BMW e46 318i 2002

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #31
    Re: BMW e46 318i 2002

    moze da se zakljuci da BMW nije auto za svakoga tj da ne mozes da se hebes a da ti ne udje. ono mozes, kupi juga i ...
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • maxx79
      CBC Veteran
      • 21.02.2009
      • 106
      • Pancevo

      #32
      Re: BMW e46 318i 2002

      ali koji je smisao toga?

      znaci ne mozes da kupis (relativno noviji) BMW,a da nemas izdatke koji se mere manje-vise HILJADAMA eura?.......u ovo danasnje vreme i onom ko ima na desetine hiljade eura se sigurno ne mili da daje npr 2-3 hiljade eura na popravku premijum klase BMW-a...

      zar nije nekada bila poenta kupiti neki od tih automobila iz visoke kalse(tipa audi,bmw,mercedes) zato sto su to kvalitetni automobili,koji ce dugo trajati i koji nece imati raznorazne kvarove i nedostatke koji imaju marke automobila nizih cenovnih kategorija?

      sada ispada da ako neko ne zna gde ce trositi pare,slobodno neka kupi BMW star 5-6-7-8 godina(jos ako je iz uvoza sa "100.000 predjenih km") i ima sit da se natrosi

      Comment

      • banekg
        CBC Senator XXL
        • 06.09.2010
        • 1274
        • Nis
        • Toyota Carina e 2.0

        #33
        Re: BMW e46 318i 2002

        ima li uopste smisla voziti neki BMW novije proizvodnje danas u Srbiji....(
        Samo u Srbiji ima smisla. U drugim delovima civilizacije ti automobili se i prave za visu-srednju i biznis klasu, ali od kad znam za sebe, mi volimo Mecke i Bendze, pa sta cemo sad. Srbija je zemlja mogucnosti - sve je moguce.
        Long Live CBC!!!

        Comment

        • audia7
          CBC Član
          • 26.12.2010
          • 42
          • Beograd

          #34
          Re: BMW e46 318i 2002

          Ma kakve su ovo ******stine kakve bre hiljade evra!?
          @ZVERKO
          Mislim da je Zverko bio suvise skroman kad je rekao da odrzavanje tog BMW-a nije nista skuplje od VW ili Audija, po mom misljenju iz vlastitog iskustva i iskustva drugara odrzavanje tog BMW-a ce biti barem upola jeftinije od nekog golfa4, audija4 i slicnih vozila, a Bembara je deset puta bolja!

          Ja sam vozio 320d godinu dana, restajling verzija. Drugar je vozio 318 e46 ali nerestilizovanu verziju sa 118 konja.. Da skratim, ja za oko 90kkm nisam zamenio nista osim disk plocice, ulje i filtere, kupio sam ga sa nekih 110kkm. Drugar je kupio svog na preko 160kkm i teklo je ovako: Za godinu i po presao je oko 110kkm s njim. Cim ga je kupio, ugradio je gas i svu kilometrazu napravio na gasu. Gas je bio Zavoli, kod nekog lika u Zemunu ugradjen. Potrosnja gasa nikada u proseku nije presla 10l sto je slozicete se jako stedljivo, na otvorenom je trosio oko 8l.
          Posle oko 20kkm voznje naprsla mu je posuda u koju se sipa rashladna tecnost, zamenio je posudu i tada mu je nekoliko majstora reklo da treba skidati i ravnati glavu jer mu kao ''duva'' motor, medjutim posle brojnih konsultacija decko je samo zamenio posudu i nastavio da vozi jos 90kkm bez problema. TOLIKO O MAJSTORIMA. Ispalo je da ti modeli jednostavno nabijaju pritisak u sistemu za hladjenje i da ako ima slaba karika ona prsne, ti je zamenis i cao.
          Pre godinu i po je prodao BMW decku iz kraja koji ga i dan danas vozi bez ijedne krupne intervencije. Dakle taj drugar osim ulja, filtera i te posude nije menjao nista, ni govora o ramenima, prednjem trapu, prezubljivanju i sl, a na satu sad vec preko 300kkm.

