinu drugih stvari, je osetno skuplji..

                    Comment

                    • markofpi
                      CBC Senator XXL
                      • 27.07.2006
                      • 1552
                      • Bezanijska Kosa

                      #11
                      Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                      Sad sam video cenu osnovnog servisa za dizel verziju, znaci deru kozu. Ako auto ima polen filter redovni servis izadje skoro 15000din.

                      Comment

                      • mrki
                        CBC Senator XXL
                        • 08.11.2006
                        • 550
                        • nis, serbia

                        #12
                        Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                        cene su dranje!
                        zamena filtera klime skoro 3000,oo!!! za posao od par minuta!

                        Comment

                        • bax76
                          CBC Senator XXL
                          • 07.11.2006
                          • 605
                          • BG

                          #13
                          Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                          To je cena orginal filtera, zamenski kosta oko 600din.

                          Comment

                          • markofpi
                            CBC Senator XXL
                            • 27.07.2006
                            • 1552
                            • Bezanijska Kosa

                            #14
                            Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                            Kad smo vec od zamenskih filtera, postoji li negde neko istrazivanje da li je taj zamenski istih karakteristika kao original!??

                            Comment

                            • bax76
                              CBC Senator XXL
                              • 07.11.2006
                              • 605
                              • BG

                              #15
                              Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                              ko to zna, mozda je i bolji...
                              Uglavnom vizuelno su identicni.

                              Comment

                              Working...
                              X