Polovan vs nov auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rza
    CBC Član
    • 20.01.2009
    • 60
    • bgd-nyc
    • alfa romeo 156 2.0ts

    #31
    Re: Polovan vs nov auto

    ja licno tesko bih kupio nov auto, jer to je prosto smesno koliko novca se izgubi u vrednosti automobila nakon prvih par godina voznje. a da nepricamo da se za manje novca kupuje polovan auto vise klase.

    Comment

    • audia7
      CBC Član
      • 26.12.2010
      • 42
      • Beograd

      #32
      Re: Polovan vs nov auto

      Dosta ljudi praktikuje kupovinu tzv. ''godisnjaka'' automobila koji su stari jednu do dve godine, u ovlastenom salonu ili servisu.... i po meni je to najbolji izbor, jer uzimas mlad auto, obicno lepo opremljen a koji je presao zanemarljivu kilometrazu od 30 ili nesto vise kkm..sa full istorijom..Najbitnije je da je auto jeftiniji od novog za barem 20-30%..
      Najveca glupost kod kupovine novog auta je bas taj gubitak cene... a cesto se desi da celu prednost ''garancije'' istopi i realno dosta premasi obaveza odrzavanja u ovlastenom servisu po, naravno, ''ovlastenim cenama Na kraju, kupovati nov auto ako godisnje prelazis 10 pa i 20-30kkm se tesko isplati...onaj ko prelazi vece kilometraze i treba uzimati noviji auto...a ako ces za 30000 kilometara platiti gubitak u ceni od 10000 evra, pa mogao si se voziti privatnim helikopterom za te pare!'

      Comment

      • gaga75
        CBC Veteran
        • 08.01.2010
        • 157
        • Vranje

        #33
        Re: Polovan vs nov auto

        Siguran sam da novi automobil nije bacena para ako se koristi i vozi shodno tome koliko je placen!
        Bacena je para ako neko plati 20 ili 30.000€ a godisnje predje jedva 10.000Km, jer ce taj auto izgubiti vrednost a i posle 5god. bice skoro nov!
        Ja sam vise za varijantu dati 10.000€ za polovnjaka vise klase nego za neku novu kantu te vrednosti, jer slozicete se voznja je neuporediva

        Comment

        • banekg
          CBC Senator XXL
          • 06.09.2010
          • 1274
          • Nis
          • Toyota Carina e 2.0

          #34
          Re: Polovan vs nov auto

          Ljubitelji dobrih automobila po pravilu nikada nemaju dovoljno sredstava da si priušte odgovarajući prevoz pa otuda i naginju polovnim jer se na papiru dobije više "hardvera".
          Po mom skromnom misljenju, postoji vise vrsta kupaca automobila:
          - treba mu auto da se preveze iz tacke A u tacku B, pa tu imamo podvrste, oni koje bas briga - samo teraj i vozi, i oni koji kupuju novo, ali jeftino,
          - ima lovu, ali nema ukus, pa kupi skupo i ruzno,
          - ima lovu i ima ukusa, najbolja kombinacija,
          - oni kao ja, nemaju lovu, a mnogo vole, pa kupuju polovno.

          Postujem, potpuno, odluku ljudi koji kupuju nov i jeftin auto, jer im je to samo prevozno sredstvo, a nisu u nekakvoj ljubavi sa autom (citaj bolesni).

          Kod polovnjaka je mnogo faktora u igri, pa i faktor srece, ali i nov auto, onog momenta kada izadje iz salona, rapidno gubi na ceni, a to je vazno onoj poslednjoj grupi ljudi, koju gore nisam naveo, a to su oni sto kupuju auto i vec razmisljaju kako ce ga prodati za par godina. Ti su mi najmanje jasni, jer svi znamo da se na autu uvek gubi, pa se lepo pomiris sa tim i uzivas u zivotu.

          E sad, sto se tice kvaliteta starijih automobila i plasticnoj konfekciji novijih, to je druga i duga prica.
          Long Live CBC!!!

          Comment

          • GadGet
            CBC Senator
            • 15.08.2007
            • 206
            • Nbgd, Vozdovac

            #35
            Re: Polovan vs nov auto

            Auto vam je kao vino, što je stariji to je bolji

            Comment

            • coffeeguy
              CBC Član
              • 20.05.2008
              • 27
              • Novi Beograd

              #36
              Re: Polovan vs nov auto

              Originally posted by GadGet
              Auto vam je kao vino, što je stariji to je bolji
              Dobra analogija nema sta :-)


              Originally posted by Alien108
              Ljubitelji dobrih automobila po pravilu nikada nemaju dovoljno sredstava da si priušte odgovarajući prevoz pa otuda i naginju polovnim jer se na papiru dobije više "hardvera".
              E to je srz stvari, bar kod mene...