          Kad uzmes golfa, pa na servis, pa menjaj kais ovaj, remen onaj, zatezace, veliki servis mali servis, vodenu pumpu klinac palac..
          Ja na svom nikada nisam takao trap iako je dizel(jos dosta tezi pod motorom).
          To sto se prezubljivanja tice takodje prvi put cujem, bilo kako bilo mislim da ni u kom slucaju ne mozes pogresiti ako ga uzmes, pogotovo sto je taj auto kao sto si rekao kao nov i jako dobro ocuvan unutra, tu se kilometri moraju videti. Za te pare, pa cak i da dodas 3-4 hiljade evra ne verujem da mozes imati tako lep auto, takav osecaj u voznji i tako povoljno odrzavanje i voznju... Za njim se i dan danas okrecu kao da je 20 a ne 8k evra
          Sto se majstora tice, oni uvek imaju neku zanimljivu pricu ''od koje zanemis'' , a u sustini svaki auto na svetu ima nesto sto se nekad nekome desavalo i neki kao karakteristican kvar, ali na nekima to poprimi razmere epidemije-mislim da je ovaj BMW daleko od toga i da je najbolji izbor u toj cenovnoj kategoriji.
          Takodje za odrzavanje, za koji ce ti delta kad trebas samo ispustiti ulje, skinuti filter, staviti novi i dosuti ulje!? to mozes svuda za 500din, bitnije je jedino da kupis originalno ulje i da ga menjas na vreme.
          Ljudi jos uvek zive u nekim vremenima kad je BMW pravio ''vrtloge u rezervoaru'' i kostao coveka ko sv.Petra kajgana, pogotovo sad najnoviji modeli su prakticno najstedljiviji automobili na trzistu...

          Comment

          • Chubbs
            Everybody lies
            • 29.01.2006
            • 5807
            • Novi Sad
            • Audi A6 1.8T

            #35
            Re: BMW e46 318i 2002

            Kvantitet ove diskusije je sve bolji.
            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #36
              Re: BMW e46 318i 2002

              KOntroverza do kontroverze...
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • audia7
                CBC Član
                • 26.12.2010
                • 42
                • Beograd

                #37
                Re: BMW e46 318i 2002

                Pa nisu kontroverze...
                evo sve citam a nikako da ugledam nekoga ko je imao bmw serije 3 e46 i da je bio nezadovoljan ili je nevidjeno nahebao ili, nikako da ugledam nekoga, ko zna nekoga ko je nahebao sa tim bmw-om, ili....da ne nastavljam, vec sve neke price iz desete ruke protiv, a mnogo prica iz prve ruke za..
                Sad ispade ako covek kupi auto, bolje bi mu bilo da se 'besio pa pobogu ljudi ne tako davno svi smo vozili moskvice, zastave i varburge, pa prezivesmo...

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #38
                  Re: BMW e46 318i 2002

                  covek je u pravu. ja poznajem lika koji je kupio novi E90 i za nepune 3 godien je na njega sprcao 8000e . ali opet mislim da je sve to individualna i relativna stvar kao sa biolo kojim brendom. ima ljudi kojima se auto ne kvari a ima onih koji svaki drugi dan vise u servisu ne vezano za to kolko je auto star i koliko je presao. dakle, po meni, sve je karma i kako ti bude...

                  ja dok mogu vozicu, kad ne budem mogao necu i to je to. meni je automobil kapric ali isto tako mi X puta dodje da ga gurnem u savu. ali onda pomislim na na GSP i odma mi je bolje ili uzmem od eMa juga na par dana pa da vidis posle kako je matori BMW dobar auto.

                  E46 je jos dobar u tom smislu i po meni je poslednji trzaj auto industrije u pravljenju neceg sto je kvalitetno. sve posle toga je sminka, reciklirani materijali itd osim mozda za modele sa top opremom i top cenom.

                  Auto industrija ne zaradjuje od prodaje automobila vec auto delova !!!
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • maxx79
                    CBC Veteran
                    • 21.02.2009
                    • 106
                    • Pancevo

                    #39
                    Re: BMW e46 318i 2002

                    sad ne znam da li cu da krsim neka "autorska prava",ali evo citiracu clana ovog foruma "overspeed",a taj covek se ocigledno jakoi dobro razume u BMW-e.......(mislim,na taj text sam naleteo posto zadnjih dana pretrazujem ovaj forum u vezi e46-ice)


                    "A onda je moj poznanik, inache dugogodishnji "dizelash" (proshao sve klase, od Golfa III 1,9 D preko Lagune dCi do B5-ice 1,9 TDI ) kupio bash takav primerak - 320d, 150 KS. Auto sa pravih 120000 km, servisna istorija, znachi nijedan mali servis preskochen, sve inspekciije odradjene... Sve lepo, auto sija, on srecan... A onda je doshlo vreme za servisiranja, i mala i velika, a i ona vanredna.

