audi A4 turbo (potreban savet)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16
    Re: audi A4 turbo (potreban savet)

    Mislim da velikih razlika u pogledu delova i materijala za odrzavanje ne bi trebalo da ima, taman posla kad bi pravili prakticno dva razlicita automobila sto se delova tice. Cilj proizvodjaca je upravo u sto vecoj standardizaciji jer to snizava troskove proizvodnje odnosno povecava prihode. Razlike su mozda minimalne sto se odredjenih snabdevaca i polufabrikata tice upravo da bi se opet smanjili troskovi (transporta sa kontinenta na kontinent) ali funkcionalno i konkstrukcijski bi trebalo da je sve isto. Cesto postoje i razlike u snazi motora za modele za USA trziste zbog promenjeng setup-a elektronskog menadzmenta motora i malo izmenjenog izduva i/ili procesa preciscavanja gasova zbog visokih ekoloskih standarda u drzavi Kalifornija. Ima jos takvih sitnih razlika ali nista bitno pomena. Najjasnija razlika je vidljiva na prvi pogled jer svaki evropsko auto radjen za americko trziste mora da ima one ruzne zute migavce koji se ugradjuju sa strane u prednje i zadnje branike ili krila tako da su vidljivi sa bokova. Toga kod evropskih modela nema, i iskreno ne vidim svrhu toga ako vec postoje migavci koji su ugradjeni u farove ili uklopljeni tako da su sasvim jasno vidljivi i sa strane i ne kvare izgled auta ali dobro, mozda im je bas to gusht Ovo je moje misljenje jer na primer takva je situacija kod BMW-a sa njegovim modelima za americko trziste (ili evropsko, kad su u pitanju modeli napravljeni u BMW-ovoj fabrici u Spartanburgu, SAD), ali ipak sacekaj dok se javi Zver, ipak ce on da ti podrobnije objasni kad je Audi u pitanju.

    Nego, ja sam se vise ukljucio u temu iz drugog razloga. Po meni, ovaj A3 je daleko bolja ponuda samo ukoliko ti ne smeta cinjenica da ima "samo" 3 vrata i da ima za 50-ak litara manju zapreminu gepeka od A4. Pre svega radi se o 3 godina mladjem automobilu, sto samo po sebi dovoljno govori. Razlika u kilometrazi (ukoliko su verodostojne) takodja nije mala, sto je narocito bitno kad su ovi mladji modeli u pitanju, jer na duze staze kvalitet opada daleko brze nego ranije. Sem toga, onaj A4 je vec pomalo "demode", iako je daleko od toga da nije dobar primerak, narocito sa tom motorizacijom i opremom. Jednostavno, zubu vremena niko ne odoleva, pa tako i taj model vec polako gubi trku. Jedino bi po meni bilo logicno u ovom slucaju dati njemu prednost ukoliko je bas neophodna "limuzina" sa 4 vrata i sto vise tovarnog prostora. Ukoliko to nije imperativ, ovaj A3 je bolji po svim osnovama. Tacno je da nije turbo, ali obzirom na ovo ranije pomenuto to ti je briga manje sto se servisiranja tice, a iskreno i razlika u snazi nije velika i mislim da sa tih 150 KS motor moze jako lepo da vozi karoseriju A3-ojke. Sto se opreme tice ovde "fali" koza iz one cetvorke, ali veruj mi da ti ne treba, pricam iz licnog primera Jedina stvar koju u ovom slucaju moras imati na umu je da ukoliko planiras ugradnju LPG sistema trenutno mislim da jos uvek nema dobrog resenja za FSI motore. Imas u sekciji Autogas temu o o tome pa pogledaj.

    Dakle ako ti nije imperativ 4 vrata i sto vise prtljaga, i ako ne planiras da ugradjujes plin u auto, izbor je jasan. Bar po meni. U svakom slucaju srecno u izboru.
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #17
      Re: audi A4 turbo (potreban savet)

