OPEL Corsa 1.7DTI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DRAGANFORD
    Banovan
    • 18.02.2009
    • 103
    • beograd

    #16
    Re: OPEL Corsa 1.7DTI

    pre 23 godine nissan dizel se proizvodio u japanu.danas se japanska vozila proizvode u evropi i to nije isto. godinama u nazad neznam tacno koliko u japanu je zabranjeno koriscenje putnickih vozila sa diesel motorom zbog aeo zagadjenja. ko i gde proizvodi dizel motre za isuzu neznam mozda spania.

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #17
      Re: OPEL Corsa 1.7DTI

      A možda ni delimično nisi u pravu i dosta nepotvrđenih izjava!!!!!!!!!!

      http://www.isuzu.co.jp/world/investor/f ... ities.html
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • Cherokee_NS
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2009
        • 802
        • Novi Sad

        #18
        Re: OPEL Corsa 1.7DTI

        Ima Isuzu svoj pogon u Poljskoj. http://www.isuzu.co.jp/world/press/1999/p_0917.html

        Ali opet, bolje mi i to deluje, nego sto je postao trend koriscenja JTD, HDI i DCI motora.

        I po meni ko ne plati na mostu, platice na cupriji. Mogu ja npr uzeti i Renault Clio 1.5 dci, odrzavanje da te Bog vidi, jeftino, a jeftino se vozis.... Dok ti ne zveknu dizne i PVP... I onda igranka od 1000 eura Dobro a jeftino ne postoji, mora se naci kompromis
        Mesto za vasu reklamu, za samo 100 eura mesecno!

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #19
          Re: OPEL Corsa 1.7DTI

          Ode ovo u off.

          Sada na temu!
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • civi
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1492
            • Pozarevac

            #20
            Re: OPEL Corsa 1.7DTI

            Ajd da i ja kazem koju , taj motor je mama dok ne pomesa vodu i ulje a to se desava veoma cesto , preko toga u korsu ide druga i treca klasa blokova jel valjda misle nema sta mnogo da vuce (ko kod tdi blokova koji ne prodju u prvu klasu pa ih guraju u sdi) sve u svemu i ja bih ga izbegao iako je izuzetno ekonomican i pogodjen doticnoj karoseriji inace delovi motora su uzas , original dihtung glave (koji je metalni ) je skoro 100e pa vi vidite...
            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
            - Kako to misliš, kočim?

            Comment

            • DRAGANFORD
              Banovan
              • 18.02.2009
              • 103
              • beograd

              #21
              Re: OPEL Corsa 1.7DTI

              Light-Duty Engine,Heavy-Duty Engine
              diesel engine.lepo pise na oficijelnom sajtu isuzu -japan proizvodnja dizel motora do 4999 i preko 5000 kubika za laksa i teska komercijalna vozila. nigde nepise da se pomenuti motor koji se ugradjuje u opel corsu proizvodi u japanu.koje su to neproverene informacie plasirane sa moje strane ?

              Comment

              • kamango
                CBC Senator
                • 31.05.2009
                • 205
                • KS-BG

                #22
                Re: OPEL Corsa 1.7DTI

                Ja cu zanemariti kvarove jer se nisam susreo sa nekim ali mogu da prenesem utiske o voznji. Prvo, jako izrazena turbo rupa koja zna jako da nervira. Fino povlaci tek od oko 2.5k rpm. Drugo, mozda manje bitno za gradski automobil ali neverovatno koliko ima lagan volan bez ikakvih povratnih informacija. Cesto sam imao osecaj kao da prednji kraj lebdi uz povremene reakcije na moje okretanje volana. Trece, prilicno nekvalitetan enterijer.

                Sa druge strane, izuzetno malo trosi i pored stalnog teranja u optimalan broj obrtaja(u ovom slucaju 2.5-3k rpm). Generalan utisak je neutralan, upravljanje i performanse neubedljive, potrosnja fina.... Po srpski nit smrdi nit mirise...

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #23
                  Re: OPEL Corsa 1.7DTI

                  http://www.isuzu.co.jp/world/investor/f ... upply.html

                  Da, taj motor se sklapa u Poljskoj, komponente motora stižu iz Japana, Koreje, Nemačke... globalno tržište. Ali je tehnologija Isuzu, zahtevi za kvalitetom materijala Isuzu, i ne, ne sklapa se u Španiji, što bi neko rekao Spania.