                    Prvi mali servis ga je koshtao oko 400 evra, a pored zamene ulja i filtera su samo josh zamenjene i technosti (kochiona, rashladna, servo...), ne verujem da sam neshta zaboravio... Gledao sam rachune i "listao" knjizhicu (inache auto odrzhava kod Mitica u Nishu, pa verujem da su sve cene u rangu sa Radulovicem). I vec su mu tu "nagovestili" da mu aluminijumski elementi podvozhja ne deluju kako treba... On je ipak reshio da malo "sacheka" jer stvar nije toliko urgentna, ali nece moci dugo da je odlazhe. OK, to alu veshanje strada i kod benzinaca (nevezano samo za bmw), ali u verzijama sa diesel motorom je njihov ionako kratak zhivotni vek dodatno skracen zbog tezhine motora i josh veceg opterecenja. Uostalom, u Miticu su mu i rekli da diesel verzije e46-ice imaju daleko cheshce intervencije tog tipa od recimo benzinaca slichne zapremine, ali da se ne nervira previshe jer ima i vlasnika verzija 330d koji su to morali da odradjuju chak i pre izvozhenih 100000 km

                    Inache, za zamenu i "ruke" su mu inache trazhili 72000 dinara

                    Auto nije vozio ni 10000 km, a onda pochne da registruje chudne "zvukove" za koje je mislio da dolaze iz menjacha. Trk kod Mitica - "otishao" plivajuci zamajac. Situacija ozbiljna, porpavka neodlozhna inache strada menjach. Zamena sa propratnim delovima i ruke = 1450 Evrica

                    Skoro sretnem choveka, kazhe mora na veliki servis ali se plashi da ode

                    A ono veshanje ga josh uvek cheka... "


                    i mislim,sta na ovo reci?........

                    Comment

                    • Chubbs
                      Everybody lies
                      • 29.01.2006
                      • 5807
                      • Novi Sad
                      • Audi A6 1.8T

                      #40
                      Re: BMW e46 318i 2002

                      sad pogledas par postova iznad i procitas sta je covek napisao, vozio je 100000 bez diranja bilo cega. pa je dosao sledeci pa je jos odvozao 100000 bez bilo cega.

                      e onda ide dalje, doci ce treci i na njemu ce sve da se slomi. I eto lose reklame za neki auto. ovo nije vezano samo za bmw, isto je za sva kola.

                      da utegnem prednji trap, treba mi vise od 200 eura. trzisna vrednost mog auta je max 2500 eura. sa trapom i bez njega. ja cu to zameniti a 99.99% nece, vozice dok ide pa na otpad i ugraditi nesto sto lici na ispravno i vozi dalje dok se ne raspadne. kod njega ili kod nekog drugog.

                      e zato je tema o odrzavanju automobila slabo posecena.
                      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                      Comment

                      • maxx79
                        CBC Veteran
                        • 21.02.2009
                        • 106
                        • Pancevo

                        #41
                        Re: BMW e46 318i 2002

                        ocigledno,kao sto su vec ljudi konstatovali sve je idividualno......neko placa na hiljade eura popravke BMW-a,a neko vozi isti model Bmw-a bez eura ulaganja........(koliko god ovo apsurdno ili kako vec da nazovem zvucalo)

                        ja licno ne bih rizikovao narocito sa e46 320d,a mozda ni sa tim benzincem 318.....

                        ako bih uzimao tu e46-cu,to bi bio sestak 320.....jeste da mu je registracija 500 i kusur eura,ali koliko sam zakljucio,to mu je i najveca(i mozda jedina) mana....iz izkustava vlasnika najizdrzljiviji,najdugovecniji itd motor.....naravno ako je normalno odrzavan...

                        sa tim u vezi,kako vam se cine ova dva primerka?......(da ne otvaram novu temu)



                        http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... itvdvdtel/

                        da li su cene nesto pale(ili zbog te registracije),ili ovima nesto fali i ceka ih ulaganje?.........a i usput,dajte neki savet na sta treba obratiti paznju prilikom pregleda ovih modela?...........(mada naravno,vozio bih auto u servis pre kupovine,ali eto cisto me zanima da li se moze nesto vise utvrditi pri prvom kontaktu sa autom)

                        Hvala!

