Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • legenda
    CBC Senator XXL
    • 28.03.2009
    • 1345
    • Beograd

    #31
    Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

    @Markofpi Mislio sam na megana prve generacije,ako je to onaj koji je izasao 95-96 i kasnije restilizovani(sa promenjenim farovima)...@Cherokke taj koji ti vozis je meni udobniji od ovog restilizovanog(i poredio sam 307 i megana vs fabia i stilo)...307-mica ima fabricki naslon za ruku(sad da li je fabricki ili nije,ja sam samo takve vidjao)...megan sto se udobnosti tice sve najbolje

    Comment

    • JAPANX
      CBC Senator XXL
      • 10.08.2006
      • 2159
      • Beograd

      #32
      Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

      honda accord 1.8 vtec '2001god

      ima ih po inostranstvu za 3000evra, ako dodas sve ostalo, izaci ce te 4000 a bices bruka zadovoljan i opremom i motorom i voznim sposobnostima..


      ima i alfa 156 u sloveniji, izadje oko 2500eur tamo pa dovoz i porezi

      Comment

      • legenda
        CBC Senator XXL
        • 28.03.2009
        • 1345
        • Beograd

        #33
        Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

        Originally posted by JAPANX
        honda accord 1.8 vtec '2001god
        ovo mi se svidja i ja bih ti je preporucio da se ne plasim kako ce da radi na tng,a za cenu odrzavanja,najbolje ce ti pribliziti japan-x

        Comment

        • JAPANX
          CBC Senator XXL
          • 10.08.2006
          • 2159
          • Beograd

          #34
          Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

          samo sekvent i nema greske.. ima snage koliko treba pa i preko a trap je izuzetno izdrzljiv.. cena odrzavanja standardna, kvalitet ekstremno visok..

          da svi voze svoje automobile kao sto voze vozaci hondi, raspali bi im se za 3 dana...

          Comment

          • d3k1
            CBC Član
            • 13.02.2010
            • 12
            • Wien

            #35
            Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

            a zašto NE VW
            Vozio dosta dugo RENO-e i batalio tu muku,francuze više nikad.Zadnje je bio megan II 1.5dci karavan.Koji sa 2-3 torbe i 2je pozadi može da se popne uz zlatibor pod ocenom zanimljivo.Klima mi je služila više kao retarder .
            Elektronike ima za jedan dobar server dual core procesor.Svaki od njih.Sve je to super,i automat.paljenje svetala,gašenje,kartice,sve bez ključa.ali kada počne da se kvari...da se
            Nekažu ljudi đzabe to su "servisni" auti.Ili ti auti za servis..kako hoćeš.Znam da se mnogi neće složiti ali Nemačka medecina je..
            Lagune i megane pogotovo dizelaše zaobiđi.Odrzavanje skupo.. a razlika benz-dizel od 5cent. je smešna.
            Moja preporuka za gradsku vožnju i parkiranje,održavanje i da te glava ne boli od silne elektronike je GOLF IV. 1.4 1.6.
            Za slučaj kada menjaš halogenku da neskidaš spremnik za vodu(megane) i kojekakva creva i plastik maske.Što ume da bude zanimljivo na a-putu,kada je pljusak.
            Pričitaj pravlnik foruma...

            Comment

            • sri98
              Admin od Trpeze
              • 24.10.2004
              • 7262
              • Republic of Konjarnik
              • Toyota Corolla E 210

              #36
              Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

              Originally posted by legenda
              Originally posted by JAPANX
              honda accord 1.8 vtec '2001god
              ovo mi se svidja i ja bih ti je preporucio da se ne plasim kako ce da radi na tng,a za cenu odrzavanja,najbolje ce ti pribliziti japan-x
              Ja imao bas takvu i tu neces pogresiti uopste, a sto se tice tng-a i ostalog, vec je receno ovde

              Originally posted by JAPANX
              samo sekvent i nema greske.. ima snage koliko treba pa i preko a trap je izuzetno izdrzljiv.. cena odrzavanja standardna, kvalitet ekstremno visok..

              da svi voze svoje automobile kao sto voze vozaci hondi, raspali bi im se za 3 dana...
              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

              Comment

              • JoMan
                CBC Član
                • 25.04.2008
                • 42
                • BG

                #37
                Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                Hondu poprilicno volim, ali ako bih uzimao, jurio bih pre nesto ovako http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... ic_14_16v/
                Golfa bih razmatrao (verovatno i kupio) da situacija nije katastroficna sto se tice kradje (ovo je inf iz policije).

                Gledam sada, ova Honda stvarno fino izgleda i Honda je Samo sto ovako glupo resise ovaj menjac nije mi jasno Ko je rekao Renault 4? Koliko sam shvatio, za hondu bi odrzavanje bilo nesto skuplje, ali ne preterano u odnosu na npr. Fabiu? Non stop spominjem Fabiu, ona mi je nekako referentna jer niko nije rekao nesto lose o njoj, ma iz kog tabora bio

                Comment

                • sri98
                  Admin od Trpeze
                  • 24.10.2004
                  • 7262
                  • Republic of Konjarnik
                  • Toyota Corolla E 210

                  #38
                  Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                  ta rucica menjaca je posle predjenih 20km milina. steta sto vise ne montiraju tako. sa druge strane, uvek je bolje accord nego civic, a ako je civic, onda 1.6 .
                  Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                  Comment

