Re: Audi A8 4.2 Quattro
Klasicnih vlasnika URquattro-a ni nema posto je to izuzetno redak auto za koji obicne paljevine nemaju para. Inace, samo branik za njega kosta 4000e, hauba 1000e, krilo 500e... To je raritet koji sluzi za laganu voznju i uzivanje, malo ga nagazis kad treba nekoga da obidjes i cao. Ako hoces da divljas kupis kao i ja Kadett GSI sa C20LET motorom i 95% auta u gradu ti gleda u auspuh, a delovi dzaba, plus potrosnja smesna
Klasicnih vlasnika URquattro-a ni nema posto je to izuzetno redak auto za koji obicne paljevine nemaju para. Inace, samo branik za njega kosta 4000e, hauba 1000e, krilo 500e... To je raritet koji sluzi za laganu voznju i uzivanje, malo ga nagazis kad treba nekoga da obidjes i cao. Ako hoces da divljas kupis kao i ja Kadett GSI sa C20LET motorom i 95% auta u gradu ti gleda u auspuh, a delovi dzaba, plus potrosnja smesna

Comment