Sta od ovoga za ukupno 7000E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LaMar
    CBC Veteran
    • 01.03.2006
    • 140
    • Beograd

    Sta od ovoga za ukupno 7000E

    Prodajem trentunu Astru F i kada sve stavim na gomilu imam 7000E za auto. To znaci da bih kupio auto za oko 6000 a ostatak ako zatreba da se nesto uradi oko njega. Od auta ocekujem da bude najvise 2006. godiste i da je presao oko 100000km(proverio bih). Kako 90% putujem po gradu a 10% na otvorenom, samo dva puta godisnje na velike ture tipa kao letos do Zakintosa i natrag tj. oko 2500km, najvise bih kupio nekog dizelasa ili eventualno na TNG. Vec duze vreme obilazim oglase i vidim da su cene prilicno zavodljive pa me interesuju neki saveti od vas:

    1. Sta izabrati izmedju Peugeot 307 2.0hdi ili 1.6 hdi (limuzina/karavan jer mi SW ne ulazi u budzet), Renault Megane (limuzina/karavan) 1.5dci ili 1.9dci, i onaj koji mi se najvise svidja ali ga ne mogu naci u dobrom stanju za ove novce - Citroen C4 (coupe ili 4 vrata svejedno samo da nije bio Van). Po mom misljenju je bolje svaki od ovih auta kupiti sa vecim motorom pa makar i bila malo skuplja registracija jer su bezbolniji na nase cuveno gorivo i uvek imaju vecu rezervu snage za kriticne situacije preticanja i slicno, da li gresim?

    2. U julu idem poslom za Pariz i Berlin po nekoliko dana pa me zanima da li je bolje zaobici nase preprodavce i kupiti direktno auto kod koga ne bih mogao da povedem majstora da pogleda i proveri elektroniku. Sa druge strane vise verujem nemcima prodavcima nego nasim, mada i ovde dosta spustaju cene kada imas kes.

    3. Da li dizelas vece kubikaze trosi osetno vise u stani/kreni voznji po gradu u odnosu na isti auto manje kubikaze i da li neki od gore nabrojanih automobila ima start/stop sistem gasenja motora na semaforima? Ovde imam nedoumicu jer po mom shvatanju manji motor potrosi manje smese ali zato veci ne treba da se nategne mnogo da potera auto iste tezine.

    Malo sam se vise raspisao ali mi je ovo zaista bitno
  • JAPANX
    CBC Senator XXL
    • 10.08.2006
    • 2159
    • Beograd

    #2
    Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

    c4 zaobidji u sirokom luku, svi se zale na njih

    Comment

    • somi_kac
      CBC Senator XXL
      • 03.04.2009
      • 796
      • Kać

      #3
      Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

      Svi se zale na Citroen generalno, sem na Saxo.
      Izbegavaj dizele, posto na zapadu najcesce koriste kao sluzbena ili dostavna vozila. I Francuzi mogu da falsiraju servisnu knjizicu, to znam iz licnog iskustva, a Nemci redje. Otvori cetvoro ociju.
      OPEL Astra 1.6i
      OPEL Kadett 1.6
      ŠKODA Favorit

      Comment

      • LaMar
        CBC Veteran
        • 01.03.2006
        • 140
        • Beograd

        #4
        Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

        OK, i to mi koristi ali mi se njihov dizajn extra svidja, posebno C4 coupe ali takvih je najvise exVanova. A izmedju Megana i 307?

        Comment

        • IlijaGM
          CBC Senator XXL
          • 02.12.2008
          • 313
          • Gornji Milanovac

          #5
          Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

          Fiat stila za te pare mozesh dobrog da nadjesh.
          Originally posted by zoranbg
          nemci i nemacki automobili postadose ko Čak Noris... sve su oni..

          Comment

          • sasa_vu
            CBC Član
            • 21.02.2010
            • 13
            • Beograd

            #6
            Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

            Sto se tice 307 dizela, od majstora sam cuo preporuke samo za 2.0 hdi od 90 konja.

            Zaboravio sam u cemu je tacno problem sa jacim motorom ali znam da je taj deo skup za menjanje, pa se raspitaj o tome.

            Comment

            • markofpi
              CBC Senator XXL
              • 27.07.2006
              • 1552
              • Bezanijska Kosa

              #7
              Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

              A ja bih ti od srca preporucio neku Lagunu II benzinca, znam dobrog majstora gde odrzavam svoju i za tu sumu novca koja ti ostane ima da je sredis u full-u, da platis kasko i ugradis neki sistem zastite!
              C4 nikada ne bih kupio zato sto mislim da nije praktican pogotovo onaj sa troja vrata, cenim da je i skuplji za odrzavanje, cene delova takodje itd. Megan je solidan izbor ali kad sledeci put budes isao na Zakintos pozeleces veci auto i zato ti predlozih Lagunu. Za tu sumu retko da ces naci auto sa start/stop sistemom, a sto se potrosnje tice moja Laguna dCi od 120ks u surovih gradskim uslovima zimi trosi 8.5l. Na otvorenom je prica drugacija i dizel opravdava svoju reputaciju. Na 120km u 6. stepenu prenosa trosi 6l ili cak i nesto ispod toga. Uglavnom ako se odlucis za Lagunu i ako zelis da izbegnes glavobolje sa turbinom, diznama i plivajucim zamajcem juri benzinca i to 1.8 ili 2.0. Za ovaj prvi znam dosta ljudi koji su super zadovoljni sa tng-om. Sto se tice ovog drugog motora mislim da tng moze i u njega ali tu ima neka fora sa dve vrste benzinskih motora iste kubikaze. Ne secam se sta tacno bese ali svrati do Reno sekcije na forumu i dobices validan info.

