Trilema....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DraxNS
    CBC Senator XXL
    • 24.10.2006
    • 520
    • Bačka Palanka
    • Peugeot 307 SW

    Trilema....

    Momenat kupovine nije tako blizak, pa je zato vreme da se na vreme raspitam o modelima koji me zanimaju....

    Pogonsko gorivo je dizel, pogon na sva 4 točka je prednost, automatski menjač je obavezan kao i tempomat... sva moguća oprema je takođe poželjna (klima, navigacija i grejanje sedišta su obavezni, a koža poželjna) i da kubikaža ne prelazi 2,5l te da godište nije starije od 2001.

    Lični favorit i dugogodišnja želja je:
    Audi A8 D2

    Za njega sam našao da ima sve što želim, u modelima 2001/2002 sa sve velikim navi/tv ekranom itd... kao što rekoh personal favorite

    Zbog rapidnog nestajanja ovog auta na mobile.de (od jesenas je izbor jedva trećina ako ne i manje) sam se nekako prebacio na sledeći auto:
    BMW 525

    O kom (kao modelu) nemam pojma, osim da je zadnja vuča ... i da može da se nađe za neke normalne novce sa svom mogućom opremom...

    A danas mi je žena ubacila "bubu u uvo" .... zvanu:
    Mercedes E220

    Iako nisam (preterani) ljubitelj trokrake zvezde, ovaj model mi se zaista sviđa.... pa još konkretni model koji smo gledali u Merkator garaži (zbog one golubije plavosive boje koja mu tako dobro leži)...

    Definitivno planiram u narednih nekoliko meseci da se ponovim sa autom... i ako baš nikako ne budem mogao naći A8, onda bi izbor pao na jedan od ostala dva.... ali kako zaista ne znam ništa ni o jednom od automobila... (nisam vozio ni jedan za početak, a vozio sam se samo u e220)... svaka informacija je dobrodošla.


    Ono što je očigledno je da tražim limuzinu... (auto po meri čoveka ) ali koja je "zaokružen" paket snage, brzine, udobnosti, potrošnje, troškova održavanja, pouzdanosti... itd... Naravno da ovo poslednje zavisi od primerka do primerka... ali o tom po tom.

    E da, u čemu je suštinska razlika između E i C klase Mercedesa... znam da je u ceni i verujem u opremi... ali u čemu je ona "prava" razlika?

    I na kraju... auto ne bi trebao da pređe cenu od 15k EUR negde u inostranstvu.
  • CikaKure
    CBC Senator XXL
    • 14.08.2005
    • 668
    • Beograd

    #2
    Re: Trilema....

    Originally posted by DraxNS

    E da, u čemu je suštinska razlika između E i C klase Mercedesa... znam da je u ceni i verujem u opremi... ali u čemu je ona "prava" razlika?
    U velicini.

    Comment

    • Lampredi TC
      CBC Član
      • 09.11.2009
      • 55
      • srbija
      • Alfa 156

      #3
      Re: Trilema....

      Poslusaj Srce! Ipak nije mala stvar da vozis ono sto ti se svidja.Sva tri auta su dobra, ali sta mislish o zabarima, thesis/166 ? Pozz

      Comment

      • nnad
        CBC Veteran
        • 16.01.2008
        • 171
        • pancevo

        #4
        Re: Trilema....

        ja sam malo vozio bas taj bmw 2.5 sa kombinacijom tip tronik automatik po izboru i bio sam odusevljen. i vise od toga. jos je bio 98god. vozio sam i A6 2.5- fantasticno vuce, i dosta mladji auto od bembare koju sam vozio, ali lezanje bmw-a i kompletan osecaj u voznji , skoro idealno izbalansiran auto mislim da je bolji izbor.

        Comment

        • VVLAJKO
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2008
          • 484
          • Nis
          • Audi A4, Primera p12

          #5
          Re: Trilema....