                  Još jedan post koji je u offu, briše se, verujte mi!
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • legenda
                    CBC Senator XXL
                    • 28.03.2009
                    • 1345
                    • Beograd

                    #24
                    Re: OPEL Corsa 1.7DTI


                    Evo samo za Mr Kamanga i sve goste...mnogo lose ide...taj motor moze da se chipuje nekih 20ks realno,a onda nema turbo rupe

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #25
                      Re: OPEL Corsa 1.7DTI

                      neznam.. i ja sam ocekivao od pouzdanosti " isuzu " malo vise. Corsa B 1.5 dizel Isuzu ,uzeo ga sa 164 000 km . vec otvaran motor. za 20 000 km , crko mi alternator ( to im je boljka ) kupio drugi polovan ,jedva nasao za 80 evra ,svi traze za dobar 100.
                      remontovo anlaser ,srecom nije geknuo rotor koj isam kosta 60 evra , pa me manji remont izasao 30 evra. ima zimi "veselje sa relejima , pa se desilo par puta da ostane da vrti anlaser posle paljenja motora , ili da nece da ukljuci grejace. PA tek kad otkacim dzekove na kucistu filtera nafte,on se "resetuje" ( a auto nema ni K od kompjutera (ecu) ) ..ali to samo po 'ladnom vremenu,ovako na toplo rade releji ko zmajevi .
                      ,motor produvao , ti stariji ISUZU motori su svi IDI ( imaju pred komoru ) i trose vise nego DI motori ,pa je normalno da trosi do 7 po gradu a ima 50 KS ( sta ce onda nekom dizel,kupis benzinca od 1200ccm isti djavo sto se tice potrosnje ).
                      motor pretezak za tu karoseriju , pa sto neko rece "Nos" izvlaci u krivinama ,vrlo opasno dok neuklaviris da mora da ga vozis ko kamion kroz krivine.
                      delovi .. eto za ovaj motor je metalni dihtung glave 50 evra ( moze kao i od klingerita,neznam dal valja) .. leteci i lezeci lezajevi preko 60 evra... itd,itd.
                      sija lampica za ulje kod svakog paljenja oko 4 sekunde,aj sto meni sija nema veze ..ali sto sija coveku koji je kupio NOVU Astru G sa 1700ccm ISUZU motorom ! ..i to je kao normalno ?! .. pa cemu sluzi ta lampica ako je tako projektovana?
                      ja sad prodajem auto i svakom pricam kao ..eto to je normalno..ljudi me gledaju ko poslednjeg lazova.
                      mislim ovo je prica o jednom polovnom autu,svaki je prica za sebe. eto @gorans ima skroz drugo iskustvo.

                      ali da rezimiram , polovno : benzinac kubikaze prema zelji i Gas mu gurnes neki.

                      i izvinjavam se na offu , nije bas taj auto i taj motor..ali je priblizno.

                      i da, rece mi zena koja je ovaj moj auto kupila NOV 1993 godine u Beogradu. da se slatko navozala sa njim.bez problema .
                      i ja joj verujem..ali naglasak je na ovom : NOV

                      i da ,ni meni se enterijer nesvidja, previse je "Tanke" plastike ili tako deluje bar,vrata su "laksa" od vrata na Corse B , pa mi je bilo cudno kad sam sedao u Corsu C ,ali to je moj osecaj nema veze. KAzu da kod svih auta,narocito manjih je plastika enterijera losija nego 90'ih godina , i to kod svih ,neradi se samo o Opelu.
                      Jedan momak kada je prodavao Corsu C sa dizel motorom ,probelem duzeg sijanja lampice kod hladnog starta je resio tak osto je sipao oko 300-400 grama ulja preko maximuma.jer to nije mogao da drugacije resi A sve je ispravno ?!?.
                      taj problem se kod nekih javlja a kod nekih ne.. zasto? ,koliko sam ja burgijao informacije nezna se !.
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #26
                        Re: OPEL Corsa 1.7DTI

                        Originally posted by Lauda
                        @M-power

                        Po kojim to pravilima foruma bi ti trebao da izbrišeš post od člana DRAGANFORD?
                        Možda zato što se ne slaže sa tvojim mišljenjem, čovek ima svoje mišljenje i iskustva, pa valjda sme to da napiše. Gde je tu demokratija?
                        Ne razumem čemu takvo ponašanje moderatora, ako si moderator, to ti ne daje pravo da se tako ponašaš.
                        Administratori su ti koji ce odrediti da li ja imam pravo ovako da se ponasam a ne ti.
                        Po pravilniku 9 pravila ovog foruma post sam trebao da mu obrisem.
                        Misljenje moze da iznese a ne i zakljucak u jednoj recenici bez ikakvog argumenta " bezi od tog auta nemoj nikada da ga kupis on je srnje"
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #27
                          Re: OPEL Corsa 1.7DTI

                          Originally posted by DRAGANFORD
                          prodavac delova bolje poznaje vozila od onog ko ih servisira ? na kom vozilu crkava remenica ujne pumpe /raspadne se/ i koliko kosta popravka.koliko kostaju bregaste za corsu,dizne itd
                          A mozda ih i ja servisiram ili direktno znam neke ljude koji ih servisiraju.! Crkava na vagenu, koliko kosta opravka? Koliko kostaju bregaste, kao i za svaki drugi 100eur a koga to zanima bregaste su mi nove posle navodnih 150k, dizne, kao i za sve ostalo, koliko kosta klip za subarua? koga to zanima, Ne znam sta mi nabrajas koliko kosta ovo koliko kosta ono, ako cu tako da razmisljam nijedan auto necu da vozim.


