Pozdrav svima
Kao sto pise u naslovu, polozih pre dva meseca pa sad grdne muke oko kupovine, gde sta kako
Ova dva meseca sam gledao domaca kola i shvatio da mi se puno bolje isplati uvesti ih od privatnog lica iz Nemacke. Mislim nasi auto placevi uvezu kola iz inostranstva za sitne pare nalickaju ih i prodaju ko Svetog Petra kajganu. Sto to ne bih sam odradio onda
Treba mi auto sportskog izgleda da mogu da ga budzim malo i igram se(vatam picke itd
) i da nije skup za odrzavanje.Budzet do 8 000e(sve ukupno sa troskovima uvoza itd). Mnogi mi pricaju kao pocetnik si uzmi nesto slabije itd, ali ne stojim bas najbolje sa parama, i ovo mi je jedinstvena prilika da kupim auto(dobio sam kesha za 18ti rodj) tako da nemam prostora za gradacije da sad kupim nesto slabije pa za par godina jace itd. Znaci sto sad kupim to mi je za dugo dugo...
A nisam nalozen, znam da sam pocetnik, vozim propisno by the book tako da mislim da nece biti problema oko toga
Ovde bih stavljao neke predloge da cujem vasa misljenja, a i voleo bih da mi vi date neke predloge ako imate.Evo sta danas gledam ceo dan, malo je skuplji ali posebno sam naklonjen Japancima i jako mi se svidja(slike su na dnu poruke):
Toyota Celica S
Sports car/Coupe, Used vehicle
Price Gross:
7,000 EUR
Mileage: 100,000 km
Construction Year: 1999
Power: 105 kW / 143 PS
Fuel Type: Petrol
Emissions Sticker: 4 (Green)
First Registration: 11/1999
Preveo sam opis sa Nemackog na Engleski:
Sta mislite o kolima? Meni se jako svidjaju cini mi se da su dobro odrzavana, cak i garancija na neke delove jos traje, privatni vlasnik Nemac mislim da su skroz ok
Imam jedno pitanje:
-Deda i ujak su mi invalidi, deda vojni a ujak greskom lekara, pa jel bih mogao na njih da uvezem i sta bih dobio od olaksica time?
Hvala unapred svima puno!!
Evo slika:

iEBKTv4ieGSQ~~_27.JPG)

BKTv4rfikw~~_27.JPG)

Kao sto pise u naslovu, polozih pre dva meseca pa sad grdne muke oko kupovine, gde sta kako