          Audi v6 tdi je katastrofa los motor, a i multitronic menjaci koji su isli tih godina nisu nista bolji.O kilometrazi koju je takva krstarica sa malim dizel motorom najcesce pregazila da ne pricamo.
          Mercedes w211 je kompletan blago receno problematican auto posebno automatik menjaci, u prilog tome govore mnogobrojni testovi pouzdanosti kao i cene u inostranstvu. Pre par nedelja sam u holandiji naleteo na vise primeraka po 7.000-7.500 eur. za 2003. god, i to par avangarda.
          Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

          Homer J. Simpson

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Re: Trilema....

            Kao generalno najbolji auto, onako na prvu loptu, A8 je ovde očigledni pobednik. Iako je kalendarski stariji, ipak je to kompletniji automobil jer je uostalom to bio vrh ponude Audija u ovoj kategoriji u to vreme, i da bi tu uopšte bilo nekog smisla trebalo bi ga porediti sa tadašnjom S klasom:



            - odnosno sa ovom sedmicom:



            Medjutim, ja ne shvatam zašto gledaš peticu generacije E39 kad za taj novac koji pominješ sasvim komotno možeš da pazariš nešta ovako:



            - i to "sa sve" common rail dieselom, kožom, grejanjem i ventilacijom sedišta, navigacijom, i pride još gomilom stvari u opremi... I naravno možeš da "ganjaš" i verziju sa automatskim menjačem. A možda bi mogao da razmisliš i o verziji 525xdA/530xdA....

            Dakle, što bi rekao Jeremy Clarkson, ako hoćeš "najviše lima za svoj novac", onda juri A8. A ako hoćeš 6-7 godina mladji auto, sa naprednijom tehnologijom, više opreme, dinamičniji za vožnju, upravljiviji, neutralniji, sa boljim, modernijim motorom, više vozne dinamike, potentniji, atraktivniji (baš sam nepristrasan ), ekološki savesniji, jeftiniji za vožnju i održavanje, sa manjim padom vrednosti pri naknadnoj prodaji, autom više "za svaki dan" i za svaku priliku ali i autom kojim ćeš bez problema moći da se ganjaš sa benzinjarama slične zapremine (i dalje sam nepristrasan ), koji troši u proseku 5,9 litara i ubrzava do 100 km/h bolje od na primer benzinjara tipa Alfa Romeo 159 2,2 JTS, nove E klase 200 CGI ili stare C klase 2,5 V6, (ili mog BMW-a sa 2,2i motorom )... onda kupuj E60 520d i uživaj za sve pare. Samo juri modele od novembra 2005. godine, imaju pojačane motore i turbine, i generalno su boljeg kvaliteta i materijala u unutrašnjosti. Sa 15 soma imaš sasvim dovoljno "manevarskog prostora" za sve to, i još da ti ostane da počastiš društvo kad se vratiš...
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • zmaj_pa
              CBC Senator
              • 13.05.2007
              • 232
              • Klagenfurt am Wörthersee-Pancevo

              #7
              Re: Trilema....

              Definitivno A8 je odlican automobil ali cini mi se da je taj 2,5 malo preslab za taj auto!U firmi sam vozio taj skoro pola godine (skoro je otisao put bugarske kod novog vlasnika za 7.000 eura imao je preko 400.000 km)Cini mi se da nije imao vecih kvarova sem zamene menjaca na 280.000 i to zbog ne paznje vozaca koji su negovali sporcke afinitete voznje.Prodat je i sa neispravnim sistemom za pomeranje sedista.Trenutno vozim 3.3 v8 isto dizel godinu mladji od prethodnog sa 292.000 km auto je ima dosta vise snage i cini mi se da ide 3x bolje od toga sa 2.5 litre.Naravno razlika u registraciji u Srbiji je verovatno drasticna pa to ne dolazi u obzir.Oba automobila imaju ful opremu.
              Overspeed je naveo ovaj e60 kao odlican primer...Mada se sa njim nebih slozio oko ovoga da je za te novce bolje gledati e60 evo zasto:
              Velika je sansa da ako budes pazljivo trazio nadjes e39 u perfektnom stanju (Citajd nekog penzosa koji je presao 70 ili 80.000 km)za nekih 12.000 ili 13.000 eura.A sasvim mala ili skoro nikakva sansa da za te novce nadjes e60 ispod 200.000 km po gotovu ako trazis auto sa punom opremom.Ja sam pre par meseci trazio zenomobil i jako smo se interesovali bas za ovaj model ali nije ga bilo moguce naci sa malo km i nekom pristupacnom cenom.Pogotovu sto ovi modeli 520d su jako retki sa punom opremom koju ti trazis.
              Cini mi se barem ovde da je i odrzavanje za e39 negde dosta povoljnije.
              U svakom slucaju imaj na umu kad se budes odlucivao za kupovinu auta preko da to radis kod handlera i bezi od oglasa koji predstavljaju super automobile za male pare......99,9% slucajeva su neke prevare u pitanju.

