Prodajem trentunu Astru F i kada sve stavim na gomilu imam 7000E za auto. To znaci da bih kupio auto za oko 6000 a ostatak ako zatreba da se nesto uradi oko njega. Od auta ocekujem da bude najvise 2006. godiste i da je presao oko 100000km(proverio bih). Kako 90% putujem po gradu a 10% na otvorenom, samo dva puta godisnje na velike ture tipa kao letos do Zakintosa i natrag tj. oko 2500km, najvise bih kupio nekog dizelasa ili eventualno na TNG. Vec duze vreme obilazim oglase i vidim da su cene prilicno zavodljive pa me interesuju neki saveti od vas:
1. Sta izabrati izmedju Peugeot 307 2.0hdi ili 1.6 hdi (limuzina/karavan jer mi SW ne ulazi u budzet), Renault Megane (limuzina/karavan) 1.5dci ili 1.9dci, i onaj koji mi se najvise svidja ali ga ne mogu naci u dobrom stanju za ove novce - Citroen C4 (coupe ili 4 vrata svejedno samo da nije bio Van). Po mom misljenju je bolje svaki od ovih auta kupiti sa vecim motorom pa makar i bila malo skuplja registracija jer su bezbolniji na nase cuveno gorivo i uvek imaju vecu rezervu snage za kriticne situacije preticanja i slicno, da li gresim?
2. U julu idem poslom za Pariz i Berlin po nekoliko dana pa me zanima da li je bolje zaobici nase preprodavce i kupiti direktno auto kod koga ne bih mogao da povedem majstora da pogleda i proveri elektroniku. Sa druge strane vise verujem nemcima prodavcima nego nasim, mada i ovde dosta spustaju cene kada imas kes.
3. Da li dizelas vece kubikaze trosi osetno vise u stani/kreni voznji po gradu u odnosu na isti auto manje kubikaze i da li neki od gore nabrojanih automobila ima start/stop sistem gasenja motora na semaforima? Ovde imam nedoumicu jer po mom shvatanju manji motor potrosi manje smese ali zato veci ne treba da se nategne mnogo da potera auto iste tezine.
Malo sam se vise raspisao ali mi je ovo zaista bitno
1. Sta izabrati izmedju Peugeot 307 2.0hdi ili 1.6 hdi (limuzina/karavan jer mi SW ne ulazi u budzet), Renault Megane (limuzina/karavan) 1.5dci ili 1.9dci, i onaj koji mi se najvise svidja ali ga ne mogu naci u dobrom stanju za ove novce - Citroen C4 (coupe ili 4 vrata svejedno samo da nije bio Van). Po mom misljenju je bolje svaki od ovih auta kupiti sa vecim motorom pa makar i bila malo skuplja registracija jer su bezbolniji na nase cuveno gorivo i uvek imaju vecu rezervu snage za kriticne situacije preticanja i slicno, da li gresim?
2. U julu idem poslom za Pariz i Berlin po nekoliko dana pa me zanima da li je bolje zaobici nase preprodavce i kupiti direktno auto kod koga ne bih mogao da povedem majstora da pogleda i proveri elektroniku. Sa druge strane vise verujem nemcima prodavcima nego nasim, mada i ovde dosta spustaju cene kada imas kes.
3. Da li dizelas vece kubikaze trosi osetno vise u stani/kreni voznji po gradu u odnosu na isti auto manje kubikaze i da li neki od gore nabrojanih automobila ima start/stop sistem gasenja motora na semaforima? Ovde imam nedoumicu jer po mom shvatanju manji motor potrosi manje smese ali zato veci ne treba da se nategne mnogo da potera auto iste tezine.
Malo sam se vise raspisao ali mi je ovo zaista bitno

Comment