      stvarno nemam sta bitno da dodam posle ovog sto je overspeed napisao. ja takodje dajem prednost A3 iz dva razloga, mladji auto i motor novije generacije. a sto se ove cetvorke tice, siguran sam da je to taj utoliko sto je reg. broj isti jos jedna stvar, jedino B5 model za US trziste nema migavce u branicima vec samo na krilima kao i modeli za italijansko trziste (jedino u evropi zahtevaju to, zasto nem pojma) zato sam i na pocetku rekao da mislim da je italijan dok ga nisam video od pozadi uzivo i skapirao ocemu se radi. e sad, ima ti jos jedna zvrcka a to ces na kraju krajeva saznati ili od vlasnika ili u porscheu po broju sasije. modeli radjeni za svajcarsko trzite takodje imaju gepek sa malim otovrom za tablicu ali su daleko kvalitetnije uradjeni nego ovi za amercko tj poznato je da su auta iz CH najbolja u celoj EU. razlika u modelima za EU i US trziste je u krajnjem kvalitetu izrade, sta tacno ne bih znao reci, mozda su materijali za finalnu obradu kvalitetniji ili nesto drugo... ali sama cinjanica da su nemacki automobili u startu jeftiniji u US nego u EU govori da je proizvodjac morao nekako da se uklopi u zahtevanu cenu od strane prodavca u US a jedini nacin po meni je kvalitet izrade. cini mi se jos i da sam negde procitao da Audi ima i svoju fabriku negde u US e sad dal sam nesto pobrkao, ili je dezinformacija u pitanju ne znam. no bilo kako bilo, svi smo se slozili da je A4 precenjen pa ne znam kakav da je ali i to da vredi para posto je stvarno dobar auto pogotovo u ovoj vatijanti. Ono sto se meni licno ne svodja kod ove trojke je enterijer. Taj A3 (8P) ustvari prati B6 model cetvorke i ko sto rekoh kvalitet materijala je po meni mnooogo bolji u B5. Ova siva boja i ovaj odvratni volan mi strasno kvare utisak sto je mozda i indivudualna stvar. MOj savet, idi pogledaj oba, sedi i provozaj. prosto... Generalno period od 2002 do 2005 u audiju nije bio bas za pohvalu, sta se desavalo ne znam, ustvari sudeci po materijalima koji su se koristili za unutrasnjost izgleda da je VW tu imao veliki uticaj jer eto pogledaj taj A3 unutra lici na golfa V. jeste da su radnjeni na istoj platformi ali je Audi uvek za klasu bio bolji, lepsi, kvalitetniji i skuplji. 2000 godine je A3 bio auto godine u brazilu pa onda ima jedna veeelika rupa da bi 2006 bio proglasen za International Car of the Year / Entry-Level Car of the Year stim da vec 2004 dobija novi face lift u obliku modela sportback i tu se polako vraca na put stare slave i kvaliteta sa novim i lepsim resenjim za kokpit. Meni licno je mnogo bitan taj osecaj ususkanosti za volanom. kad je sve tu gde treba da bude a pogotovo nocu kad svetli kao u kokpitu kakvog aviona. hebi ga sta cu... lozim se na dugmice
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • subicd
        CBC Senator XXL
        • 20.06.2008
        • 463
        • Novi Sad

        #18
        Re: audi A4 turbo (potreban savet)

        Ni ja A3 je u ovom slucaju mnogo bolji izbor, jer se A4 B5 proizvodi od 1995. godine, a ovaj A3 je od 2003. a to je u autoindustriji mnogo. A plus sto mi se ne svidja sto e stigao iz USA.

        Inace posedovao sam A3 SB 1.9 TDI, odlican autic, stabilan upravljiv, udoban bla bla, ali ne moze da se poredi sa A4 B6 od kvaliteta unutrasnjosti, do zvucne izolacije, pa i same voznje(u prednosti je mozda jedino po krivinama), u svim ostalim poljima je inferioran jer je A4 B6 limuzina za njega. Znam da si spominjao da ti se ne svidja B6, ali ja bih ti predlozio da i njega provozas posle A3 pa odlucis sta ces. Jer mislim da sam relevantan sto se tice poredjenja A3 A4 B6, jer cale jos uvek vozi B6.
        Ne znam sta je problem kod A4, jer kod tate za 100.000km nisu promenjene ni plocice,jedino je promenjen termodavac na nekih 40ak hilajda km u garanciji. Auto je 2004-to S-line , i ne vozi se nezno.
        Sto se tice kvaliteta unutrasnjosti i ja mislim da je svaka generacija Audija nekakko jeftinija, a da je vrhunac sto se tice kvaliteta unutrasnjosti(sto kaze Zverko) bio 90ih godina. Mada se to da primetiti i od Mercedesa i BMWa.