              Comment

              • Bojan1212
                CBC Senator XXL
                • 15.07.2008
                • 468
                • Zemun
                • Honda Accord

                #8
                Re: Trilema....

                Ko sto rece Over malo si promasio klase. Ipak je A8 ovde najveci auto i samim tim nije bas uporediv sa ova dva automobila. Uz BMW i Mercedes trebala je A6 da se uporedjuje. Znaci prednost za Audi sto se tice klase, ali opet ubacujes BMW koji je prestao da se proizvodi 2003. (uporediv sa W210 ili popularno vim) a Mercedes koji je tek poceo 2002. tj. noviji generacijski model. Sa ove strane dobija Mercedes koji je uporediv sa BMW E60. Ma zacarani krug Takodje pitas za razliku izmedju C i E. E klasa je veci automobil, pa samim tim je skuplji, opremljeniji, a S klasa jos veci...
                Sto se tice BMW E39 mogu reci da ima jako dobro lezanje, siguran, po meni dobro i izgleda, ma sve naj, ali svi navedeni automobili su iz premijum segmenta tako da su svi vrhunski.
                Slazem se sa Overspeed-om kad vec ukljucujem W211 onda pogledaj i E60 pa odluci sta ti se svidja.

                Comment

                • DraxNS
                  CBC Senator XXL
                  • 24.10.2006
                  • 520
                  • Bačka Palanka
                  • Peugeot 307 SW

                  #9
                  Re: Trilema....

                  Pa evo ovako...

                  Moja želja je svakako A8 .... 2,5 motor je maksimum koji sad može da se priušti zbog već pomenute pljačke (čitaj registracije)..... i da, znam da pomalo poredim babe i žabe (A8 je iznad Bmw 5 i Mercedes E), ali kao što rekoh... Sve je manje A8-ica (bar D2 karoserije koja mi se jaaako sviđa)... pa sam počeo da razmišljam o alternativama.

                  Bmw bi bio 525 i to baš taj koji sam "uslikao" pošto mi se vizuelno više sviđa od ovih novijih... na stranu što dosta stvari stoje u korist novijeg modela, izgled&oprema je ono što mi znači.

                  Mercedes E 220, je ono na čega mi je žena skrenula pažnju... jeste par godina noviji od prethodna 2 i samim tim i skuplji... ali moram reći da je isto mom oku vizuelno ugodan.... Ali se ne razumem u opremu (elegance, avantgarde,.. itd)

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    Re: Trilema....

                    Ako budeš rešio da uzimaš E39, moj ti je savet da svakako juriš "facelift" verziju. Osim kozmetičkih izmena, drugačijih svetlosnih grupa, dodatih "Angel Eyes" pozicionih svetala, izmenjenih maglenki i sličnih estetskih zahvata, promenjeno je i poboljšano dosta stvari i uklonjen niz propusta koji su dovodili do nekih problema koji su mučili primerke iz prvih godina ugradnje. Sem toga kvalitet materijala u unutrašnjosti je poboljšan, imaju više serijske opreme u standardu, navigacioni displej je promenjen iz klasičnog u "widescreen" sa odnosom stranica 16:9, generalno auto je doteran i zategnut i mnogo je bolja kupovina jer je to već zreo proizvod, sa izlečenim "dečjim bolestima", poboljšane opreme i kvaliteta, vizuelno dopadljiviji i po podacima pouzdaniji u eksploataciji.