              Comment

              • Cherokee_NS
                CBC Senator XXL
                • 08.02.2009
                • 802
                • Novi Sad

                #8
                Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

                Nadovezao bih se na markofpi-jev post:

                Laguna benzinac samo 1.8, 2.0 nikako! To je IDE motor, jedan od najnekvalitetnijih u Laguni.
                Mesto za vasu reklamu, za samo 100 eura mesecno!

                Comment

                • markofpi
                  CBC Senator XXL
                  • 27.07.2006
                  • 1552
                  • Bezanijska Kosa

                  #9
                  Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

                  Zar ne postoji, barem po oznakama 2.0 16v i 2.0 IDE!? ja sam mislio da postoje dve tipa benzinaca od 2000ccm tako da jedan nikako ne podnosi tng i losije se u eksploataciji pokazao, a drugo je isti kao 1.8 samo jaci!?

                  Comment

                  • Cherokee_NS
                    CBC Senator XXL
                    • 08.02.2009
                    • 802
                    • Novi Sad

                    #10
                    Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

                    2.0 16v se javlja kod Megana II, kod Lagune II samo 2.0 IDE...
                    Mesto za vasu reklamu, za samo 100 eura mesecno!

                    Comment

                    • gogi11
                      CBC Senator XXL
                      • 26.10.2009
                      • 790
                      • Sever Srbije - Novi Sad

                      #11
                      Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

                      Originally posted by markofpi
                      Zar ne postoji, barem po oznakama 2.0 16v i 2.0 IDE!? ja sam mislio da postoje dve tipa benzinaca od 2000ccm tako da jedan nikako ne podnosi tng i losije se u eksploataciji pokazao, a drugo je isti kao 1.8 samo jaci!?
                      Upravo taj sa oznakom 2,0 IDE ne podnosi plin tj do sada nije ni mogao da se ugradi bar ne kod nas . Inace i moja preporuka za Lagunu 2 i to iz licnog iskustva (1,8 16v sa TNG-om) Tako da su pozitivne kritike uglavnom s moje strane.
                      Za 307 peugeot sam cuo da ima dosta problema sa elektronikom i porede ga cesto i sa Stilom , ne znam nisam imao iskustva samo prenosim neka zapazanja sa drugih mesta...citaj foruma. MIslim da je laguna sasvim ok auto jos ako bi kupio restajling model tj 2005 i novije uhhh pa ta je zmaj pogotovo enterijer u nekom jacem paketu sto mislim da mozes za te pare da priustis sebi. Dizel Laguna isto po meni odlican izbor i to sa 6 brzina !!

                      Comment

                      • markofpi
                        CBC Senator XXL
                        • 27.07.2006
                        • 1552
                        • Bezanijska Kosa

                        #12
                        Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

                        Originally posted by Cherokee_NS
                        2.0 16v se javlja kod Megana II, kod Lagune II samo 2.0 IDE...
                        Steta stvarno!

                        Sto se kvarova tice da se sad ne natezemo, svaki auto ima svoje boljke i kod polovnjaka treba gledati iskljucivo stanje. Ostaje samo da covek provoza doticne modele, vidi sta mu odgovara i to je to. Mislim da je Laguna II best buy za taj novac i medju navedenim modelima. Dobri i povoljni servisi postoje, kako za odrzavanje tako i za pregled pre kupovine, takodje i dobri majstori za tng (Doea i IvanT), a to je veoma bitan faktor u odabiru auta.

                        Comment

                        • LaMar
                          CBC Veteran
                          • 01.03.2006
                          • 140
                          • Beograd

                          #13
                          Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

                          Evo ovako, prvo nijedan Fiat necu nikada kupiti, svaka cast ako neko voli tu marku i ako ga sluzi ali ja u Fiat, Daciu i slicne necu nikada sesti. Suzio sam izbor na ove modele a ako mi Megan bude mali stavicu krovni kofer ili nesto tako jer mi je Laguna nekako po izgledu zastarela. Ovo kazem jer ja znam da cu kupiti X1 (to je auto koji je napravljen kao da su mene pitali za sve) cim sklopim dobrih par poslova a onda ovo ostaje mojoj zeni a njoj su Laguna i Stilo dosta...hm...pa recimo da nisu lepi.