                          Originally posted by DRAGANFORD
                          Neradi se samo o motoru isuzu,servovolan elektricni mitsubishi,alternator i anlaser hitaci.sve brate made in japan a takva im i cena .zupcasti kais i dva spanera 200 eur i neko kaze jeftino ,mozda, za mene nije.servisirao sam opelova vozila godinama i ljudi kad kupe opelovo vozilo smatraju daje sve opel.kad cuju japan i cenu dela ????
                          Pa sta ako je servo mitsubishi, anlaser hitachi, alternator denso, sta da je BOSCH to bi bilo sad extra???
                          Zupcasti kais i 2 spanera su 100eur a ne 200eur i opet kazem nemoj da siris dezinformacije dovoljno da si samo duplo omasio pa ljudi sticu pogresne stavove.

                          Originally posted by kamango
                          Ja cu zanemariti kvarove jer se nisam susreo sa nekim ali mogu da prenesem utiske o voznji. Prvo, jako izrazena turbo rupa koja zna jako da nervira. Fino povlaci tek od oko 2.5k rpm. Drugo, mozda manje bitno za gradski automobil ali neverovatno koliko ima lagan volan bez ikakvih povratnih informacija. Cesto sam imao osecaj kao da prednji kraj lebdi uz povremene reakcije na moje okretanje volana. Trece, prilicno nekvalitetan enterijer.

                          Sa druge strane, izuzetno malo trosi i pored stalnog teranja u optimalan broj obrtaja(u ovom slucaju 2.5-3k rpm). Generalan utisak je neutralan, upravljanje i performanse neubedljive, potrosnja fina.... Po srpski nit *stinking* nit mirise...
                          Bitno je da vozis DTI ne DI ili CDTI. Konkretno moja je povlacila od 2000 rpm a na 2300 je negde u punoj snaci i oseg koji traje je malo veci nego kod nekih ostalih dizel motora. Posle chipovanja je jos druga pesma od 1800rpm se bas javlja a od 2100 je ono full, sto nije uopste lose.

                          Ne znam za servo da li postoji vise tipova ali kod mene je bas onakav kakav volim, malo tvrdji i imam sasvim zadovoljavajucu situaciju o kontaktu sa podlogom, pritom auto bas solidno lezi, iznad ocekivanja i to sa nekim bednim tockovima.
                          Enterijer, kakav takav klasican opelaski
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Re: OPEL Corsa 1.7DTI

                            Originally posted by nina996
                            Potpuno se slazemsa Draganom imam nekoliko musterija sa opelima sa tim motorom tako da je dragan u pravu 100%.poz.
                            Hteo bih da napomenem da ne mozes tako da gledas. Neki bi rekli subaru je bolji od opela jer mi nijedan subaru za 10god. nije bio na servisu.
                            Ovih opelovih motora ima mali milion bas kod nas u astrama i corsama i sasvim je logicno da imate dosta musterija sa raznim problemima sa tim motorim, pored silnih uvoza i razlicite istorije odrzavanja i servisiranja vozila i pored vecinom nepoznatih pravih kilometraza. Ali generalno taj motor je jedan od proverenijih i pouzdanijih. Danas posto je DTI malo trosi, lepo ide, ok su vibracije i to je to. Limarija je dobra, trapovi ok te ne vidim razlog za ne kupiti ga i ne preporuciti ga u izboru manjeg automobila.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Boris
                              CBC Član
                              • 12.10.2007
                              • 97
                              • BGD

                              #29
                              Re: OPEL Corsa 1.7DTI

                              Ja sam imao 1.7 DTI u Merivi i nikakvih problema nisam imao sam motorom. Jedino je spor ipak 1400kg i visina... dok je za Corsu taman.
                              Imao sam i Corsu c 1.2 , ako se odlucis za benzinca idi na 1.4 zbog snage

                              Comment

                              • Chubbs
                                Everybody lies
                                • 29.01.2006
                                • 5807
                                • Novi Sad
                                • Audi A6 1.8T

                                #30
                                Re: OPEL Corsa 1.7DTI

                                zamolio bih sve ucesnike koji uporno pimpuju loptu da je malo spuste na zemlju da glavni sudija ne bi dosudjivao penale.

                                sve sto nije vezano za temu, je i bice obrisano bez upozorenja i obrazlozenja.

                                hvala na razumevanju.
                                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                                Comment

                                Working...
                                X