                    BTW. Ovaj auto sa slike nije facelift verzija. Nadam se da nisi mislio BAŠ na ovaj primerak, jer je izbor solidan a za taj budžet itekako možeš da biraš... Facelift bi svakako trebalo da ti bude pri vrhu liste prioriteta ako odlučiš da kupiš E39.
                    Što se izbora motorizacije tiče, shodno ovom pljačkaškom porezu, mislim da je 525d (525dA) odličan izbor, 350 Nm je baš prava mera za tu karoseriju.
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • DraxNS
                      CBC Senator XXL
                      • 24.10.2006
                      • 520
                      • Bačka Palanka
                      • Peugeot 307 SW

                      #11
                      Re: Trilema....

                      Nisam mislio BAŠ na taj primerak... ali je to model koji mi se sviđa.... Da video sam i modele sa tim widescreen... moraću ponovo da prelistam mobile.de da utvrdim gradivo

                      Comment

                      • DraxNS
                        CBC Senator XXL
                        • 24.10.2006
                        • 520
                        • Bačka Palanka
                        • Peugeot 307 SW

                        #12
                        Re: Trilema....

                        Kao i uvek... što čovek duže gleda sve je ćoraviji ....

                        Što više razmišljam sve se više udaljavam od A8.... i čisto ne verujem da sam ovo napisao... ali mi nekako sve logičnije zvuči rečenica da je 2,5 motor za taj auto nedovoljan... i da bi optimum bio npr. 3,3. Isto kao što mislim da bi mojoj Omegi najbolje legao 2,2 motor... što je u poslednjoj seriji u urađeno (nisam video Omegu B restyle ili kako je ja zovem Omega C a da nije 2,2 motor)

                        Sve u svemu, polako prebacujem težnju na optimum odnosa motora i automobila, pa mi trebaju smernice u tom pravcu.... Gledam da npr. ima i E200 model... ne mora to biti E220, ali sad i tu dolazi pitanje o snazi motora na taj auto. Za BMW nisam ni gledao da li ima 520D u toj karoserijskoj varijanti.. što ću večeras malo da popravim.

                        Vrlo interesantno je da nisam našao ni jednog japanca 2002-2005 godište a da bi mogao da uskoči u izbor (uslov da je automatski menjač) i da je top limuzina....

                        I da odgovorim na predlog, italijani me ne zanimaju, francuzi takođe, od engleza bi bilo lepo da ima dovoljno jeftinih Jaguar-a (koji bi se uklopili u neku moju viziju) dok me Rover ne zanima preterano iako je prilično atraktivan auto... Ako ću već da imam (daleko bilo) probleme sa engleskim autom... neka to onda bude neko ime

                        Takođe ne tražim novog Opela (posle Senatora/Omege nemaju limuzinu te klase) niti me zanima WV, osim Phateon-a koji je opet prevelik (5,0) iako se može naći za neke prihvatljive novce....

                        Možda ću da pogledam koliko koštaju noviji Audiji A6... ali cenim da je tu mrka kapa ako tražim full opremu... Za to (full opremu) sam i spreman da uzmem malo stariji auto (2001-2002) ukoliko je sve ostalo takođe OK (opšte stanje, pređena kilometraža, servisna knjižica,....)

                        E da... pogon na sva 4 je uvek prednost... što je opet mali problem sa Mercedesom i BMW-om.... ili opet lupam?



                        Zašto sve ovo pišem? Pa ko će ga znati kome će ova tema ikada možda pomoći.... A kako blog ne pišem, niti imam nameru, ovako nekako istačem svoje misli na "papir"...

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13
                          Re: Trilema....

                          Originally posted by DraxNS
                          E da... pogon na sva 4 je uvek prednost... što je opet mali problem sa Mercedesom i BMW-om.... ili opet lupam?
                          Shvatam tvoje nedoumice i slatke muke ali sa ovim delom nisam siguran da bih se složio u generalnom smislu.

