Re: Dizelas do 4000 eura
Slazem se sa Nicolasom ali samo delimicno...naravno da treba gledati vozilo u sto boljem stanju...ali ne treba se rasplinjavati...treba napraviti uzi izbor vozila,provozati svaki od njih i videti koji ti najvise lezi...e onda taj primerak juriti u sto boljem stanju...takodje treba se raspitati za cene odrzavanja i eventualne probleme...sa focusom u odnosu na stila je automarski eliminisan problem plivajuceg zamajca(cca 500e)i registracija je par hiljada manja,sto za par godina nije zanemarljivo...takodje treba razmisljati i o tome kako ce vozilo kasnije drzati cenu,sto po mom misljenju iskljucuje kiu i sl. indijance...nase placeve treba zaobilaziti u sirokom luku,jedino ukoliko se prisustvuje skidanju vozila sa kamiona...preporucujem vozila iz Slovenije,jer radim sa Slovencom... on kaze da ukoliko je vozilo registrovano u Sloveniji,to je dokaz da je 100% tehnicki ispravno...svog audija koji je presao 100.000km nije mogao da registruje dok nije zamenio krajeve spona,a auto nije vukao nigde na volanu...takodje u Sloveniji svako selo ima asfaltni put,a kazne za prekoracenje brzine su basnoslovne...pored Slovenije najbolja vozila su u Svajcarskoj i na kraju Nemacka i Austrija...Vozila iz Holandije su obicno mnogo presla,Italija i Spanija-nikako...za Francusku ne znam...
Slazem se sa Nicolasom ali samo delimicno...naravno da treba gledati vozilo u sto boljem stanju...ali ne treba se rasplinjavati...treba napraviti uzi izbor vozila,provozati svaki od njih i videti koji ti najvise lezi...e onda taj primerak juriti u sto boljem stanju...takodje treba se raspitati za cene odrzavanja i eventualne probleme...sa focusom u odnosu na stila je automarski eliminisan problem plivajuceg zamajca(cca 500e)i registracija je par hiljada manja,sto za par godina nije zanemarljivo...takodje treba razmisljati i o tome kako ce vozilo kasnije drzati cenu,sto po mom misljenju iskljucuje kiu i sl. indijance...nase placeve treba zaobilaziti u sirokom luku,jedino ukoliko se prisustvuje skidanju vozila sa kamiona...preporucujem vozila iz Slovenije,jer radim sa Slovencom... on kaze da ukoliko je vozilo registrovano u Sloveniji,to je dokaz da je 100% tehnicki ispravno...svog audija koji je presao 100.000km nije mogao da registruje dok nije zamenio krajeve spona,a auto nije vukao nigde na volanu...takodje u Sloveniji svako selo ima asfaltni put,a kazne za prekoracenje brzine su basnoslovne...pored Slovenije najbolja vozila su u Svajcarskoj i na kraju Nemacka i Austrija...Vozila iz Holandije su obicno mnogo presla,Italija i Spanija-nikako...za Francusku ne znam...
Comment