              Originally posted by audia7
              Dosta ljudi praktikuje kupovinu tzv. ''godisnjaka'' automobila koji su stari jednu do dve godine, u ovlastenom salonu ili servisu.... i po meni je to najbolji izbor, jer uzimas mlad auto, obicno lepo opremljen a koji je presao zanemarljivu kilometrazu od 30 ili nesto vise kkm..sa full istorijom..Najbitnije je da je auto jeftiniji od novog za barem 20-30%..
              Najveca glupost kod kupovine novog auta je bas taj gubitak cene... a cesto se desi da celu prednost ''garancije'' istopi i realno dosta premasi obaveza odrzavanja u ovlastenom servisu po, naravno, ''ovlastenim cenama Na kraju, kupovati nov auto ako godisnje prelazis 10 pa i 20-30kkm se tesko isplati...onaj ko prelazi vece kilometraze i treba uzimati noviji auto...a ako ces za 30000 kilometara platiti gubitak u ceni od 10000 evra, pa mogao si se voziti privatnim helikopterom za te pare!'
              Gledao auto za suprugu prosle godine, u Grandu bila Fiesta 1.4 TDCi 2007. sa 55000 na satu. Trazili 8500 Eura. Malo ga "precerase", pa koliko taj auto gubi na ceni po njihovom misljenju? Novi model Fieste TDCi je oko 13000, ovo mi nije bas imalo puno smisla, pa sam zaobisao ponudu i na kraju od prijatelja uzeo 1.4 benzin iz 2005 sa 66000 na satu za 4500 EUR.. Tako da ti dilovi sa ovlascenim servisima podrazumecaju visu cenu od trzisne, barem je takav slucaj bio ovde.. Slicno je bilo i za Mondea posto sam gledao ove nove (2007-), svi su bili 2 godine stari i sa oko 40-60 hiljada na satu kostali oko 22-25 hiljada, a novi su bili 26-29. Nije ni blizu 20% nize cene..
              Takodje, prijatelj mi je uzeo 308 1.6 HDi preko Verana starog godinu ipo sa 35 hiljada na satu, i ispostavilo se da kad je auto izasao iz garancije turbina ima cadjave tragove kao da je napukla.. Sad mozda ga je i novi vlasnik dokrajcio posto mu je ovo prvi dizel i ima tesku nogu na gasu ali mi vise mirise na to da su ga prodali dok je jos dobar. Kad sam ga vozio isao je super do jedno 2200RPM i posle nista, nema onog naleta snage kao kod mene..

              Sad jedno prakticno razmisljanje :

              Koliko sam ja u mom, verujem, najgorem scenariju dao za odrzavanje mog Mondea? Mislim negde oko 2 hiljade evra. Vozim auto skoro tri godine i to mu dodje na oko 70 evra mesecno. Sad da ga prodam i kupim nesto novo, nek to bude i taj Cruze rata ce mi biti oko 220 evra plus kasko ajd reci na oko 280 evra mesecno. Imam 1.7 servis godisnje (servis je na 10000, ja prelazim oko17000) i mislim da sam negde procitao da je servis za njega oko 250 evra, pa puta 1.7 to je 425 evra godisnje za odrzavanje.Podeljeno na 12 meseci to je 35 evra mesecno za odrzavanje.Sa ratom za lizing i osiguranje sad mi mesecne obaveze dolaze na 315 evra mesecno.
              Ok, vozim nov auto, mada ne prelazim nesto spektakularno kilometara (oko 17 hiljada godisnje), Cruze je na papiru nesto bolji od Mondea, ali na kraju,sta sam dobio?
              Dajem 315 evra mesecno narednih 5 godina, sto mi je manje nego odrzavanje Mondea u najgorem slucaju, (sem ako se Mondeo sad ne raspadne skroz kao Draguljcetov auto) i to pod pretpostavkom da se nista na Cruz-u nece pokvariti van garantnog roka, sto je jos 2 godine do isteka lizinga...
              Hmmmm, sad mi ovo odrzavanje Mondea i ne izglada tako strasno. Naravno tu je i pitanje pouzdanosti mog sadasnjeg auta, ali posto ga stvarno dobro pazim nekako mislim da me nece bas ostaviti na putu..