                          Ne znam zašto misliš da je pogon na sva 4 uvek prednost? Nije ovo ni Skandinavija ni Kanada, a svi autumobili u ovim klasama i ovih godišta o kojima pričaš imaju i kontrole stabilnosti, i kontrole trakcije, i elektronsku kontrolu raspodele kočione sile po točkovima i još svašta nešta čime se za ovdašnje prilike, za ovdašnje klimatske okolnosti, i neku prosečnu namenu automobila u ovom podneblju apsolutno stavlja u drugi plan, da ne kažem anulira potreba za pogonom na 4 točka. Naravno da bi po principu "od viška glava ne boli" bilo najbolje jedan 3,0 automatic sa pogonom na sva 4, pa nek ide život
                          Ali ti si se sad ipak polako fokusirao na manje kubikaže, do 2 litra, tako da je veliko pitanje da li bi od teškog 4wd pogona imao više štete ili koristi u autu te težine sa ipak motorom koji je ionako na donjoj granici što se prihvatljivosti tiče za tu karoseriju. Tu su ti veći gubici u transmisiji, dakle manje snage na točku, povećana potrošnja goriva, veći troškovi održavanja... E sad postavlja se pitanje zarad čega? Ako ti imaš specifičnih potreba za 4wd pogonom, onda ok, ali u suprotnom ne znam šta će ti 4wd na autu teškom skoro dve tone, i (samo) sa dvolitarskim motorom ispod haube? Stabilnost u vožnji? Nema šta da brineš o tome, o tome brine elektronika. Naravno, zdrav razum i znanje da zakone prirode niko još nije zahebo je esencijalno, vidjao sam ja i mnoge AWD i 4WD automobile u jarku, krovirane, i slično Ali sa malo pameti u glavi, za ove naše klimatske okolnosti, pogon na svim točkovima u sedan automobilu namenjenom prevashodno za voznju po "normalnim" putevima mislim da je precenjena kategorija. Sasvim je dovoljno imati dobre zimske gume i sa automobilima te klase bez problema možeš u sred zime gde god si krenuo a da se ne plašiš da ćeš da završiš put pre cilja... Sa druge strane, putna infrastruktura, takva kakva nam je, kao i nadležne službe koje je navodno održavaju, su takve da nas prvi sneg u decembru uvek nanovo iznenadi i onda kolaps na putevima. To sam nedavno imao prilike da osetim lično, kad sam se baš u noći kad je krenuo da pada onaj prvi jak sneg zaputio iz KM za BG, i kad mi je trebalo 8 sati za tih 325 km puta (od čega zastoj od blizu sat vremena ispred Ljiga zbog neke saobraćajke). Ali nemoj misliti da sam imao 4WD da bih se bolje proveo, možda bi se za nijansu bezbednije osećao za volanom ali kad putare "iznenadi" sneg ne pomaže tu ništa, nego pamet u glavu i polako. Istog dana je i 206 vozio pod sličnim okolnostima, i pored činjenice da vozi daleko prikladniji automobil za takve okolnosti (SUV sa većim klirensom, jačim motorom, i - pogonom na svim točkovima), i on je napisao da nije mogao brže od 60-70 km/h, što je recimo za oko 5 km/ brže od onog što sam ja u nekoliko navrata mogao da navučem pod tim okonostima. Ne dovodim uopšte u istu ravan ova dva automobila, to su dve lige, samo pokušavam da na svežem praktičnom primeru istaknem poentu ovog referata E sad, ako je tebi BAŠ potrebno u tim okolnostima da putuješ 5 km/h brže nego inače, onda juri verziju sa 4WD pod obavezno. U suprotnom, 4WD je u autmobilu te kategorije (što se kaže "limuzina" kez) i neke opšte namene, za prosečnog vozača je jednostavno "overkill" i po meni donosi veću štetu nego korist. Gledaj na to malo iz ove perspektive: danas se neki "wannabe" terenci, kojekakvi SUV i SAV modeli prave i u verzijama bez pogona na svim točkovima, pa šta će onda tebi 4WD na jednoj limuzini?