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          #42
                          Re: BMW e46 318i 2002

                          BMW se ne kupuje na polovnim autoimobilima tj ne na placu, BMW se kupuje ili po preporuci ili sednes na bus odes gore i kupis sam ali od hendlera ne od turcina ili nadjes na netu a neko ti dotera. vecina E46 kod nas su italijani sa gomilom km pod tockovima koji kad se ispoliraju sinu ko da su juce izasli iz fabrike. klasicni primeri one izreke spolja gladac a unutra jadac. da je skup skup je kao i svaki drugi u toj klasi. mozda je malo skuplji eventualno isti kao A4 a nesto jeftiniji od benz-a. dizela nikad ne bi kupio polovnog jer je svaki preso minimum po 300k. benzinci mogu da se nadju fenomenalni sa po 150k na satu a i manje i to je skroz ok km za njih. dakle, sama cana u startu ti govori o cemu se radi i cemu mozes da se nadas. e46 320d 2002 za 4500e ... ne hvala...

                          ovo od 6500 je realna cena skroz...
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • audia7
                            CBC Član
                            • 26.12.2010
                            • 42
                            • Beograd

                            #43
                            Re: BMW e46 318i 2002

                            E hebes ga, sad kad procitah ovih par citata, najradije vise nista ne bih rekao
                            jedino bih mozda rekao decku koji je pokrenuo temu da za sledeci auto na koji baci oko ne pokrece temu, jer ce SIGURNO ODUSTATI..hehhe, pa da izabere ne znam koji model na kugli zemaljskoj
                            Ja i dalje mislim da nema tu puno sta da se razmislja, bitno je da je vozilo ocuvano i redovno servisirano...od 'talijana bih obicno bezao jer cesto imas varijante da predju i po 100kkm bez ijednog servisa!?
                            A sto se tice zamajaca trapova, motora i slicno, mojih par drugara je nahebalo ovako ''kao u prici'' sa golfovima peticama, ovim novim pasatima PD motorima, a6 2.0tdi da im je bilo doslo sto zverko rece da ih gurnu u Savu! A oni vaze za najpozeljnije i kao najkvalitetnije modele na trzistu...
                            Ova dva mi lepo deluju, ali bih se ja ipak malko nategao pa ganjao restilizovanu verziju...

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #44
                              Re: BMW e46 318i 2002

                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              • daki_bmw
                                CBC Član
                                • 22.09.2008
                                • 17
                                • Srbija

                                #45
                                Re: BMW e46 318i 2002

                                Originally posted by zverko
                                ...BMW se ne kupuje na polovnim autoimobilima tj ne na placu, BMW se kupuje ili po preporuci ili sednes na bus odes gore i kupis sam ali od hendlera ne od turcina ili nadjes na netu a neko ti dotera. ...
                                Ozbiljno pitanje: da li bi ikad našao auto na netu, pa angažovao nekoga da ti ga doveze, bez da odeš gore i pogledaš auto sam? Znaš zašto pitam...već mesecima čekam da se "pojavi" neki (2.5, 3.0i, 3.0d (204ks), kupe, eventualno sedan ako bi se pojavio sa M-tech paketom, fabričkim) i iskreno- GADE MI SE. Gade mi se i automobili koji se već mesecima vrte po oglasima, gadi mi se samo gledanje oglasa, a gade mi se i preprodavci koji mi se javljaju na telefon. Jbt, ja kao da sam pretplaćen na preprodavce - koga god da pozovem, meni se javi preprodavac na telefon. Elem, ozbiljno razmatram dve varijante: 1. Nadjem auto, odem da pogledam, vratim se i angažujem dovoženje preko nekog ko to radi; 2. Nadjem auto na netu i angažujem nekoga za dovoženje, bez ličnog gledanja. Ovo drugo mi zvuči rizično, ono prvo, osim što zvuči "jao, mrzi me", uopšte nije jeftino planinarenje - odlazak, noćenja, povratak, angažovanje nkoga ko se time bavi, dovoženje...bez 1000€ teško. Zato me interesuje da li bi bilo koji ozbiljan (i iskusan) BMWovac kupio auto bez (ličnog) gledanja....

                                Comment

                                Working...
                                X