              Comment

              • srdjanissan
                CBC Senator XXL
                • 20.11.2008
                • 720
                • beograd

                #37
                Re: Polovan vs nov auto

                polovan od 2-3 godine star,po mogucstvu da nije izasao iz garancije sa evidencijom servisa i nema greske...miris novog auta i defloraciju ne placam nikome,ni jednoj marki

                automobil kad mu stavis tablice gubi 20%,odmah
                kad koči,cepa gume i prevrće se!
                papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta

                Comment

                • legenda
                  CBC Senator XXL
                  • 28.03.2009
                  • 1345
                  • Beograd

                  #38
                  Re: Polovan vs nov auto

                  Sad bi recimo bilo pametno kupiti forda mondea sa 185 500km od nekog Coffeegyu-a,i voziti minimum 3 god. bez dinara ulaganja...i kleo bi se u mondea da je najbolji auto na svetu

                  Comment

                  • ASTRAOPC
                    CBC Član
                    • 16.06.2010
                    • 70
                    • Cacak

                    #39
                    Re: Polovan vs nov auto

                    Pogresio si sto si auto kupovao na nevidjeno, i na neproverenom placu.

                    Nije tamo svaki plac u redu, vec ima kvarnjaka ko sto su ovi kod nas i normalnih placeva.

                    Normalno da je svaki malo bolji plac i malo skuplji.

                    Treba traziti malo vise a ne prvi koji vidis i da kupis.

                    Comment

                    • coffeeguy
                      CBC Član
                      • 20.05.2008
                      • 27
                      • Novi Beograd

                      #40
                      Re: Polovan vs nov auto

                      Originally posted by legenda
                      Sad bi recimo bilo pametno kupiti forda mondea sa 185 500km od nekog Coffeegyu-a,i voziti minimum 3 god. bez dinara ulaganja...i kleo bi se u mondea da je najbolji auto na svetu
                      Aaaaaa! Vrh!
                      Samo, moj je na BiH table, tako da, slaba vajda, necete bas natrcati na mene
                      Originally posted by ASTRAOPC
                      Pogresio si sto si auto kupovao na nevidjeno, i na neproverenom placu.

                      Nije tamo svaki plac u redu, vec ima kvarnjaka ko sto su ovi kod nas i normalnih placeva.

                      Normalno da je svaki malo bolji plac i malo skuplji.

                      Treba traziti malo vise a ne prvi koji vidis i da kupis.
                      Pa ja sam se zalepio ko muva na g..... kad sam ga video: te navigacija sa DVD rom-om, touch screen, pa grejanje pozadine, soferke, prskalice za vodu (?!), xenoni sa samonivelacijom (ako sedne neka debela baba pozadi da ne zaslepljujem ostale).. Jbg, ja se lozim na opremu i zato mi se i svideo. Mada je i ovaj sto je dovezao samo provozao auto i pretpostavio da je sve ok..

                      Originally posted by srdjanissan
                      polovan od 2-3 godine star,po mogucstvu da nije izasao iz garancije sa evidencijom servisa i nema greske...miris novog auta i defloraciju ne placam nikome,ni jednoj marki
                      automobil kad mu stavis tablice gubi 20%,odmah
                      Tako ce verovatno i biti, samo da se skupim za to planinarenje...

                      Comment

                      • audia7
                        CBC Član
                        • 26.12.2010
                        • 42
                        • Beograd