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #19
          Re: audi A4 turbo (potreban savet)

          jer kod tate za 100.000km nisu promenjene ni plocice
          pa cime koci tata, padobranom ?
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #20
            Re: audi A4 turbo (potreban savet)

            padobranom
            btw, sto se tice A4 po meni je samo B6 promasaj. vec B7 je ono pravo tj Audi likom i delom a o B8 da ne govorim, po meni savrsenstvo na tockovima... jos A5 kad su napravili... spic vrha
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • subicd
              CBC Senator XXL
              • 20.06.2008
              • 463
              • Novi Sad

              #21
              Re: audi A4 turbo (potreban savet)

              Originally posted by ale944
              jer kod tate za 100.000km nisu promenjene ni plocice
              pa cime koci tata, padobranom ?
              Pa da, ugradio naknadno, jeftinije nego plocice.
              Ne znam sto vam je neverovatno i nemoguce, ali znam za jos 2 primera gde su trajale 86.000km Golf V prodat sa originalnim plocicama, Passat kupljen sa 160.000km sad ima 243.000km drugar ih jos nije menjao i ne treba. I sva auta se voze grad/magistrala i brzo.
              No dobro. Ne znam sto smo i spominjali plocice.

              Uglavnom, poenta je da je A4 B6 dosta bolji aut od A3.

              A B8 me uopste ne odusevljava. Ko je imao prilike da se druzi sa njim i sa starim B6 npr. shvatice o cemu pricam. Jeste on bolji od B6 to nije sporno, ali i ''jeftinije'' odradjen.

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #22
                Re: audi A4 turbo (potreban savet)

                cekaj bre, kako moze da bude jeftinije odradjen kad je B6 ubedljivo najjeftinije odradjen od svih audija ikad. materijal je 5x bolji u B8. uzmi samo za primer volan i tu je kraj svakog poredjenja. jedino ako je stvar licnog ukusa pa se tebi B6 vise dopada, to je onda ok.
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #23
                  Re: audi A4 turbo (potreban savet)

                  Cekaj...243.000 sa 1 setom plocica? Kako, natovaren na slep?
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • mirdza
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2005
                    • 2437
                    • Katowice (PL) / Banja Luka
                    • AGP / W126

                    #24
                    Re: audi A4 turbo (potreban savet)

                    Kad hoce da zakoci ubaci u rikverc BTW Znam pacijenta koji je tako nesto uradio...
                    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                    Comment

                    • subicd
                      CBC Senator XXL
                      • 20.06.2008
                      • 463
                      • Novi Sad

                      #25
                      Re: audi A4 turbo (potreban savet)

                      Originally posted by 206
                      Cekaj...243.000 sa 1 setom plocica? Kako, natovaren na slep?
                      Ma daj 206, nisam to napisao i nemoj da izvrces. Kupio ga je sa 160.000km-uvezao i on nije menjao plocice a sad ima 243.000km, bar sto se tice ''debljine'', nisam rekao da nisu nikad menjane do 160.000km.
                      No ne bih vise o tome, jer ko hoce da veruje neka veruje ko nece nek ne veruje, ja razlog za laganje nemam i ne zelim da se raspravljam bez potrebe.

                      Ne znam Zverko, ali bas je taj volan na B8 ima losu ''kozu''-eko kozu-skaj(meni tako deluje), u odnosu na B6. Veruj susrecem se dosta cesto sa tim B8.I kad se izadje iz B6 i sedne u B8 veruj da B6 deluje kvalitetnije.E sad sigurno ima razlike sto je B6, S-line, polukoza i verovatno kvalitetniji materijali od standardne opreme, ali B8 o kome pricam je sa prvim paketom+dodatna. E sad dal sam subjektivan to ne znam, jer svako je subjektivan na neki nacin jer su ukusi razliciti, bat jbg.
                      Ja ne pricam o izgledu, jer je B8 svakako moderniji i lepsi.
                      Pogledaj motorni prostor B8ice, plastike izmedju motornog prostora i kabine kako stoje i kako su pricvrscene, sam motorni prostor tj koseve koji nisu izlakirani, volan malo propusti kroz sake(onaj osnovni) pa ces osetiti da nije to to, plastiku oko komandi radija, klime oko menjaca(ona crna), ''kozica'' menjaca... Naravno sve su to sitnice, koje meni na takvom autu znace a one u osnovnom paketu nisu na nivou koji ja ocekujem od tog auta. Pa jel treba reci da A3 ima udobnija prednja sedista od B8(osnovni paket) , reci drugara koji vozi B8. Ali po ostalom je ipak B8 u prednosti nad A3 to nije sporno.
                      No da ne smaram, osim par sitnica, odlican je to auto, pogotovu 2.0 CR motor.

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #26
                        Re: audi A4 turbo (potreban savet)

                        naravno da ima veze sto je S-line. ja pricam o osnovnimi vezijama i B6 i B8... no, odo smo sad daleko. daj da vidimo sta je uradio covek. bas me zanima da li je A4 amerikanac ili svajcarac.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        Working...
                        X