                          PS. Ako si pod onim "da li ima 520d u toj karoserijskoj varijanti" mislio na model E39, ima. Posle facelifta su to bili common rail dieseli sa 150 KS, pre toga sa 136 KS, PD motori. Ako gledaš 520d obrati pažnju na probleme sa turbinom i klapnicama u usisnoj grani koje ti motori imaju. Problemi su ispravljeni tek sa revizijom motora, od 2005. godine ali nažalost tih godišta E39 je uveliko bio penzioner Ako te interesuju detalji o ovome srčuj malo, pisao sam o tome i previše puta...
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • DraxNS
                            CBC Senator XXL
                            • 24.10.2006
                            • 520
                            • Bačka Palanka
                            • Peugeot 307 SW

                            #14
                            Re: Trilema....

                            Hvala over... pomaže mi ovakvo "ćaskanje" :-) .... pošto iako volim automobile ipak nisam nešto puno kilometara prešao niti kola promenuo/vozio pa jednostavno ne mogu da pojmim mnoge stvari.

                            Motor nisam sveo na 2,0 već na raspon 2,0 - 2,5 litara.... a kako volim imati veći izbor (ma koliko to znalo biti kontraproduktivno), sam se sinoć lepo zabavio na mobile.de... i proširio opseg na dosta vozila....

                            Trenutni uslovi koje sam sebi postavio su: 2,0 do 2,5 dizel motor, 2002 ili novije (relano do 2006) godište, limuzina, 4 ili 5 vrata, ne slabiji od 110 konja, ne jači od 220 konja, maksimalna oprema za dati model (klima, koža, grejanje sedišta, navigacija,....) i presudan faktor je defintivno tempomat. Izbacio sam uslov automatskog menjača iako je isti i dalje poželjna opcija, ali sam time dobio podosta Mazdi 6, nekoliko Hondi Accord i par Toyota Avensis, uz proširenje na Ford Mondeo i čak Jaguar X.....

                            Ovde opet mešam babe i žabe, klase i brendove... ali su to otprilike automobili koji mi se sviđaju.... A ako ćemo iskreno, od 5 automobila koje sam posedovao, 3 su bili japanci od čega su 2 bila Mazda 626 pa mislim da je jasno i zašto naginjem na tu stranu... naravno pored nemaca... Cenim da je kvalitet automobila tu negde kod obe nacije... I ako se ne varam, Mazda i Ford dele podosta zajedničkih detalja, a bogami i liče 6-ica i Mondeo... i zaključak se sam nameće ....

                            Mogu da kažem, a posebno nakon tvog odgovora overspeed, da mi pogon nije presudan, prednji, zadnji ili sva 4... Svaki ima svoje cake, ali sam odlučio da mi to ne bude presudan faktor, kao što sam odlučio i za menjač... Naravno da automatika ima prednost, ali nije presudna.

                            Ti si mi pomogao oko BMW-a.. sad još da uskoči po neko za ostale brendove...

                            E da... ne znam zašto imam taj utisak... ali gledajući enterijer 525-ica... sve full.. koža.. navi... itd... nekako mi se ne sviđa.... bilo "standard" ili restyle modeli... Čini mi se previše oštar i kockast... Svi ostali nekako imaju "tečniji" pristup toj ergonomiji "radnog mesta" vozača...

                            Comment

                            • DraxNS
                              CBC Senator XXL
                              • 24.10.2006
                              • 520
                              • Bačka Palanka
                              • Peugeot 307 SW

                              #15
                              Re: Trilema....

                              Samo da dodam .... Jaguar X otpada.... Upravo sam sedeo u jednom što mi ga kolega prodaje....i mogu da kažem da u mojoj Omegi ima daleko više mesta. Sam Jaguar je tip top... i samo mogu da žalim što sam ovoliki izrastao....

                              No idemo dalje... niko drugi da se javi sa svojim iskustvom oko preostalih automobila sa liste (sem BMW-a i eto Jaguara).

                              Comment

                              Working...
                              X