                        #41
                        Re: Polovan vs nov auto

                        Pa OK, u ovlastenim servisima cena zaista i jeste nesto visa nego na trzistu, ali ja sam pre svega mislio na kupovinu takvih automobila u EU.. Kao sto recimo imas premijum BMW i slicno... A te cene koje si ti Coffeyguy naveo su samo u majci Srbiji i nigde vise na kugli zemaljskoj nazalost-tako nam je kako nam je..
                        A sto neko rece da ''ne razume ljude koji kupuju auto i vec tad razmisljaju kako ce ga prodati'' !? !? !? Pa ja bih ga samo pitao... da li je nekad kupio neki model koji nije bas popularan...pa hteo da ga proda...pa ga vozao po pijacama po celoj srbiji, pa potrosio 10-15 % vrednosti samo na izlaske na pijace, a da ga niko nije posteno upitao ni posto je auto a ne da se cenjkao a jos ne dao Bog-zapele mu pare itd ...itd... posle takvog iskustva bi debelo razmislio sta kupuje, i da li uz to sto kupuje dobija ''vencani list'' S druge strane, ako prevaljujes autom 70-100 hiljada godisnje, naravno da ces se odmah na pocetku pitati kako da ga prodas, jer i sam znas da ce za najvise 3 godine doci vreme za to, cak i ako kupis nov auto! Ili ces, kao sto je decko gore nahebao s fordom, i ti tako nahebati ulazuci u auto koji je presao 400 ili vise kkm...
                        Sto se garancija kod novih automobila tice, ostajem pri stavu da to oni sve lepo debelo naplate, kroz ovo ili ono, na ovaj ili na onaj nacin...nista se ne brinite, necete ih Z ajebati
                        Ja ni za jedna kola nikada nisam platio redovan servis vise od 50-ak evra.... ne vidim sta tu ima da se placa 250 ili vise evra!? Kupis ulje, filtere, i zamena, ne moze preci 50-60 evra da je svemirski brod!

                        Comment

                        • stevak
                          CBC Senator XXL
                          • 31.05.2009
                          • 1215
                          • Zemun
                          • Saab 9000 cs 2.0T

                          #42
                          Re: Polovan vs nov auto

                          @audia7
                          Ako si nekad kupio nov auto ili uz polovan dobio i servisnu knjižicu, onda si mogao da vidiš da u određenim servisnim intervalima postoji i nešto više za zamenu osim ulja i filtera. Nešto se menja na 10,20, 30 ili 50 hiljada km. Druga je stvar što kod nas to niko neće da radi jer, Bože moj, ide i ovako. A što zato vozimo krševe iako su relativno novi, to nema veze.
                          ex SAABotražitelj

                          Comment

                          • gaga75
                            CBC Veteran
                            • 08.01.2010
                            • 157
                            • Vranje

                            #43
                            Re: Polovan vs nov auto

                            Meni su u servisu rekli da je redovan servis oko 200€ za moj A6 2.4
                            Kod mog majstora sam ga odradio za oko 120€ (ulje, filer ulja, goriva, vazduha), mogao sam i jeftinije da prodjem ali ja stavljam Motul sintetiku koja je 13€ a staje 5.6l
                            Pored ovog menjao sam i antifriz i uzeo sam jos 1l ulja za rezervu i to je izaslo negde oko 150€ mozda i malo vise!
                            Tako da od tog redovnog servisa od 50€ mogu samo da sanjam a verujem i ostali koji voze luksuzna auta!

                            Comment

                            • banekg
                              CBC Senator XXL
                              • 06.09.2010
                              • 1274
                              • Nis
                              • Toyota Carina e 2.0

                              #44
                              Re: Polovan vs nov auto

                              A sto neko rece da ''ne razume ljude koji kupuju auto i vec tad razmisljaju kako ce ga prodati'' !? !? !?
                              Radi boljeg razumevanja - kad sam procitao naslov teme, prva asocijacija je bila porodican auto, a ne poslovan, tako da se ogradjujem. Svakako se slazem sa citiranim clanom kad je u pitanju 70-100kkm godisnje, ali to porodican auto, svakako ne prelazi. Kod vecine ljudi, porodican auto jeste ljubimac, mezimac, clan porodice....tako da mi nije jasna kupovina tipa: "moci ce dobro da se proda za par godina", a nijedan se nece prodati dobro, a pogotovo taj sto prelazi 70-100kkm godisnje, izuzev ako ne prevarite kupca.
                              Long Live CBC!!!

                              Comment

                              • gti16v
                                CBC Senator XXL
                                • 05.08.2007
                                • 343
                                • BGD
                                • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

                                #45
                                Re: Polovan vs nov auto

                                Zanemarivanje troška amortizacije je velika greška, bez obzira ko kupuje auto i koliko prelazi jer je ta stavka u ukupnim troškovima kod novih auta često veća i od troškova za gorivo i održavanje zajedno. Da nema tako strmoglavog gubitka vrednosti novog auta, nebi ni bilo dileme polovan ili nov auto. 3-4 godine star auto sa ~60000km za 50-60% novonabavne vrednosti je prema mom misljenju neki best buy, naravno, mnogo faktora utiče na to, tako da se za neke veće kilometraže ili u slučaju nekih revolucionarnih otkrića (koji nema baš mnogo) sigurno više isplati kupiti nov auto.

                                Comment

                                Working...
                                X