                  • legenda
                    CBC Senator XXL
                    • 28.03.2009
                    • 1345
                    • Beograd

                    #39
                    Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                    Mozes da razmislis jos o nissan almeri 1.5, 1.8...isto dobar auto...a na fabiji(da ne bude da nema bas nista)selen blokovi joj stradaju,resava se sa selen blokovima od audija a2(60e),i ima probleme sa elektropodizacima stakala(resava se za 100e)...pozz

                    Comment

                    • JoMan
                      CBC Član
                      • 25.04.2008
                      • 42
                      • BG

                      #40
                      Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                      U odnosu na probleme sa FAP filterom, plivajucim zamajcem i ostalim, ovo su smesni problemi. Almeru ne volim. Prijatelj je imao jednu i bio je krajnje nezadovoljan. Cesti kvarovi, skupo odrzavanje (njegove reci). Moguce da je njegov bio bas los primerak, ali ipak ne.

                      Od japanaca sam razmishljao o Hondi Civic (potom i o Accordu), ali i o Mitsubishiju Carismi 2000. ili 2001. godiste. Imao sam relativno povoljnu ponudu, oko 3k za ovu Carismu. Samo je mislim bio dizel, a ja bih ipak benzin+plin. Sta mislite o njoj?

                      Ispada da smo precesljali sve moguce automobile do 5k ali eto

                      Comment

                      • legenda
                        CBC Senator XXL
                        • 28.03.2009
                        • 1345
                        • Beograd

                        #41
                        Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                        Sto se tice carisme znam da su benzinci gdi,i opet ista prica problem tng-a...dizeli su valjda renoovi,starije generacije,hvale ih ljudi....ne znam kakvo ti je misljenje o fordu focusu 1.8 tddi(nema plivajuci zamajac,nema dpf filter,brizgaci mu nisu osetljivi na lose gorivo)

                        Comment

                        • Dragon
                          CBC Senator XXL
                          • 15.11.2006
                          • 963
                          • Beograd

                          #42
                          Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                          Ja sam vozio 2.0 TDDi (taj ima zamajac) i nikakvih problema nisam imao. Ako taj 1.8 nema zamajac, to je jos jedan plus.

                          Cinjenica je da je malo bucniji dok se ne zagreje.
                          Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                          Comment

                          • JoMan
                            CBC Član
                            • 25.04.2008
                            • 42
                            • BG

                            #43
                            Izbor svodim na dva

                            Opet ja sa nekom teorijom. Posle mnogo razmishljanja i priche sa svakakvim ljudima, ukupan izbor svodim na dva automobila i to Skoda Fabia i Peugeot 206. Oba su relativno ok za odrzavanje, 206 jeste malo manji ali to ne bi trebalo da je veliki problem. Oba su cesti automobili, relativno se lako prodaju. Benzince gledam naravno. 206 nisam uzimao ranije u obzir jer sam ga imao, a onda sam shvatio da je to bio vrlo dobar auto i da nema potrebe da odustajem od istog.

                            Glavne prednosti Fabije u odnosu na 206 po meni su:
                            - velicina, lepo bi legla boca pozadi (tocak boca, ili ona debeljuca u jednom kraju) pa bi ostalo mesta i za neku torbu
                            - mogucnost venuri plina - mpi (znam da ce me mnogi sada popljuvati)
                            - kvalitetnija i robusnija izrada

                            Glavne prednosti 206u odnosu na Fabiju po meni su:
                            - znatno veca udobnost
                            - atraktivniji izgled

                            Ako se setite jos neke prednosti/mane javite. Vec neko vreme pratim oglase, a pogeldao sam samo 2 interesantne ponude. Trazenje mi tek predstoji i nadam se da cu u sledecih 2-3 nedelje naci svog ljubimca

                            Comment

                            • legenda
                              CBC Senator XXL
                              • 28.03.2009
                              • 1345
                              • Beograd

                              #44
                              Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                              Po mom misljenju,206 definitivno i to 1.4 75ks...bolji motor nego fabijin 1.4 68ks...startniji,ubodniji,brzi,tisi...mozes da uvalis venturi u skodu,ali to ti nije resenje...po nekom opet mom shvatanju,svako vozilo koje ima direktno ubrizgavanje(mislim 4 ajnspric dizne)trebalo bi ugraditi sekvent...sa venturijem mozes da imas odredjenih problema,plus ce slabije da ide i vise da trosi...cinjenica je da fabija ima veci gepek(260l)naspram pug-a 241l...takodje u fabiju moze da se ugradi tng u rezervni tocak dok kod pug-a to nije slucaj(moze uz neke prepravke)ali ostaje otvoreno pitanje atesta...u pug-a ugradi popreko onu malu bocu od 30-40l(tacno stane u levi ugao i zauzme nesto malo manje od velicine jednog zadnjeg sedista)tako da ti prakticno ostaju 2/3...ako model koji pazaris bude imao deljiva sedista mozes obaranjem da prevezes i nesto kabastiji tovar...odluka je na tebi pozz

                              Comment

                              • Jesa
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2008
                                • 344
                                • Beograd
                                • Honda Civic 1.4 LS

                                #45
                                Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                                Takva postavka boce nece proci atest
                                www.reverbnation.com/eclipsebgd

                                Comment

                                Working...
                                X