                          Drugo, izbegao bih varijante naknadne ugradnje gasa, u obzir bi dosli fabricki TNG uredjaji ali nesto ne vidjam ove automobile sa fabrivkim plinom. Ovo kazem jer sam i sam imao losa iskustva sa gasom i nakon ugradje moj auto vise nije bio kao ranije, ne mislim na jacinu motora - to mi nije problem jer se ne trkam, vec mislim na rastimovanost pri prebacivanju pa i osecaja cimanja automobila ako je u trenutku prebacivanja sa benzina na plin auto bio u prvoj ili drugoj, na odlucivanje izmedju gubitka gepeka i retkih obilazaka pumpi ili boce u rezervnom tocku i trckaranja na pumpu svaki cas.
                          Zelim dizel prvenstveno jer pri vecim brzinama na autoputu malo trose, imaju veliku autonomoiju sa punim rezervoarom i ne vuku me da se manijacim po gradu kao benzinci (iskustvo iz Golfa V benzinca i dizelasa koje sam poslovno vozio jedno vreme, iako dizel moze dosta brzo da ide meni je sa onim brzim odgovorima gasa kod benzinca otisla velika kolicina goriva na semaforima).

                          Citam SAT reviju redovno i posebno rubriku test polovnjaka pa iz toga zakljucujem da Renault Megan nije nista povoljniji za odrzavanje od Peugeota 307 (pricam o delovima i ceni rada u ovlascenim servisima). Sa jedne strane svaki dan gledam pandure kako se izivljavaju na 307icama a njima nista ali opet panduri voze i Fiat Punto pa cak i Floride i Keceve.

                          Ziv nisam, sto vise razmisljam - manje znam. Drug mi nudi Golfa '04. TDI za 9500E takod a mu ostanem nesto duzan ali ne volim da dugujem. Izgleda da cu na kraju da sednem u avion, zapucam za Nemacku i dovezem prvi auto koji me na njihovom placu privuce bez razmisljanja.

                          Comment

                          • somi_kac
                            CBC Senator XXL
                            • 03.04.2009
                            • 796
                            • Kać

                            #14
                            Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

                            - To za Fiat i Daciu i jos neke proizvodjace i ja kazem, ali to je stvar ukusa i potreba, a ukusi su razliciti.
                            - Imaj na umu da je nas Eurodizel daleko ispod Evropskog standarda, i da ces imati mogucih problema sa pumpom i diznama, ciji remont kosta k'o Boga oca. Pored toga imas i turbinu, a i sklop motora koji su osetljivi. To kod benzinca nije slucaj. U Srbiji je dobar dizelas, samo onaj dizelas koji nije izasao iz garancije. Ovo niko ne slusa, i ne mari, pa kasnije kad dodju u servis, kukaju sto nisu uzeli benzinca. Imamo tu u komsiluku dva Megana dci, koji kukaju svaka 2 meseca, jedan se i prodaje. Noviji dizelasi nisu za nase gorivo!
                            - To sa plinom je samo tvoje lose iskustvo, ovde na forumu se nalaze profesionalci, tipa Doroslovca (Dora), koji ne samo da su u gradu na dobrom glasu, nego skoro i u celoj drzavi. Kod autogasa ti nije bitan auto, vec ko ga ugradjuje, i sta pri tome koristi! Ako mislis da je bolje da uradis negde za 30 Evra manje, veruj mi da cena ne pravi razliku u rukama, vec u kvalitetu materijala koji se koristi.
                            - SAT i Mirko Alvirovic nisu relevantni bilo sta da kazu. Ako si gledao proslu emisiju, ono kinesko go*no "Cherry" su predstavili kao direktan konkurent Meganu, Astri i Golfu! U pitanju je cista komercijala, pameti tu mesta nema!
                            - Ne moras da ides u Nemacku, ja znam decka koji ti za 500 Evra, cuje se sa vlasnikom, ode na adresu oglasa koji si mu pokazao na mobile.de. Preuzme auto, uzme probne tablice na svoje ime i doveze ga ovamo sa sve benzinom i putarinama. Kazu neki: "Lako"... Idi ti busem 1000km, pa vidi da auto ne odgovara, pa se vracaj nazad...
                            OPEL Astra 1.6i
                            OPEL Kadett 1.6
                            ŠKODA Favorit

                            Comment

                            • LaMar
                              CBC Veteran
                              • 01.03.2006
                              • 140
                              • Beograd

                              #15
                              Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E

                              Inace putujem poslom, tako da...ne bih da zaobidjem zaradu naseg prodavca vec da vidim kakav je auto tamo a ne ovde kada mu ugrade zadnju klupu, vrate kilometrazu tako da nekim cudom svi imaju 120000 taman minimum za najmanje placanje taksi a unutra se sve klima vise nego na mojim kolima sa >200000km. Takodje tu dolazi i deo porekla vozila, tj. ako lepo izadjem iz Nemacke mogu uvek sutra da se vratim u bilo koju EU zemlju a ima dosta slucajeva da se ovde auto proverava kada se kupi a onda kada izadju iz zemlje granica zaustavi i gotovo...prodavca nema, auta nema a para odavno nema
                              Kontam da bi me na cenu auta tamo jos kostalo i 1000E za put, prenos vlasnistva,carinu... a povracaj poreza bi namirio nas porez

                              Comment

                              Working...
                              X